Jammer, tussen de oortjes van dat mokkeltje zit het niet goed, maar puur fysiek vind ik het de plaatjes waard.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef chufi het volgende:
Sorry gezien het feit dat Selene weer terug is in de villa heb ik besloten om te kappen met cappen zolang zij nog in de kooi zit.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die nep glimlach van Lieke![]()
kan iemand een cap maken als ze d'r bek zo scheeft trekt met die lach,
meesterlijk
En wie hebben we daar? Weer die miscast met een veel te grote bek voor een gast... (Spelen kan ze niet.Mekkeren des te harder).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
Hek en fontijn......puleeease, geen Zeurlène.
Tuurlijk, maar zolang Zeur in dat hok zit valt er weinig te melden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:53 schreef maril het volgende:
Hee was het eeen grapje van beequeen, blijft ze wel?
Jee Huub nuchter... ik kan me niet herinneren dat daar in een COS melding van is gemaakt. Dus dat zal wel niet waar zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Huub schijnt zich er niet zo druk om te maken om voer te geven)
Lieke heeft hem 2 weken geleden uitgehoord toen hij dronken was
en gevraagd of ze een paar vragen mocht stellen, dat mocht,
Lieke noteerde en kwam erop terug toen Huub een Kater had en Nuchter was.
Brian heeft al vele notitieboekjes volgeschreven o.a. tijdens het afluisteren,
Huub mag dat ook , iedereen mag schrijven.........
Nou denk ik aan riri, heb haar nog niet gezien vanavond........................quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zolang Zeur in dat hok zit valt er weinig te melden.
Hoe gaat het met moeders?
Samen met haar denkbeeldige vrienden zeker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Varen het volgende:
Selene is bedreigd door Nadia, ze zou haar pakken
Had precies hetzelfde.Ze is sinds gisteren niet meer geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou denk ik aan riri, heb haar nog niet gezien vanavond........................
quote:
Ja, ik heb de beelden gezien en ook de beelden van in het bed . Ook heb ik hier verschillende senario's voorbij zien komen. Troost je ik heb echt geen bril nodig. Maar ik ben er wel zeker van, dat als dit inderdaad met Huub gebeurd zou zijn zoals zijn zuster voor stelde, je precies de zelfde beelden zou zien als het douche incident van Brain en Amanda. Gelukkig kijk ik iets minder eenzijdig als gelukkig een paar mensen hierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Heb je die beelden gezien dan van Brian en Amanda? Afkoelen? Heb je een bril nodig ofzo?
Niet nadia, maar één van de meisjes die dansles geven aan Amandaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Varen het volgende:
foutjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Niet nadia, maar één van de meisjes die dansles geven aan Amanda
Dat is zo, maar de uitslag zou samenvallen met de uitslag van Lieke's moeder, gisteren dus. Het zal toch niet....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze willen stap ik nu in m'n Renaultje van 1992 waarvan net de uitlaat is gemaakt. Dus ik ben er klaar voor. Helaas willen ze blijkbaar alleen van dat jonge grut die nog niets beleefd en zo goed als geen interressante gesprekstof hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef neehe het volgende:
Er zijn zeker maar weinig mensen die daar gastspeler willen zijn.
Dezelfden komen telkens terug.
dit is precies de goei cap van lieke van die nep lachquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Samen met haar denkbeeldige vrienden zeker.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Deze cap past meer bij Lieke.quote:
Denk je dat Huub een boete gehad zou hebben, als hij de instigator geweest was van het douche incident?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, ik heb de beelden gezien en ook de beelden van in het bed . Ook heb ik hier verschillende senario's voorbij zien komen. Troost je ik heb echt geen bril nodig. Maar ik ben er wel zeker van, dat als dit inderdaad met Huub gebeurd zou zijn zoals zijn zuster voor stelde, je precies de zelfde beelden zou zien als het douche incident van Brain en Amanda. Gelukkig kijk ik iets minder eenzijdig als gelukkig een paar mensen hier
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze willen stap ik nu in m'n Renaultje van 1992 waarvan net de uitlaat is gemaakt. Dus ik ben er klaar voor. Helaas willen ze blijkbaar alleen van dat jonge grut die nog niets beleefd en zo goed als geen interressante gesprekstof hebben.
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
[..]
idd, los van alle tegenstellingen op Fok..........quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is zo, maar de uitslag zou samenvallen met de uitslag van Lieke's moeder, gisteren dus. Het zal toch niet....
Dit meen je toch niet....Roevka in dat hok, me like it.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze willen stap ik nu in m'n Renaultje van 1992 waarvan net de uitlaat is gemaakt. Dus ik ben er klaar voor. Helaas willen ze blijkbaar alleen van dat jonge grut die nog niets beleefd en zo goed als geen interressante gesprekstof hebben.
Ik heb de hulp nan IWN nodig, ben mijn wachtwoord kwijt, en kan er niet meer op!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:07 schreef avonne het volgende:
fok kut
selene terug
doe mij gauw de link van fokjoemultiforum, anders ga ik nog wat nuttigs doen ook nog vanavond
Wat een gelul, hoe kan je zoiets zeker weten dan? Kijk je zovaak in je glazenbol ofzo? Hoe jij de beelden van Amanda en Brian bagataliseert.. zegt dus genoeg over jou. En ik blijf je die bril zeker aanraden..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, ik heb de beelden gezien en ook de beelden van in het bed . Ook heb ik hier verschillende senario's voorbij zien komen. Troost je ik heb echt geen bril nodig. Maar ik ben er wel zeker van, dat als dit inderdaad met Huub gebeurd zou zijn zoals zijn zuster voor stelde, je precies de zelfde beelden zou zien als het douche incident van Brain en Amanda. Gelukkig kijk ik iets minder eenzijdig als gelukkig een paar mensen hier
Heb Coldstar net de vraag gesteld of hij/zij vindt - als huub Lieke door de douche had getieft, had hij dan een boete moeten krijgen? (en Lieke niet had gebeld)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:08 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat een gelul, hoe kan je zoiets zeker weten dan? Kijk je zovaak in je glazenbol ofzo? Hoe jij de beelden van Amanda en Brian bagataliseert.. zegt dus genoeg over jou. En ik blijf je die bril zeker aanraden..
Niet door Nadia toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Varen het volgende:
Dat mag ik toch hopen dat Lieke dat kan waarnemen met haar derde oog:Pquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat Lieke het verschil voelt in hoe enthousiast Amanda bij Selene is en bij haarzelf.
ja wel een verschil héquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat Lieke het verschil voelt in hoe enthousiast Amanda bij Selene is en bij haarzelf.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
Donnie, je speelt op de userquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:08 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat een gelul, hoe kan je zoiets zeker weten dan? Kijk je zovaak in je glazenbol ofzo? Hoe jij de beelden van Amanda en Brian bagataliseert.. zegt dus genoeg over jou. En ik blijf je die bril zeker aanraden..
Volgens haar redenatie niet, dus dat MOET het antwoord wel zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb Coldstar net de vraag gesteld of hij/zij vindt - als huub Lieke door de douche had getieft, had hij dan een boete moeten krijgen? (en Lieke niet had gebeld)
Ben dat meten met 2 maten zoooooooo beu...............
Dat voelt ze wel hoor, ze zegt helemaal niks en kijkt wat ongemakkelijk om zich heen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |