Ja, bah.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:37 schreef Qunix het volgende:
Waar is het Naruto topic?
Bleach is Bleach niet meer...
Naruto is ook geen Naruto meer.... En de outro zuigt met die lelijke fanart
Ik heb de eerste afleveringen van de pijnlijk foute Jdorama Cutie Honey hier liggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:48 schreef zquing het volgende:
kijkt niemand hier jdrama?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef RipCore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bzBUGmEsmnA
Hoezo? Imo is er niks veranderd i.v.m. met de vorige arcs. Sterker nog deze arc is imo gewoon een herhaling van de Soul Society Arc.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:37 schreef Qunix het volgende:
Daar heb ik wel eens die live action film van gezien. Die was ook idd heel fout.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb de eerste afleveringen van de pijnlijk foute Jdorama Cutie Honey hier liggen.
Echt zó intens fout dat het bijna goed wordt...
Die film was dan nog relatief big-budget...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens die live action film van gezien. Die was ook idd heel fout.
Densha Otoko, Hana Yori Dango, Gokusen zijn eigenlijk de enige die ik gezien heb...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:48 schreef zquing het volgende:
kijkt niemand hier jdrama?
waar is je avatar van?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:19 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Densha Otoko, Hana Yori Dango, Gokusen zijn eigenlijk de enige die ik gezien heb...
Hana Yori Dango 2 moet nog gekeken worden...
Densha is geniaal, Dango was leuk, Gokusen was aardig, een neerwaartse spiraal.
Ik kwam deze capture op Ayako tegen... (die beer wordt steeds beroemder)
[ afbeelding ]
Ik vond de afgelopen ep van Naruto wel weer leuk na al die crap van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:37 schreef Qunix het volgende:
Naruto is ook geen Naruto meer.... En de outro zuigt met die lelijke fanart
Dat is dus echt niet een gevangenis.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef RipCore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bzBUGmEsmnA
ben vast kippig maar zie geen oren...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Chobits, denk ik.. Aan die oren te zien
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ben vast kippig maar zie geen oren...
(usericon bedoel ik dus he..)
ik zie iig een meid die in een stuk koek ofzo hapt?
das em niet... (die had ik wel herkent, idd aan de orenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die toch?
Die dingen die uit haar haar steken, zijn soort van oren.. Kijk maar;
[ afbeelding ]
Ik vond Gokusen erg leuk, eigenlijk... Hana Yori Dango is ook tof.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:19 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Densha Otoko, Hana Yori Dango, Gokusen zijn eigenlijk de enige die ik gezien heb...
Hana Yori Dango 2 moet nog gekeken worden...
Densha is geniaal, Dango was leuk, Gokusen was aardig, een neerwaartse spiraal.
Het is idd een plaatje uit Clannad, een leuke serie, alle series die (volgens mij, gezien de tekenstijl) van die maker komen zijn mij goed bevallen. Kanon (zowel 2002 als 2006), AIR en nu dus Clannad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
das em niet... (die had ik wel herkent, idd aan de oren
dit is em:
[ afbeelding ]
overigens denk ik bij het plaatje aan Clannad, maar aangezien ik die nog niet heb gezien is het een echte gok
ahh, de teken stijl deed mij idd ook herrinneren aan kanon (2006 gezien) en daar zat een preview in van clannad, ook weer dezelfde tekenstijlquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Het is idd een plaatje uit Clannad, een leuke serie, alle series die (volgens mij, gezien de tekenstijl) van die maker komen zijn mij goed bevallen. Kanon (zowel 2002 als 2006), AIR en nu dus Clannad.
En het is geen koek wat ze (Fuko Ibuki) hapt, het is een uit hout gesneden zeester (dat moet het voorstellen iig).
Of ik kom even langs in het Aziatische drama topic...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef zquing het volgende:
of je komt ff langs in 't Aziatische drama topic
Je wordt al oud...quote:Op zondag 13 januari 2008 01:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Of ik kom even langs in het Aziatische drama topic...
Maar daar ben ik wel al langsgeweest toen het nog het Japanse dramatopic heette...
Vier versies, waarom nu vier versies downloaden, zoek je vulling voor he HDD ofzo?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh, de teken stijl deed mij idd ook herrinneren aan kanon (2006 gezien) en daar zat een preview in van clannad, ook weer dezelfde tekenstijl
maar oke, die ga ik dus vanzelf tegen komen
clannad wordt netjes elke week op schijf gezet... (4 versies, LQ HQ en LQWS en HQWS)
ik download er 4 omwille van het volgende:quote:Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Vier versies, waarom nu vier versies downloaden, zoek je vulling voor he HDD ofzo?
Ik download alleen de H264 versies en als de WS uitkomt dan vervang ik de 'gewone' ep met de WS versie.
Zag trouwens een verrassende fansub op idiote-updates, Gunslinger girl, had al gehoopt dat ze ooit eens verder zouden gaan met deze goede serie. Het was zo 'onafgemaakt' zeg maar toen ik de laatste ep van deze serie zag. Fijn dat ze weer verder gaan met meer stuff...
Nu maar even wachten totdat meerdere fansub-groups de serie oppikken, als hij in HD wordt uitgezonden dan wil ik hem in HD.
februari.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft iemand enig idee waneer de 2e aflevering van Kimi ga nozomu eien ~next season~ uitkomt? of is 'ie al uit?
uberhaupt iemand die dit kijkt, kimi ga nozomu eien is toch wel een populaire serie onder jullie
Gebruik je CCCP/ffdshow?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:46 schreef mschol het volgende:
mijn huidige PC heeft niet genoeg power helaas om HQ vloeiend af te spelen..
zowel CCCP als K-lite codec pack geprobeerd, beide spelen HQ niet vloeiend af..quote:Op zondag 13 januari 2008 13:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gebruik je CCCP/ffdshow?
Da's de enige waarmee ik matroska in HQ (720P) af kan spelen.
actie + wat humor: shakugan no shana?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:35 schreef Demon-X het volgende:
hrm k ben weer es door m'n anime heen, iemand nog goeie suggesties? liefst iets met goeie actie of humor, heb waarschijnlijk meeste van de suggesties al gezien maar wie weet ^^
thx
http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=animequote:Op zondag 13 januari 2008 14:35 schreef Demon-X het volgende:
hrm k ben weer es door m'n anime heen, iemand nog goeie suggesties? liefst iets met goeie actie of humor, heb waarschijnlijk meeste van de suggesties al gezien maar wie weet ^^
thx
vooruitgang? achteruitgang zul je bedoelenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:07 schreef Jordy-B het volgende:
fansub reviews: www.anidb.net
series: www.animenfo.com en www.animenewsnetwork.com
We hadden die sites eerder gewoon in de OP staan, maar ja... vooruitgang, zullen we maar zeggen.
hey, Teen Aged Mutant Ninja Turtlesquote:Op zondag 13 januari 2008 23:19 schreef IrfieJ het volgende:
Juushin Enbu (Hero tales) is ook wel een okee anime, van de makers van FMA
[ afbeelding ]
Maar het haalt het tot nu toe niet echt bij FMA
En die middelste dude heeft een wapen dat op Zabimaru lijkt!![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
*mompelt iets van: begin daar nou niet weer over...
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
Het gebeurt niet vaak dat Aardbei en ik het met elkaar eens zijn, maar dit is natuurlijk ook wel een beetje een extreem geval, hè...
Die vond ik een stuk minder dan de normale OP, idd...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef koffiegast het volgende:
had ik er een gemaakt, met alle links en al, maar nee niemand wou hem toen..........
Het is kunst!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die vond ik een stuk minder dan de normale OP, idd...
Vind ik nog steeds, alleen dat gedrocht van Blessed is gewoon nog veel minder.
Ik leef met je mee....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef koffiegast het volgende:
had ik er een gemaakt, met alle links en al, maar nee niemand wou hem toen..........
neuh... de vorige OP is altijd weer terug te halen... Wellicht via de wiki, anders wel met de hulp van een moderator.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:20 schreef zquing het volgende:
ik mis de linkjes naar de vorige topics, die zijn toch niet voor altijd verloren gegaan of wel?
Het is kut en jij moet je de ballen uit je broek schamen.quote:
De oude OP kun je toch net zo goed weer uit 'n oud topic quoten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
neuh... de vorige OP is altijd weer terug te halen... Wellicht via de wiki, anders wel met de hulp van een moderator.
daar dacht ik ook net aanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De oude OP kun je toch net zo goed weer uit 'n oud topic quoten?
Hier bijvoorbeeld..
Aangezien dit topic 60 is is een grote inleiding niet nodig:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:45 schreef zquing het volgende:
wat moet er eigenlijk allemaal in een OP?
I know, ik dacht dat je iemand em wilde zodat je kon kijken wat er ongeveer in stondquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:04 schreef zquing het volgende:
[..]
daar dacht ik ook net aan
maar ik ben al bezig aan een nieuwe OP, blame the SOG
kan ook, natuurlijk...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De oude OP kun je toch net zo goed weer uit 'n oud topic quoten?
Hier bijvoorbeeld..
Nee, iemand vroeg naar de OP.. Maar ik vind een nieuwe OP veel tofferquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kan ook, natuurlijk...
Maar niet die OP, want die is al verkracht...
Ik wil naderhand nog wel eventuele taalfouten eruit halenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef zquing het volgende:
[knip]
Tof, doen wequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:25 schreef zquing het volgende:
Zullen we een bannercontest doen? Ik wil zelf ook een banner maken eigenlijk xD
claymore!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef Bakakame het volgende:
Als iemand even een paar anime kan noemen waarvan sowieso plaatjes in de header moeten..
Ik heb even in de anime top 200 gekeken en ik heb afbeeldingen van FMA, Deathnote, Naruto en Bleach.. Welke nog meer?
Over de genres, aangezien ik zelf soms wel praat over Shoujo heb ik gemerkt dat er toch vaak mensen zijn die dan niet weten waar ik 't over heb. Verder als je nieuw bent en je hebt een paar series gezien en je vraagt je af wat je verder moet kijken en je herkent "je" genre in de OP dan is dat toch weer iets makkelijker zoeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:36 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond de aanpak uit de vorige OP niet verkeerd, eigenlijk... Je hebt dezelfde genres als bij hollywoodfilms, plus nog wat extra's (als mecha). Ik snap dat opdelen van genres naar doelgroep niet zo en het wordt er ook niet erg duidelijk van.
Wat de fansubs betreft zou ik niet teveel aandacht besteden aan hoe je de fansubs kan krijgen... Je kan wel vermelden dat er doorgaans gebruik gemaakt wordt van bittorrent en dat je via anidb.net de verschillende fansubs met elkaar kan vergelijken.
Eventueel kunnen we Mike vragen of hij z'n mening over het plaatsen van bittorent-sites wil herzien, omdat we ons de laatste jaren zo netjes gedragen hebben...
omdat we een nieuwe willen? Niet dat iemand 'm leest maar soms is een nieuwe OP toch wel leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:28 schreef rakotto het volgende:
Waarom halen jullie de OP niet uit een van de vorige topics?
Er zijn vast wel mensen die de OP lezen hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:29 schreef zquing het volgende:
[..]
omdat we een nieuwe willen? Niet dat iemand 'm leest maar soms is een nieuwe OP toch wel leuk
570 pixels...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:11 schreef Bakakame het volgende:
Hoe breed mogen de afbeeldingen zijn, weet iemand dat?
Ja, maar onderscheid in doelgroep is nogal abstract. Als gewoon onderscheid maakt in genres, brengt dat alles wat dichter bij huis. Vermeld dan gewoon dat er ook onderscheid gemaakt kan worden in doelgroep, met de betreffende termen erbij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:51 schreef zquing het volgende:
[..]
Over de genres, aangezien ik zelf soms wel praat over Shoujo heb ik gemerkt dat er toch vaak mensen zijn die dan niet weten waar ik 't over heb. Verder als je nieuw bent en je hebt een paar series gezien en je vraagt je af wat je verder moet kijken en je herkent "je" genre in de OP dan is dat toch weer iets makkelijker zoeken.
Fansubs moeten dan ook aan bod komen, maar niet zozeer hoe je de fansubs in bezit kunt krijgen.quote:Over de fansubs, er is vaak veel verschil in kwaliteit, mensen moeten dat weten zodat ze niet een goede serie afschrijven omdat ze een slechte sub kijken
jep. Het linken naar Bittorrent-sites is verboden op Fok!, maar Mike weet ook wel dat het PM-systeem nogal uitkomsten biedt op dat vlak.quote:bedoel je aan Mike vragen of we bijvoorbeeld A-suki mogen noemen in de OP of dat we hier gewoon mogen praten over de trackers?
Veel plaatjes zorgen alleen maar voor een lange OP... ligt er natuurlijk wel aan hoe je de plaatjes gebruikt. Je kan ook ieder tekstblokje voorzien van een plaatje aan de zijkant, met behulp van de limg en rimg-tags.quote:Verder dacht ik aan toffe plaatjes tussen ieder stuk.
Ja, maar er wordt niet zoveel gesproken over films... Je kan het wel in een apart topic doen, maar ik denk dat dat topic dan gewoon wegzakt en mensen toch weer meer richting dit topic komen om het over de films te hebben.quote:Wat dachten jullie ervan om series en films in aparte topics te doen? De drempel in dit topic ligt toch behoorljik hoog volgens mij aangezien nieuwe users er meestal niet zo heel lang blijfen hangen en je toch ziet dat er redelijk veel mensen zijn die anime films kijken.
Het gaat over anime, maar we zijn óók bezig met 'n nieuwe OPquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:43 schreef IrfieJ het volgende:
gaat dit topic nou over anime's of over openings posts
btw weer een leuke anime gvonen iig de eerste aflevering was wel oke..
Busou Renkin
[ afbeelding ]
Normaal gesproken gaat het hier niet zo hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:43 schreef IrfieJ het volgende:
gaat dit topic nou over anime's of over openings posts
Oh, jawel... Het gaat erom dat het plaatje niet zó groot is dat het verkleind moet worden door de automatische resize (zoals wèl gebeurt bij het plaatje van zquing...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De vorige was 580px breed en 180px hoog..
Dat heb ik overgenomen, dat kan denk ik wel toch?
[ afbeelding ]
het gaat over alchemie.. e daarmee kunnen alchemisten soort wapens maken waarmee ze tegen homoculus vechten... beetje kruizing tussen FMA en Bleach.. heb de eerste ep gezien die was wel oke.. vind de teken styl erg leuk...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het gaat over anime, maar we zijn óók bezig met 'n nieuwe OP
Dat plaatje ziet er leuk uit, waar gaat 't over?
Nee, man... Wij doen niet aan TVP's en slowchat, enzo...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat het hier niet zo hoor.
Coole banner.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De vorige was 580px breed en 180px hoog..
Dat heb ik overgenomen, dat kan denk ik wel toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, man... Wij doen niet aan TVP's en slowchat, enzo...
Slowchat...
Aan wie is dit gericht?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:31 schreef Jordy-B het volgende:
Naruto en Bleach hebben een eigen topic, hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |