WTF? Jij bent Mars18 van GoT!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kon het vanmiddag niet laten om toch nog een 360 spel te gaan halen.
Aangezien ik Rainbow Six Vegas 2 zeker ga halen, heb ik vanmiddag deel 1 meegenomen uit de winkel.
Spelen er mensen van jullie dit spel nog ?
Lijkt me leuk keer samen te knallen online.
Ben echt benieuwd hoe het online is, Want de Multiplayer gedeeltes van Black Arrow en deel 3 waren zo sterk. Heb dacht echt nachten gespeeld.
Ga de Singleplayer ook zeker spelen. Want de verhalen van Rainbow Six zijn altijd erg sterk.
Helaas heb ik deze om onbegrijpelijke reden niet met de release gekocht,maar deel 2 ga ik echt vanaf de release kopen, tot die tijd deze ff flink spelen, en wat achivements halen
Ja klopt, zijn er nog veel spelers online ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:16 schreef Haijo het volgende:
[..]
WTF? Jij bent Mars18 van GoT!
Ja, is goed, gamertag = nick. Voeg mij maar toe.
Ik weet niet, speel het nooit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja klopt, zijn er nog veel spelers online ?
Hoeveel spellen speel jij door elkaar heen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kon het vanmiddag niet laten om toch nog een 360 spel te gaan halen.
Aangezien ik Rainbow Six Vegas 2 zeker ga halen, heb ik vanmiddag deel 1 meegenomen uit de winkel.
Bobble Bubble komt niet naar XBLAquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:43 schreef wc-eend het volgende:
God bestaatBobble Bubble, Bust a move.. MIGADO!!
Begrijp ik, lijkt veel op Shadowrun.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind hem wel supervet eigenlijk. Had er geen verwachtingen van maar vind het wel vet om bij die time attack 3 rondjes te doen, en dan proberen steeds een betere highscore te halen
. M'n record is iets van 4,5 mil ofzo
Is wel hetzelfde idee..quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Bobble Bubble komt niet naar XBLA
Wat is dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
8 feb komt die uit en dan gaan er koppen rollen
Nog al veel,en 2 consoles door elkaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel spellen speel jij door elkaar heen?
quote:For those of you asking me if there are any noticeable differences or trade-offs between the PS3 and Xbox 360 versions of DMC4, you'll be glad to know (or not) that there aren't any. OK, if you were to turn on both versions and just let the demo trailer run automatically, you'll find that the PS3 version is sharper, thanks undoubtedly to using the Blu-ray format over the DVD format, even if both games run in 720p, but once you start the actual game they're identical.
I'll leave the in-depth visual analysis for some upcoming coverage we have planned for DMC4, but a couple other points: Xbox 360 controls feel really good, especially since every 360 controller has the force-feedback. If you've imported a Dual Shock 3 from Japan you're all set, but if you're one of the many without a DS3 you'll be missing out a little. The PS3 has not-that-noticeably shorter load times between screens, but that's like 2 seconds versus the Xbox 360's 3 second loads. Seriously, count out 3 seconds. The PS3, however, forces you to install the game on your harddrive, a not insignificant process. I don't know why you're made to do this
http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=8566301&publicUserId=4549175
Is wel een vet spel iddquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb sinds vandaag Project Gotham Racing 4 !! Zo'n mooie spel
Eigenlijk niet, maargoedquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Begrijp ik, lijkt veel op Shadowrun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |