zo'n vermoeden heb ik ook, als het maar niet Kane wordtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik gok op een dj, Armin van Buuren ofzo...
Gefeliciteerd, Jeroen van der Boom.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:38 schreef rubbereend het volgende:
de persoon of artiest die in het afgelopen jaar de belangrijkste bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse popmuziek.
Zitten toch prima artiesten tussen? The Nits, UDS, The Ex, niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:20 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een namen zeg. Prestigieuze prijs zo te zien![]()
Inderdaad, prima artiesten: Marco Borsato, Blĝf, Ali Bquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zitten toch prima artiesten tussen? The Nits, UDS, The Ex, niks mis mee hoor.
yep. lijkt me wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:36 schreef bloodymary het volgende:
Moke?
The Ex, Bettie Serveert, Osdorp Posse hebben helemaal nooit een hit gehad. UDS twijfel ik ook aan het aantal hits. Maar die 4 zijn nou juist (mijn mening) de meest terechte winnaarsquote:Op woensdag 9 januari 2008 02:55 schreef rubbereend het volgende:
onzin op Eboman na hadden ze allemaal meer dan één hitje
Wat, omdat iemand anders voor hem een tekst heeft vertaald uit het Spaans (Italiaans?) die door hem opnieuw is ingezongen op een al bestaande melodie? Hij is weinig meer dan een veredelde coverartiest. Aan de andere kant, dat kon je ook van Marco Borsato zeggen anno 1997...quote:
Daarbij is het ook nog een verschrikkelijk kut nummer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat, omdat iemand anders voor hem een tekst heeft vertaald uit het Spaans (Italiaans?) die door hem opnieuw is ingezongen op een al bestaande melodie? Hij is weinig meer dan een veredelde coverartiest.
Nee, als ze dan toch voor de wansmaakstem willen gaan, dan kunnen ze beter voor Jan Smit kiezen.
Oh, maar dat heeft de Popprijs-jury nooit ervan weerhouden om er tóch voor te gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarbij is het ook nog een verschrikkelijk kut nummer.
Within Temptation is waarschijnlijk de grootste Nederlandse band in het buitenland op het moment. Ze zijn succesvol en hebben meerdere hits gehad. Waarom zouden die niet een popprijs verdienen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:39 schreef Dandelion het volgende:
tja. wat is de waarde van zo'n prijs als je weet dat ali b en within temptation em eerder hebben gewonnen.
nou, ik weet niet wat de kwaliteiten zijn die je moet hebben om deze prijs te winnen. Als die zijn het hebben van meerdere hits, en veel verkoop in het buitenland, prima.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Within Temptation is waarschijnlijk de grootste Nederlandse band in het buitenland op het moment. Ze zijn succesvol en hebben meerdere hits gehad. Waarom zouden die niet een popprijs verdienen?
Precies. Ik heb niks met de band maar vind die prijs wel terecht, het gaat toch om de band die oa. het best als export-product heeft gediend.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Within Temptation is waarschijnlijk de grootste Nederlandse band in het buitenland op het moment. Ze zijn succesvol en hebben meerdere hits gehad. Waarom zouden die niet een popprijs verdienen?
Precies. Ik heb niks met de band maar vind die prijs wel terecht, het gaat toch om de band die oa. het best als export-product heeft gediend. Vandaar ook bv Bettie Serveert en The Ex, die toch bekend zijn (in sommige kringen dan) van Amerika tot Japanquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Daar zou ik het ook een stuk beter van begrijpen als van WT. maar goed.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Vandaar ook bv Bettie Serveert en The Ex, die toch bekend zijn (in sommige kringen dan) van Amerika tot JapanWat dat betreft ook raar dat The Gathering 'm nooit heeft gekregen, die zijn in Scandinavie, Duitsland en Zuid-Amerika ook erg populair (geweest).
oh ja t ging over dit jaar hequote:Op woensdag 9 januari 2008 12:06 schreef ranja het volgende:
Tja, dit jaar zullen ze'm niet meer krijgen want optreden zit er niet meer in. Beetje te lang gewacht...
Noem eens een hit. Gegalm met gekrijs is het.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou ja, als je met platen de top tien van de top 40 oid weet te bereiken mag je toch wel van een hit spreken (ice queen bijv.). Dat neemt niet weg dat je met het 2de punt volledig gelijk hebt. Maar ja, er bereiken wel vaker platen (continue eigenlijk) de top 40 waarvan ik denk: tja...quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een hit. Gegalm met gekrijs is het.
dan dient dit jaar dus Armin de prijs te krijgen, tenminste lijkt me logisch als je de populairste ter wereld bent.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met name Bettie Serveert was natuurlijk zeer terecht. Hoort wat mij betreft tot de drie beste bands die Nederland ooit heeft gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:07 schreef ranja het volgende:
[..]
The Ex, Bettie Serveert, Osdorp Posse hebben helemaal nooit een hit gehad. UDS twijfel ik ook aan het aantal hits. Maar die 4 zijn nou juist (mijn mening) de meest terechte winnaarsAfgezien van wat dingen waar je niet om heen kunt als Nederland zoals Borsato en Anouk en zo.
Meest onterechte en waarschijnlijk ook degene waar de prijs z'n slechte reputatie aan te danken heeft zijn (weer mijn mening) de wat latere winnaars zoals Postmen (1999), Arling & Cameron (2000), Tiësto (2002), Blĝf (2003), Ali B (2004) en Spinvis (2006). Nog afgezien van het feit dat sommige bands de prijs te laat gekregen hebben.
The Ex bagger. Tssk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:18 schreef tong80 het volgende:
Gerard Joling dan die verkocht miljoenen platen in het oosten
The EXNiet om aan te horen die bagger
waarom? Ik zou Guus Meeuwis, Armin en Krezip hele terechte winnaars vindenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |