Oefquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:05 schreef HansU het volgende:
wreed, krijg net een telefoontje dat er bij een maat in zijn straat iemand door zijn kop is geschoten.. ik loop daar dagelijks
Lig hier ook al bijna te slapen... nog maar een kopje soep bereid!quote:
Bij jullie in de buurt moorden ze vroeger nog wel eens christenen uitquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, nee
Damwoude is dan zo ruig niet [moorden we alleen zo nu en dan wat asielzoekers uit], maar Leeuwarden...
Van het station naar Westeinde... wel een rustige kant van de stad opzich... het is geen Vrijheidswijk hè
Ja, als je het doet, doe het dan goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bij jullie in de buurt moorden ze vroeger nog wel eens christenen uitToch is Dokkum's slogan van Dokkum-Moordstad (en bijbehorende spandoeken) toen snel opzij gezet, toen die vrouw (volgens mij) daar vermoord werd.
In de vrijheidswijk beginnen ze tegenwoordig ook al met drive by's. Maar meestal blijft het bij zwaar gewonden helaas.
Ben nog wel aardig op hoogte van wat er op een uur afstand van mijn ouderlijk huis gebeurt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En dat was een vrouw in Dokkum ja. Die borden waren binnen een uur verdwenen toen
tsja, maar hier in Rotterdam valt het ook wel mee hoor. Het blijft over het algemeen het tuig dat geliquideerd word. In die straat van die schietpartij stonden gewoon al teveel Mercedes AMG's enzo. Dan weet je dat er veel criminelen met oneerlijk verdiend geld wonen. Dat er dan eentje wordt afgeknald verbaast me eigenlijk helemaal nietsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bij jullie in de buurt moorden ze vroeger nog wel eens christenen uitToch is Dokkum's slogan van Dokkum-Moordstad (en bijbehorende spandoeken) toen snel opzij gezet, toen die vrouw (volgens mij) daar vermoord werd.
In de vrijheidswijk beginnen ze tegenwoordig ook al met drive by's. Maar meestal blijft het bij zwaar gewonden helaas.
Zeker weten, fascinerende zaken zijn dat nou. Het was toen wel een opvallende situatie met die slogan enzo. We hadden het er toevallig vorig jaar nog eens op school over.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:43 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, inderdaad. Mooie poos geleden ook al... dat je onthoud man
Is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:48 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Hansu: Dat is in die wijk in Leeuwarden al zo als je naar de kleding van de mensen kijkt. Het is de armste wijk van Nederland, maarja de belastingdienst weet ook niet alles
Dikke 100quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:50 schreef HansU het volgende:
ik ben benieuwd naar de post counting van morgen.
Zal zelf de 25 niet eens halen denk ik, maar jullie hier?
Valt alles mee vandaag hoor... wel aardig wat posts maar niks bijzonders. Geen 200 of zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:50 schreef HansU het volgende:
ik ben benieuwd naar de post counting van morgen.
Zal zelf de 25 niet eens halen denk ik, maar jullie hier?
Met een gemiddeld inkomen van 11.500 euro per huishouden is Vrijheidswijk-West in Leeuwarden de minst welvarende buurt van Nederland. Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag op basis van gegevens uit 2004. Het CBS heeft een ranglijst gemaakt van ruim 6000 woonbuurten in Nederland.quote:
quote:
Gezellig toch!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:01 schreef HansU het volgende:
nieuwjaars borrel hier
Toch maar een biertje gaan drinken ofzo.
Toedels
En dat de belastingdienst daar dan niet eens heen gaat te controlerenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Met een gemiddeld inkomen van 11.500 euro per huishouden is Vrijheidswijk-West in Leeuwarden de minst welvarende buurt van Nederland. Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag op basis van gegevens uit 2004. Het CBS heeft een ranglijst gemaakt van ruim 6000 woonbuurten in Nederland.
Doeiquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:11 schreef Houniet het volgende:
wat verveel ik me toch ernstig
Van alles, restaurants, cafe's, hotels, poppodia. Er staan er hier voor Gelderland 433 in, maar daar staat geen informatie bij. Dat ben ik dus aan het doen. Dus elke keer website zoeken, info kopieren en plakken, e-mail controleren en dergelijke.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:13 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Chatgirl: Wat voor locaties?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Nog 5 minuten dan ga ik ook die kant op!
Ik ben toch ook niks anders gewend Deanquote:
Dank je wel, met dank aan de grote Hounietquote:
nicequote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je wel, met dank aan de grote Houniet
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan met de hand op m'n hart zeggen dat dit de 1e keer vandaag is dat ik op FOK! zit![]()
![]()
Wat heb jij gesliktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan met de hand op m'n hart zeggen dat dit de 1e keer vandaag is dat ik op FOK! zit![]()
![]()
Arbeidsvitaminen?quote:
slikken is uitquote:
This is grade A 100% pure Colombian cocaine, ladies and gentlemen, disco shitquote:
goeie ouwe shitquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
This is grade A 100% pure Colombian cocaine, ladies and gentlemen, disco shit
niksquote:
die wel, radio stond gewoon op 3FMquote:
Zanyquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
This is grade A 100% pure Colombian cocaine, ladies and gentlemen, disco shit
Luctorquote:
Gast!quote:
en dat gaat niet doorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, ik dacht van ik kom even hallo zeggen.
Hallo!!![]()
Ik zou morgen naar Kenia gaan![]()
hij is aan het typenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je gaat blijkbaar niet, vertel!!
Nieuws gezien?quote:
Lijkt me inderdaad nu niet verstandig om naar Kenia te gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nieuws gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mensen niet zo heel vrolijk daar nuEn aangezien ik daar moet gaan werken in de sloppenwijk die veel in het NOS nieuws geweest is stel ik het even uit
3 weken hopelijk..
of hij doet zijn psv shirt aan en gaat mee rellenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad nu niet verstandig om naar Kenia te gaan.
en die wil je vrijwillig aantrekken??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:39 schreef Deansensitized het volgende:
En een van die Deutsche Mannschaft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |