omdat dat onder West valt..ander stond 't haagje er ook wel opquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:46 schreef Oosthoek het volgende:
Ik voel me een beetje gediscrimineerd dat de Oranjebuurt er niet op staat, terwijl dat ook nog 'ns de mooiste buurt van Helmond is!
Sssst, dat willen ze niet weten!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat dat onder West valt..ander stond 't haagje er ook wel op
Stiphouters zijn ook goed in het ontkennen dat ze bij Helmond horenquote:Op woensdag 9 januari 2008 06:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Sssst, dat willen ze niet weten!!
Net als brandevoorters niet willen weten dat ze bij Helmond horen.
Nog nieuws over het lijk in 't knaal?
Mja, die van Berlo, zou ik ook inderdaad denken.
Of die andere vent die al langer vermist is?
Al die geannexeerde dorpen hebben daar last vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stiphouters zijn ook goed in het ontkennen dat ze bij Helmond horen
Tolerant van je.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Al die geannexeerde dorpen hebben daar last van![]()
Maargoed..ik zou hetzelfde doen als Helmond bij Eindhoven getrokken zou worden ofzo dus van mij mogen ze.
* Paaskonijn eens isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:46 schreef Oosthoek het volgende:
Ik voel me een beetje gediscrimineerd dat de Oranjebuurt er niet op staat, terwijl dat ook nog 'ns de mooiste buurt van Helmond is!
Sorry hoor, heb ook alleen maar wikipedia gecopy- pastequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:46 schreef Oosthoek het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:11 schreef ArTiC het volgende:
gaan we nu weer opnoemen waar iedereen vandaan komt?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:11 schreef ArTiC het volgende:
gaan we nu weer opnoemen waar iedereen vandaan komt?
Praagquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Voormalig Mauritslaan. Al een jaartje of wat Utreg en binnenkort in Praag wonen, maar blijf een geboren en getogen kattemepper.
wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Voormalig Mauritslaan. Al een jaartje of wat Utreg en binnenkort in Praag wonen, maar blijf een geboren en getogen kattemepper.
Studeren! En vooral veel zuipen de eerste tijd vrees ikquote:
slecht begin. slecht einde, leuk voor je ouders.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:19 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Studeren! En vooral veel zuipen de eerste tijd vrees ik
Alsof die dat erg zullen vinden..Als je het maar goed afsluitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
slecht begin. slecht einde, leuk voor je ouders.
Wa's da voor een vlag bij jullie in de tuin?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof die dat erg zullen vinden..Als je het maar goed afsluit
ja dit is een bump
Ik kwam daar toen straks ook langs en zou het niet wetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Wa's da voor een vlag bij jullie in de tuin?
ik snap je reactie niet helemaal met mn dronken hoofd geloof ikquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
slecht begin. slecht einde, leuk voor je ouders.
idd..ik ben benieuwd of ze achter de oorzaak gaan komen, de politie gaat nu uit van een misdrijf maar het lichaam was flink aangetast door het water. Als er mensen graag op paling willen vissen moeten ze nu bij sluis 7 zijn iig...die zijn dol op rottend vlees in het water.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
yep, t was Van Berlo. gevonden in t kanaal. diep triest allemaal.
Het is meer een vaandel dan een vlag, er hangen er wel meer daar...volgens mij is het iets van de keiebijtersquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Wa's da voor een vlag bij jullie in de tuin?
herkenbaar, een film. en een paardekop die ze uit het water vissen, met paling, Stephen King? ik weet dat ik t ergens weet. oja, zielig voor die man, diep triest .quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..ik ben benieuwd of ze achter de oorzaak gaan komen, de politie gaat nu uit van een misdrijf maar het lichaam was flink aangetast door het water. Als er mensen graag op paling willen vissen moeten ze nu bij sluis 7 zijn iig...die zijn dol op rottend vlees in het water.
gas geven, dit is gewoon registratie, vanaf Gemert staat er een met een smili. vanaf 81 kijkt hij boos.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:41 schreef ArTiC het volgende:
En wat staan er trouwens voor vage kasten op sommige plaatsen naast de weg. Op de engelseweg en de kanaaldijk lang de groene loper staan er iig. Flinken kisten met daarop een paal en een camera...het lijkt wel een mobiele flitspaal ofzo...ik rem er iig maar voor af
Als ik het goed heb begrepen zijn het kasten om te registreren waar leasebakken en bedrijfsauto's rijden. Dit ivm de bijtelling. Niet iedereen geeft dat netjes op. Die kasten registreren dan waar en wanneer je zoal reed om later te kunnen kijken of dat klopt met je kilometeradministratie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:41 schreef ArTiC het volgende:
En wat staan er trouwens voor vage kasten op sommige plaatsen naast de weg. Op de engelseweg en de kanaaldijk lang de groene loper staan er iig. Flinken kisten met daarop een paal en een camera...het lijkt wel een mobiele flitspaal ofzo...ik rem er iig maar voor af
Ja...het is weer typisch Helmonds dus er gaan weer de wildste verhalen over rond, van mensen die zeggen dat het stiekeme snelheidscontrole is tot controle op wegenbelasting of dat er gestolen auto's rondrijdenquote:Op maandag 28 januari 2008 01:04 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen zijn het kasten om te registreren waar leasebakken en bedrijfsauto's rijden. Dit ivm de bijtelling. Niet iedereen geeft dat netjes op. Die kasten registreren dan waar en wanneer je zoal reed om later te kunnen kijken of dat klopt met je kilometeradministratie.
.
De Pastoor..daar bestelden wij vaak toen we met het bedrijf nog in Helmond zaten, isch echter wel prijzigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:53 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een Helmondenaar met een goed idee waar je belegde broodjes kunt bestellen (in omg. Helmond) die dan ook bezorgd worden?
Op mijn werk ebstellen we elke dag onze lunch bij een broodjeszaak, maar de broodjeszaak waar we nu bestellen (De Belegde Bol uit Deurne) levert vaak taaie broodjes met kleffe kaas aan, dus ik was benieuwd of jullie nog ideeën hebben.
La Baquette uit Helmond is ook een idee, maar die is een stuk duurder. En Maitre Leon hadden we ook al bekeken.
onze overburen, ik mag graag een beetje gas geven als die stropdassen oversteken. waarom mensen in die herrie willen eten is me een raadsel .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Pastoor..daar bestelden wij vaak toen we met het bedrijf nog in Helmond zaten, isch echter wel prijzig
http://depastoor.nl/broodjes/2075475_1_Prijslijstt.pdf
de nieuwe TV zender Helmond niet . na uren prutsen kregen ze de optocht pas uitgezonden, t mag ook niets kosten om mensen in dienst te nemen die er verstand van hebben. laat t dan weg.quote:
Makkelijk zeg: zeiken op iets nieuws...de oude deed het echt niet beter...de eerste keer dat die de optocht gingen uitzenden waren ze vergeten de camera aan te zettenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
de nieuwe TV zender Helmond niet . na uren prutsen kregen ze de optocht pas uitgezonden, t mag ook niets kosten om mensen in dienst te nemen die er verstand van hebben. laat t dan weg.
dat is makkelijk zeiken. het werkt gewoon niet, oud niet en nieuw niet, wij vergeven t de amateurs, het is maar Helmond TV. of omroep Brabant. daar komen die sneue gasten weer ieder jaar mee weg, dit lijkt nergens op.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Makkelijk zeg: zeiken op iets nieuws...de oude deed het echt niet beter...de eerste keer dat die de optocht gingen uitzenden waren ze vergeten de camera aan te zetten
Dit vind ik ook makkelijk zeiken. De mensen die ermee bezig zijn hebben er zeker wel verstand van. Het heeft zoals elke totaal nieuwe omroep gewoon opstartproblemen. Dat kan gewoonweg overal gebeuren. Jammer dat dat net met de optocht moest gebeuren. En ja, ik sta dicht bij de mensen van van langen/stadsradio helmond.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat is makkelijk zeiken. het werkt gewoon niet, oud niet en nieuw niet, wij vergeven t de amateurs, het is maar Helmond TV. of omroep Brabant. daar komen die sneue gasten weer ieder jaar mee weg, dit lijkt nergens op.
Had maar (tijdig) naar ons gemaild, dan hadden we die op de weblog zeker gebruikt.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:28 schreef tomme6 het volgende:
Ik had wel foto's gemaaktzag er heftig uit!
Ja er word weer iets geregeld, met een of andere speciale act heb ik gehoord, maar ze gaan nog niet vertellen wat dat is..quote:Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef Vur_welluke_club_bende_ga het volgende:
YO weten jullie of stichting impact dit jaar weer iets regelt rond koninginnenacht? vorig jaar was het echt top
BIj de Warandequote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:25 schreef TheOneAndOnly het volgende:
waar is dat? zo bekend ben ik hier.... hahaha
Je weet wel, dat park tegenover het ziekenhuis, met die eendjes, grote koeien en lama's.quote:
kakbuurtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Je weet wel, dat park tegenover het ziekenhuis, met die eendjes, grote koeien en lama's.
Daar ongeveer is de kak oranjebuurt.
Dat is minder in deze tijd voor jou. Deze dagen zouden immers jouw hoogtijdagen moeten zijn.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben er langsaf gefietst, zag (en klonk) er wel goed uit maar idd veel te koud om stil te gaan staan
Dit doe ik ook! al is het maar puur om dat boze smileytje te krijgenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:21 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
gas geven, dit is gewoon registratie, vanaf Gemert staat er een met een smili. vanaf 81 kijkt hij boos.
dacht boven de 100 dat t niet in letjes zou staan. 153 ,KM , wel dus. die palen nodigen uit om een halve minut vol gas te geven. een paar meter maar
niks beters om ff je gaspedaal te controleren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:16 schreef Vendris het volgende:
Ik woon zelf al me hele leven in brouwhuis, 22 jaar dus.
[..]
Dit doe ik ook! al is het maar puur om dat boze smileytje te krijgen![]()
Ik heb het gevoel dat je bol van frustratie staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Je weet wel, dat park tegenover het ziekenhuis, met die eendjes, grote koeien en lama's.
Daar ongeveer is de kak oranjebuurt.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je bol van frustratie staat.
Hoi.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Pff net snel de oude Helmond-topics doorgekeken,,dan merk je echt dat daar véél meer verschillende mensen postten..
Dat is overal wel zo denk ik. Bij ons op deweblog.nl ook. Ik denk dat dat bij ons zo'n 60% van de berichten gepost worden door een kleine 10% van de bezoekers.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Pff net snel de oude Helmond-topics doorgekeken,,dan merk je echt dat daar véél meer verschillende mensen postten..
Hmm ik denk dat ik jou eens tegengekomen ben op een feestje in Mierlo. Bij Boudewijn van G die toen net van school was getrapt. Jij had op diezelfde school gezeten. Is al een jaartje of wat geleden, voordat die hele bende helmondse figuren opgepakt werd wegens het verstoren van de internetchat van maxima en wim-lexquote:
Van school gestuurd vind ik wel erg zwaar gestraft. Een schorsing tot het eind van het schooljaar en volgend jaar de klas overdoen, had ik beter gevonden. Nu stappen ze over naar de Jan (Openbare school) en ze gaan daar gewoon met hetzelfde schooljaar verder.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:36 schreef Patch het volgende:
Leerlingen na 1-april 'grap' van school gestuurd
't Is dat of de stad uit. Geloof maar niet dat CBC ze aanneemt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat zei ik die zullen wel naar mijn schooltje toegaan
Ga daar ook niet van uit iddquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef Gia het volgende:
[..]
't Is dat of de stad uit. Geloof maar niet dat CBC ze aanneemt.
Heb ik gister aan iemand uit mijn voetbalteam gevraagd en hij zat bij een van hun in de klas. Een of andere Bob en die ander heette Sharon/Shanon ofzoiets zei diequote:
quote:Ook PvdA voor meer coffeeshops
HELMOND - De Helmondse PvdA ondersteunt het pleidooi van burgemeester Fons Jacobs om de discussie over het Helmondse coffee- shopbeleid te heropenen.
Dat zegt PvdA-raadslid Abdel Tijani.
De PvdA heeft in het verleden al vaker gepleit voor het toestaan van twee of drie coffeeshops in de stad. Maar daarbij stuitte de sociaal-democratische raadsfractie op groot verzet van het CDA.
Eerder deze week maakte burgemeester Jacobs bekend dat de enige Helmondse coffeeshop, gevestigd aan de Wolfstraat, voor langere tijd op slot gaat. Reden is dat de coffeeshop tot twee maal toe veel meer voorraad in huis had dan is toegestaan.
Naar aanleiding daarvan zei Jacobs dat hij weer wil gaan praten over het eventueel toestaan van een tweede coffeeshop in Helmond. Daarmee zou kunnen worden voorkomen dat de handel in hasj en weed in de illegaliteit verdwijnt als de enige coffeeshop in Helmond – zoals nu – gesloten is.
"De burgemeester slaat daarmee de spijker op zijn kop", reageert Tijani. "Dit is nu precies de reden dat wij er al enkele malen voor gepleit hebben twee of drie coffee–
shops toe te staan."
De komende periode zal de PvdA de discussie hierover opnieuw aanzwengelen. "We moeten voorkomen dat er verkoop plaatsvindt in portieken, vanuit auto's en bij mensen thuis", aldus Tijani.
Dat de PvdA en burgemeester Jacobs in deze discussie op steun kunnen rekenen van het CDA lijkt onwaarschijnlijk. Fractievoorzitter Margreet de Leeuw zei onlangs nog in deze krant dat ze het liefst ook de enige Helmondse coffee–
shop voorgoed zou sluiten.
wat was het dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 08:05 schreef Patch het volgende:
carolus is ook niet meer wat het geweest is dan...
Ik heb er vroegah 6 jaar op gezeten. Nog op de mierloseweg. Geweldige school toen. Heerlijk oud gebouw, 1000 leerlingen, dus je was nog redelijk anoniem. Prima tijd gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat was het dan?
Ik heb er 3 jaar gezeten maar zo geweldig als die mensen met een bekakte r (en de meelopende wannabe's) het vinden is het bij lange na niet
Grappig dat ze nu ook een VMBO afdeling hebben, ik ben benieuwd wat ze daarmee doen....toendertijd kreeg de HAVO afdeling al nauwelijks aandacht, alles is daar gefixeerd op het VWO
In mijn tijd (30 jaar geleden) zat er letterlijk vanalles. Het halve haagje en het grootste deel van de Warande.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:52 schreef Patch het volgende:
Ik zat er 12 jaar geleden, en toen straalde de "kak-sfeer" er toch echt wel enorm van af
Daar was ik getuige van. En ik zag dat het toen goed was.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:29 schreef Gia het volgende:
In mijn tijd (30 jaar geleden) zat er letterlijk vanalles. Het halve haagje en het grootste deel van de Warande.
Tuurlijk zaten er ook kakkers, kan ook niet anders.
In welk jaar heb jij examen gedaan? En havo of VWO? Misschien waren we wel klas/jaargenoten?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:42 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Daar was ik getuige van. En ik zag dat het toen goed was.![]()
Ligt niet zo zeer aan de hoeveelheid leerlingen, maar eerder aan de lokatie denk ik. Dicht bij stiphout, dicht bij de oranjebuurt, daar woont uiteraard ander volk dan in het haagje. Overigens heb ik de school altijd vervloekt om de bekrompenheid en de politiek correcte uitstraling die ze wilden hebben. En het pand is gewoon buttugly.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
In mijn tijd (30 jaar geleden) zat er letterlijk vanalles. Het halve haagje en het grootste deel van de Warande.
Tuurlijk zaten er ook kakkers, kan ook niet anders.
Volgens mij is dat nu veel erger geworden, met minder leerlingen. Ze kunnen het zich nu permitteren om leerlingen te selecteren op afkomst.
JvB is ook niet alles hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:28 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Ligt niet zo zeer aan de hoeveelheid leerlingen, maar eerder aan de lokatie denk ik. Dicht bij stiphout, dicht bij de oranjebuurt, daar woont uiteraard ander volk dan in het haagje. Overigens heb ik de school altijd vervloekt om de bekrompenheid en de politiek correcte uitstraling die ze wilden hebben. En het pand is gewoon buttugly.
Maar wel nog lekker oud. Deels dan. Ik zal het gaan missen. Net zoals ik mijn oude Carolus mis. Ik houd wel van die oude gebouwen.quote:
Het oude gebouw blijft er gewoon hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wel nog lekker oud. Deels dan. Ik zal het gaan missen. Net zoals ik mijn oude Carolus mis. Ik houd wel van die oude gebouwen.
Maar ik kom er na dit schooljaar niet meer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het oude gebouw blijft er gewoon hoor
Ik misschien ook niet meerquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ik kom er na dit schooljaar niet meer.
Precies om die reden ging het vroeger dicht.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Velvet is wel tof ja maar die gingen nogal vroeg dicht..en er liep heel wat tokkies op straat inderdaad
De rest van wat er in de krant staat, staat nog niet op ed.nlquote:School herdenkt omgekomen gezin
Bloemen en knuffels bij foto's van Casper Klumpers, op de Helmondse Montessorischool.
HELMOND - Klasgenootjes en hun ouders zochten woensdagavond in de Helmondse Montessorischool troost bij elkaar voor het verlies van groep 3-leerling Casper Klumpers. Samen met zijn broertje Joep en zijn ouders Henk en Paula kwam hij maandag om het leven bij een ongeval op de snelweg A73 bij Beuningen.
Zie ook:
Bloemen namen de ouders en kinderen mee, vooral veel witte. Knuffeltjes, een muntje uit iemands spaarpot. En vooral tastbare herinneringen aan dat blonde joch, dat op de uitgestalde schoolfoto zo heerlijk voluit lacht.
"Casper was leuk, hij was stoer. Je kon met 'm lachen", zegt een klasgenootje.
vanmorgen gebeld door mijn zoon.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:56 schreef Gia het volgende:
Gevonden.
Schijnbaar een 26-jarige Helmonder in de bocht van de heeklaan over de kop geslagen. Dood!
Wel erg.
Sterkte.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:51 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
vanmorgen gebeld door mijn zoon.
een jongen uit stiphout, wij zijn bevriend met het gezin. diep triest.
Er doen veel verhalen de ronde. Hij zou in scheiding liggen en zijn zoontje niet meer mogen zien, hij zou drugs gebruikt hebben en veel te hard gereden, enz.....quote:Op maandag 2 juni 2008 11:32 schreef paulvogels het volgende:
Was wel een lantaarnpaal uit de grond gereden.
Ik ken de heeklaan goed, en vind het een raar verhaald ('in de binnenbocht').
diep triest voor ons allemaal. laten we het daar bij houden. ook namens de ouders.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:32 schreef paulvogels het volgende:
Was wel een lantaarnpaal uit de grond gereden.
Ik ken de heeklaan goed, en vind het een raar verhaald ('in de binnenbocht').
'k Heb vroeger naast een tante van hem gewoond. Zijn nichtje was dus mijn beste vriendin.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:01 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
diep triest voor ons allemaal. laten we het daar bij houden. ook namens de ouders.
De moeder van een vriend van me stond naast haar. Die moeder schatte haar ook op 14-20 maar toen ze vandaag naar het politiebureau was gegaan bleek het dat ze 50 was.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet iemand welk 16-jarig meisje vandaag voor de trein is gesprongen in Mierlo-Hout?
?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De moeder van een vriend van me stond naast haar. Die moeder schatte haar ook op 14-20 maar toen ze vandaag naar het politiebureau was gegaan bleek het dat ze 50 was.
Ik zou het niet weten eigenlijk. Die moeder schatte haar zelf ook 14-20 dus dan lijkt me 50 een beetje raar idd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
?
Ik heb horen vertellen, ja, 't Hout is een roddeldorp, dat het een meisje van 16 was die gesprongen is omdat haar ouders gingen scheiden.
Heeft die moeder het niet verkeerd verstaan? 15 ipv 50?
Maar goed, wie weet horen we dat nog wel.
Net ook gezien ja, tis toch wat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:55 schreef Gia het volgende:
Stond net een grote groep mensen te rouwen op de heeklaan voor die jongen van van Hoof.
Gaat er toch wel wat door je heen, hoor, als je dat ziet.
Een kennisje van me stond erbij en die zei dat het een jong meisje was. Dus, waar komt deze info vandaan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Die vrouw heet Ria Meulendijks geboren in 1958 en woont in Mierlo-Hout
Vanmiddag weer een nieuwe versie gehoord. Maandag zou een 16-jarige gesprongen zijn en dinsdag een 50-jarige. Dus 2 aparte gevallen. Weet niet wat hier waar van is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat zei de moeder van een vriend van me. Die was langs het politiebureau geweest.
Maar die moeder schatte haar ook 14-20 in dus vind het maar een beetje raar.
Zou wel het een en ander verklaren ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een nieuwe versie gehoord. Maandag zou een 16-jarige gesprongen zijn en dinsdag een 50-jarige. Dus 2 aparte gevallen. Weet niet wat hier waar van is.
van de dierenspeciaalzaak?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Die vrouw heet Ria Meulendijks geboren in 1958 en woont in Mierlo-Hout
zou het?quote:
Nee, mijn vader is een echte houtenaar. Als dit een Meulendijks was van de Dierenspeciaalzaak, dan had hij die wel gekend. Noch mijn vader, noch mijn moeder kent een Ria Meulendijks.quote:
Bouma.quote:
me ? in de vogelbuurt, ergens bij winkelcentrum de busquote:
Ah oké, en hoelang woon je al in Helmond?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
me ? in de vogelbuurt, ergens bij winkelcentrum de bus
pas sinds februarie, daarvoor 5 jaar in spanje gewoond en daarvoor in my beloved eindhovenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah oké, en hoelang woon je al in Helmond?
En wat vind je van Helmond? Ook pauper enzo zoals de rest van Nederland?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
pas sinds februarie, daarvoor 5 jaar in spanje gewoond en daarvoor in my beloved eindhoven
eigelijk wel, en in mijn straat wonen er allemaal van die motorcrossende tokkies die bovendien bijna allemaal familie van elkaar zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En wat vind je van Helmond? Ook pauper enzo zoals de rest van Nederland?
whehe pwnquote:Op zondag 29 juni 2008 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
eigelijk wel, en in mijn straat wonen er allemaal van die motorcrossende tokkies die bovendien bijna allemaal familie van elkaar zijn![]()
maar mn buurmeisje is best wel lekker
brouwhuisquote:Op zondag 29 juni 2008 12:33 schreef Gia het volgende:
Moet je ook niet in Noord willen wonen.
De betere buurten in Helmond zijn toch wel: Stiphout, Brandevoort, Dierdonk, Brouwhuis en Mierlo-Hout. Oh ja, en het kakdeel van West.
Keuze zat, toch?
Warande?quote:Op maandag 30 juni 2008 06:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
brouwhuis
mierlo-hout
en je mist de beste buurt
hahaaaaaa kak 1000xquote:Op maandag 30 juni 2008 16:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Warande is dus het kakdeel van Helmond-west. Postcode 5707.
En dat noemde ik wel.
Whehe jij faalt echt behoorlijk hardquote:Op maandag 30 juni 2008 16:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Warande is dus het kakdeel van Helmond-west. Postcode 5707.
En dat noemde ik wel.
Wat, jij wilt niet weten dat je in Helmond West woont?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whehe jij faalt echt behoorlijk hard
quote:Helmond-West is een wijk in Helmond en beslaat het gebied tussen Stiphout en Helmond 't Hout. Binnen Helmond-West bevinden zich de buurten Oranjebuurt en het Haagje. Na het centrum van Helmond bevinden zich in Helmond-West zonder twijfel de oudste woonwijken van de stad. Tevens bevinden zich in Helmond West onder andere het park Warande en de Aarle-Rixtelseweg.
Ohjawel ik woon in Helmond en ben er trots op. Maar ik bedoel je kakgedeelte Helmond-West gezwets. Het valt allemaal reuze mee. Maarja vergeleken met het Haagje is alles kak natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 18:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat, jij wilt niet weten dat je in Helmond West woont?
[..]
Je lijkt wel een brandevoorter, die willen niet eens weten dat ze in Helmond wonen.
"Ik woon in Brandevoort, bij Eindhoven".
Oh, dat zeker!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:38 schreef ArTiC het volgende:
't haagje is ook 5707 trouwens
en ik denk dat er in 't haagje minder mensen met schulden wonen dan in dierdonk/brandevoort etc
Ah wouter, ik dacht dat je alweer van fok weg was, maar het blijft een hardnekkig virus, nietwaar?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:05 schreef WooZ het volgende:
uberhaupt mensen die het woord kak gebruiken zijn zelf de grootste paupers vd maatschappij
Goh, zet jij de hele beterbedeelde gemeenschap eens even te kijken met je ijzersterke argument. Wat een muts ben jij zeg. Who gives a fuck, ga ergens anders je frustraties uitleven.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dat zeker!
Ik ken iemand op brandevoort die in een gigantisch huis woont, maar geen cent te makken heeft.
Een boodschappenautootje zit er niet eens aan, dus ze moet alles op de fiets doen en dan ook nog op koopjesjacht van de ene super naar de andere. Een leuk uitje met vriendinnen zit er nog niet aan.
Als je toch zo moet leven, dan woon ik liever wat kleiner behuisd.
In welk opzicht?quote:
nou, zitten der nog intressante dinge bij zuid en oost, zoals tokkiebuurten en kakbuurten enzo ?quote:
Brandevoort en het gezellige Mierlo-hout zit in Zuid.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nou, zitten der nog intressante dinge bij zuid en oost, zoals tokkiebuurten en kakbuurten enzo ?
Beterbedeeld? Moet je eens op Funda zoeken hoeveel huizen er te koop staan op Brandevoort. Omdat ze het dan zo makkelijk kunnen betalen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Goh, zet jij de hele beterbedeelde gemeenschap eens even te kijken met je ijzersterke argument. Wat een muts ben jij zeg. Who gives a fuck, ga ergens anders je frustraties uitleven.
Brandevoort en Mierlo-Hout. Maar daar is niet heel veel te belevenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nou, zitten der nog intressante dinge bij zuid en oost, zoals tokkiebuurten en kakbuurten enzo ?
Ik vind het prima zo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:04 schreef Acinonyx het volgende:
buhh vinden jullie ut ook stom da der nix van platenzaken in winkelcentrum de bus zitten ? ish zo ver iedere keer naar de stad
ja ik heb 27 klonen, maar gezien het feit dat jij pas op 27/2 geregd heb heb ik wel een idee met een posthistorie over utrecht/brommers/saabquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:40 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Ah wouter, ik dacht dat je alweer van fok weg was, maar het blijft een hardnekkig virus, nietwaar?
heh mijn huis stond al anderhalf jaar te koop, en was eigelijk spotgoedkoopquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Beterbedeeld? Moet je eens op Funda zoeken hoeveel huizen er te koop staan op Brandevoort. Omdat ze het dan zo makkelijk kunnen betalen.
Er staan huizen al zo lang te koop dat ze gewoon leegstaan. De eigenaar is al verhuisd.
Heel veel mensen op Brandevoort hebben boven hun kunnen gekocht en dat is gewoon stom. En nu betalen ze daar de prijs voor.
De huizenprijzen gaan dalen. De waarden van die woningen daalt nog eens onder hun hypotheek, waardoor ze direct in de problemen komen.
Ja, en dat vind ik best erg voor die mensen. Maar ze hebben het aan zichzelf te danken.
En? Nog niet verkocht?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heh mijn huis stond al anderhalf jaar te koop, en was eigelijk spotgoedkoop
(ow bedoelde eigelijk dit huis toen we der nog nie inwoonden xD)quote:
Het schijnt dat er duizenden zijn geweest. En zie je de eerste foto's op een bepaalde weblog van Helmond zou die schatting wel eens heel aardig kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand nog naar de kasteeltuinconcerten geweest gister?
Ze was dus eerst opgenomen in het Elkerliek, weet iemand of ze Helmondse was of uit omgeving Helmond?quote:RIVM: Vrouw met marburgvirus overleden
print rss Medisch - door Redactie op 11-07-2008 @ 12:13
Medisch De Nederlandse vrouw die in Uganda een besmetting met het marburgvirus opliep, is vandaag in het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) overleden. Dat heeft het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vandaag laten weten.
De 40-jarige vrouw liep het zeldzame virus op tijdens een vakantie in Uganda. Ze werd op 5 juli opgenomen in de Elkerliek Kliniek in Helmond en op 7 juli overgebracht naar het LUMC. Een woordvoerder van het ziekenhuis meldde gisteren dat de vrouw ernstig ziek was maar dat haar toestand "wel stabiel" was.
Bakelquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze was dus eerst opgenomen in het Elkerliek, weet iemand of ze Helmondse was of uit omgeving Helmond?
moet je gaan kijken vanavond of er iemand isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Gaat iemand vanavond eigenlijk nog naar de kasteeltuinconcerten?
Doe ik wss ook wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je gaan kijken vanavond of er iemand is
Oké. Kut natuurlijk, ga je op vakantie krijg je dat..quote:
achteraf was t Milheeze.quote:
Astrid Joosten uit Milheeze.quote:
De Maska is niet meer dus, maar die zat op de kop van de Markt. Of beter gezegd, onder de Markt, was namelijk een café onder de grond. Tegenover Lunchroom Restaurant Happetit is de ingang.quote:
Op het hoofdstation in Helmond kan dat ook gewoon in het winkeltje. Staat met grote letters "tickets" boven de deur.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:58 schreef Acinonyx het volgende:
Nu een dringende vraag:: hoe koop je een treinkaartje op het treinstation ? (kweet ut nie, ga nooit met de trein)
Dat asoding naast de score, waar bijna alleen maar buitenlands tuig komt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:01 schreef Hellemond het volgende:
[..]
De Maska is niet meer dus, maar die zat op de kop van de Markt. Of beter gezegd, onder de Markt, was namelijk een café onder de grond. Tegenover Lunchroom Restaurant Happetit is de ingang.
en Zeezicht is ook wel leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat asoding naast de score, waar bijna alleen maar buitenlands tuig komt?
Trouwens, dat uitgaan in Helmond suckt, Deux is royal sadnessPlaza kun je je reet niet keren. Alleen Velvet is wel lachen.
mag je vriendin niet hier blijven ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
helmond krijgt weer een inwoner minder vanaf 31 oktober... helaas maar mijn vriendin en ik gaan jullie verlaten.... gaat de werkloosheid ook meteen weer omhoog
quote:
Seven Eleven, met hiphop en jazzy invloeden......quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:34 schreef onderjas het volgende:
Hej jongens, wat voor iets komt er vrijdag op het kasteeltuin? welke band en welke stijl?
danke.
probeer t Muziek cafee op de Wal. ik heb er mijn draai gevonden , al een jaar of 6, als auto en motor liefhebber , kijk eens op hun side,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trouwens, dat uitgaan in Helmond suckt, Deux is royal sadnessPlaza kun je je reet niet keren. Alleen Velvet is wel lachen.
15 euro entree om te zien hoe de duurst betaalde renner mag winnen? nooit...quote:Op maandag 28 juli 2008 01:15 schreef Killer_Mom het volgende:
AS Dinsdag, De wiellerronde in Stiphout, wij wonen aan t parcour, voor t eerst in 14 jaar zijn we thuis,
vorig jaar was t erg druk, je kon nergens heen. zoons waren thuis, wij op vakantie,
Mart Smeets , die sukkel maakte er de ronde van maria-hout van. ook goed ,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Stiphout=Helmond, dus eigenlijk is het nog steeds een ronde van Helmond
Hij heeft zichzelf wel verbeterd hoop ik?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:32 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Mart Smeets , die sukkel maakte er de ronde van maria-hout van. ook goed ,
t is minder druk als andere jaren, [ van horen zeggen, wij zijn altijd op vakantie ]
nope. 5 keer verteld door de speaker, wat een zanik hoer,quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf wel verbeterd hoop ik?
Triestquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:34 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nope. 5 keer verteld door de speaker, wat een zanik hoer,
jah, van de ene kant , overal stonden van die pishokken. 2e kant, ga ik over de streep, alles was goed geregeld. heel die bewaking en veiligheids mensen waren buitenlanders die nogal intimiderend rond liepen , geen politie, gewoon een hesje aan en een grote smoel. controleren of er gerookt werd, moeten ze net hier mee aankomen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:30 schreef Hellemond het volgende:
Over zanikken of zeiken bij de ronde van Stiphout gesproken:
2 wildplassende mannen om 0.45 uur opgepakt en mee naar het politiebureau genomen.
Heb lang geleden al eens in dit topic gepost, woon in brouwhuis, waar woon jij?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Heuj een nieuwe Helmond usert, waar in Helmond woon je?
Kan ik me dan niet meer herinneren. Oranjebuurt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:37 schreef Vendris het volgende:
[..]
Heb lang geleden al eens in dit topic gepost, woon in brouwhuis, waar woon jij?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Oranje buurt=julianalaan ed? Ik woon hier nog niet zolang he
Klopt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Oranje buurt=julianalaan ed? Ik woon hier nog niet zolang he
je woont in de zwanenbeemd man, en das de warandequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan ik me dan niet meer herinneren. Oranjebuurt.
Niet. Ik noem het gewoon de Oranjebuurtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 05:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
je woont in de zwanenbeemd man, en das de warande
Chopinlaan en dergelijke = zwanenbeemd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet. Ik noem het gewoon de Oranjebuurt
Had ik het toch zo ongeveer goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:35 schreef ArTiC het volgende:
tussen de traverse en de mierloseweg dat stukje is ook oranjebuurt, net als het stukje tussen de steenweg en de nedschroef.
Het hele stuk waarbij de straten vernoemd zijn naar het koninklijk huis is oranjebuurt, inclusief de anders genoemde straten die er tussenin liggen (Warandelaan)
alles ten noorden van de julianalaan en ten oosten van de warande is zwanenbeemd.
Daar was ik gister ook 10 minutenquote:
Ik ben een roker, dus ik sta meestal buiten...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:34 schreef Vendris het volgende:
[..]
Daar was ik gister ook 10 minutenrond 2330 zat aan bar met vriend v me gele replay polo. Gezien toevallig?
Is dat niet zo dan?quote:Aah, Helmond een mooie stad waar volgens sommige mensen alleen maar gabbers en schorem woont
Zegt GT uitquote:
Die lelijke rij appartementen aan de kasteel traverse na het politiebureau (richting Deurne)?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik woon in iets heel erg architectuurs
en zijn het dan die bij het speelhuis of die op de hoek van de traverse/Prins Hendriklaan/Wilhelminalaanquote:
veel binnenstaddelijker (36x woordwaarde) kan haast nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:33 schreef ferrari_rood het volgende:
de kubussen ja. En het zijn die in de binnenstad anders wist ik het niet zo zeker.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Uitbreiding in de breedte is inderdaad goed. Al zo'n 3 jaar geleden werd er gevraagd om een discotheek in Helmond en nu is die er dan eindelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:10 schreef Just-A-Girl het volgende:
[..]
Omdat maska kut was is die nieuwe tent ook kut??!! Asoding en bijna alleen maar buitenlandstuig?
Als je het over Helmond & vooroordelen hebt......
Ik vind dat helmond trots mag zijn op die discotheek! Iedereen maar klagen over het uitgaansleven in helmond.
Is er eindelijk een discotheek is het nog niet goed.
In ieder geval ik vind het een mooie discotheek met een zeer vet & apart interieur het personeel is nu tenminste ook leuke en fatsoenlijk draaien fijne muziek en hoorde dat ze nu in augustus beginnen op vrijdag thema feestjes te geven dus een hele aanwinst voor helmond...Maarjah uit eindelijk zijn ze toch afhankelijk van de mensne.wij moeten de tent vullen en een super sfeertje krijgen...
Doen we er zelf ook niks aan dan moeten we ook niet klagen!!!
Is Jonkergouw failliet? Oops, voel ik me toch wel een beetje schuldig dat ik ben overgestapt. Had er nooit klachten over, eigenlijk. Maar ja, toen wij een pup kochten bij een kennel, waar ze misschien nog weleens gaat logeren, hebben we dezelfde dierenarts genomen als de kennel heeft. Mocht er dan tijdens een vakantie iets gebeuren, dan kent de dierenarts het hondje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand ervaring met dierenartsen in Helmond? Jonkergouw is failliet en met de rest heb ik nog geen ervaring.
In dezelfde straat van Jonkergouw zit er nog een volgens mij. Vanaf het kruispunt daar met de janvanbrabantweg ofzo, dan die straat inrijden, en dan de eerste rechts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand ervaring met dierenartsen in Helmond? Jonkergouw is failliet en met de rest heb ik nog geen ervaring.
Veestraat. Naast zo'n schoenenwinkel.Waar je ook naar de Sport2000, Scapino en BCC kan,quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef Acinonyx het volgende:
hmmm zeg eens, weet iemand waar hier in helmond ergens een Blokker zit ?
www.blokker.nlquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef Acinonyx het volgende:
hmmm zeg eens, weet iemand waar hier in helmond ergens een Blokker zit ?
Zow... Dat is handig dat internet. Je kan er allemaal informatie enzo vindenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zow... Dat is handig dat internet. Je kan er allemaal informatie enzo vinden
uhhh.... is da in de stad ? xDquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Veestraat. Naast zo'n schoenenwinkel.Waar je ook naar de Sport2000, Scapino en BCC kan,
quote:
Pff Jonkergauw failliet? Hij draait zich om in zijn graf. Was een beste man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar zit toch Its!! BCC zit bij de Ameideflat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Veestraat. Naast zo'n schoenenwinkel.Waar je ook naar de Sport2000, Scapino en BCC kan,
Inderdaad, die man hield van dieren alsof ze allemaal van hem waren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:17 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Pff Jonkergauw failliet? Hij draait zich om in zijn graf. Was een beste man.
owww vergete, hier in De Bus zit er ook eentjequote:Op maandag 11 augustus 2008 09:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar zit toch Its!! BCC zit bij de Ameideflat.
Blokker is middenin de Veestraat, gewoon niet te missen. Mooie grote winkel, vind ik.
Klopt ja, ik vergeet die naam altijd. Dus noem ik de BCC maarquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar zit toch Its!! BCC zit bij de Ameideflat.
Blokker is middenin de Veestraat, gewoon niet te missen. Mooie grote winkel, vind ik.
Yep! Ik kom eraan!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Vanavond afsluiting van de kasteeltuinconcerten.
Het was inderdaad goed, lekker weer, gezellig en erg druk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |