Dat is met zowat alle wetenschappelijke publicaties, als je zelf geen toegang hebt tot zus en zo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef Gabry het volgende:
Die bron verwijst naar allemaal andere bronnen die ik niet vanaf hier kan controleren.
Ik loop ook alleen maar te sarren. Als hij het nader zou specificieren aan de hand van zijn citaat dan zou hij aantonen dat zijn statistieken verzonnen zijn:quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is met zowat alle wetenschappelijke publicaties, als je zelf geen toegang hebt tot zus en zo.
80% gaat wel.quote:Zo blijft van de burgers met alleen maar lager onderwijs tegenwoordig ongeveer 20% thuis bij kamerverkiezingen,
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef Klopkoek het volgende:
Dat rapport van de SCP komt uit April 2002 zie ik. Had Melkert er maar wat mee gedaan
1 als je geen gebruik maakt van je stemrecht is dat je eigen schuldquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
CTRL+F en type dan 'laagopgeleiden' 'opkomst' en nog meer voor de hand liggende zaken.
Maar oké:
[..]
Ik heb te weinig tijd, maar er is altijd tijd voor een bakkie!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ha, Aaahikwordgek, leuk dat je er weer bent.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb te weinig tijd, maar er is altijd tijd voor een bakkie!
Het plaatjes van een halve minuut later zag er iets anders uit?quote:
Net zo opgezet en nep, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Het plaatjes van een halve minuut later zag er iets anders uit?
Raad de quote.quote:The Christmas spirit, marked by a wonderful feeling of goodwill among men, is in danger of being lost in the ongoing war against religion.
Through perverse court decisions and years of cultural indoctrination, the elitist, secular Left has managed to convince many in our nation that religion must be driven from public view. The justification is always that someone, somewhere, might possibly be offended or feel uncomfortable living in the midst of a largely Christian society, so all must yield to the fragile sensibilities of the few. The ultimate goal of the anti-religious elites is to transform America into a completely secular nation, a nation that is legally and culturally biased against Christianity.
quote:
Tata Motors unveils cheapest car
Tata Motors has unveiled the world's cheapest motor car at India's biggest car show in the capital, Delhi.
The vehicle, called the Tata Nano, will sell for 100,000 rupees or $2,500 (£1,277) and enable those in developing countries to move to four wheels.
The four-door five-seater car, which goes on sale later this year, has a 33bhp, 624cc, engine at the rear.
It has no air conditioning, no electric windows and no power steering, but two deluxe models will be on offer.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7180396.stm
quote:
http://www.wereldomroep.nl/actua/duurzaam/india080109quote:De ‘Tata people’s car’, een milieuramp?
Door Thijs Westerbeek van Eerten
09-01-2008
Op de Delhi Motorshow 2008 staat deze week de ‘Tata people’s car’ te pronken, het model waarmee de Indiase industriële gigant Tata naam wil vestigen als wereldspeler op de markt van kleine goedkope auto’s. Officiële foto’s ontbreken nog, maar het is een eenvoudige vierpersoonsauto met de motor achterin, en een minuscuul motortje van 33 pk. De prijs: Rond de 2200 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |