Zwak hoor, als iemand het niet met je eens is, dan is het opeens familie van B&A.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:18 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
of een zusje van amy of Brainless zijn broer ben je ...doeiiiii slaap lekker
Maar Huub is bang voor nieuwe miljonairs.Hij is veel te bang voor een nieuwe NL.Aan Brian weet hij wat hij er aan heeft en ook in de eindfase.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Ach als hij zo doorgaat met Lieke werkt hij zichzelf de villa uit.
Dan maar de boel afbreken met Brian, er mag best een ruit of deur sneuvelen daar.
Als hij maar zorgt dat Brian hem slaat, dan is het goed.
En Brian hoeft niet te slaan, Huub kan hem ook gewoon gek maken, en Amandel ook.
Ook weer erg zwak, zeker een Huubfan ??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:23 schreef NS het volgende:
[..]
Wat is Lieke een zuurpruim en een dwangmatig persoontje hè?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk meestal gewoon uit het pak of uit de fles ! Burrrppp!
Inmiddels weten we dat B en A niet aangepakt mogen worden, Lieke ook een kindje van God is geworden, wie blijft er dan nog over, Claire?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:27 schreef noekje het volgende:
Waarom pakt Jaap Brian en Amanda niet eens aan, of Lieke? Is Huub de enige die het spel wil winnen?
Ik vond 'm wel sterkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Ook weer erg zwak, zeker een Huubfan ??
Straks zijn ze allemaal kindjes van God en wordt DGK voor een habbekrats verkocht aan de EOquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inmiddels weten we dat B en A niet aangepakt mogen worden, Lieke ook een kindje van God is geworden, wie blijft er dan nog over, Claire?
Dat weten we niet, dat denken sommigen hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inmiddels weten we dat B en A niet aangepakt mogen worden, Lieke ook een kindje van God is geworden, wie blijft er dan nog over, Claire?
Gatver. Het respect wat Lieke bij mij had opgebouwd is ze nu toch echt kwijt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke: hee liefies (A en B) laat me weten hoelang jullie nog nodig hebben dan zet ik de oven aan dan ben ik over een half uur klaar...
Pff mag hopen dat het lekkerder is dat stamppot boerenkool met niks
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks zijn ze allemaal kindjes van God en wordt DGK voor een habbekrats verkocht aan de EO
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks zijn ze allemaal kindjes van God en wordt DGK voor een habbekrats verkocht aan de EO
je gaat hier op MUTE........te zuur ben je.........en je snap het niet!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:28 schreef neehe het volgende:
[..]
Zwak hoor, als iemand het niet met je eens is, dan is het opeens familie van B&A.
Van mij mogen die juist aangepakt worden, maar ja die gaan op deze manier fluitent naar de overwinning.
zoals jaap zei: er is geen spelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:27 schreef noekje het volgende:
Waarom pakt Jaap Brian en Amanda niet eens aan, of Lieke? Is Huub de enige die het spel wil winnen?
Huub bang? Nee dat geloof ik totaal niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Huub is bang voor nieuwe miljonairs.Hij is veel te bang voor een nieuwe NL.Aan Brian weet hij wat hij er aan heeft en ook in de eindfase.
De EO maakt verschrikkelijke goede programma's (dat meen ik, zoals: Ik mis je, het zal je maar gebeuren en Fataal) dus DGK past er niet tussen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben Lieke inmiddels ook helemaal beu.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:34 schreef itsme het volgende:
Gatver. Het respect wat Lieke bij mij had opgebouwd is ze nu toch echt kwijt.
De EO en Lieke.......dat zie ik wel zitten. De rest stapt over naar BNN, Spuiten en Slikken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het wachten is op de Tarot kaarten ....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ben Lieke inmiddels ook helemaal beu.
Maar gelukkig is Claire er nu
OMG.. de tarotkaartenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het wachten is op de Tarot kaarten ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |