Ik ook niet. Jammer dat het "de man van glas" is. Heb een poster van hem op mijn kamerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:13 schreef Loontjah het volgende:
Jari zal ik nooit vergeten.
Dacht ook dat ik dat zeiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook![]()
Gelukkig niet trouwens..
Ik alleen een poster van zijn gouden tijd bij Ajaxquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb een tshirt, en een voetbalshirt toen hij nog in Engeland speelde
Jariquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik alleen een poster van zijn gouden tijd bij Ajaxmet nummer 10
Abe is van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:30 schreef Deansensitized het volgende:
Zelfs ik ken Jari nog wel
Verder geen fan ofzo, enige voetballer waar ik fan van ben is Abe Lenstra, verder niet van een speler an sich.
SC Heerenveen![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op![]()
![]()
Wat nu, ben je lui ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nieuws gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mensen niet zo heel vrolijk daar nuEn aangezien ik daar moet gaan werken in de sloppenwijk die veel in het NOS nieuws geweest is stel ik het even uit
3 weken hopelijk..
Ik ken Volbeat niet echt, dean of engeltje wat is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tof, ik ga in februari weer naar Volbeat!
De derde keer in minder dan een jaar (geen kalenderjaar dus) tijd. Fields of Rock was al tof, jammer dat ik de helft miste door de rij. Paar maanden terug in de kleine zaal van de Melkweg, weer erg goed, maar een beetje druk. En nu in de grote zaal. Ik heb er zin in.
Volbeat is tof.
Dquote:
Das wel lief. Vandaag maar even geen overuren denk ik, ben ook behoorlijk moequote:
Die visio's tegenwoordig kunnen een hoopquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Das wel lief. Vandaag maar even geen overuren denk ik, ben ook behoorlijk moe
Maar de visio heeft me gister even onderzocht en die kwam er achter dat ik geen stress had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |