nederlandse bank en hopen dat je nog kan wisselenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef P.Bateman het volgende:
Ik heb dus laatst een auto gekocht, maar daar zat een groot geldbedrag in verstopt.
Het geldbedrag is niet echt belangrijk, maar nog wel in guldens![]()
Het zat niet eens zo goed verstopt, een soort extra klepje bij het reservewiel.
Maar nu de hamvraag is dat mijn geld? Of moet ik het weer afstaan.
Ga langs zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:49 schreef P.Bateman het volgende:
Maar wat zegt de die bank als ik met een serieus bedrag aankom, wat zijn de bijkomende kosten daarvoor?
Ik ben zeker de enige die benieuwd is hoeveel, hebben we het over duizenden ¤'s, tienduizenden ¤'s, of nog meer?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:52 schreef P.Bateman het volgende:
Eerlijk gezegt schijt ik 4 kleuren stront, ik heb ook nog nooit zoveel geld bij elkaar gezien, en dat terwijl ik er al 2 weken vrolijk mee rondrijd. Ik ga eerst is even bellen.
Ziek.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:10 schreef P.Bateman het volgende:
Net even geteld is > 75.000 gulden!
Auto particulier verkocht.
BMW 325 Coupe met M-Pakketje
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:14 schreef ishetik het volgende:
Je kan kwalijk 7,5x 10.000 gulden gaan wisselen voor euro's
Maar als dat over een jaar doe. Staat er toch aan het einde 35000 extra op mijn rekening?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:14 schreef ishetik het volgende:
Je kan kwalijk 7,5x 10.000 gulden gaan wisselen voor euro's
ja idd. HOAX!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:17 schreef Lariekoek het volgende:
Dit topic lijkt wel erg veel op Meerdere-hands auto, geld gevonden.
OMG! Ja precies, hij had alleen geljuk dat het in euro's was.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:17 schreef Lariekoek het volgende:
Dit topic lijkt wel erg veel op Meerdere-hands auto, geld gevonden.
Ja en daar hoor je geen belasting over te betalen zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:21 schreef 1299 het volgende:
Ik zou niet gelijk alles inleveren, is een beetje verdacht.. doe het als je oma dood gaat ofzo dat je zegt dat het nog een erfenis was die ze in een sok had verstopt
ok doeiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:24 schreef P.Bateman het volgende:
Ik ga vanmiidag anar de bank met alles. Ik neem de belasting voor lief. Het is nu toch 'gratis' geld.
Leuk, dan gaan er direct ergens alarmbellen af en wordt er een onderzoek gestart naar de herkomst van het geld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:24 schreef P.Bateman het volgende:
Ik ga vanmiidag anar de bank met alles. Ik neem de belasting voor lief. Het is nu toch 'gratis' geld.
Je hebt geluk als ze de politie niet bellen omdat dit natuurlijk naar crimineel geld ruikt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:24 schreef P.Bateman het volgende:
Ben benieuwd over het vervolg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:24 schreef P.Bateman het volgende:
Ze hebben toch een meldingsplicht bij transacties boven een bepaald bedrag?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Je hebt geluk als ze de politie niet bellen omdat dit natuurlijk naar crimineel geld ruikt.
Hmm jah schenkingsrechtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja en daar hoor je geen belasting over te betalen zeker
Wet melding ongebruikelijke transacties.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze hebben toch een meldingsplicht bij transacties boven een bepaald bedrag?
Ja gaat sowieso nat met zo'n bedrag als je een arme sloeber bentquote:Of een transactie ongebruikelijk is, wordt bepaald aan de hand van een lijst met indicatoren, die door de Minister van Financiën en de Minister van Justitie gezamenlijk is vastgesteld. Daarbij wordt bijvoorbeeld gekeken naar:
Ongewoon grote geldopnames, stortingen en betalingen met contant geld.
Geldwisseltransacties van ongewoon grote bedragen.
Transacties boven een bepaalde grenswaarde, die niet verklaard kan worden uit de gewone bedrijfsvoering van een klant.
Fl. 75.000,- inwisselen valt daar denk ik wel onder.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:30 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wet melding ongebruikelijke transacties.
[..]
Dat gaan ze natuurlijk doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Wokkel het volgende:
Je hebt geluk als ze de politie niet bellen omdat dit natuurlijk naar crimineel geld ruikt.
Die discussie wil ik niet nog eens voeren, ik zeg alleen dat je het mis hebt dat er over dat geld al belasting is betaald.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef 1299 het volgende:
[..]
Hmm jah schenkingsrechtSowieso een debiele regelgeving, belasting over geld betalen waar allang belasting over betaald is. Maar dan in dat geval een vervelend percentage betalen en dan is de rest toch wit
Gewoon contact uitgeven die doekoes. Wel lastig dat het guldens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |