Die TT, is dat echt waarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
volgt
Brian heeft geslagen en uitgelokt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef coldstar het volgende:
Wat een Kut TT net zo oneerlijk als Huub ...
GODVERD....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, slaan mag als de beveiliging erbij is.
Brian is de heilige.
Het is alleen toch Huub de zei dat Brian had nagetrapt....?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:11 schreef blomst het volgende:
De brief.
Waar geen Brian in voor komt.
Slaan mag dus als de beveiliging al binnen is.
En omdat het maar gezegd word is het niet waar en andere dingen die gezegd worden zijn ineens wel waar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:28 schreef maril het volgende:
We weten helemaal niet of Brain heeft geslagen, dat zegt Huub, en ook Mike terwijl ik Mike redelijk vaak op leugentjes heb betrapt toen ik nog streams had dus???????
Dat komt omdat die de komma verkeerd uitspreekt. Dan snap je natuurlijk de hele inhoud niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef Disana het volgende:
Waarom geeft Huub toch zoveel voer. Elke zin die hij uitspreekt wordt door haar gebruikt voor weer nieuwe argumenten om aan te tonen hoe slecht hij is.
Idd, sommige mensen kunnen zo verschrikkelijk krom redeneren dat is niet normaal meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En omdat het maar gezegd word is het niet waar en andere dingen die gezegd worden zijn ineens wel waar.
Ja, maar heeft ie het nou niet door of zo? Ze is niet bereid tot een discussie of communicatie, ze gebruikt alleen maar alles wat hij zegt, maakt niet uit wát hij zegt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt omdat die de komma verkeerd uitspreekt. Dan snap je natuurlijk de hele inhoud niet meer.
Nee hoor ik vind het al weken een grote fakeshow , waarbij ik mij niet meer ga opwinden , als die lul wel geslagen heeft moet hij een boete krijgen, straks komt er misschien nog een brief ????quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En omdat het maar gezegd word is het niet waar en andere dingen die gezegd worden zijn ineens wel waar.
amy en Brainlees hebben zelf on screen aangegeven dat ook brainless fout was en dat er wat zou komen!quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef akveor het volgende:
Erg positief dat Huub weer ee boete heeft gekregen... zo wordt het steeds aantrekkelijker voor de geldschieters om Huub te laten winnen. Ze zullen liever 1,2 uit willen keren dan 2,2 miljoen....
Snap ik ook echt niks van.Terecht dat Huub een boete heeft,maar dat boetesysteem is zo krom.De een krijgt het voor een kaart verscheuren en je vriendin door de douche rossen en onder de dekens stompen is vrij normaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:31 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd, sommige mensen kunnen zo verschrikkelijk krom redeneren dat is niet normaal meer.
Zeg dat! De quote onder je spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:31 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd, sommige mensen kunnen zo verschrikkelijk krom redeneren dat is niet normaal meer.
Waarom zou je Huub moeten geloven, we hebben het niet gezien, dus we weten het niet ,dat is 1 ding wat zeker is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die 2 dagen gelden een stukje schreef wat de zuster van Huub graag had wilden zien. Was die niet boos dat Huub door de bewaking was afgevoerd en gevallen was. Dat zijn zuster boos was en graag geahd had dat ze hem onder de douch hadden gezet om af te koelen? Die heeft ook boter op haar hoofd. Net zo'n situatie waarin Brain dacht Amanda af te koelen, wat heel anders afliep als dat de bedoeling was. Stelletje hypocrietenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef mazaru het volgende:
Goede leer voor Huub. Volgende keer als Brrr wordt afgevoerd door de beveiliging, nog even een knal voor zijn schijnheilige rotkop geven.
Want dat mag.
Brian verwachte zelf ook een scantie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:28 schreef maril het volgende:
We weten helemaal niet of Brain heeft geslagen, dat zegt Huub, en ook Mike terwijl ik Mike redelijk vaak op leugentjes heb betrapt toen ik nog streams had dus???????
rustig rustig..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 januari 2008 20:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, slaan mag als de beveiliging erbij is.
Brian is de heilige.
[/quote
Er is niet een keer in dat hok gesproken dat Brain geslagen heeft. Zelfs huub heb je dat nog niet horen zeggen. Waarom toch iedere keer deze onrecht vaardigheid. Nogmaals ben ik geen fan van Brain, maar deze smerige on eerlijkheid komt me strot uit.![]()
![]()
![]()
Slaat dat nu weer op.Jij heb toch ook niet alles van Huub gezien en vormt dan toch ook een mening.quote:
Dus wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:28 schreef maril het volgende:
Ja, ik las het. Hoe reageerde Huub met name op het mogelijke cancellen van de optredens ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:12 schreef akveor het volgende:
Ze hebben naar je gelusiterd BSOL...volgende keer worden ook de optredens gecanceled....
Ik knipte en plakte een quote.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Was jij niet degene die 2 dagen gelden een stukje schreef wat de zuster van Huub graag had wilden zien. Was die niet boos dat Huub door de bewaking was afgevoerd en gevallen was. Dat zijn zuster boos was en graag geahd had dat ze hem onder de douch hadden gezet om af te koelen? Die heeft ook boter op haar hoofd. Net zo'n situatie waarin Brain dacht Amanda af te koelen, wat heel anders afliep als dat de bedoeling was. Stelletje hypocrieten
geeft d'r een Carmen krulset en stuur d'r de villa uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
Lieke voelt zich zó de morele winnaar.
het is alleen maar waar als ze dingen op de streams vertellen over wat Huub heeft gedaan, dan is het geen leugen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is Clair niet zo,n Amandatype?, zoals we eerst dachten, of zelfs bang voor waren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Claire het wordt nog veel gezeligger
Interessant kijkvoer is ze niet, dus als ik die macht had...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:37 schreef akveor het volgende:
[..]
geeft d'r een Carmen krulset en stuur d'r de villa uit.
Ik ook niet, zoethoudertjes voor de kijkers en streamers..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef schatje het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Huub die boetes werkelijk krijgt.
Denk ik ook, misschien vinden ze het ook wel leuk als streamers over elkaar heen vallen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook niet, zoethoudertjes voor de kijkers en streamers..
Nee, Brian sprak uit dat hij misbruik wou maken van Huub's dronkenschap vlak voor de streamlock.... de rest weten we alleen van horen zeggen... en Jaap en Huub kennende zal langzaam de waarheid boven tafel komen.quote:
Bedoel je de TT of de walgelijke beslissing van het hokje?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:38 schreef Copycat het volgende:
DGK[COS#3148] Boete voor Huub, Brian gaat vrijuit.
Nou de keren dat ik Huub heb horen praten, heb ik hem er niet over horen praten. Verlopig is Huub ook niet helemaal niet te vertouwen hij zegt net zo als Brain waar en onwaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
rustig rustig..![]()
Huub heeft dat nl wel gezegd en Mickey ook.
Daarom val ik niet over de streamers.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef maril het volgende:
[..]
Denk ik ook, misschien vinden ze het ook wel leuk als streamers over elkaar heen vallen.
Ik neem zowiezo niets van Huub aan en ik heb al een tijdje, het gevoel dat die Mike ook vette fake is, maar het is wel amusant allemaal, altans ik lach er nog steeds om het het verstrooid lekker.quote:
Heb je die beelden gezien dan van Brian en Amanda? Afkoelen? Heb je een bril nodig ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Was jij niet degene die 2 dagen gelden een stukje schreef wat de zuster van Huub graag had wilden zien. Was die niet boos dat Huub door de bewaking was afgevoerd en gevallen was. Dat zijn zuster boos was en graag geahd had dat ze hem onder de douch hadden gezet om af te koelen? Die heeft ook boter op haar hoofd. Net zo'n situatie waarin Brain dacht Amanda af te koelen, wat heel anders afliep als dat de bedoeling was. Stelletje hypocrieten
Brian weet al dat er iets komt, hij ging al even op het bordes staan. Rapvriendjes misschien?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
Hek en fontijn......puleeease, geen Zeurlène.
Dat tweede! Stelletje hufters, achter. Amanda en Brian verwachtten ook een sanctie voor Brian, dus speculaties over zijn acies lijken me aardig in zijn nadeel beslist.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
Bedoel je de TT of de walgelijke beslissing van het hokje?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daarom val ik niet over de streamers.
Kun je jezelf een ban geven dan? Let it all hang out zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef noekje het volgende:
Moet wel zeggen dat het terecht is dat Huub die boete krijgt. Dat vond hij volgens mij zelf ook wel. Hij heeft gewoon een achterlijk vervelende dronk.
En Brian, ach ja Brian. Ik voel iets opkomen maar ik doe het niet. Anders moet ik mezelf een note gaan geven met als commentaar,' nou nou, moet dat nu allemaal zo grof?!'
Hij heeft het zondagochtend echt gezegd en Mickey ook. Zeg daarmee niet dat het waar is maar jij gaf aan dat Huub dat niet eens heeft gezegd en dat heeft hij dus wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou de keren dat ik Huub heb horen praten, heb ik hem er niet over horen praten. Verlopig is Huub ook niet helemaal niet te vertouwen hij zegt net zo als Brain waar en onwaar.
NIemand zegt daar de waarheid, tis een raar spel geworden. werd er eerst gestuurd, nu krijgen ze letterlijk teksten onder hun neus, misschien is het leuk als de tekstschrijvers hier in nederland ook gaan stakenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou de keren dat ik Huub heb horen praten, heb ik hem er niet over horen praten. Verlopig is Huub ook niet helemaal niet te vertouwen hij zegt net zo als Brain waar en onwaar.
Ben benieuwd hoe en wie zij nu gaat steunen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:46 schreef Carlaa het volgende:
shit, selene is terug
Weet je wat ik gedaan zou hebben als Lieke mijn zuster wasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik knipte en plakte een quote.
En als het mijn broer was geweest, dan was ik waarschijnlijk nog wel feller geweest dan dat zij daar was.
Wordt vast het lang verwachtte trioquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Ah. Selene. Benieuwd hoe het nu verder gaat met de liefde tussen Amanda en Lieke nu de eerste de tweede niet meer nodig heeft.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
Zeurlène is terug. Ze zegt dat ze haar spullen komt pakken en weer weggaat.![]()
Brian is een onmannelijke sneak die het verdient afgerekend te worden op zijn totale gebrek aan talent in wat dan ook en op zijn achterbakse wijvenhouding. Verder verdient Brian een niet-virtuele trap tegen zijn poep-besmeurde ballen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef noekje het volgende:
Moet wel zeggen dat het terecht is dat Huub die boete krijgt. Dat vond hij volgens mij zelf ook wel. Hij heeft gewoon een achterlijk vervelende dronk.
En Brian, ach ja Brian. Ik voel iets opkomen maar ik doe het niet. Anders moet ik mezelf een note gaan geven met als commentaar,' nou nou, moet dat nu allemaal zo grof?!'
Dat ze gewoon de hele tijd hier zitten te f5en. En dat doen de miljonairs ook, als ze weer eens achter of bij de (tand)arts zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef maril het volgende:
Denk ik ook, misschien vinden ze het ook wel leuk als streamers over elkaar heen vallen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian is een onmannelijke sneak die het verdient afgerekend te worden op zijn totale gebrek aan talent in wat dan ook en op zijn achterbakse wijvenhouding. Verder verdient Brian een niet-virtuele trap tegen zijn poep-besmeurde ballen.
Note please.
Kom op Noekje je kan het.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef noekje het volgende:
(Huub schijnt zich er niet zo druk om te maken om voer te geven)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef Disana het volgende:
Waarom geeft Huub toch zoveel voer.
Elke zin die hij uitspreekt wordt door haar gebruikt
voor weer nieuwe argumenten om aan te tonen hoe slecht hij is.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian is een onmannelijke sneak die het verdient afgerekend te worden op zijn totale gebrek aan talent in wat dan ook en op zijn achterbakse wijvenhouding. Verder verdient Brian een niet-virtuele trap tegen zijn poep-besmeurde ballen.
Note please.
Dan had je vast Selene ook niet binnengelaten.... Ik snap werkelijk niet wat die zeurdoos toevoegd aan DGK.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Interessant kijkvoer is ze niet, dus als ik die macht had...
Ik weet wel dat Huub genoeg zelfvertrouwen heeft om wat dat betreft geen eergevoel te hebben, maar elke verstandige psycholoog zou hem adviseren haar niet te voeren. In een machtsstrijd moet je niet meegaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Huub schijnt zich er niet zo druk om te maken om voer te geven)
Lieke heeft hem 2 weken geleden uitgehoord toen hij dronken was
en gevraagd of ze een paar vragen mocht stellen, dat mocht,
Lieke noteerde en kwam erop terug toen Huub een Kater had en Nuchter was.
Brian heeft al vele notitieboekjes volgeschreven o.a. tijdens het afluisteren,
Huub mag dat ook , iedereen mag schrijven.........
Ik vroeg me net af of dat nou ook pijn gaat doen, zo lachen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die nep glimlach van Lieke![]()
kan iemand een cap maken als ze d'r bek zo scheeft trekt met die lach,
meesterlijk
Zat ik ook te denken... zondag, maandag en dinsdag en eigelijk zijn de meesten die boetes wel beu. In ieder geval te beu om er een echt 'gevecht' over aan te gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef maril het volgende:
[..]
Jammer, tussen de oortjes van dat mokkeltje zit het niet goed, maar puur fysiek vind ik het de plaatjes waard.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef chufi het volgende:
Sorry gezien het feit dat Selene weer terug is in de villa heb ik besloten om te kappen met cappen zolang zij nog in de kooi zit.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die nep glimlach van Lieke![]()
kan iemand een cap maken als ze d'r bek zo scheeft trekt met die lach,
meesterlijk
En wie hebben we daar? Weer die miscast met een veel te grote bek voor een gast... (Spelen kan ze niet.Mekkeren des te harder).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
Hek en fontijn......puleeease, geen Zeurlène.
Tuurlijk, maar zolang Zeur in dat hok zit valt er weinig te melden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:53 schreef maril het volgende:
Hee was het eeen grapje van beequeen, blijft ze wel?
Jee Huub nuchter... ik kan me niet herinneren dat daar in een COS melding van is gemaakt. Dus dat zal wel niet waar zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Huub schijnt zich er niet zo druk om te maken om voer te geven)
Lieke heeft hem 2 weken geleden uitgehoord toen hij dronken was
en gevraagd of ze een paar vragen mocht stellen, dat mocht,
Lieke noteerde en kwam erop terug toen Huub een Kater had en Nuchter was.
Brian heeft al vele notitieboekjes volgeschreven o.a. tijdens het afluisteren,
Huub mag dat ook , iedereen mag schrijven.........
Nou denk ik aan riri, heb haar nog niet gezien vanavond........................quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zolang Zeur in dat hok zit valt er weinig te melden.
Hoe gaat het met moeders?
Samen met haar denkbeeldige vrienden zeker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Varen het volgende:
Selene is bedreigd door Nadia, ze zou haar pakken
Had precies hetzelfde.Ze is sinds gisteren niet meer geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou denk ik aan riri, heb haar nog niet gezien vanavond........................
quote:
Ja, ik heb de beelden gezien en ook de beelden van in het bed . Ook heb ik hier verschillende senario's voorbij zien komen. Troost je ik heb echt geen bril nodig. Maar ik ben er wel zeker van, dat als dit inderdaad met Huub gebeurd zou zijn zoals zijn zuster voor stelde, je precies de zelfde beelden zou zien als het douche incident van Brain en Amanda. Gelukkig kijk ik iets minder eenzijdig als gelukkig een paar mensen hierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Heb je die beelden gezien dan van Brian en Amanda? Afkoelen? Heb je een bril nodig ofzo?
Niet nadia, maar één van de meisjes die dansles geven aan Amandaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Varen het volgende:
foutjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Niet nadia, maar één van de meisjes die dansles geven aan Amanda
Dat is zo, maar de uitslag zou samenvallen met de uitslag van Lieke's moeder, gisteren dus. Het zal toch niet....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze willen stap ik nu in m'n Renaultje van 1992 waarvan net de uitlaat is gemaakt. Dus ik ben er klaar voor. Helaas willen ze blijkbaar alleen van dat jonge grut die nog niets beleefd en zo goed als geen interressante gesprekstof hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef neehe het volgende:
Er zijn zeker maar weinig mensen die daar gastspeler willen zijn.
Dezelfden komen telkens terug.
dit is precies de goei cap van lieke van die nep lachquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Samen met haar denkbeeldige vrienden zeker.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Deze cap past meer bij Lieke.quote:
Denk je dat Huub een boete gehad zou hebben, als hij de instigator geweest was van het douche incident?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, ik heb de beelden gezien en ook de beelden van in het bed . Ook heb ik hier verschillende senario's voorbij zien komen. Troost je ik heb echt geen bril nodig. Maar ik ben er wel zeker van, dat als dit inderdaad met Huub gebeurd zou zijn zoals zijn zuster voor stelde, je precies de zelfde beelden zou zien als het douche incident van Brain en Amanda. Gelukkig kijk ik iets minder eenzijdig als gelukkig een paar mensen hier
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze willen stap ik nu in m'n Renaultje van 1992 waarvan net de uitlaat is gemaakt. Dus ik ben er klaar voor. Helaas willen ze blijkbaar alleen van dat jonge grut die nog niets beleefd en zo goed als geen interressante gesprekstof hebben.
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
[..]
idd, los van alle tegenstellingen op Fok..........quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is zo, maar de uitslag zou samenvallen met de uitslag van Lieke's moeder, gisteren dus. Het zal toch niet....
Dit meen je toch niet....Roevka in dat hok, me like it.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze willen stap ik nu in m'n Renaultje van 1992 waarvan net de uitlaat is gemaakt. Dus ik ben er klaar voor. Helaas willen ze blijkbaar alleen van dat jonge grut die nog niets beleefd en zo goed als geen interressante gesprekstof hebben.
Ik heb de hulp nan IWN nodig, ben mijn wachtwoord kwijt, en kan er niet meer op!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:07 schreef avonne het volgende:
fok kut
selene terug
doe mij gauw de link van fokjoemultiforum, anders ga ik nog wat nuttigs doen ook nog vanavond
Wat een gelul, hoe kan je zoiets zeker weten dan? Kijk je zovaak in je glazenbol ofzo? Hoe jij de beelden van Amanda en Brian bagataliseert.. zegt dus genoeg over jou. En ik blijf je die bril zeker aanraden..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, ik heb de beelden gezien en ook de beelden van in het bed . Ook heb ik hier verschillende senario's voorbij zien komen. Troost je ik heb echt geen bril nodig. Maar ik ben er wel zeker van, dat als dit inderdaad met Huub gebeurd zou zijn zoals zijn zuster voor stelde, je precies de zelfde beelden zou zien als het douche incident van Brain en Amanda. Gelukkig kijk ik iets minder eenzijdig als gelukkig een paar mensen hier
Heb Coldstar net de vraag gesteld of hij/zij vindt - als huub Lieke door de douche had getieft, had hij dan een boete moeten krijgen? (en Lieke niet had gebeld)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:08 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat een gelul, hoe kan je zoiets zeker weten dan? Kijk je zovaak in je glazenbol ofzo? Hoe jij de beelden van Amanda en Brian bagataliseert.. zegt dus genoeg over jou. En ik blijf je die bril zeker aanraden..
Niet door Nadia toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Varen het volgende:
Dat mag ik toch hopen dat Lieke dat kan waarnemen met haar derde oog:Pquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat Lieke het verschil voelt in hoe enthousiast Amanda bij Selene is en bij haarzelf.
ja wel een verschil héquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat Lieke het verschil voelt in hoe enthousiast Amanda bij Selene is en bij haarzelf.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
Donnie, je speelt op de userquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:08 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat een gelul, hoe kan je zoiets zeker weten dan? Kijk je zovaak in je glazenbol ofzo? Hoe jij de beelden van Amanda en Brian bagataliseert.. zegt dus genoeg over jou. En ik blijf je die bril zeker aanraden..
Volgens haar redenatie niet, dus dat MOET het antwoord wel zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb Coldstar net de vraag gesteld of hij/zij vindt - als huub Lieke door de douche had getieft, had hij dan een boete moeten krijgen? (en Lieke niet had gebeld)
Ben dat meten met 2 maten zoooooooo beu...............
Dat voelt ze wel hoor, ze zegt helemaal niks en kijkt wat ongemakkelijk om zich heen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |