Maar sporten met Carlos is toch nog een beetje te zwaar voor haar door ziekte geteisterde lichaam.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
En Amanda is op wonderbaarlijke wijze weer genezen van haar katergriepje.
Wat zou er aan de hand zijn in het hokje en met Huub, onderhandelen of oliebollenbonussen ontvangen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:59 schreef Desii het volgende:
Volgens Brian zit Huub bij de dokter "achter" om zijn leven te redden
Volgens Amanda zit tie daar te janken.
geen idee, maar het zal wel over afgelopen zaterdagnacht gaan....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zou er aan de hand zijn in het hokje en met Huub, onderhandelen of oliebollenbonussen uitdelen?
Het kan ook een laatste waarschuwing zijn, of erger dat hij eruit moet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zou er aan de hand zijn in het hokje en met Huub, onderhandelen of oliebollenbonussen ontvangen?
Ach, hou jezelf lekker voor de gek, dat heeft tot nu toe altijd voor Lieke gewerkt toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
En ik las op VOL dat Lieke tegen die fysiogast zei dat ze zo blij is met de onvoorwaardelijke steun (of vriendschap, daar wil ik vanaf zijn) die ze van Amanda en Brian ontvangt.
Puh Lease.
onvoorwaarlijk, zolang ze met hun en tegen huub is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
En ik las op VOL dat Lieke tegen die fysiogast zei dat ze zo blij is met de onvoorwaardelijke steun (of vriendschap, daar wil ik vanaf zijn) die ze van Amanda en Brian ontvangt.
Puh Lease.
Maar waarom zou er een exit komen, voor wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:35 schreef neehe het volgende:
[..]
Het kan ook een laatste waarschuwing zijn, of erger dat hij eruit moet.
Wat zou ze dan aan moeten trekken om gemasseerd te worden ? En sexy wit katoenen slip van de Zeeman?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana![]()
Lieke heeft een sexy hipster aangetrokken voor Wouter
Ik moet denken aan: Dushi, schud je billen voor me Dushi.
[ afbeelding ]
Breng je de febo nu op ideeen voor het ondergoed?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou ze dan aan moeten trekken om gemasseerd te worden ? En sexy wit katoenen slip van de Zeeman?
Tuurlijk niet, maar Lieke is toch de degelijkheid zelve? Een boxer of iets dergelijks kan ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou ze dan aan moeten trekken om gemasseerd te worden ? En sexy wit katoenen slip van de Zeeman?
daar is volgens mij geen reden voor... Brian wel, door die trap/klap terwijl hij afgevoerd werd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom zou er een exit komen, voor wat?
Voor wat er in het weekend gebeurt is, het 2x likken in het gezicht van Lieke, en blijkbaar vechten met de beveiliging.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom zou er een exit komen, voor wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |