quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:11 schreef ArTiC het volgende:
gaan we nu weer opnoemen waar iedereen vandaan komt?
Praagquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Voormalig Mauritslaan. Al een jaartje of wat Utreg en binnenkort in Praag wonen, maar blijf een geboren en getogen kattemepper.
wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Voormalig Mauritslaan. Al een jaartje of wat Utreg en binnenkort in Praag wonen, maar blijf een geboren en getogen kattemepper.
Studeren! En vooral veel zuipen de eerste tijd vrees ikquote:
slecht begin. slecht einde, leuk voor je ouders.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:19 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Studeren! En vooral veel zuipen de eerste tijd vrees ik
Alsof die dat erg zullen vinden..Als je het maar goed afsluitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
slecht begin. slecht einde, leuk voor je ouders.
Wa's da voor een vlag bij jullie in de tuin?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof die dat erg zullen vinden..Als je het maar goed afsluit
ja dit is een bump
Ik kwam daar toen straks ook langs en zou het niet wetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Wa's da voor een vlag bij jullie in de tuin?
ik snap je reactie niet helemaal met mn dronken hoofd geloof ikquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
slecht begin. slecht einde, leuk voor je ouders.
idd..ik ben benieuwd of ze achter de oorzaak gaan komen, de politie gaat nu uit van een misdrijf maar het lichaam was flink aangetast door het water. Als er mensen graag op paling willen vissen moeten ze nu bij sluis 7 zijn iig...die zijn dol op rottend vlees in het water.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
yep, t was Van Berlo. gevonden in t kanaal. diep triest allemaal.
Het is meer een vaandel dan een vlag, er hangen er wel meer daar...volgens mij is het iets van de keiebijtersquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Wa's da voor een vlag bij jullie in de tuin?
herkenbaar, een film. en een paardekop die ze uit het water vissen, met paling, Stephen King? ik weet dat ik t ergens weet. oja, zielig voor die man, diep triest .quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..ik ben benieuwd of ze achter de oorzaak gaan komen, de politie gaat nu uit van een misdrijf maar het lichaam was flink aangetast door het water. Als er mensen graag op paling willen vissen moeten ze nu bij sluis 7 zijn iig...die zijn dol op rottend vlees in het water.
gas geven, dit is gewoon registratie, vanaf Gemert staat er een met een smili. vanaf 81 kijkt hij boos.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:41 schreef ArTiC het volgende:
En wat staan er trouwens voor vage kasten op sommige plaatsen naast de weg. Op de engelseweg en de kanaaldijk lang de groene loper staan er iig. Flinken kisten met daarop een paal en een camera...het lijkt wel een mobiele flitspaal ofzo...ik rem er iig maar voor af
Als ik het goed heb begrepen zijn het kasten om te registreren waar leasebakken en bedrijfsauto's rijden. Dit ivm de bijtelling. Niet iedereen geeft dat netjes op. Die kasten registreren dan waar en wanneer je zoal reed om later te kunnen kijken of dat klopt met je kilometeradministratie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:41 schreef ArTiC het volgende:
En wat staan er trouwens voor vage kasten op sommige plaatsen naast de weg. Op de engelseweg en de kanaaldijk lang de groene loper staan er iig. Flinken kisten met daarop een paal en een camera...het lijkt wel een mobiele flitspaal ofzo...ik rem er iig maar voor af
Ja...het is weer typisch Helmonds dus er gaan weer de wildste verhalen over rond, van mensen die zeggen dat het stiekeme snelheidscontrole is tot controle op wegenbelasting of dat er gestolen auto's rondrijdenquote:Op maandag 28 januari 2008 01:04 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen zijn het kasten om te registreren waar leasebakken en bedrijfsauto's rijden. Dit ivm de bijtelling. Niet iedereen geeft dat netjes op. Die kasten registreren dan waar en wanneer je zoal reed om later te kunnen kijken of dat klopt met je kilometeradministratie.
.
De Pastoor..daar bestelden wij vaak toen we met het bedrijf nog in Helmond zaten, isch echter wel prijzigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:53 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een Helmondenaar met een goed idee waar je belegde broodjes kunt bestellen (in omg. Helmond) die dan ook bezorgd worden?
Op mijn werk ebstellen we elke dag onze lunch bij een broodjeszaak, maar de broodjeszaak waar we nu bestellen (De Belegde Bol uit Deurne) levert vaak taaie broodjes met kleffe kaas aan, dus ik was benieuwd of jullie nog ideeën hebben.
La Baquette uit Helmond is ook een idee, maar die is een stuk duurder. En Maitre Leon hadden we ook al bekeken.
onze overburen, ik mag graag een beetje gas geven als die stropdassen oversteken. waarom mensen in die herrie willen eten is me een raadsel .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Pastoor..daar bestelden wij vaak toen we met het bedrijf nog in Helmond zaten, isch echter wel prijzig
http://depastoor.nl/broodjes/2075475_1_Prijslijstt.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |