Eigenlijk niet, maargoedquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Begrijp ik, lijkt veel op Shadowrun.
Morp en Wouterquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:23 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
haha echt, dacht ook al vanuhh..
ik wil dit zwaard in dmc4quote:
Matig zwaard hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wil dit zwaard in dmc4
[ afbeelding ]
geen gevoel voor stijl jijquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Matig zwaard hoor![]()
Deze wil ik :
[ afbeelding ]
En dan nog een vet armor en helm![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Matig zwaard hoor![]()
Deze wil ik :
[ afbeelding ]
En dan nog een vet armor en helm![]()
Bij Forza lukt het ook al niet om een match te joinen....word er eigenlijk een beetje moe vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind geen matches in CoD4. Is dat nog steeds niet opgelost?
Net 1e potje gespeeld online, jezus wat was het niveau hoog zeg. had nog wel 11 kills. maar ergens in de 20 deathsquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef Henk-B het volgende:
Rainbow Six speel ik nog steeds en er zijn nog steeds heel erg veel mensen online.
Enige FPS die ik kan spelen, waarschijnlijk omdat hij zo langzaam is.
Super spel!
elaboratequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
30 min Xbox vruchteloos aangehad. Laat maar zitten ook.
Aegis Wing werkt wel goed als offline co-op. Bij de meeste spellen is dat niet echt heel tof omdat split screen klote isquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef dapluiz het volgende:
Ff vraagje hier, wil komend weekend beetje flink gaan 360-en, maar wat zijn nou toffe offline co-op games ? Dus niet dat je een of andere aangepaste kortere campaign krijgt maar waarmee je gewoon het complete spel met zijn 2en kan spelen.
Gameplay > Graphics.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Rainbow Six Vegas is helaas niet erg mooi online, dat valt echt tegen
Kane en Lynch: Dead Men, Halo 3 misschien RBS.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef dapluiz het volgende:
Ff vraagje hier, wil komend weekend beetje flink gaan 360-en, maar wat zijn nou toffe offline co-op games ? Dus niet dat je een of andere aangepaste kortere campaign krijgt maar waarmee je gewoon het complete spel met zijn 2en kan spelen.
Deel 1 en 2 gespeeld op de PS2.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik begin een beetje benieuwd te worden naar DMC4.
[..]
Hmm,tegenstanders zijn echt te goed voor me:Pquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gameplay > Graphics.
Wat heb ik dat spel vaak gespeeld. Prachtig
demo was aangekondigd , alleen nog geen datumquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 gespeeld op de PS2.
Dit lijkt me ook weer gaaf, hoop op een demo.
Als ik goed kijk is datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet weet over wie ik het heb, speel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorbaat spoilertags gebruikt
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Soul Calibur and Star Wars fans gather 'round -- while haters grab a six pack of Haterade and their always-ready flamethrowers -- because Namco Bandai has finally released new info on the rumored secret characters set to appear in their highly-anticipated fighter, Soul Calibur IV, and 1UP has 'em first. In case you don't believe your eyes as they scan over these screenshots, you are indeed seeing the legendary purveyor of the Dark Side, Darth Vader, and his Force-wielding nemesis, Yoda.
quote:Yes, we know what you're thinking. You're thinking "What the hell are Darth Vader and Yoda doing in my Soul Calibur sequel?" But how are these two any less logical (or illogical) than Link or Spawn (we'll let Heihachi slide since he's in Tekken)? You're probably also wondering "Where the damn is Luke Skywalker, Darth Maul and Boba Fett?" Well, Boba Fett doesn't really use melee weapons, unless you count that stick on his back that he never uses. But Luke and Darth maul make a lot of sense. While we can't answer all of these questions just now, we suspect that Namco Bandai still has plenty of stuff up their sleeve. Given their recent Ace Combat 6 shenanigans, we wouldn't be surprised to learn that additional Star Wars characters are paid-for downloadable content. It's unlikely that the company would go through all these negotiations with LucasArts to obtain the rights to only two characters, so expect more announcements as we get closer to SCIV's release date.
Daar is 'ie weer, Aegis WIng!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Aegis Wing werkt wel goed als offline co-op.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Darth en Yoda in Soul Calibur 4 !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Ik weet nog goed toen ik die game voor het eerst in een winkel zag. Dat was misschien nog wel indrukwekkender dan toen ik voor de eerste keer Gears of War zag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Helaas wordt ie niet zo goed als:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
sc1 was inderdaad het bestequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Helaas wordt ie niet zo goed als:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Fuk it man, het is Japansquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sc1 was inderdaad het beste
en hier gaan we dan , WTF darth vader en yoda ? dat is fucking retarted
echt , sci-fi in een middeleeuwse fighter ?
Ik heb de hoop op backwards compatibility voor Mashed maar opgegeven, hopelijk komt deze ook eens via xbox originals. Zal nu inderdaad ook wel niet meer storm lopen voordat MS daar nog weer een update voor uitbrengt. Doen ze liever zo natuurlijk.quote:Burnout 3 is coming to Xbox Originals
I just found out that the multi-award winning Burnout 3 Takedown wil be available Worldwide (except Japan) on Xbox Originals starting this Monday, January 14th for 1200 points.
wasabi ook en die zooi is ook niet te vretenquote:
Zet die oogkleppen af DJ en verruim je blik jong!quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sc1 was inderdaad het beste
en hier gaan we dan , WTF darth vader en yoda ? dat is fucking retarted
echt , sci-fi in een middeleeuwse fighter ?
Hij komt er zeker. Alleen wanneer? Ik vermoed 2009.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:11 schreef Wouter2006 het volgende:
Weet iemand of half life 2 episode 3 eventueel komt of in de planning staat?
a dan houd het op. flikker maar op met die orange boxquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij komt er zeker. Alleen wanneer? Ik vermoed 2009.
Stel je niet zo aan. Je hebt al HL2 en de twee vervolgepisodes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:24 schreef Wouter2006 het volgende:
a dan houd het op. flikker maar op met die orange box
www.soulcalibur.comquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef DarkChylde het volgende:
ik geloof het nog niet helemaal van darth vader en yoda in Soul calibur...
wil natuurlijk wel het totaalplaatje in 1 boxquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Je hebt al HL2 en de twee vervolgepisodes.
In vorige delen waren er toch ook bepaalde karakers alleen te spelen per console? De quote op de vorige pagina suggereert dat er karakters als extra content zijn te verkrijgen via marketplace.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.soulcalibur.com
Vind het alleen vrij triest dat ze niet beiden gewoon in alle versies zitten.
Dat is vooralsnog een gerucht, maar het zou wel logisch zijn. Voordat je Star Wars-personages mag gebruiken, moet je aan allerlei eisen voldoen, concepten inleveren, etc. Ik zie Darth Maul, General Grivous, Mace Windu, Obi Wan en die hele club nog wel op Marketplace/PS Store verschijnen als betaalde DLC. En waarschijnlijk kun je dan ook Darth Vader kopen voor de 360-versie en Yoda voor de PS3-versie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
In vorige delen waren er toch ook bepaalde karakers alleen te spelen per console? De quote op de vorige pagina suggereert dat er karakters als extra content zijn te verkrijgen via marketplace.
ik vind extra chars niet erg , maar yoda en vaderquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zet die oogkleppen af DJ en verruim je blik jong!
Heeft iemand hier die extra missie pack voor Band of Bugs gekocht? Is die zijn geld waard?
Hoeft niet, aangezien Star Wars zich in "a long time ago in a galaxy far, far away" afspeelt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind extra chars niet erg , maar yoda en vader, dat is het zelfde als jezus
in blade runner .
nogal een groot tijdsverschil
nog nepper FAR FAR AWAYquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:44 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hoeft niet, aangezien Star Wars zich in "a long time ago in a galaxy far, far away" afspeelt.
In een game waarin een personage meerdere keren gestoken kan worden met een zwaard voordat hij eindelijk eens besluit op te houden met ademen, ga jij je druk maken over tijdsverschil?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
in blade runner .
ik had dan liever final fantasy figuren gezien , of kratos , of dat soort shit
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In een game waarin een personage meerdere keren gestoken kan worden met een zwaard voordat hij eindelijk eens besluit op te houden met ademen, ga jij je druk maken over tijdsverschil?
Het is een fighting game, geen RPG, who cares.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, het past gewoon totaal niet in het SC universem
$$quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
in blade runner .
ik had dan liever final fantasy figuren gezien , of kratos , of dat soort shit
Geen idee, maar hij vind het iig sweet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:24 schreef DJ_ het volgende:
wat is dat voor gare lava reet waar dante naar kijkt ?
lijkt ubisoft wel hahaquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
NFS Pro Street is tof!
Alleen gaar dat je 10 seconden nadat je het spel er in hebt gedaan al 3 mailtjes van EA in je inbox hebt! Vuile spammers
Niemand die het zegt, dus zeg ik het... wat lelijk??quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:12 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat om de gameplay.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niemand die het zegt, dus zeg ik het... wat lelijk??
vind je ? ik vind het wel mee vallen ik heb erger gezien op de 360quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niemand die het zegt, dus zeg ik het... wat lelijk??
Ach ik ben de laatste die over gfx wil zeiken hoor, maar het ziet er niet strak uit nee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? ik vind het wel mee vallen ik heb erger gezien op de 360
Dat keurmerk is wel handig, weet ik welke games ik moet mijdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Approved!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat keurmerk is wel handig, weet ik welke games ik moet mijden
Bouten spel, Most Wanted is veel beterquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Approved!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |