De jongere stemmers stemmen vaak later dus het kan nog. Nu weer 39% - 36%quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:52 schreef Toad het volgende:
40 Clinton
34 Obama. Wat raar opeens. Of komen de Obamastemmers nog, omdat de grote steden niet zijn meegeteld.
Hij las zo'n beetje alles op.quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:17 schreef Toad het volgende:
Speech van McCain vind ik niet zo sterk.
Ik weet weinig af van de Amerikaanse politiek dus ik heb de stemwijzer ingevuld om eens te kijken waar ik nou sta in het Amerikaanse politieke spectrum. Ik zit eigenlijk precies tussen Obama en Paul in. Ik ben op economisch vlak veel liberaler dan Obama, ik zit in dit opzicht op gelijke hoogte met Paul. Qua sociale thema's ben ik weer een stukje progressiever dan Paul en zit ik meer op de hoogte van Obama.quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Ron paul for president.
Clinton 40-36 Obama. De spanning daalt weer een beetje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:25 schreef Toad het volgende:
Clinton 39 - 37 Obama
Het wordt spannend bij de democraten.
Nu weer 39-37, dus het schommelt nogal..... van wat ik begrijp zijn er nog wat belangrijke counties waar Obama op voorsprong peilde nog niet geteld, dus het kan nog dichterbij elkaar kruipen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:39 schreef Morendo het volgende:
Clinton 40-36 Obama. De spanning daalt weer een beetje.
Eensch. En als Edwards 3e blijft, dan hoop ik toch echt dat Obama de prijs pakt, en vervolgens Edwards kiest als Running mate.quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer dat Edwards niet een beetje stijgt. Zowel Edwards als Obama lijken mij geschiktere kandidaten om de verkiezingen te winnen dan Hillary.
Nee viel me ook tegen. Die van Ron Paul trouwens ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:17 schreef Toad het volgende:
Speech van McCain vind ik niet zo sterk.
Edwards kan zich beter terugtrekken en Obama 'endorsen'. Anders gaat Hillary er met de buit vandoor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Eensch. En als Edwards 3e blijft, dan hoop ik toch echt dat Obama de prijs pakt, en vervolgens Edwards kiest als Running mate.
Clinton.![]()
- voor haar stem ik echt alleen om te voorkomen dat de Bush-doctrine wordt voortgezet..... Maar we zien wel hoe het loopt.
Een uur geleden was het projected winner.quote:Op woensdag 9 januari 2008 04:56 schreef thloreg het volgende:
Zoals een uur eerder al gezegd,nu ook bij de rest van de zenders:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |