quote:Rez HD kost 800 punten, extra controllers voor vibratie
Velen onder jullie zullen warme gevoelens krijgen bij Rez. Deze cultklassieker voor de Dreamcast en later ook de PlayStation 2 wist muziek en gameplay op een originele en vooral geslaagde manier te combineren. Elke keer wanneer mensen voor kunst in games pleiten, wordt deze game wel eens genoemd. Q Entertainment staat hier dan ook bekend om. Zo is het ook de studio achter Lumines.
Vandaag werd bekend gemaakt dat Rez HD over een paar weken op Xbox Live Marketplace zal verschijnen voor 800 Microsoft punten. Dat is een prijs waar mee te leven valt, helemaal omdat het (incomplete) Lumines Live maarliefst 1200 punten kostte.
Ook kan je drie extra controllers gebruiken voor de game die zullen vibreren op de maat van de muziek. Helaas kan je niet gebruik maken van de Trance Vibrator, de hardware die bij de originele Rez uit kwam en bedoeld was om de beats extra tot je lichaam door te laten dringen (tot veel plezier van de mensen die er vrije sexuele gedachten op na hielden). Een paar extra controllers stellen in vergelijking niet zoveel voor, maar er trilt in ieder geval iets!
quote:
Het is gewoon een race ervaringquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
The club
Wat een dramatisch slechte demo
Kutgame, slotje
DMC 4 kent een volledig nieuw opgezette verhaal dus je kunt er zo in stappen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:51 schreef Koentje3 het volgende:
is DMC4 een spel wat je ook kan spelen als je nog nooit de voorgaande delen hebt gespeeld?
Als ik de hands-ons van het spel zo bekijk schijnt het nu net wat toegangelijker te zijn dan de vorige delen. DMC heb ik persoonlijk nooit pittiger gevonden dan Ninja Gaiden. Dat spel spant toch wel de troon.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is DMC enigzins te doen, of is het Ninja-gaiden-moeilijk godsonmogelijk?
kwam de LE niet met ebony en ivory ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om mijn pre-order van de normal edition (49,- bij Xboxhome) om te zetten naar de LE. Maar ja is het in dit geval wel de moeite waard?
![]()
Zo ja, dan zou ik 'm ergens anders moeten bestellen omdat ie (nog) niet op de site van hun staat.
dmc4 kent 2 standenquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hij is wel te bestellen bij Play.com.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kwam de LE niet met ebony en ivory ?
ik weet niet of die wel naar europa komt ik heb er niks over gelezen
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ninja gaiden is helemaal niet moeilijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ik de hands-ons van het spel zo bekijk schijnt het nu net wat toegangelijker te zijn dan de vorige delen. DMC heb ik persoonlijk nooit pittiger gevonden dan Ninja Gaiden. Dat spel spant toch wel de troon.
Zoals met ieder spelquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Ninja gaiden is helemaal niet moeilijkJe moet het alleen door hebben
Ja,... maar heb nu al twee DMC's geprobeerd en dat is nou precies wat me niet lukte,... het door krijgen. Teveel opties en combos,... snapte de logica niet en ging continue doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
huur/leen DMC4 dan een keer wanneer die uit is, misschien is het wel wat veranderd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
DMC heb ik nooit echt getrokken. Te hoog camp-gehalte met die gaye Dante. Verder vage controls en camera. Zo lukt het me nooit om combo’s goed uit te voeren.Ik wacht wel op Ninja Gaiden 2. Als ik bij DMC doodgaat heb ik het gevoel dat het aan het spel ligt, als ik bij Ninja Gaiden doodga ligt het aan mij.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:44 schreef Pronk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
ik zit te twijfelen om het te importeren bij play-asiaquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is wel te bestellen bij Play.com.
Alleen heb geen zin om 4/5 dagen te wachten
quote:
Mislukte mini Krogan'squote:Op woensdag 9 januari 2008 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
De Hobbes laten zich zien in Fable 2 character-renders
sexay!
Hun uiterlijk is echter met geen 1000 woorden te beschrijvenquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
De Hobbes laten zich zien in Fable 2 character-renders
sexay!
Inderdaad. NG2 zal weer lekker moeilijk zijnquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Ninja gaiden is helemaal niet moeilijkJe moet het alleen door hebben
My thought exactly toen ik het lasquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hun uiterlijk is echter met geen 1000 woorden te beschrijven
Nieuwswaarde
Serieus,.... dat valt toch wel mee. Tis naar mijn idee een standaard in een dozijn bad guy!
Het was leuk maar snap niet waar je nu met zo'n titel moet doen. Er zijn teveel betere current-gen games in dat genre.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
Klinkt leuk moet ik zeggen Goldeneye heb ik nooit gespeeld maar is een toppertje volgens velen!
Echt waar? Dat zou wel te gek zijn! Vooral Banjo Kazooie, een leuke warmloper voor Banjo Treeiequote:Op woensdag 9 januari 2008 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
Microsoft en Rareware zijn bezig om de oude Nintendo 64-topper Goldeneye 007 naar Xbox Live Arcade te brengen. Ook de oudjes Perfect Dark en Banjo Kazooie moeten dit jaar hun weg naar het online platform vinden.
Klinkt leuk moet ik zeggen Goldeneye heb ik nooit gespeeld maar is een toppertje volgens velen!
Sorry was al FIFA 08 tegen een maatje aan het spelen. Andere keer dan maarquote:
idd, de herinnering is vaak beter dan dat je nu nog zo'n spel gaat spelen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het was leuk maar snap niet waar je nu met zo'n titel moet doen. Er zijn teveel betere current-gen games in dat genre.
Agreedquote:
Ik vind hem wel supervet eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vanochtend ff gespeeld vond er maar weinig aan.
Had er ook niets van verwacht.
WTF? Jij bent Mars18 van GoT!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kon het vanmiddag niet laten om toch nog een 360 spel te gaan halen.
Aangezien ik Rainbow Six Vegas 2 zeker ga halen, heb ik vanmiddag deel 1 meegenomen uit de winkel.
Spelen er mensen van jullie dit spel nog ?
Lijkt me leuk keer samen te knallen online.
Ben echt benieuwd hoe het online is, Want de Multiplayer gedeeltes van Black Arrow en deel 3 waren zo sterk. Heb dacht echt nachten gespeeld.
Ga de Singleplayer ook zeker spelen. Want de verhalen van Rainbow Six zijn altijd erg sterk.
Helaas heb ik deze om onbegrijpelijke reden niet met de release gekocht,maar deel 2 ga ik echt vanaf de release kopen, tot die tijd deze ff flink spelen, en wat achivements halen
Ja klopt, zijn er nog veel spelers online ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:16 schreef Haijo het volgende:
[..]
WTF? Jij bent Mars18 van GoT!
Ja, is goed, gamertag = nick. Voeg mij maar toe.
Ik weet niet, speel het nooit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja klopt, zijn er nog veel spelers online ?
Hoeveel spellen speel jij door elkaar heen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kon het vanmiddag niet laten om toch nog een 360 spel te gaan halen.
Aangezien ik Rainbow Six Vegas 2 zeker ga halen, heb ik vanmiddag deel 1 meegenomen uit de winkel.
Bobble Bubble komt niet naar XBLAquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:43 schreef wc-eend het volgende:
God bestaatBobble Bubble, Bust a move.. MIGADO!!
Begrijp ik, lijkt veel op Shadowrun.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind hem wel supervet eigenlijk. Had er geen verwachtingen van maar vind het wel vet om bij die time attack 3 rondjes te doen, en dan proberen steeds een betere highscore te halen
. M'n record is iets van 4,5 mil ofzo
Is wel hetzelfde idee..quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Bobble Bubble komt niet naar XBLA
Wat is dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
8 feb komt die uit en dan gaan er koppen rollen
Nog al veel,en 2 consoles door elkaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel spellen speel jij door elkaar heen?
quote:For those of you asking me if there are any noticeable differences or trade-offs between the PS3 and Xbox 360 versions of DMC4, you'll be glad to know (or not) that there aren't any. OK, if you were to turn on both versions and just let the demo trailer run automatically, you'll find that the PS3 version is sharper, thanks undoubtedly to using the Blu-ray format over the DVD format, even if both games run in 720p, but once you start the actual game they're identical.
I'll leave the in-depth visual analysis for some upcoming coverage we have planned for DMC4, but a couple other points: Xbox 360 controls feel really good, especially since every 360 controller has the force-feedback. If you've imported a Dual Shock 3 from Japan you're all set, but if you're one of the many without a DS3 you'll be missing out a little. The PS3 has not-that-noticeably shorter load times between screens, but that's like 2 seconds versus the Xbox 360's 3 second loads. Seriously, count out 3 seconds. The PS3, however, forces you to install the game on your harddrive, a not insignificant process. I don't know why you're made to do this
http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=8566301&publicUserId=4549175
Is wel een vet spel iddquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb sinds vandaag Project Gotham Racing 4 !! Zo'n mooie spel
Eigenlijk niet, maargoedquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Begrijp ik, lijkt veel op Shadowrun.
Morp en Wouterquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:23 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
haha echt, dacht ook al vanuhh..
ik wil dit zwaard in dmc4quote:
Matig zwaard hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wil dit zwaard in dmc4
[ afbeelding ]
geen gevoel voor stijl jijquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Matig zwaard hoor![]()
Deze wil ik :
[ afbeelding ]
En dan nog een vet armor en helm![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Matig zwaard hoor![]()
Deze wil ik :
[ afbeelding ]
En dan nog een vet armor en helm![]()
Bij Forza lukt het ook al niet om een match te joinen....word er eigenlijk een beetje moe vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind geen matches in CoD4. Is dat nog steeds niet opgelost?
Net 1e potje gespeeld online, jezus wat was het niveau hoog zeg. had nog wel 11 kills. maar ergens in de 20 deathsquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef Henk-B het volgende:
Rainbow Six speel ik nog steeds en er zijn nog steeds heel erg veel mensen online.
Enige FPS die ik kan spelen, waarschijnlijk omdat hij zo langzaam is.
Super spel!
elaboratequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
30 min Xbox vruchteloos aangehad. Laat maar zitten ook.
Aegis Wing werkt wel goed als offline co-op. Bij de meeste spellen is dat niet echt heel tof omdat split screen klote isquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef dapluiz het volgende:
Ff vraagje hier, wil komend weekend beetje flink gaan 360-en, maar wat zijn nou toffe offline co-op games ? Dus niet dat je een of andere aangepaste kortere campaign krijgt maar waarmee je gewoon het complete spel met zijn 2en kan spelen.
Gameplay > Graphics.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Rainbow Six Vegas is helaas niet erg mooi online, dat valt echt tegen
Kane en Lynch: Dead Men, Halo 3 misschien RBS.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef dapluiz het volgende:
Ff vraagje hier, wil komend weekend beetje flink gaan 360-en, maar wat zijn nou toffe offline co-op games ? Dus niet dat je een of andere aangepaste kortere campaign krijgt maar waarmee je gewoon het complete spel met zijn 2en kan spelen.
Deel 1 en 2 gespeeld op de PS2.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik begin een beetje benieuwd te worden naar DMC4.
[..]
Hmm,tegenstanders zijn echt te goed voor me:Pquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gameplay > Graphics.
Wat heb ik dat spel vaak gespeeld. Prachtig
demo was aangekondigd , alleen nog geen datumquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 gespeeld op de PS2.
Dit lijkt me ook weer gaaf, hoop op een demo.
Als ik goed kijk is datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet weet over wie ik het heb, speel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorbaat spoilertags gebruikt
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Soul Calibur and Star Wars fans gather 'round -- while haters grab a six pack of Haterade and their always-ready flamethrowers -- because Namco Bandai has finally released new info on the rumored secret characters set to appear in their highly-anticipated fighter, Soul Calibur IV, and 1UP has 'em first. In case you don't believe your eyes as they scan over these screenshots, you are indeed seeing the legendary purveyor of the Dark Side, Darth Vader, and his Force-wielding nemesis, Yoda.
quote:Yes, we know what you're thinking. You're thinking "What the hell are Darth Vader and Yoda doing in my Soul Calibur sequel?" But how are these two any less logical (or illogical) than Link or Spawn (we'll let Heihachi slide since he's in Tekken)? You're probably also wondering "Where the damn is Luke Skywalker, Darth Maul and Boba Fett?" Well, Boba Fett doesn't really use melee weapons, unless you count that stick on his back that he never uses. But Luke and Darth maul make a lot of sense. While we can't answer all of these questions just now, we suspect that Namco Bandai still has plenty of stuff up their sleeve. Given their recent Ace Combat 6 shenanigans, we wouldn't be surprised to learn that additional Star Wars characters are paid-for downloadable content. It's unlikely that the company would go through all these negotiations with LucasArts to obtain the rights to only two characters, so expect more announcements as we get closer to SCIV's release date.
Daar is 'ie weer, Aegis WIng!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Aegis Wing werkt wel goed als offline co-op.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Darth en Yoda in Soul Calibur 4 !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Ik weet nog goed toen ik die game voor het eerst in een winkel zag. Dat was misschien nog wel indrukwekkender dan toen ik voor de eerste keer Gears of War zag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Helaas wordt ie niet zo goed als:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
sc1 was inderdaad het bestequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Helaas wordt ie niet zo goed als:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Fuk it man, het is Japansquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sc1 was inderdaad het beste
en hier gaan we dan , WTF darth vader en yoda ? dat is fucking retarted
echt , sci-fi in een middeleeuwse fighter ?
Ik heb de hoop op backwards compatibility voor Mashed maar opgegeven, hopelijk komt deze ook eens via xbox originals. Zal nu inderdaad ook wel niet meer storm lopen voordat MS daar nog weer een update voor uitbrengt. Doen ze liever zo natuurlijk.quote:Burnout 3 is coming to Xbox Originals
I just found out that the multi-award winning Burnout 3 Takedown wil be available Worldwide (except Japan) on Xbox Originals starting this Monday, January 14th for 1200 points.
wasabi ook en die zooi is ook niet te vretenquote:
Zet die oogkleppen af DJ en verruim je blik jong!quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sc1 was inderdaad het beste
en hier gaan we dan , WTF darth vader en yoda ? dat is fucking retarted
echt , sci-fi in een middeleeuwse fighter ?
Hij komt er zeker. Alleen wanneer? Ik vermoed 2009.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:11 schreef Wouter2006 het volgende:
Weet iemand of half life 2 episode 3 eventueel komt of in de planning staat?
a dan houd het op. flikker maar op met die orange boxquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij komt er zeker. Alleen wanneer? Ik vermoed 2009.
Stel je niet zo aan. Je hebt al HL2 en de twee vervolgepisodes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:24 schreef Wouter2006 het volgende:
a dan houd het op. flikker maar op met die orange box
www.soulcalibur.comquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef DarkChylde het volgende:
ik geloof het nog niet helemaal van darth vader en yoda in Soul calibur...
wil natuurlijk wel het totaalplaatje in 1 boxquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Je hebt al HL2 en de twee vervolgepisodes.
In vorige delen waren er toch ook bepaalde karakers alleen te spelen per console? De quote op de vorige pagina suggereert dat er karakters als extra content zijn te verkrijgen via marketplace.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.soulcalibur.com
Vind het alleen vrij triest dat ze niet beiden gewoon in alle versies zitten.
Dat is vooralsnog een gerucht, maar het zou wel logisch zijn. Voordat je Star Wars-personages mag gebruiken, moet je aan allerlei eisen voldoen, concepten inleveren, etc. Ik zie Darth Maul, General Grivous, Mace Windu, Obi Wan en die hele club nog wel op Marketplace/PS Store verschijnen als betaalde DLC. En waarschijnlijk kun je dan ook Darth Vader kopen voor de 360-versie en Yoda voor de PS3-versie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
In vorige delen waren er toch ook bepaalde karakers alleen te spelen per console? De quote op de vorige pagina suggereert dat er karakters als extra content zijn te verkrijgen via marketplace.
ik vind extra chars niet erg , maar yoda en vaderquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zet die oogkleppen af DJ en verruim je blik jong!
Heeft iemand hier die extra missie pack voor Band of Bugs gekocht? Is die zijn geld waard?
Hoeft niet, aangezien Star Wars zich in "a long time ago in a galaxy far, far away" afspeelt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind extra chars niet erg , maar yoda en vader, dat is het zelfde als jezus
in blade runner .
nogal een groot tijdsverschil
nog nepper FAR FAR AWAYquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:44 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hoeft niet, aangezien Star Wars zich in "a long time ago in a galaxy far, far away" afspeelt.
In een game waarin een personage meerdere keren gestoken kan worden met een zwaard voordat hij eindelijk eens besluit op te houden met ademen, ga jij je druk maken over tijdsverschil?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
in blade runner .
ik had dan liever final fantasy figuren gezien , of kratos , of dat soort shit
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In een game waarin een personage meerdere keren gestoken kan worden met een zwaard voordat hij eindelijk eens besluit op te houden met ademen, ga jij je druk maken over tijdsverschil?
Het is een fighting game, geen RPG, who cares.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, het past gewoon totaal niet in het SC universem
$$quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
in blade runner .
ik had dan liever final fantasy figuren gezien , of kratos , of dat soort shit
Geen idee, maar hij vind het iig sweet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:24 schreef DJ_ het volgende:
wat is dat voor gare lava reet waar dante naar kijkt ?
lijkt ubisoft wel hahaquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
NFS Pro Street is tof!
Alleen gaar dat je 10 seconden nadat je het spel er in hebt gedaan al 3 mailtjes van EA in je inbox hebt! Vuile spammers
Niemand die het zegt, dus zeg ik het... wat lelijk??quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:12 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat om de gameplay.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niemand die het zegt, dus zeg ik het... wat lelijk??
vind je ? ik vind het wel mee vallen ik heb erger gezien op de 360quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niemand die het zegt, dus zeg ik het... wat lelijk??
Ach ik ben de laatste die over gfx wil zeiken hoor, maar het ziet er niet strak uit nee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? ik vind het wel mee vallen ik heb erger gezien op de 360
Dat keurmerk is wel handig, weet ik welke games ik moet mijdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Approved!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat keurmerk is wel handig, weet ik welke games ik moet mijden
Bouten spel, Most Wanted is veel beterquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Approved!
laatse deel wat ik leuk vond was deel 2quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Need For Speed
1e klas zuigproduct. De delen na Hot Pursuit waren allen dikke stront.
Euh, Need for Speed 3 Hot Pursuit ui 1998 dat was pas goud,quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laatse deel wat ik leuk vond was deel 2
Bouten spelquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bouten spel, Most Wanted is veel beter
Zijn gewoon hele slechte screens, spel ziet er echt wel goed uit hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach ik ben de laatste die over gfx wil zeiken hoor, maar het ziet er niet strak uit nee.
Maar wat Gijsje zegt, gameplay boven gfx.. hopelijk.
Met Antonio?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt vaak gespeeld met een vriend.
ok dat vat ik ff niet , je vind het niet leuk maar je blijft spelen ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef Leonos het volgende:
Heb toch Mass Effect gekregen van me ouders
Heb 2 en een half uur gespeeld, vind het niet echt leuk eigenlijk maar ik blijf wel spelen
Goed spel dus
Begin is wat saai.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef Leonos het volgende:
Heb toch Mass Effect gekregen van me ouders
Heb 2 en een half uur gespeeld, vind het niet echt leuk eigenlijk maar ik blijf wel spelen
Goed spel dus
En zo is dat bij ieder spel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar wat Gijsje zegt, gameplay boven gfx.. hopelijk.
Zit een goed verhaal inquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ok dat vat ik ff niet , je vind het niet leuk maar je blijft spelen ?
als ik iets niet leuk vind dan the hell with it
Ik ga morgen verderquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Begin is wat saai.
Eenmaal als je naar de planeten kan gaan word ie beter.
ik heb hem zelf ook maar vond hem niet saaiquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Begin is wat saai.
Eenmaal als je naar de planeten kan gaan word ie beter.
dat klinkt zo wereld natuur fonds achtigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb trouwens mijn 10 arcade games binnen van de friends for friends actie
arcade games zijn saaiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
Niet waarquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:26 schreef jorienvdherik het volgende:
arcade games zijn saai
Je vergeet Castlevania en Prince of Persiaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toch de nodige uren gestoken in:
- Puzzel Quest
- Crystal Quest
- PacMan CE
- Metal Slug 3
- Poker
- Sensible Soccer
En straks Rez HD en Ultra Bust-a-Move
Wat ik me dan afvraag, hoe weten ze dat Terry een negert is.quote:Dr. Phil tackles Xbox Live racism
US telly therapist Dr. Phil has heard how Microsoft is not doing enough to combat racist bullies on Live.
On the show this week, concerned and irate father Terry told viewers he had been called a "monkey" and been threatened with lynching when playing on the service.
"I love playing videogames as much as I like eating food. I've been a loyal customer to Xbox Live and Xbox 360," began Terry.
"Now it's gotten worse with the racial slurs, the name-calling and the bullying online. I've been called 'monkey,' or 'Are your hands greasy from eating all that chicken?' [and] 'I'm going to put a lynch on your door.'"
Worse for Terry is having to prevent his children from using the console online in an effort to shield them from the abuse.
"I've had to stop my children from playing online, my 10-year-old daughter, my 13-year-old son, and even my 5-year-old son. He asks me, 'Daddy, why can't I play online with you? I want to play that,' and I say, 'No.' He goes, 'Why? Are they going to call me names?' I think that's sad for a 5-year-old to know that," said Terry.
But despite the atrocious comments made by spotty boys in their underpants, Microsoft needs at least 10 complaints about a particular customer before it does anything about it, says Terry. And Terry is not happy.
"I called Xbox Live. I gave them all the information they needed to know, and they told me before they can do anything, take any kind of action, there has to be 10 complaints filed against [the other player]," he said, blood boiling.
"That's like you coming to my house, robbing me, and I call the police. Are they going to tell me, 'Well, if that guy comes back to your house 10 times, we'll come out and do something about it'? I think that's disgusting. I think Mr. Gates needs to change that rule, and I think it needs to be changed immediately."
His family are genuinely scared, too, even if Terry tries to hide the worst of it from them.
"I just feel like on the Internet, in this situation, anything is possible. I don't know who these people are. They claim to be the KKK, and I have a really big problem with that," Terry's wife Nydia tells Dr. Phil.
"They're calling my children monkeys, that they're going to hang them, they're going to kill them, they're going to kill me. It's crazy, and it's out of control. Nobody is trying to do anything about this. My husband has contacted Microsoft for many years, and I don't understand why the FBI is not all over this."
As a result of the show, Terry had a Microsoft investigator assigned to him to check it all out and Dr. Phil called the anonymous abusers bullies.
Eens. Maar het is een feit dat er veel randdebielen op Xbox Live rondlopen. Maar dat geld voor heel Internet. Het gevoel van anonimiteit brengt in sommige mensen blijkbaar het slechtste in de mens naar boven. Als ik online speel met onbekende doe ik mijn headset vaak niet eens op.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor, het hele Internet staat vol met dit soort dingen, porno etc. Maar het evil Microsoft moet er weer iets aan doen, want die zijn slecht!
Die Dr. Phil is echt de grootste randdebiel op TV...
Dat vraag ik me dan ook af. Meer attentionwhoring denk ik. Je zal wel meer van die idioten op live hebben, maar je moet er geen acht op slaan. Flauwekul allemaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, hoe weten ze dat Terry een negert is.
als je online nickname "GangstaFromDaHood" is, dan geef je natuurlijk wel "iets" weg. Wel belachelijk dat er 10 klachten moeten komen, voordat MS eens een keertje wat gaat doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, hoe weten ze dat Terry een negert is.
Daarom, het stikt van de debielen, ook hier op FOK!. Je kan er als site/service maar weinig tegen doen. Ze kunnen moeilijk een spraakfilter op Live installeren dat censuurpiepjes geeft ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens. Maar het is een feit dat er veel randdebielen op Xbox Live rondlopen. Maar dat geld voor heel Internet. Het gevoel van anonimiteit brengt in sommige mensen blijkbaar het slechtste in de mens naar boven. Als ik online speel met onbekende doe ik mijn headset vaak niet eens op.
True, maar dan zouden ze bij elk wissewasje meteen in moeten grijpen. Wat natuurlijk de service ook niet ten goede komt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je online nickname "GangstaFromDaHood" is, dan geef je natuurlijk wel "iets" weg. Wel belachelijk dat er 10 klachten moeten komen, voordat MS eens een keertje wat gaat doen
Ik neem aan dat ze '' file complaint'' bedoelen? Dat is opzich wel goed dat ze niet meteen bij de 1e melding wat doen want dan wordt het wel erg makkelijk om iemand te naaien!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je online nickname "GangstaFromDaHood" is, dan geef je natuurlijk wel "iets" weg. Wel belachelijk dat er 10 klachten moeten komen, voordat MS eens een keertje wat gaat doen
Precies. Wat willen ze doen? Je bitchslappen door je headset?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Ja ook dat nog eens hoor. Altijd maar jammeren, roep gewoon iets terug over rednecks, inbred, honkeys en ga verder met je leven.
Als ze mij uitmaken voor noob cheesehead mofo maai ik ze omver in Halo en lach ze uit. Die schouders kan je ook ophalen.
Kiddo's kunnen amper online spelen. Zo wel, eigen schuld, dikke bult.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Nou ja, als je echt bedreigd wordt is dat niet zo heel erg fijn denk ik. Zeker als je kids online aan het spelen zijn. Volwassenen kunnen het nog wel relativeren, maar als je kind hoort dat ze langs zullen komen om je op te hangen lijkt me dat dat wel een iets grotere impact heeft.
straks heb je goldeneye en perfect darkquote:
haha ja een gamende vrouw hebben ze nog nooit gezien , echt te triest is dat altijdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:40 schreef RedemptioN het volgende:
mute button?, en met een normale nickname wordt je ook niet "zomaar" uitgescholden...je wordt alleen uitgescholden door de kids wanneer je een bepaalde naam hebt, aant praten bent (als vrouw is dat altijd mooi...iedereen wil altijd alles van je weten meteen) en aant provoceren bent..
maar dit is wel erg overdreven
Andere manier om aan te geven dat ze niet tegen hun verlies kunnen. Triest hoor, ze verliezen een match en dan krijg je een scheldkannonade en bedreigingen over je heen. Leer dan spelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Nou ja, als je echt bedreigd wordt is dat niet zo heel erg fijn denk ik. Zeker als je kids online aan het spelen zijn. Volwassenen kunnen het nog wel relativeren, maar als je kind hoort dat ze langs zullen komen om je op te hangen lijkt me dat dat wel een iets grotere impact heeft.
klopt er is geen hond in amerika die nigger druft te zeggen ( die niet zwart zijn dan )quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:02 schreef Bastard het volgende:
Er word ook wel snel aanstoot genomen moet ik zeggen hoor.. als iemand het woord 'nigger' laat vallen is het al "oh my god, he called you a nigger?!?!?!"
Ergo: allemaal niet zo piepen, bek houden en gamen met je lelijke hoofd.
"10-20 You're approved to put out a spikestrip near Smokestacks Park" Weet m nog letterlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Euh, Need for Speed 3 Hot Pursuit ui 1998 dat was pas goud,Met dat houten bruggetje, echt vaak gespeeld met een vriend.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:10 schreef Gupje het volgende:
Tegen een Duitser zeg ik alleen you sounds like Adolf Hitler, zijn ze zo stil.
Amerikaan zeg ik meestal dat hij geen leven heeft, want op zo´n tijdstip hoort hij te slapen of te werken.
En tegen kiddo´s over een moeder beginnen en dan muten is ook fun.
Had dezelfde emo staan ja,... toch weer weggehaald op een gegeven moment. Zo triestquote:
Gisteravond zonder problemen FIFA 08 online gespeeldquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
God wat ben ik blij dat ik geen Gold abbo meer heb.
Dat speel ik eigenlijk alleen maar tegen vrienden op de bank.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gisteravond zonder problemen FIFA 08 online gespeeld
Je bent in de war, hij is niet tof.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
Pro Street is echt tofHoe kan dat in godsnaam want het is wel nfs ??
Heb je het spel gespeeld dan? Spel is best goed hoor zitten leuke dingen inquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent in de war, hij is niet tof.
Zou ik je daar in mogen vernederen ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gisteravond zonder problemen FIFA 08 online gespeeld
Jongens doe dat ff in het bos of achter het stationquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou ik je daar in mogen vernederen ?
Geil man!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou ik je daar in mogen vernederen ?
De demo, die was dramatisch. Zoiezo vond ik elke NFS na Underground dramatisch...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je het spel gespeeld dan? Spel is best goed hoor zitten leuke dingen in
De demo was kut idd maar het hele spel is zeker de moeite waard!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De demo, die was dramatisch. Zoiezo vond ik elke NFS na Underground dramatisch...
Negers noemen elkaar nigger, noem jij ze nigger dan ben je een Racistquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt er is geen hond in amerika die nigger druft te zeggen ( die niet zwart zijn dan )
ik heb het daar ook een paar keer gezegt en het trieste is dan kijkt iedereen je aan van
omg wtf die is gek , en ze vinden het allemaal een heel erg kwetsend woord
terwijl al die katoen boeren in amerika daar het allemaal teggen elkaar schreeuwen
te triest gewoon
Ja, dan zit je ze ook uit te schelden voor bitch.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Negers noemen elkaar nigger, noem jij ze nigger dan ben je een Racist
Neem de gemiddelde clip op TMF : "Fuck you niggah, i'm pimping you Ho aiiiiighhtzzz"
Dat zingt dan een neger over neger.
Maar vraag je : "Yo niggah, supp with youre bitch?!"
Dan ben je gelijk een lul
Ja best wel,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geil man!
Ehm je zegt het op een manier alsof je jezelf erg goed vindt?
Nee! in de Hip Hop Scene is bitch toch gewoon een andere naam voor vrouw?!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:44 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, dan zit je ze ook uit te schelden voor bitch.
ligt eraan of je blank bent of niet he...want dan mag je de N-word ook niet zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee! in de Hip Hop Scene is bitch toch gewoon een andere naam voor vrouw?!
Nee, je schrijft youre (you're=you are) ipv your (als in jouw).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee! in de Hip Hop Scene is bitch toch gewoon een andere naam voor vrouw?!
Sportwedstrijden in Amerikaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach gamen met Amerikanen kan echt wel tof zijn hoor. Had de review versie van Forza 2, dus had ik 2 weken voor de release in europa het spel al. Samen met Amerika, daar was die toen ook net uit. Toen heb ik constant met gasten uit Amerika lopen racen. Echt tof.
Vind het land toch wel leuk. Ga er zeker ooit heen, relaxt naar sportwedstrijden daar
Een Ak47 is toch een goed wapen? Geen terrorist kan zonderquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Rainbow Six Las Vegas.
Zo Level 1 uitgespeeld. Wat een lastig spel
Maar wel uitdaging, gelijk zin om de film SWAT te kijken hehe.
Maar eind van level 1 had ik een Ak 47, toen we met de heli naar Las Vegas gingen dacht ik, zal wel weer normale goede wapen hebben , dus ik heli uit
en gaan, heb ik nog die ak47
ben benieuwd hoe ik dat nog kan oplossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
Major Nelson heeft bekend gemaakt dat Burnout 3: Takedown vanaf aankomende maandag, 14 januari, als Xbox Original gelanceerd wordt. Mocht je de game nog nooit gespeeld hebben, dan kun je hem als lekker voorafje voor Burnout Paradise voor 1.200 Microsoft Points downloaden.
quote:Tomb Raider Underworld uitgesteld
Uncharted: Drake's Fortune werd veelal vergeleken met Tomb Raider, maar dan als een betere uitvoering ervan. Eidos is aan zet om de lat weer wat hoger te leggen.
Eerder maakte Eidos bekend dat de Xbox 360 en PlayStation 3 versie in juni van dit jaar moesten verschijnen, helaas zijn deze versies echter uitgesteld. Net als de PlayStation 2, Nintendo DS en Nintendo Wii versie zullen we minimaal moeten wachten tot het vierde kwartaal van dit jaar, het duurt dus nog even voordat we weer met vrouwe Croft aan de slag mogen.
ja echt te triest gewoonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Negers noemen elkaar nigger, noem jij ze nigger dan ben je een Racist
Neem de gemiddelde clip op TMF : "Fuck you niggah, i'm pimping you Ho aiiiiighhtzzz"
Dat zingt dan een neger over neger.
Maar vraag je : "Yo niggah, supp with youre bitch?!"
Dan ben je gelijk een lul
AK47 is wel te gebruiken daar, (The Strip toch? ) maar zelf ga ik liever voor een Sniper en Shotgun. De sniper kun je op 10 meter nog gebruiken en de shotgun is voor al daartussen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Rainbow Six Las Vegas.
Zo Level 1 uitgespeeld. Wat een lastig spel
Maar wel uitdaging, gelijk zin om de film SWAT te kijken hehe.
Maar eind van level 1 had ik een Ak 47, toen we met de heli naar Las Vegas gingen dacht ik, zal wel weer normale goede wapen hebben , dus ik heli uit
en gaan, heb ik nog die ak47
ben benieuwd hoe ik dat nog kan oplossen
Heb inmiddels het level gereset, tegenstanders zijn echt slim, ze gaan gewoon verdelen enzo. Maar is echt, vet van auto naar auto te coveren. Maar ben nu binnen, en was al bij die gokkasten, maar ging doodquote:Op zaterdag 12 januari 2008 06:45 schreef Haijo het volgende:
[..]
AK47 is wel te gebruiken daar, (The Strip toch? ) maar zelf ga ik liever voor een Sniper en Shotgun. De sniper kun je op 10 meter nog gebruiken en de shotgun is voor al daartussen.
Free record deed voorheen precies hetzelfde. met zo'n pasje betaalde je de normale prijs dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:04 schreef Boef het volgende:
DMC4 lijkt hier gewoon een adviesprijs te krijgen van 59,99. Bij BlahDVD kan je hem pre-orderen voor ¤43,49 inc. verzenden (ook nog).
Het word steeds erger met de prijzen van spellen in winkels hier. Dynabyte is helemaal een gare tyfuszooi. Daar wordt je niet gematst als je een 'gratis' klantenkaart hebt maar genaaid als je 'm niet hebt. En dan nog boven de adviesprijs zitten, in veel gevallen, na 'aftrek' van 10 procent.
quote:Datum Battlefield: Bad Company
Digital Illusions en Electronic Arts kondigde eind 2006 Battlefield: Bad Company aan dat midden 2007 op de PlayStation 3 en de Xbox 360 moest verschijnen.
Het is ondertussen reeds 2008 en de game is nog steeds niet verschenen. EA heeft echter goed nieuws voor de fans van de game. Hij zal namelijk op 28 maart 2008 verschijnen.
quote:GoldenEye niet op XBLA door Nintendo en Microsoft
GoldenEye is een legendarische Nintendo 64 titel, die op het punt stond om in de Xbox Live Arcade te verschijnen. EGM onthulde recent dat Microsoft twee maanden voor de release het project annuleerde.
1Up onthult nu ook waarom Microsoft het project heeft stopgezet. Nintendo en Microsoft konden niet tot een overeenkomst komen over de financiële kant. Ze konden niet overeenkomen hoeveel Microsoft aan Nintendo moest betalen voor het gebruik van de game. Een release in de toekomst is dus niet uitgesloten wanneer de twee onder de publieke druk bezwijken. De game zelf zou geen remake zijn geweest, maar een port met Xbox Live multiplayer en minder personages wegens licentieproblemen.
Guide button, X.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:39 schreef ach het volgende:
Is er een manier om je profiel van Live uit te loggen zonder je console uit en aan te moeten zetten?
De stekker eruit trekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:39 schreef ach het volgende:
Is er een manier om je profiel van Live uit te loggen zonder je console uit en aan te moeten zetten?
hey geen geintjes nuquote:
Bij offline weergeven voel ik me niet helemaal offline en krijg je elke keer die popups, die ik niet ga uitzetten want dan moet ik ze ook weer aanzettenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De stekker eruit trekken.
Maarre, waarom zou je dat willen? Je kunt jezelf wel offline weergeven, mocht je dat willen.
Huh? Normaal gesproken als je verbinding hebt wel?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef ach het volgende:
[..]
Bij offline weergeven voel ik me niet helemaal offline en krijg je elke keer die popups, die ik niet ga uitzetten want dan moet ik ze ook weer aanzetten. X logt je hele profiel uit ja
Maarja beetje vage interface weer van MS. Als je je console aanzet ben je op je profiel ingelogd maar niet op Live, log je je profiel handmatig uit en weer in dan connect ie automatisch naar liveMicrosoft
Een maandag is het weer een kutgamequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
Pro Street is echt vet gewoon![]()
Het geluid is tof
Het rijd best lekker
Je hebt 4 onderdelen en voor elk onderdeel moet je een aparte wagen maken dat is ook leuk.
![]()
![]()
Die kans zit er alttijd in natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een maandag is het weer een kutgame.
Volgens mij heb ik dat een keer uitgezet maar ik weet niet meer waarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Normaal gesproken als je verbinding hebt wel?
FRSquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:25 schreef Gamedemon het volgende:
Free record deed voorheen precies hetzelfde. met zo'n pasje betaalde je de normale prijs dan.
Mag ik vragen hoe lang je daar op hebt moeten wachten?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
Zit je bij Play.com eigenlijk met importkosten? Want bij GCshop kost de LE bijvoorbeeld maar (?) 57 euro en als er bij Play nog importkosten bijkomen ben je bij GCshop goedkoper uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
FRS
Devil May Cry 4 Limited Edition voor 46,49 euro:
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Winkel is gevestigd in de UK. Dus nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:42 schreef Jessah het volgende:
[..]
Zit je bij Play.com eigenlijk met importkosten?
Vuil? Krassen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:27 schreef Simsfan88 het volgende:
Ben ik de enige hier die bij PGR 4 vaak last heeft van de Disk Unreadable? Verder nooit veel last van gehad, maar nu al een aantal keer gehad. Valt eerst de muziek weg, soms laden de graphics niet meer mee, en dan ineens disk unreadable.
Heb je al tandpasta geprobeerd? Werkt vaak wel ik had ook eerst die melding en toen daarna deed die het weerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vuil? Krassen?
Ik had dat bij GoW. Eerst disc unreadable, een paar keer, op een gegeven moment alleen maar die melding. Toen een andere xbox geprobeerd en daar kreeg ik steeds de melding "to play this disc, put it in an 360 console".
Als je het bij andere spellen niet hebt, ligt het in ieder geval aan je disc.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:01 schreef FJD het volgende:
Zijn hier mensen met Amped 3?
Ik ben nu in de story line op het punt waarbij ik "find a way to replace the money that was stolen" uit moet voeren maar ik heb bij de cutscene niet goed opgelet dus ik heb werkelijk waar geen idee wat ik moet doenIemand een suggestie?
La maar, nu kon ik opeens wel op X drukken om naar de missie te gaan
Eerst Feyenoord-PSV, dan ga ik me daar eens in verdiepen.quote:
Yeah me too. Met 10 man voor de TVquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerst Feyenoord-PSV, dan ga ik me daar eens in verdiepen.
Damn, zit al te kijken maar hij staat er nog nie opquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
Content: Devil May Cry 4 Demo
Price: Free
Availability: Not available in Asia or Germany
Dash Text: [ESRB: E (Everyone) MILD LYRICS, VIOLENCE] In Devil May Cry 4, complex controls are a thing of the past; now any action fan can pull off amazing moves using only a few buttons in fast-paced arcade action.
Size: 1.36 GB
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn, zit al te kijken maar hij staat er nog nie op
Je kan altijd hopen hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef Ash het volgende:
[..]
Is weer zo'n flauwe grap van MMaRsu, daar trap je nu toch niet meer in!
Nog niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je al tandpasta geprobeerd? Werkt vaak wel ik had ook eerst die melding en toen daarna deed die het weer
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef Ash het volgende:
[..]
Is weer zo'n flauwe grap van MMaRsu, daar trap je nu toch niet meer in!
Ah, vandaar dat je continu die vage crap aan het spelen bent de laatste tijd, ipv te GoW-en.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
ben je goed danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yeah me too. Met 10 man voor de TV
Maarre FIFA 08 wel kopen hoor, kan ik je ook online ownen
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
Het wordt gewoon saai op een gegeven moment omdat het continu hetzelfde is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb straks 10 minuten gespeeld en weet gewoon dat ik het hierna nog 3x speel en daarna niet meer gewoon.
Het gewoon kut! Bij die Hoge snelheids dingen zetten overal van die tering palen neer waar je 9 van de 10 keer opklapt en dan is het over je dure Audi RS4 in de prakquote:Op zondag 13 januari 2008 00:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het wordt gewoon saai op een gegeven moment omdat het continu hetzelfde is.
Ik heb straks 10 minuten gespeeld en weet gewoon dat ik het hierna nog 3x speel en daarna niet meer gewoon.
Nope.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:51 schreef Koentje3 het volgende:
live weer verschrikkelijk langzaam...
Is er al nieuws over die gratis arcade game?!
Ach, jij hebt betaald voor Sonic, ik heb hem gratis.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je continu die vage crap aan het spelen bent de laatste tijd, ipv te GoW-en.
Ziet er goed uit 14.gifquote:Zaterdag 12 januari 2008 - Condemned 2: Bloodshot gaat verder waar deel één eindigde. Je speelt wederom als Ethan Thomas die nu een verdachte is in de verdwijning van een oude vriend van hem. Net als in deel één zul je diverse moorden moeten oplossen met behulp van forensische apparatuur. Natuurlijk moet je jezelf ook kunnen verweren tegen de vele vijanden en je hebt dan ook een groot arsenaal aan vuurwapens en objecten uit de omgeving tot je beschikking. Ook is het mogelijk om nu je vuisten te gebruiken om even lekker je agressie tot uiting te laten komen.
lamzakquote:Op zondag 13 januari 2008 12:28 schreef DJ_ het volgende:
shit ik ben zo brak als een hond en ik moet over 15 min naar mijn werk dat gaat echt nooit goed komen
Leuk maar ik ben te jong om het te mogen kijken?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
Condemnend 2 trailer
[..]
Ziet er goed uit 14.gif
er staat dd/mm/yyquote:Op zondag 13 januari 2008 13:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Leuk maar ik ben te jong om het te mogen kijken?Ik ben 23!
Edit: lama, werkt nu wel.
Trailer ziet er wel leuk uit, mss toch Condemned maar even halen.
Nee, ik moest 22/2/84 invullen in plaats van 22/02/84. Raar gedoe ook.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
er staat dd/mm/yy
Maar als je gewoon dd/mm/yyyy doet (dus niet 20/08/86 maar 20/08/1986 dan werkt het wel)
must havequote:Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
Condemnend 2 trailer
[..]
Ziet er goed uit 14.gif
Een RTS die zich afspeelt in het Lost Planet universumquote:Op zondag 13 januari 2008 15:24 schreef Ron.666 het volgende:
WTF is dit: http://www.play.com/Games(...)olonies/Product.html
Iemand meer info hierover?
quote:
router resetten?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:57 schreef About2Break het volgende:
Hey iedereen,
Vraagje. Als ik naar muziek ga op mijn 360 en op 'x' druk voor de change music source option. Zie ik een computer die ik ooit alleen maar heb gebruikt om te testen, inmiddels is die hele computer al weg maar ik zie hem nog steeds in de lijst. Is er een manier op deze uit de lijst te verwijderen?
Is Eternal Sonata tof? Ja toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
, ik kon er niks aan doen het was te gezellig
ja zeker , heb me er prima mee vermaaktquote:
Wat is dat?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
PS: de sarah conner chronicles is een vette serie( al is er pas 1 episode gemaakt )
tv serie..quote:
quote:
gewoon proberen te connecten, als dat niet lukt dat wordt hij vanzelf verwijderd uit de lijstquote:Op zondag 13 januari 2008 20:57 schreef About2Break het volgende:
Hey iedereen,
Vraagje. Als ik naar muziek ga op mijn 360 en op 'x' druk voor de change music source option. Zie ik een computer die ik ooit alleen maar heb gebruikt om te testen, inmiddels is die hele computer al weg maar ik zie hem nog steeds in de lijst. Is er een manier op deze uit de lijst te verwijderen?
quote:Condemned 2 krijgt Amerikaanse releasedatum
Maandag 14 januari 2008 - Eerder wisten we jullie al te verrtellen dat Condemned 2: Bloodshot een maand uitstel kreeg. Vandaag heeft Sega bekend gemaakt dat Condemned 2: Bloodshot vanaf 14 maart 2008 te vinden zal zijn in de plaatselijke Amerikaanse gameshop. Zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360 versie zullen op deze datum beschikbaar zijn. Een Europese releasedatum is tot op heden nog niet vrijgegeven.
Condemned 2: Bloodshot gaat verder waar deel één eindigde. Je speelt wederom als Ethan Thomas die nu een verdachte is in de verdwijning van een oude partner. Net als in het eerste deel zul je diverse moorden moeten oplossen met behulp van forensische apparatuur
Direct na de lancering een front- of backflip doen icm met een grabtrick en een 360 of 720 spin, landen in een manual, je hebt dan genoeg tijd om de quarterpipe in te rollen en daar nog flink wat trucs uit je mouw te schudden, doe wel alleen de advanced tricks, die leveren het meeste punten en combo-meterboost op (je moet je combo-meter in 2,5 tot 3 houden). Simpel toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:35 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben nu bezig met Skate. Ik ben al aardig ver en ben nu bij de Xgames. De laatste contest is die grote ramp. Ik kan maar niet een hoge score krijgen, wat ik ook doe. Ik ben verder zo door de game gespeeld, verder geen moeite.
Alleen dit is heel pittig.
het is gelukt hoor, maar wel met mijn eigen techniek. Ik liet me gewoon vliegen inplaats dat ik een ollie deed vanaf de ramp. Dus ik deed en ollie, daarna een grab 900quote:Op maandag 14 januari 2008 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Direct na de lancering een front- of backflip doen icm met een grabtrick en een 360 of 720 spin, landen in een manual, je hebt dan genoeg tijd om de quarterpipe in te rollen en daar nog flink wat trucs uit je mouw te schudden, doe wel alleen de advanced tricks, die leveren het meeste punten en combo-meterboost op (je moet je combo-meter in 2,5 tot 3 houden). Simpel toch?
Ik moest er ergens tussen de 1,5-2 maanden op wachten. Weet niet meer precies wanner die maat van me het formulier heeft opgestuurt :pquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:42 schreef Jessah het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang je daar op hebt moeten wachten?
Zo lang?!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:20 schreef swasfy het volgende:
[..]
Ik moest er ergens tussen de 1,5-2 maanden op wachten. Weet niet meer precies wanner die maat van me het formulier heeft opgestuurt :p
mee eens.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:53 schreef DJ_ het volgende:
kuf : cod is een game om te halen uit de budget bak als je geen games meer te spelen hebt
voor die tijd haal ik hem niet
Zo'n ''quote:Op maandag 14 januari 2008 14:33 schreef Jessah het volgende:
[..]
Zo lang?!Tegen die tijd heb ik m'n LE van DMC4 wel al binnen, dus dan heb ik er even geen tijd meer voor.
Maarja, is toch gratis - dus mooi meegenomen!
Anyway, net even de demo van KuF: CoD gedaan en moet zeggen dat het niet echt m'n ding is. Volgens Gamekings (ja, ik weet het) was 'ie beter dan N3, maar tot nu toe ben ik nog niet overtuigd. En natuurlijk kan ik de tekst weer nauwelijks lezen op m'n "normale" (oude) tv.
Hartsikke bedankt.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:54 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon proberen te connecten, als dat niet lukt dat wordt hij vanzelf verwijderd uit de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |