ja zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
Raar sfeertje aan tafel......
De trollen en klonen liggen dan allang weer in bed, dus `s nachts is het zowiezo gezelligerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zouden ze onze reactie's van vannacht echt gelezen hebben ?
PS : Was weer eens echt gezellig vannacht !
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kaartje leek wel wat op deze cap :
[ afbeelding ]
Vandaag massage van de fysio, gisteren was voor het scriptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:40 schreef CHAOS_ het volgende:
Maar was de massage van Brian gister toch niet zo goed? Nu wordt ze alweer gemasseerd hebben we dit giesteravond al niet genoeg gezien? Zou ze vergeten zijn dat er voor vandaag een masseur besteld was.
Geen idee... maar zo te horen dus niet.... lolquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden ze onze reactie's van vannacht echt gelezen hebben ?
PS : Was weer eens echt gezellig vannacht !
Precies, maar Brian en Amanda stoken het vuurtje lekker op.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef Varen het volgende:
Huub gaat niet naar Lieke toe, om dan te horen te krijgen dat Lieke niet wil praten
Dat viel mij ook op. Geen reet te doen in dat huis en niet de moeite nemen om sommige mensen, die hem toch steunen terug te schrijven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Een fan van Huub heeft hem ooit een boek met bladmuziek van haar overleden vader gestuurd. Vandaag krijgt Huub een briefje waarin staat: "Ik weet dat je niet graag schrijft, maar zou je voor deze keer een keer een uitzondering willen maken? Ik ben namelijk benieuwd of de bladmuziek is aangekomen."
Hij heeft dus n o o i t iets terug laten horen.. Echt schandalig !!!!
Zoveel achting heeft Huub nu voor zijn fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |