kijk dat jij geen Huub fan ben oke ,maar ga a.u.b niet zo kraken bahquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat Lieke voor hem kookt.
gisteren was toch de laatste oliebollen dag?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:01 schreef droomkoningin het volgende:
misschien hebben ze de oliebollen niet gehaald en baalt huub nu als een stekker omdat alles voor "niks" is geweest?
Maar dat Brian Amanda door de douche roste was ook voor de show, grappenderwijs, voor alleenstaande moeders, dat je beter af bent zonder kerel..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Terecht Huub doet een hoop voor de show en dan mag je best meer door de vingers zien.Zonder Huub minder kijkers.Kan je Huub mogen of niet,maar het is de waarheid.
gelukkig wel stel dat amy het moet doen! en Lieke is weer bij de Basis!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat Lieke voor hem kookt.
Ha ha, ik kijk al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
je laatste zin....dat meen je niet....als je het wel meent. dan kijk JIJ vandaag voor het eerst!
Hoop dat iedereen dat beseft dan voordat ze een kind met zo,n kerel nemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dat Brian Amanda door de douche roste was ook voor de show, grappenderwijs, voor alleenstaande moeders, dat je beter af bent zonder kerel..
Hoe vond je mijn uitleg dan hoe ik daarover dacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha ha, ik kijk al vanaf het begin.
En ik geloof dat sprookje niet dat hij Brian en Amandel met rust moet laten.![]()
Dat hebben sommigen hier verzonnen omdat hun held Huub niets tegen die twee doet.
Dan mag hij het niet, volgens mij durft hij het niet meer, soms zit Brian hem zo te dissen en Huub doet helemaal niks
terug.![]()
Inplaats van Brian pakt hij Lieke maar, en van haar kan hij het ook niet winnen.
of een zusje van amy of Brainless zijn broer ben je ...doeiiiii slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:15 schreef neehe het volgende:
[..]
En ik geloof dat sprookje niet dat hij Brian en Amandel met rust moet laten.![]()
Dat hebben sommigen hier verzonnen omdat hun held Huub niets tegen die twee doet.
Dan mag hij het niet, volgens mij durft hij het niet meer, soms zit Brian hem zo te dissen en Huub doet helemaal niks
terug.![]()
Inplaats van Brian pakt hij Lieke maar, en van haar kan hij het ook niet winnen.
Getver... melk uit een glasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:19 schreef chufi het volgende:
Amanda drinkt melk uit een glas
[ afbeelding ]
wil niet pietepeuteren, maar volgens mij was het mangosap, ze had namelijk het idee, dat wanneer ze dat drinkt, dat ze melk drinkt..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:19 schreef chufi het volgende:
Amanda drinkt melk uit een glas
[ afbeelding ]
Dat hoort niet? Dat is nieuw voor mijquote:
Ach als hij zo doorgaat met Lieke werkt hij zichzelf de villa uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn uitleg dan hoe ik daarover dacht.
Wat is Lieke een zuurpruim en een dwangmatig persoontje hè?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:15 schreef neehe het volgende:
[..]
terug.![]()
Ik vind van niet... maar dat is mijn mening, ik zal het iig nooit doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat hoort niet? Dat is nieuw voor mij
als er iemand dan bang was van A&B, was het lieke wel,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:15 schreef neehe het volgende:
[..]
terug.![]()
Bah, ook al zoiets....met je knieen boven de tafel zitten, kan toch niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:24 schreef chufi het volgende:
Claire met de knieen boven tafel.
[ afbeelding ]
Ik drink het eigenlijk meestal gewoon uit het pak of uit de fles ! Burrrppp!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind van niet... maar dat is mijn mening, ik zal het iig nooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |