Klopkoek?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat wil Klopkoek bewijzen met een opsomming van mijn berichtjes?
Het gaat om allochtonen. In dat topic wordt een praktisch probleem (nl. hoe ga je overal een kastje in zetten) vertaald naar cliëntelisme richting allochtonen ('eigen volk laatst', dat staat er letterlijk).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kan iemand hier wat aan doen. Dit staat in het km-heffing-topic en er wordt helemaal niks over moslims gezegd. Klopkoek begint echt door te draaien.
Um, niet om het een of ander, maar je slaat lichtelijk door. Ook allochtonen in Nederland zijn de lul voor de km-heffing. Het gaat om andere volkeren met andere kentekens..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het gaat om allochtonen. In dat topic wordt een praktisch probleem (nl. hoe ga je overal een kastje in zetten) vertaald naar cliëntelisme richting allochtonen ('eigen volk laatst', dat staat er letterlijk).
Owja, ik heb niet goed gelezen ja. Ik dacht dat het om andere volkeren met andere paspoorten ging ipv andere volkeren met andere kentekensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, niet om het een of ander, maar je slaat lichtelijk door. Ook allochtonen in Nederland zijn de lul voor de km-heffing. Het gaat om andere volkeren met andere kentekens..
Nee, het gaat idg zeker niet om allochtonen, het gaat om buitenlanders die gebruik maken van ons wegennet en dan geen KM heffing zouden hoeven betalen. Op die manier wordt ons eigen volk op de laatste plaats gesteld. We betalen wel de belastingen, maar laten buitenlander er gratis gebruik van maken, terwijl Nederlanders (en dus ook onze allochtonen) wel in het buitenland ervoor betalen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het gaat om allochtonen. In dat topic wordt een praktisch probleem (nl. hoe ga je overal een kastje in zetten) vertaald naar cliëntelisme richting allochtonen ('eigen volk laatst', dat staat er letterlijk).
Zijn gereformeerde jeugd zal hem parten gespeeld hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef Bluesdude het volgende:
tt is getrol ... bijv " Joop atoom was een rechtse bal " ligt dichter bij de waarheid..en toch bashy ..
Ja, klopt, neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben hoe de vork precies in de steel zit.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:26 schreef Bluesdude het volgende:
was het een rechts miljeu dan?
logisch dan ... die nazi-neigingen.. (oei..ik trol)
joh.. 15, 16 jaar... laten we de kids hun foutruimte gunnen zeg...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:09 schreef sigme het volgende:
Mods, misschien toch iets verder kijken dan je neus lang is als je het SC-nummer aanpast.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[TV-tip] Documentaire Joop Den Uyl Kan dat soort karaktergebash achterwege blijven?
Hoi, ik vind het niet schokkend. Fascisme is geen taboe of verboden woord. Sorry voor deze late terugkoppeling.quote:
Ik weet mijn god niet meer waaroverquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:43 schreef du_ke het volgende:
Het was je slowchat over België was leuk oid deze is gerecycled
Jij hebt 'm geopend, met de titel "België is best gezellig" (oid) (nr 1147, dacht ik).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[POLSC 1424] Yes, we can!
Wat is hier hemelsnaam gebeurd?
Ik heb dit SC!-topic niet geopend. Vaag trouwens dat tussen datum OP en eerste post van sigme meer dan 1 week zit.....Dus hier is aan gerommeld.
Was dit oorspronkelijk een ander topic van mij? (ik weet niet meer welke). Door een grapjas omgebouwd tot SC na de relevante post te hebben deleted??
Beste Mods, wat hebben jullie hier gedaan?
Dat is voor een beter mileu, anders moeten er weer allemaal kolen gestookt worden om nieuwe bitjes te maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar sinds wanneer reclyclen we hier topics?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is voor een beter mileu, anders moeten er weer allemaal kolen gestookt worden om nieuwe bitjes te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |