Maar sporten met Carlos is toch nog een beetje te zwaar voor haar door ziekte geteisterde lichaam.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
En Amanda is op wonderbaarlijke wijze weer genezen van haar katergriepje.
Wat zou er aan de hand zijn in het hokje en met Huub, onderhandelen of oliebollenbonussen ontvangen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:59 schreef Desii het volgende:
Volgens Brian zit Huub bij de dokter "achter" om zijn leven te redden
Volgens Amanda zit tie daar te janken.
geen idee, maar het zal wel over afgelopen zaterdagnacht gaan....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zou er aan de hand zijn in het hokje en met Huub, onderhandelen of oliebollenbonussen uitdelen?
Het kan ook een laatste waarschuwing zijn, of erger dat hij eruit moet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zou er aan de hand zijn in het hokje en met Huub, onderhandelen of oliebollenbonussen ontvangen?
Ach, hou jezelf lekker voor de gek, dat heeft tot nu toe altijd voor Lieke gewerkt toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
En ik las op VOL dat Lieke tegen die fysiogast zei dat ze zo blij is met de onvoorwaardelijke steun (of vriendschap, daar wil ik vanaf zijn) die ze van Amanda en Brian ontvangt.
Puh Lease.
onvoorwaarlijk, zolang ze met hun en tegen huub is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
En ik las op VOL dat Lieke tegen die fysiogast zei dat ze zo blij is met de onvoorwaardelijke steun (of vriendschap, daar wil ik vanaf zijn) die ze van Amanda en Brian ontvangt.
Puh Lease.
Maar waarom zou er een exit komen, voor wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:35 schreef neehe het volgende:
[..]
Het kan ook een laatste waarschuwing zijn, of erger dat hij eruit moet.
Wat zou ze dan aan moeten trekken om gemasseerd te worden ? En sexy wit katoenen slip van de Zeeman?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana![]()
Lieke heeft een sexy hipster aangetrokken voor Wouter
Ik moet denken aan: Dushi, schud je billen voor me Dushi.
[ afbeelding ]
Breng je de febo nu op ideeen voor het ondergoed?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou ze dan aan moeten trekken om gemasseerd te worden ? En sexy wit katoenen slip van de Zeeman?
Tuurlijk niet, maar Lieke is toch de degelijkheid zelve? Een boxer of iets dergelijks kan ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou ze dan aan moeten trekken om gemasseerd te worden ? En sexy wit katoenen slip van de Zeeman?
daar is volgens mij geen reden voor... Brian wel, door die trap/klap terwijl hij afgevoerd werd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom zou er een exit komen, voor wat?
Voor wat er in het weekend gebeurt is, het 2x likken in het gezicht van Lieke, en blijkbaar vechten met de beveiliging.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom zou er een exit komen, voor wat?
Als dat een exit zou zijn..... dan lig ik dubbel. Want dat slaat natuurlijk nergens op, een boete, prima.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Voor wat er in het weekend gebeurt is, het 2x likken in het gezicht van Lieke, en blijkbaar vechten met de beveiliging.
Het kapottrappen van een vaas ( naar iemand toe ?? )
Het gewone werk van een dronken Huub.
Het zal ook wel een boete worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dat een exit zou zijn..... dan lig ik dubbel. Want dat slaat natuurlijk nergens op, een boet, prima.
Denk het ook, want anders zou het wel heel, heel, heel erg krom zijn na al het glasgerinkel en geweld dat Brian bewerkstelligde.quote:
Zou raar zijn als het iets anders wordt, Brian heeft tenslotte al 3 deuren kapot geramd. Een glas naar Dennis geschopt, Amanda de douche ingeramd. Lieke geschopt. Dus als dit van Huub exit zou zijn, dan is het programma echt over en uit.quote:
Zou belachelijk zijn,hij zorgt samen met Jaap voor tv momenten,die andere doen echt niks en lopen dus ook geen risico.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:35 schreef neehe het volgende:
[..]
Het kan ook een laatste waarschuwing zijn, of erger dat hij eruit moet.
Kan toch ook die eetdokter zijn.Dan zijn Lieke en Huub altijd een tijd weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:51 schreef Margo37 het volgende:
Nu Lieke ook naar achter, ben toch heel benieuwd hoe Huub terug komt, letten jullie even op?
Ga nu echt boerenkool maken.
Van mij mag Lieke weg, ik had r eerst wel hoog zitten, maar nu dit gedoe met B&A en maar blijven janken/mierenneuken over Huub, bah! Daag Liekequote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar Lieke is toch de degelijkheid zelve? Een boxer of iets dergelijks kan ook.
Lieke doucht tegenwoordig ook zonder handdoek over de douchewand, het begint gewoon op te vallen dat ze de Amandarichting inslaat. Kan mij niks schelen hoor, een hoerentent is dat hok toch al, maar blaas dan niet zo hoog van de toren.
Claire, istot nu toe, een leuk alternatiefquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:58 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Van mij mag Lieke weg, ik had r eerst wel hoog zitten, maar nu dit gedoe met B&A en maar blijven janken/mierenneuken over Huub, bah! Daag Lieke
Tja nagelvijlen en een naar muziekluisterende mike is natuurlijk veel boeiender.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:59 schreef Desii het volgende:
Huub is terug... maar ik kan niets uit zijn houding opmaken..
Echt vrolijk istie niet iig.
Hij loopt naar Japie in kantoor en streamwissel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |