.... en wel Joan Jett op 87quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:56 schreef schaap001 het volgende:
Geen Vai en geen Satriani en Blackmore op 55...
een van de weinige lead-gitartisten die er in staan volgens mij, de rest is zo'n beetje de solo-gitarist van hun band.quote:
en wat is volgens jou dan het verschil tussen een lead-gitarist en een solo-gitarist?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef ranja het volgende:
[..]
een van de weinige lead-gitartisten die er in staan volgens mij, de rest is zo'n beetje de solo-gitarist van hun band.
En ook geen Rory Gallagher....quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:28 schreef MadMaster het volgende:
En waar is Steve Stevens in de lijst?
Bij mijn weten speelt de lead-gitarist de medolie en de solo's, en de slag- of rythm gitarist op de achtergrond.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:28 schreef ranja het volgende:
lead-gitaar speelt toch meer op de achtergrond en de sologitarist op de voorgrond?
of de mandoline...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:32 schreef cafca het volgende:
Bij mijn weten speelt de lead-gitarist de medolie...
Ah, rhythm gitaar bedoel ik dan. Dat speelde ze in elk geval bij The Runaways en bij mijn weten ook in haar eigen band.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:32 schreef cafca het volgende:
Bij mijn weten speelt de lead-gitarist de medolie en de solo's, en de slag- of rythm gitarist op de achtergrond.....
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef cafca het volgende:
En geen Andy Summers...
quote:Following a 1994 entry onin Spin magazine's spin-off 'Alternative Record Guide' publication,
was informed that he now had a whole new audience, which included alternative US bands Sonic Youth and Cul de Sac, British comedian and writer Stewart Lee and the avant-garde musician Jim O'Rourke. Byron Coley published a large article called "The Persecutions and Resurrections of Blind Joe Death" (also in Spin magazine) and at the same time a two-cd retrospective called "The Return of the Repressed" all combined to kick-start
's career. Suddenly new releases started to appear in rapid succession, in parallel to the reissue of all the early Takoma releases by Fantasy Records.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:44 schreef Burnett het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
en on topic: geen idee
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:41 schreef ranja het volgende:
maar ik ken weinig tot geen accoustisch-gitaar-virtuozen
Evenzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:48 schreef Neleos het volgende:
Nooit van gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |