Ik zeg ook niets over de kwaliteit van hun programmas. Maar ze zullen een serie over een IRL soap met kindjes van God, prachtig uitbuiten met als eerste een EO jongeren bijeenkomst in DGKquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De EO maakt verschrikkelijke goede programma's (dat meen ik, zoals: Ik mis je, het zal je maar gebeuren en Fataal) dus DGK past er niet tussen.
Ach gossie, loopt onze ex-huishoudster weer alles in haar uppie te doen, zieluuuuug.quote:
Mij een zorg, en zuur ??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:35 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
je gaat hier op MUTE........te zuur ben je.........en je snap het niet!![]()
Hij doet ook geen bal... behalve af en toen een glas inschenken.. maar dan ook alleen als het minimaal 35% is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:39 schreef Margo37 het volgende:
Ik hoorde Lieke nog meerdere malen zeggen dat Huub zo weinig deed in huis, altijd maar vitten, misschien gaat ze dat ook binnenkort wel doen tegen haar nieuwe lieffies
Huub heeft daar zo goed als altijd schijt aan gehad... daar heeft ie personeel voor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:39 schreef Margo37 het volgende:
Ik hoorde Lieke nog meerdere malen zeggen dat Huub zo weinig deed in huis, altijd maar vitten, misschien gaat ze dat ook binnenkort wel doen tegen haar nieuwe lieffies
JUIST!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat Lieke voor hem kookt.
Unieke cap, Amanda die de handen uit haar mouwen steekt.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:27 schreef noekje het volgende:
Waarom pakt Jaap Brian en Amanda niet eens aan, of Lieke? Is Huub de enige die het spel wil winnen?
Ik zie toch echt geen mouwen bij Amandel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Unieke cap, Amanda die de handen uit haar mouwen steekt.
1 vraag ! Hoe gescript heeft Huub Lieke zich de kooi in laten neuken ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:44 schreef CHAOS_ het volgende:
Laten we wel wezen zonder Huub is Jaap ook niets, dat hebben we gezien met Dennis, dus als we willen dat het blijft en niet opeens is afgelopen of dat Brian er met de poen vandoor gaat, moet Huub logischerwijs er inblijven. Anders kijkt er echt straks niemand meer, dan is het echt hairstylen, nageltjes doen, visagie, massage, sporten, nou, nou wat een lol. O, ja en niet te vergeten Brian die zijn fans schrijft.
Dat er mensen negatief over Huub doen kan ik best wel inkomen, maar dat wil toch niet zeggen dat alles wat hij doet fout is? Hij heeft ook heel veel gelaten voor Lieke, laten we dat niet vergeten, iedereen zat hier toen, Lieke is niets, we willen de oude Huub terug, nu is dat nog steeds zo, dat wij met ons allen de Huub van vorig jaar van voor Lieke terug willen, zal echt niet gebeuren, weten we ook allemaal, maar om hem nu zo af te kraken, nee.
Hij is tegen iedereen in gegaan voor Lieke, heeft het huis op zijn kop gezet, omdat zij onheus bejegend zou zijn door Palma en ontslagen, o wat hebben we een lol gehad, Saffraa in the house. Zijn we vergeten dat Huub Lieke altijd heeft verdedigd? Ik niet en meerdere hier niet, die zien dat Lieke zich echt naar binnen heeft gewerkt en de oude Huub heeft laten verdwijnen.
Nu heeft zij ineens alles voor hem gedaan en hij niets voor haar, waren haar eigen woorden gisteren, dat vind ik dus vals en gemeen.
Het gaat natuurlijk wel om kleding, das belangrijk voor die del...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:47 schreef petraa het volgende:
Unieke cap, Amanda die de handen uit haar mouwen steekt.
hmz miereneuker!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:48 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik zie toch echt geen mouwen bij Amandel.![]()
![]()
Dat is altijd een leuk moment om melig te doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
@Roevka![]()
Ik wilde ook iets posten over de streams meer er gebeurt gewoon niks.
Zelfs Huub gelooft dat nog niet, en ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
1 vraag ! Hoe gescript heeft Huub Lieke zich de kooi in laten neuken ?
Hi BQ... is de COS nog een beetje positief of zijn het alleen nog maat Huub haters hier....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
@Roevka![]()
Ik wilde ook iets posten over de streams meer er gebeurt gewoon niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |