zolang m'n brieven okay zijn en et voor de rest nie echt belangrijk spul is, kan et me weinig boeie...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef RipCore het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus om antwoord te geven op je vraag, nee.
Seto no Hanayome al gezien?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:30 schreef zquing het volgende:
hehe, maar wat dan :p
Huillie alert!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ja idd, waar is OP
van die serie : 1 of 2 eps gezien en opzij gegooit
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Huillie alert!
Het is niet voor niks een restyle topic!
Ik leef met je mee! Echter heb ik tot op heden vrijwel geen echte goede anime-drama gevonden! Het lijkt erop dat de jappen het tof vinden om een drama te maken en dat de hoofdrolspeler dan een ontiegelijke, niet nadenkende, kneus is!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:12 schreef zquing het volgende:
[..]
eigenlijk drama, maar dat is zo dramatisch. Iets luchtigs is ook leuk op z'n tijd
Leuke series zoals School Rumble(als 't kan met een beetje diepgang)
Ok, ok... hij is fatsoenlijk gemaakt door onizuka. Heb je nu je zin? mooi!quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
restyle mag best maar doe dan een fatsoenlijke OP en niet een die direct uit ONZ is gekomen..
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ok, ok... hij is fatsoenlijk gemaakt door onizuka. Heb je nu je zin? mooi!
Ik vind het wel toffer zo. Door de plaatjes gaan mensen misschien anime's kijken waarvan ze nog nooit van gehoord hebben. Of juist wel gehoord, maar nog nooit de intentie genomen om het te zien.
Hij is nogal basic qua keuze van anime, maar ik wil de underground scene vermijden. Anders zie je een plaatje, je wilt die serie zien, maar helaas.... De serie is nergens te vinden! Kijk, zo wil ik teleurstellingen voorkomen!
zeg, je bent toch geen jordy de tweede, he?quote:
newbies mogen zich niet mengen in deze discussie!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is een bagger OP, die idd thuis hoort in ONZ. De andere was veel beter. Als je plaatjes wilt integreer je die daar maar in.
Newbiequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
newbies mogen zich niet mengen in deze discussie!
Ga Mschol anders helpen voor een nieuwe, betere OP.
De vorige is verouderd en niemand leest die toch. Dus... OF de vorige OP moet helemaal uitgemest worden, of er komt een nieuwe, degelijke, volwassen, ordelijke OP in deeltje 61.
wat is er mis met de oude OP dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zeg, je bent toch geen jordy de tweede, he?
De OP die jij bedoelde heb ik ook al een beetje verneukt, zonder dat iemand het door had! En nu klagen dat de OP veranderd is. Nee, dat gaat er bij mij niet in! Deeltje 61 komt weer een nieuwe OP, eentje zonder grote lap tekst, maar gewoon lekker klein en ordelijk.
Aangezien jij er erg mee zit dat je de huidige OP niet tof vind, nomineer ik jou om een nieuwe, ordelijke en degelijke OP te maken voor deeltje 61!
Een OP moet je onderhouden en dat gebeurde gewoon niet. Iedereen plempt de OP neer, zonder er verder bij na te kijken of controleren op fouten. Dat is niet goed en het is hinderlijk voor de mensen die het WEL willen lezen. De links die er stonden zijn ook zeer verouderd en bevat achterhaalde informatie. Er is vaker onder de posters een gedachtenspeling geweest om de OP aan te passen/veranderen, maar er kwam er nooit wat van.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er mis met de oude OP dan?
er staat alles duidelijk in wat dit topic aangaat, tuurlijk kan hij nog ingekort worden (zoals b.v. de hall of fame, die kan prima weg)
maar dat was tenminste nog een normale OP en ik zou niet weten waarom je die zomaar zou moeten gaan veranderen, omdat jij daar zin in hebt (en vind je onizuka Onwijs-mega-tof-cool ofzo? Leuk voor jou maar wij (en andere bezoekers) hoeven niet jou kinderlijke mening over een anime character te weten, en moeten we het al helemaal niet uit de OP halen.)
De OP moet een algemeen, standaard verhaaltje blijven waarin wordt vermeld wat Anime/Manga is (op z'n minst) met eventueel enkele, kleinere plaatjes erbij.
Masaka!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
NewbieIk loop hier al langer rond dan jij. En sinds wanneer bepaal jij dat er een nieuwe OP moet komen? Als jij een nieuwe OP wil zo graag. Moet jij zorgen voor een fatsoenlijk alternatief. En niet dit soort 3 plaatjes 1 regel teskts ONZ OP.
Ook die moet erg grondig aangepakt worden. Er zitten verouderde links tussen en er zijn ook wat links die intressant genoeg zijn, maar niet in de OP staan. Dat zou de maker van de nieuwe OP mee nemen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En moet links bevatten naar de andere anime topics en andere anime sites.
ik ben niet representatief w.b. het door lezen van een stuk(je) tekst, ik ken het al en MIJ(!!!) boeit het dus niet..quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een OP moet je onderhouden en dat gebeurde gewoon niet. Iedereen plempt de OP neer, zonder er verder bij na te kijken of controleren op fouten. Dat is niet goed en het is hinderlijk voor de mensen die het WEL willen lezen. De links die er stonden zijn ook zeer verouderd en bevat achterhaalde informatie. Er is vaker onder de posters een gedachtenspeling geweest om de OP aan te passen/veranderen, maar er kwam er nooit wat van.
Grotendeels door deze redenen heb ik een toffe OP gemaakt, om jullie te motiveren om een degelijk en goed op zichzelf staande OP te maken. Een andere manier is er in mijn ogen niet, omdat er dan toch niks aan gedaan word. Ik probeer jullie te prikkelen, en het werkt! Echter moeten we nu nog de motivatie vinden om een uitgeklede OP te kunnen maken.
[...]
Nee, de OP was niet prima. Lees hem zelf nog eens goed door en let op jezelf wanneer je grote stukken gaat overslaan. Het is niet boeiend geschreven, niet gemotiveerd, alleen maar ellenlange tekst die makkelijk korter gemaakt kan worden. Het is kut en niemand kijkt ernaar om.
Nu alweer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet representatief w.b. het door lezen van een stuk(je) tekst, ik ken het al en MIJ(!!!) boeit het dus niet..
iemand die net nieuw is zal het (grotendeels) WEL doornemen.
en alsnog had je het gewoon kunnen melden en de normale OP neer kunnen zetten met de mededeling dat jij vind dat het veranderd moet worden.
n.m.i was de OP prima.. daar blijf ik bij..
overigens moet er wel een alternatief worden gevonden voor de fok Wiki aangezien die continue wordt bestookt door spambots.. (zie de edit geschiedenis maar)
Ok zal ik die eens gaan proberen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:55 schreef zquing het volgende:
meer dan genoeg. Probeer eens last exile
Is het geen optie om een nieuwe naam voor de wiki anime aan te maken? emina bijvoorbeeld? Volgens mij zal dan de botspam stoppen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:36 schreef mschol het volgende:
overigens moet er wel een alternatief worden gevonden voor de fok Wiki aangezien die continue wordt bestookt door spambots.. (zie de edit geschiedenis maar)
Als je hulp nodig hebt wil ik wel helpenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is het geen optie om een nieuwe naam voor de wiki anime aan te maken? emina bijvoorbeeld? Volgens mij zal dan de botspam stoppen.
ik denk namelijk dat de bots op het woord anime afgaan, ook zullen ze denk ik woorden als bijvoorbeeld anime! of animetogo ook herkennen.
Volgende week zal ik trachten een betere versie van de OP te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |