Gelukkig weer een zondag waar een rede is om te lachen.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja sorry hoor, maar ik wil toch even van de gelegenheid gebruik maken om kei en keihard te lachen.
Schijtgrolsch jaquote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, die heeft een kater van de Amstel Lite
Eerste 30 minuten vond ik AZ wel beter.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:51 schreef patrickt37 het volgende:
De eerste helft waren jullie een klasse beter.
Aldus Louis v. Gaal.
Same here. Na die 1-1 ging het ietsjes minder, maar als die rode kaart niet gevallen was, had AZ er best met de overwinning vandoor kunnen gaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:01 schreef BobRooney het volgende:
Eerste 30 minuten vond ik AZ wel beter.
http://www.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUsquote:De transfer van Alves, van Alves, van Alves.
De transfer van Alves die is al 10x afgeketst.
Miljoenen, miljoenen, miljoenen, geen prombleem.
Maar Alkmaar, maar Alkmaar, daar wil toch niemand heen?
quote:'Bolton en AZ eens over transfer van Steinsson'
14/01/2008 09:02
Grétar Steinsson is hard op weg naar de Premier League. Bolton Wanderers zou er met AZ al uit zijn.
Volgens Sky News hebben AZ en Bolton Wanderers elkaar gevonden in een afkoopsom voor de IJslandse rechtsback, die in november nog zijn contract in Alkmaar verlengde tot medio 2012.
Steinsson ontbrak zondag in de Arena, waar AZ het opnam tegen Ajax. De international was te veel met zijn hoofd bij een transfer, zo oordeelde trainer Louis van Gaal.
'Steinsson vertelde me zaterdag dat hij, door een mogelijke transfer, vol zit met emoties. Hij kon zich daardoor niet honderd procent concentreren', gaf de AZ-coach uitleg over het passeren van de IJslander.
Hoe lullig ook, ik vind hem wel leukquote:Op maandag 14 januari 2008 09:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUs.
.
Zou het?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:35 schreef Fiskus het volgende:
heeft die fuckbuddy inmiddels zelfmoord gepleegd?
4 miljoen = veel te weinig. Voor zo'n speler met nog een contract tot 2011 moet veel meer te halen zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:05 schreef MaxPower het volgende:
4 miljoen pond voor Steinsson, daar zou ik inderdaad ook direct mee akkoord gaan!
18 miljoen?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
4 miljoen = veel te weinig. Voor zo'n speler met nog een contract tot 2011 moet veel meer te halen zijn.
Nee, 36m lijkt mij een beter bedrag.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:25 schreef MaxPower het volgende:
18 miljoen?
Pond hè. Dat is een aardige zak duiten voor een verdediger.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
4 miljoen = veel te weinig. Voor zo'n speler met nog een contract tot 2011 moet veel meer te halen zijn.
~6 Miljoen euro (omgerekend) vind ik toch veel te weinig. Hier valt minstens de helft van Alves' tranfserbedrag uit te slepen. Willen ze niet betalen, prima, dan blijft hij toch hier?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:42 schreef Blight het volgende:
Pond hè. Dat is een aardige zak duiten voor een verdediger.
Verdedigers leveren nu eenmaal vaak een stuk minder op dan aanvallers. Hoewel ik het wel opmerkelijk vind dat ze hem laten gaan in de winterstop, is 6 miljoen euro voor een verdediger uit de Eredivisie een flinke prijs.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
~6 Miljoen euro (omgerekend) vind ik toch veel te weinig. Hier valt minstens de helft van Alves' tranfserbedrag uit te slepen. Willen ze niet betalen, prima, dan blijft hij toch hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |