Idd dat moet Huub gewoon zeggen, schijt eraan of het nou wel of niet mag.. Ben benieuwd in deze wanneer ze Jensen gaan kijken;-)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:59 schreef rooie3 het volgende:
En Brian zit ook maar door te tetteren.Zeg toch gewoon hang jij je vriendin maar op.
(Post van familie, fans en schrijvers beantwoorden)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoveel achting heeft Huub nu voor zijn fans.
Met dank aan Flens na 8 maanden tv maken en de SMS pot vullen.quote:
Is het nu al uitgezonden dan van zaterdagnacht.Dat is snel,dan hebben ze haast geen beelden meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:01 schreef neehe het volgende:
Nou ze hebben alles laten zien, ook hoe agressief Huub was, en dat Lieke afstand riep.
Benieuwt wat ze er mee doen.
Ik kan me ook voor de geest halen dat ze met zijn allen een kankerpatiënt zouden ondersteunen.Is ook een stille dood gestorven.En dat ligt niet alleen aan Huub.Ze zijn daar allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Post van familie, fans en schrijvers beantwoorden)
Sylvia drong daar vaak op aan, schrijf nu eens terug.
Ook Natasia riep vaak, onderhoudt het contact met de schrijvers.
(leuk om van de contactpunten mensen uit te nodigen)
Huub schrijft niet gauw en vaak, ook heeft hij 6 maanden zijn contactpunten verkloot
door stomme weddenschappen af te sluiten,die hij bijna altijd verloor.
Sms-en alleen nog voor de status van de procenten?
Wat Brian doet, is altijd een voorbeeld voor de jeugd - glazen deuren kapot rammen en zijn vriendin door de douche tiefen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:02 schreef SIRA het volgende:
OMG, Brian vind dat de relatie tussen Huub en Lieke , met name hoe 't geëindigd is, geen voorbeeld voor de jeugd.
Ik zei alleen: Halt... daar wordt ik ook blij van....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt een briefje van de 11 jarige Migac ( geen idee hoe je dit schrijft) .Migac wordt helemaal blij van de para momenten van Brian. Arm kind, Buro Halt krijgt zijn handen vol aan dit manneke.
Huub is niet gedwongen om die Kooi in te gaan en wist, dat er aan hem verdient ging worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan Flens na 8 maanden tv maken en de SMS pot vullen.
Dat ligt HELEMAAL niet aan Huub of een van de andere bewoners. Dat verhaaltje was een stille dood gestorven omdat het nep bleek te zijn ofzo. Het werd in ieder geval door de redaktie afgebroken en werd een van de vele taboo-onderwerpen in DGK...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:05 schreef carloe34 het volgende:
Ik kan me ook voor de geest halen dat ze met zijn allen een kankerpatiënt zouden ondersteunen.Is ook een stille dood gestorven.En dat ligt niet [b]alleen aan Huub[/].Ze zijn daar allemaal hetzelfde.
Over haar mochten ze het niet meer hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:05 schreef carloe34 het volgende:
Ik kan me ook voor de geest halen dat ze met zijn allen een kankerpatiënt
zouden ondersteunen.Is ook een stille dood gestorven.
En dat ligt niet alleen aan Huub.Ze zijn daar allemaal hetzelfde.
Het feit dat ze mensen zoals Nadia en Dennix (+Selene en Luc als gastbewoner) in dat huis als bewoner zetten zegt genoeg over hoeveel goede spelers er beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waarschijnlijk krijgt hij toch hier en daar een bonus om te blijven, want ook Flens weet, dat het snel gedaan is met de Kooi al Huub weg is. (Alhoewel een paar pittige nieuwe spelers er in!)
Morgen komt dat Lieke bang was dat hij ging slaan, heftig stukje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is het nu al uitgezonden dan van zaterdagnacht.Dat is snel,dan hebben ze haast geen beelden meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |