RATTEN zijn niet uit te roken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef chufi het volgende:
Toch wel weer asociaal van Huu8b en Claire om gewoon te gaan roken terwijl de rest edit Brian nog aan het eten is
Amanda heeft haar mavo niet afgemaakt, dus ze heeft een geldig excuusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef SIRA het volgende:
Ik probeer Amanda te volgen, maar die praat al net zo wazig als d'r vriendje.
Leren ze op school geen fatsoenlijk Nederlands meer ofzo?
"hij heeft zich kapot geschokken"???
Stop tot 12 jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:05 schreef akveor het volgende:
Ik zei alleen: Halt... daar wordt ik ook blij van....
In de trent van Stop. ik wordt er ook blij van en wil niet naar bureau Halt.
Sorry, maar dit kan ik Flens niet aanrekenen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan Flens na 8 maanden tv maken en de SMS pot vullen.
Dus wat ik gisteren zei en waar sommigen over vielen,dat ziektes in het script worden gebruikt is dan niet uit de lucht gegrepen.POST trouwensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat ligt HELEMAAL niet aan Huub of een van de andere bewoners. Dat verhaaltje was een stille dood gestorven omdat het nep bleek te zijn ofzo. Het werd in ieder geval door de redaktie afgebroken en werd een van de vele taboo-onderwerpen in DGK...
Ik heb vandaag de uitzending gezien en hij wordt daar getoond zoals ik denk dat hij is: naast zijn schoenen lopend dictatortje die denkt dat de hut al van hem is. Mooi nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:09 schreef neehe het volgende:
[..]
Morgen komt dat Lieke bang was dat hij ging slaan, heftig stukje.
Hier nog 1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:12 schreef rooie3 het volgende:
Zo en nu de brief voor Brian nog.Ik word echt steeds kwaaier.
Is niet te zeggen. Ik denk echt wel, dat er genoeg weardo's zijn, die graag de Kooi in willen, maar de FEBO bepaald welke stemming er in de Kooi moet komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het feit dat ze mensen zoals Nadia en Dennix (+Selene en Luc als gastbewoner) in dat huis als bewoner zetten zegt genoeg over hoeveel goede spelers er beschikbaar zijn.
Die klootzak mag gewoon zijn vriendin door de douche heen rossen en doet geen donder daar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub laat de Brians naam vallen ! kijk die ogen !
En daar is niks aan gelogen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:11 schreef carloe34 het volgende:
Huub is weer de lul en de rest is heilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |