Het is kunst!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die vond ik een stuk minder dan de normale OP, idd...
Vind ik nog steeds, alleen dat gedrocht van Blessed is gewoon nog veel minder.
Ik leef met je mee....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef koffiegast het volgende:
had ik er een gemaakt, met alle links en al, maar nee niemand wou hem toen..........
neuh... de vorige OP is altijd weer terug te halen... Wellicht via de wiki, anders wel met de hulp van een moderator.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:20 schreef zquing het volgende:
ik mis de linkjes naar de vorige topics, die zijn toch niet voor altijd verloren gegaan of wel?
Het is kut en jij moet je de ballen uit je broek schamen.quote:
De oude OP kun je toch net zo goed weer uit 'n oud topic quoten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
neuh... de vorige OP is altijd weer terug te halen... Wellicht via de wiki, anders wel met de hulp van een moderator.
daar dacht ik ook net aanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De oude OP kun je toch net zo goed weer uit 'n oud topic quoten?
Hier bijvoorbeeld..
Aangezien dit topic 60 is is een grote inleiding niet nodig:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:45 schreef zquing het volgende:
wat moet er eigenlijk allemaal in een OP?
I know, ik dacht dat je iemand em wilde zodat je kon kijken wat er ongeveer in stondquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:04 schreef zquing het volgende:
[..]
daar dacht ik ook net aan
maar ik ben al bezig aan een nieuwe OP, blame the SOG
kan ook, natuurlijk...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De oude OP kun je toch net zo goed weer uit 'n oud topic quoten?
Hier bijvoorbeeld..
Nee, iemand vroeg naar de OP.. Maar ik vind een nieuwe OP veel tofferquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kan ook, natuurlijk...
Maar niet die OP, want die is al verkracht...
Ik wil naderhand nog wel eventuele taalfouten eruit halenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef zquing het volgende:
[knip]
Tof, doen wequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:25 schreef zquing het volgende:
Zullen we een bannercontest doen? Ik wil zelf ook een banner maken eigenlijk xD
claymore!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef Bakakame het volgende:
Als iemand even een paar anime kan noemen waarvan sowieso plaatjes in de header moeten..
Ik heb even in de anime top 200 gekeken en ik heb afbeeldingen van FMA, Deathnote, Naruto en Bleach.. Welke nog meer?
Over de genres, aangezien ik zelf soms wel praat over Shoujo heb ik gemerkt dat er toch vaak mensen zijn die dan niet weten waar ik 't over heb. Verder als je nieuw bent en je hebt een paar series gezien en je vraagt je af wat je verder moet kijken en je herkent "je" genre in de OP dan is dat toch weer iets makkelijker zoeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:36 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond de aanpak uit de vorige OP niet verkeerd, eigenlijk... Je hebt dezelfde genres als bij hollywoodfilms, plus nog wat extra's (als mecha). Ik snap dat opdelen van genres naar doelgroep niet zo en het wordt er ook niet erg duidelijk van.
Wat de fansubs betreft zou ik niet teveel aandacht besteden aan hoe je de fansubs kan krijgen... Je kan wel vermelden dat er doorgaans gebruik gemaakt wordt van bittorrent en dat je via anidb.net de verschillende fansubs met elkaar kan vergelijken.
Eventueel kunnen we Mike vragen of hij z'n mening over het plaatsen van bittorent-sites wil herzien, omdat we ons de laatste jaren zo netjes gedragen hebben...
omdat we een nieuwe willen? Niet dat iemand 'm leest maar soms is een nieuwe OP toch wel leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:28 schreef rakotto het volgende:
Waarom halen jullie de OP niet uit een van de vorige topics?
Er zijn vast wel mensen die de OP lezen hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:29 schreef zquing het volgende:
[..]
omdat we een nieuwe willen? Niet dat iemand 'm leest maar soms is een nieuwe OP toch wel leuk
570 pixels...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:11 schreef Bakakame het volgende:
Hoe breed mogen de afbeeldingen zijn, weet iemand dat?
Ja, maar onderscheid in doelgroep is nogal abstract. Als gewoon onderscheid maakt in genres, brengt dat alles wat dichter bij huis. Vermeld dan gewoon dat er ook onderscheid gemaakt kan worden in doelgroep, met de betreffende termen erbij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:51 schreef zquing het volgende:
[..]
Over de genres, aangezien ik zelf soms wel praat over Shoujo heb ik gemerkt dat er toch vaak mensen zijn die dan niet weten waar ik 't over heb. Verder als je nieuw bent en je hebt een paar series gezien en je vraagt je af wat je verder moet kijken en je herkent "je" genre in de OP dan is dat toch weer iets makkelijker zoeken.
Fansubs moeten dan ook aan bod komen, maar niet zozeer hoe je de fansubs in bezit kunt krijgen.quote:Over de fansubs, er is vaak veel verschil in kwaliteit, mensen moeten dat weten zodat ze niet een goede serie afschrijven omdat ze een slechte sub kijken
jep. Het linken naar Bittorrent-sites is verboden op Fok!, maar Mike weet ook wel dat het PM-systeem nogal uitkomsten biedt op dat vlak.quote:bedoel je aan Mike vragen of we bijvoorbeeld A-suki mogen noemen in de OP of dat we hier gewoon mogen praten over de trackers?
Veel plaatjes zorgen alleen maar voor een lange OP... ligt er natuurlijk wel aan hoe je de plaatjes gebruikt. Je kan ook ieder tekstblokje voorzien van een plaatje aan de zijkant, met behulp van de limg en rimg-tags.quote:Verder dacht ik aan toffe plaatjes tussen ieder stuk.
Ja, maar er wordt niet zoveel gesproken over films... Je kan het wel in een apart topic doen, maar ik denk dat dat topic dan gewoon wegzakt en mensen toch weer meer richting dit topic komen om het over de films te hebben.quote:Wat dachten jullie ervan om series en films in aparte topics te doen? De drempel in dit topic ligt toch behoorljik hoog volgens mij aangezien nieuwe users er meestal niet zo heel lang blijfen hangen en je toch ziet dat er redelijk veel mensen zijn die anime films kijken.
Het gaat over anime, maar we zijn óók bezig met 'n nieuwe OPquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:43 schreef IrfieJ het volgende:
gaat dit topic nou over anime's of over openings posts
btw weer een leuke anime gvonen iig de eerste aflevering was wel oke..
Busou Renkin
[ afbeelding ]
Normaal gesproken gaat het hier niet zo hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:43 schreef IrfieJ het volgende:
gaat dit topic nou over anime's of over openings posts
Oh, jawel... Het gaat erom dat het plaatje niet zó groot is dat het verkleind moet worden door de automatische resize (zoals wèl gebeurt bij het plaatje van zquing...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De vorige was 580px breed en 180px hoog..
Dat heb ik overgenomen, dat kan denk ik wel toch?
[ afbeelding ]
het gaat over alchemie.. e daarmee kunnen alchemisten soort wapens maken waarmee ze tegen homoculus vechten... beetje kruizing tussen FMA en Bleach.. heb de eerste ep gezien die was wel oke.. vind de teken styl erg leuk...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het gaat over anime, maar we zijn óók bezig met 'n nieuwe OP
Dat plaatje ziet er leuk uit, waar gaat 't over?
Nee, man... Wij doen niet aan TVP's en slowchat, enzo...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat het hier niet zo hoor.
Coole banner.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De vorige was 580px breed en 180px hoog..
Dat heb ik overgenomen, dat kan denk ik wel toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, man... Wij doen niet aan TVP's en slowchat, enzo...
Slowchat...
Aan wie is dit gericht?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:31 schreef Jordy-B het volgende:
Naruto en Bleach hebben een eigen topic, hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |