Gelukkig weer een zondag waar een rede is om te lachen.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja sorry hoor, maar ik wil toch even van de gelegenheid gebruik maken om kei en keihard te lachen.
Schijtgrolsch jaquote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, die heeft een kater van de Amstel Lite
Eerste 30 minuten vond ik AZ wel beter.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:51 schreef patrickt37 het volgende:
De eerste helft waren jullie een klasse beter.
Aldus Louis v. Gaal.
Same here. Na die 1-1 ging het ietsjes minder, maar als die rode kaart niet gevallen was, had AZ er best met de overwinning vandoor kunnen gaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:01 schreef BobRooney het volgende:
Eerste 30 minuten vond ik AZ wel beter.
http://www.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUsquote:De transfer van Alves, van Alves, van Alves.
De transfer van Alves die is al 10x afgeketst.
Miljoenen, miljoenen, miljoenen, geen prombleem.
Maar Alkmaar, maar Alkmaar, daar wil toch niemand heen?
quote:'Bolton en AZ eens over transfer van Steinsson'
14/01/2008 09:02
Grétar Steinsson is hard op weg naar de Premier League. Bolton Wanderers zou er met AZ al uit zijn.
Volgens Sky News hebben AZ en Bolton Wanderers elkaar gevonden in een afkoopsom voor de IJslandse rechtsback, die in november nog zijn contract in Alkmaar verlengde tot medio 2012.
Steinsson ontbrak zondag in de Arena, waar AZ het opnam tegen Ajax. De international was te veel met zijn hoofd bij een transfer, zo oordeelde trainer Louis van Gaal.
'Steinsson vertelde me zaterdag dat hij, door een mogelijke transfer, vol zit met emoties. Hij kon zich daardoor niet honderd procent concentreren', gaf de AZ-coach uitleg over het passeren van de IJslander.
Hoe lullig ook, ik vind hem wel leukquote:Op maandag 14 januari 2008 09:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUs.
.
Zou het?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:35 schreef Fiskus het volgende:
heeft die fuckbuddy inmiddels zelfmoord gepleegd?
4 miljoen = veel te weinig. Voor zo'n speler met nog een contract tot 2011 moet veel meer te halen zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:05 schreef MaxPower het volgende:
4 miljoen pond voor Steinsson, daar zou ik inderdaad ook direct mee akkoord gaan!
18 miljoen?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
4 miljoen = veel te weinig. Voor zo'n speler met nog een contract tot 2011 moet veel meer te halen zijn.
Nee, 36m lijkt mij een beter bedrag.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:25 schreef MaxPower het volgende:
18 miljoen?
Pond hè. Dat is een aardige zak duiten voor een verdediger.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
4 miljoen = veel te weinig. Voor zo'n speler met nog een contract tot 2011 moet veel meer te halen zijn.
~6 Miljoen euro (omgerekend) vind ik toch veel te weinig. Hier valt minstens de helft van Alves' tranfserbedrag uit te slepen. Willen ze niet betalen, prima, dan blijft hij toch hier?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:42 schreef Blight het volgende:
Pond hè. Dat is een aardige zak duiten voor een verdediger.
Verdedigers leveren nu eenmaal vaak een stuk minder op dan aanvallers. Hoewel ik het wel opmerkelijk vind dat ze hem laten gaan in de winterstop, is 6 miljoen euro voor een verdediger uit de Eredivisie een flinke prijs.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
~6 Miljoen euro (omgerekend) vind ik toch veel te weinig. Hier valt minstens de helft van Alves' tranfserbedrag uit te slepen. Willen ze niet betalen, prima, dan blijft hij toch hier?
Daarom ook misschien. Je verkoopt hem midden in het seizoen, hij is één van de betere verdedigers van AZ, een prima aanjager......daar mag toch een zeer mooi prijskaartje tegenover staan.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:45 schreef Blight het volgende:
Verdedigers leveren nu eenmaal vaak een stuk minder op dan aanvallers. Hoewel ik het wel opmerkelijk vind dat ze hem laten gaan in de winterstop, is 6 miljoen euro voor een verdediger uit de Eredivisie een flinke prijs.
Daarom wordt er ook geen 100 miljoen voor Steinsson gevraagdquote:Op maandag 14 januari 2008 10:51 schreef Cyberia18 het volgende:
6 miljoen te weinig vinden
Het is geen speler van het kaliber Ramos of D. Alves hoor
Koenders doet het op rechts op zich prima (maar is zeker minder dan Steinsson). Het jammere voor hem was alleen dat hij als wisselspeler op links twee enorme fouten maakte tegen Nurnberg...quote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Koenders zou ik toch nog niet voor de leeuwen gooien..
Was gewoon om even aan te geven dat je ook tevreden moet nemen met een reële bodquote:Op maandag 14 januari 2008 11:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daarom wordt er ook geen 100 miljoen voor Steinsson gevraagd
Ach, ik denk dat we volgend seizoen wel meer van Koenders zullen zien. Ik heb vaak het idee dat vooral onzekerheid bij hem fouten veroorzaakt. Volgend seizoen, als hij in Alkmaar wat meer gewend is, zal het vast wel beter gaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij is ook zeker talentvol, maar v Gaal maakt er weer teveel een talenten team van zo.
Een bod ruim boven de 6m acht ik dan ook reeelquote:Op maandag 14 januari 2008 11:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Was gewoon om even aan te geven dat je ook tevreden moet nemen met een reële bod
Op zich is een talententeam niet verkeerd, mits zij bij elkaar blijven en zodoende (van elkaar) leren. Echter verwacht menig figuur op de azfanpage dat al die jonge jongens van net aan 20 er meteen staan en de sterren van de hemel spelen. Een hoop spelers hebben het ook wel in zich, een Vormer, Dembele, Donk, Poco etc. Echter is de balans nog wat zoek, te weinig ervaring in het team.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij is ook zeker talentvol, maar v Gaal maakt er weer teveel een talenten team van zo.
En dat is juist heel moeilijke voor Nederlandse clubs om ervaren krachten te halen en al helemaal voor az. Die ervaren krachten kiezen eerder voor de top-3 dan az.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op zich is een talententeam niet verkeerd, mits zij bij elkaar blijven en zodoende (van elkaar) leren. Echter verwacht menig figuur op de azfanpage dat al die jonge jongens van net aan 20 er meteen staan en de sterren van de hemel spelen. Een hoop spelers hebben het ook wel in zich, een Vormer, Dembele, Donk, Poco etc. Echter is de balans nog wat zoek, te weinig ervaring in het team.
Vul dit aan met 2-3 ervaren krachten op elke linie zodat er rust in het team komt om te groeien en je hebt volgend jaar een prima team staan.
Als die goal van jullie niet gewoon afgekeurd wordt sta je na een half uur met 2-0 achter en krijg je ook een pak neuk.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Same here. Na die 1-1 ging het ietsjes minder, maar als die rode kaart niet gevallen was, had AZ er best met de overwinning vandoor kunnen gaan.
Maar ja, als als als....
We hebben ook nogal veel prijzen gewonnen de afgelopen jaren.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus jij bent voor een club omdat het prijzen pakt en/of bovenaan staat?
Gloryhunter![]()
Maargoed, daar zitten er bij Ajax meer bij dan welke andere club dan ook.
Zoals ik al zei: als als als als als.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:14 schreef navigator het volgende:
Als die goal van jullie niet gewoon afgekeurd wordt sta je na een half uur met 2-0 achter en krijg je ook een pak neuk.
Dan heb jij een andere wedstrijd dan ik gezien de eerste helft.quote:Eerste kwartier waren jullie beter en dat was het.
Dat hebben ze zelf ook wel door hoorquote:Van Gaal begint ook steeds zieliger te worden met zijn domineer verhaal. Jullie domineren zogezegd elke week maar staan wel 11e. Dan maar wat minder domineren en wat vaker winnen misschien
Pech voor jou alleen dat het geen zeepbel is maar gewoon een minder seizoen. Volgend jaar staan ze er weer!quote:Lijkt er wel steeds meer op dat die zeepbel in Alkmaar uit elkaar aan het spatten is.
Hoeft ook niet.quote:Ik zie van Gaal, Brands en Gerbrands niet nog jaren bij een troosteloze middenmoter blijven
Die intentie heb ik niet als ik iedere week hetzelfde lulkoek van Louis weer moet aanhorenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
.
[..]
Dat hebben ze zelf ook wel door hoor
7 miljoen, strik eromquote:www.voetbalonline.nl, 14 januari 2008 12:50 - Reginna zit achter AZ-aanvaller Graziano Pellè aan. Reginna-president Lillo Foti wil de AZ-aanvaller als vervanger voor de vertrekkende Nicola Amoruso. Overigens heeft de Italiaan in Alkmaarse dienst een doorlopende overeenkomst tot 2011. Tot op heden heeft hij echter nog geen basisplaats in het team van Louis van Gaal.
Worden er ergens bedragen genoemd van die strekking? Zo ja, dan inderdaad er een mooie strik om, hoewel die strik niet zo hoeft, een mooiboi is ie toch al.quote:
Correctie, die ervaren krachten gaan gewoon weg al dan niet door AZ zelf. Een Perez, de Cler, Koevermans, Arveladze...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:10 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
En dat is juist heel moeilijke voor Nederlandse clubs om ervaren krachten te halen en al helemaal voor az. Die ervaren krachten kiezen eerder voor de top-3 dan az.
quote:AZ’er Martens weer op de weg terug
Nog geen zeven weken na zijn knieoperatie heeft Maarten Martens maandag weer zijn eerste stappen op het trainingsveld gezet. De middenvelder van AZ trainde al enkele weken binnen en werkte nu buiten een serie loopoefeningen af.
Martens raakte vorig jaar oktober geblesseerd in het duel met NAC Breda. Bij een tackle ging het mis met de rechterknie van de Belg. Hij scheurde de voorste kruisband van het gewricht af. Het totale herstel neemt naar verwachting zes maanden in beslag.
Het is aannemelijk dat Martens, voor wiens seizoen werd gevreesd, deze competitie nog zijn rentree kan maken. De Belg is daar alles aan gelegen omdat hij dolgraag meewil naar Peking met het Belgisch olympisch elftal.
Dan ben ik overigens wel benieuwd naar:quote:KNVB annuleert rode kaart De Zeeuw
ALKMAAR- Demy de Zeeuw is maandagavond vrijgesproken door de tuchtcommissie van de KNVB. In Zeist heeft AZ met beelden aangetoond dat de bal tijdens Ajax-AZ al over de lijn was op het moment dat De Zeeuw (die rood kreeg) met de hand naar de bal ging. De middenvelder van AZ is daardoor woensdag inzetbaar tegen De Graafschap.
Scheidsrechter Luinge stuurde De Zeeuw zondag met een rode kaart van het veld en kende Ajax een strafschop toe. De door AZ ingebrachte videobeelden en foto’s hebben de tuchtcommissie overtuigd dat de bal over de lijn was, waardoor de rode kaart van De Zeeuw is ingetrokken. Hij kan daardoor woensdag meespelen tegen De Graafschap.
De Zeeuw had van de openbaar aanklager oorspronkelijk een voorstel van één duel schorsing gekregen. Daar ging AZ niet mee akkoord, waarna uiteindelijk de vrijspraak volgde.
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Kijken jullie vanavond allemaal nog maar even goed naar studio voetbal. Als die bal geheel over de lijn was neem ik tot ajax bovenaan staat De Zeeuw in mn usericon.
Das goed nieuws. Ondanks dat de intentie van De Zeeuw natuurlijk niet goed was. Maar tis toch wel erg lekker dat hij tegen De Graafschap mee kan doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ook hier:
[..]
Dan ben ik overigens wel benieuwd naar:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |