Eerder de 3 maanden after condoom, waar je de uitgestofzuigde foetus in stopt en het kanaal in werpt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is een grote rubberen zak waar je je vriendin in dumpt alvorens haar in het kanaal te werpen?
Jij bent nog zieker..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerder de 3 maanden afther condoom, waar je de uitgestofzuigde foetus in stopt en het kanaal in werpt.
Roep dat even tegen mijn baas, dan kan ik naar huisquote:
Seks is toch eigenlijk het toppunt van liefde en intimiteit?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef Loontjah het volgende:
Jeuh, foutloze TT
Terug te komen op EO
Volgens Arie Boomsma vanmorgen op de radio was de reden om de mensen weer terug te brengen naar meer liefde en intimiteit.
Aha.. nouja, als je een goede relatie hebt hoort seks er toch gewoon bij, dat brengt automatisch toch ook liefde en intimiteit met zich mee?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef Loontjah het volgende:
Jeuh, foutloze TT
Terug te komen op EO
Volgens Arie Boomsma vanmorgen op de radio was de reden om de mensen weer terug te brengen naar meer liefde en intimiteit.
Hoeft ie ook niet zo groot te zijn die condoomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerder de 3 maanden after condoom, waar je de uitgestofzuigde foetus in stopt en het kanaal in werpt.
Tenzij je doel is zoveel mogelijk mensen af te raggen in een weekend. Zo'n knaap zit er ook tussen meen ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Seks is toch eigenlijk het toppunt van liefde en intimiteit?
Hoezo, als een vriendin tegen mijn wil in zwanger wordt, dan heb ik geen genade... dat is een hele grote keuze waar je met twee personen heel zeker over moet zijn.quote:
* Trigalti Roept naar Jacksons baas: Jacks is ziek!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Roep dat even tegen mijn baas, dan kan ik naar huis
* Trigalti mompelt iets over het uitstofzugien van foetussen en het in het kanaal gooien ervan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo, als een vriendin tegen mijn wil in zwanger wordt, dan heb ik geen genade... dat is een hele grote keuze waar je met twee personen heel zeker over moet zijn.
Tof.... maar misschien moet je hem even bellenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
* Trigalti Roept naar Jacksons baas: Jacks is ziek!
heb je het over mijquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Tenzij je doel is zoveel mogelijk mensen af te raggen in een weekend. Zo'n knaap zit er ook tussen meen ik
Nouja, ik vind het geen uitdaging. Zie niet in wat het toevoegd aan mijn huidige levenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Even hierop terugkomend. Ik kan me prima voorstellen dat mensen hieraan meedoen. Maar zelf doe ik het niet mede om wat je hierboven beschrijft.
Het is toch best een uitdaging die wel grappig is om aan te gaan denk ik
Begrijp ik... maar ik begrijp de andere kant ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het geen uitdaging. Zie niet in wat het toevoegd aan mijn huidige leven
Zodat je tegen een vriend/vriendin kan zeggen.. nou joh, ik heb het volgehouden hoor.. 40 dagen zonder sex!
En dan helemaal los gaan..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het geen uitdaging. Zie niet in wat het toevoegd aan mijn huidige leven
Zodat je tegen een vriend/vriendin kan zeggen.. nou joh, ik heb het volgehouden hoor.. 40 dagen zonder sex!
Ik MacGuyver graag.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
* Trigalti mompelt iets over het uitstofzugien van foetussen en het in het kanaal gooien ervan.
Had het dus niet over abortie. (schrijf je dat zo?)
Nee, ik heb het over dat programma van de EOquote:
Eenschquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:37 schreef eer-ik het volgende:
The Cardigans - My Favorite Game
Blijf het echt een chill nummer vinden
Ik niet, totaal geen toevoeging aan mijn huidige leven. Blij dat ik weer een vriendin heb waar ik het mee kan delen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp ik... maar ik begrijp de andere kant ook.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp ik... maar ik begrijp de andere kant ook.
Enige wat ik me dan kan voorstellen is dat het echt heel fijn moet zijn om dan na die 40 dagen sex te hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En dan helemaal los gaan..(Na die 40 dagen..)
nah, ik ben meer naar het serieuzere opzoek.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over dat programma van de EO
Hoezo? rag jij het liefst zoveel mogelijk damesch af in een weekend ?!
Zelfde hier maar kan me voorstellen dat het een uitdaging is. Zou er nu zelf ook niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik niet, totaal geen toevoeging aan mijn huidige leven. Blij dat ik weer een vriendin heb waar ik het mee kan delen.
Bezerkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En dan helemaal los gaan..(Na die 40 dagen..)
Weet wel dat het abortus moet zijn, maar wat is dan het onderwerp.. of zeg maar:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef Loontjah het volgende:
Abortus!
Je weet toch zelf wel wat het is om na (meer dan) 40 dagen weer eens seks te hebben ?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Enige wat ik me dan kan voorstellen is dat het echt heel fijn moet zijn om dan na die 40 dagen sex te hebbenDus dat is dan een argument om het wel te doen. Maja, om daar nu 40 dagen voor te wachten! Beetje nutteloos in mijn ogen
Zou er nu misschien makkelijker aan mee kunnen doen (ben single), maar zelfs nu heb ik er geen zin in. Stel je voor dat als ik een partner heb, dan moet je er toch helemaal niet aan denken!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier maar kan me voorstellen dat het een uitdaging is. Zou er nu zelf ook niet aan moeten denken
nee jij bedoelt absorpberenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Weet wel dat het abortus moet zijn, maar wat is dan het onderwerp.. of zeg maar:
Het onderwerp "abortus"
Het onderwerp adoptie.. in de vorm van:
Ik heb het over adoptie
Ik heb het over abortie? of..??![]()
Ben ik nou echt zo stom..
Ik volg je nietquote:
Maar niet na 40 dagen geheelonthouding, dus ook zonder wankiewankie/soppiesoppie..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel wat het is om na (meer dan) 40 dagen weer eens seks te hebben ?!
Ja maar wat is nou het doel van dat programma? ik bedoel 40 dagen zonder sex.. dan moet je toch ergens naar streven voordat je zo gek word om deraan mee te doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zou er nu misschien makkelijker aan mee kunnen doen (ben single), maar zelfs nu heb ik er geen zin in. Stel je voor dat als ik een partner heb, dan moet je er toch helemaal niet aan denken!
Jawel, maar niet als je er 40 dagen zo onwijs mee bezig bent geweest zeg maar. (Want tja, je denkt toch telkens.. nee kan niet, nee mag niet.. etc) En natuurlijk in die 40 dagen ook zelf niks gedaan mag hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel wat het is om na (meer dan) 40 dagen weer eens seks te hebben ?!
Ik ben nog zo verliefd dat ik helemaal gek zou worden als ik een nacht naast haar ligquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zou er nu misschien makkelijker aan mee kunnen doen (ben single), maar zelfs nu heb ik er geen zin in. Stel je voor dat als ik een partner heb, dan moet je er toch helemaal niet aan denken!
Ja precies.... dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Maar niet na 40 dagen geheelonthouding, dus ook zonder wankiewankie/soppiesoppie..
"Hoe kinderachtig"
Had het dus niet over abortie.quote:
Nee, dat impliceert toch niemand? Of ja ik iig nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dus als jullie een vriend/vriendin vinden, dan ook meteen mee het bed in?
Geen verstand van dat soort zaken
Heerlijk toch!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben nog zo verliefd dat ik helemaal gek zou worden als ik een nacht naast haar lig
pardon?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Abortus en adoptie is dat hetzelfde;)
Abortiequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Weet wel dat het abortus moet zijn, maar wat is dan het onderwerp.. of zeg maar:
Het onderwerp "abortus"
Het onderwerp adoptie.. in de vorm van:
Ik heb het over adoptie
Ik heb het over abortie? of..??![]()
Ben ik nou echt zo stom..
Nee, forget about itquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Had het dus niet over abortie.
Die zin..
Hoe vul ik daar de plek van abortie in.. (Abortus..)
En het moet gaan over het onderwerp abortus.
Zou het over adopteren gaan zou de zin als volgt zijn:
Had het dus niet over adoptie.
Beetje verduidelijkt?
Meende ik hier en daar ervan te begrijpenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, dat impliceert toch niemand? Of ja ik iig nietLaat ik voor mezelf spreken!
Veel plezier dan tot je gaat trouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:46 schreef HansU het volgende:
sex is iets voor na het huwelijk!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Abortie
Is dat je foetus aan iemand anders afstaan, omdat je er zelf niet voor of wil kan zorgen
En waar slaat dit nou weer op, beetje goedpraten van roken ten opzichte van drinken. Zo kun je alles minder erg laten lijken. Een bepaalde Turk: "Het is niet erg dat er een paar Armenen dood gingen, Hitler heeft er destijds veel meer dood gemaakt en dat is inmiddels ook sociaal geaccepteerd.".quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:
En nog even terugkomend op hetgeen dat roken en drinken (en andere drugs) slecht voor je is. Waarbij vooral aandacht voor roken werd genomen door Crossover.
Oké roken is schadelijk en je krijgt er longkanker en hart en vaatziekten van, net als je dat van uitlaatgassen en andere stofdeeltjes krijgt. Desalniettemin tast het roken maar enkele dingen aan, terwijl drank veel meer effect heeft op je hele lichaam. Het test je groei, je hersens, je lever, je nieren, je hart en wat al niet meer aan. Naar aanleiding van drankscheten neem ik aan dat je darmen ook niet geheel veilig voor drank zijn. Voor zover ik weet is drank de drug die de grootst gespreide impact heeft op een mensenlichaam en nog wordt er zo lacherig mee omgegaan. Andere drugs die minder getolereerd zijn, zijn minder schadelijk voor de mens. Maarja sociale acceptatie doet zoveel!
dat zei jezus ghristus ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:46 schreef HansU het volgende:
Meestal wordt de sex minder als je gaat trouwen, dat heb ik van horen zeggen aangezien ik niet getrouwd benquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Veel plezier dan tot je gaat trouwen
Depenisvanjezus.quote:
drank is vooral schadelijk voor de lever. De darmen kunnen tegen een stootje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:
En nog even terugkomend op hetgeen dat roken en drinken (en andere drugs) slecht voor je is. Waarbij vooral aandacht voor roken werd genomen door Crossover.
Oké roken is schadelijk en je krijgt er longkanker en hart en vaatziekten van, net als je dat van uitlaatgassen en andere stofdeeltjes krijgt. Desalniettemin tast het roken maar enkele dingen aan, terwijl drank veel meer effect heeft op je hele lichaam. Het test je groei, je hersens, je lever, je nieren, je hart en wat al niet meer aan. Naar aanleiding van drankscheten neem ik aan dat je darmen ook niet geheel veilig voor drank zijn. Voor zover ik weet is drank de drug die de grootst gespreide impact heeft op een mensenlichaam en nog wordt er zo lacherig mee omgegaan. Andere drugs die minder getolereerd zijn, zijn minder schadelijk voor de mens. Maarja sociale acceptatie doet zoveel!
Antwoordquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Abortie
Is dat je foetus aan iemand anders afstaan, omdat je er zelf niet voor of wil kan zorgen
Ja logisch. Elke avond hetzelfde vlees eten wordt toch ook saaiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal wordt de sex minder als je gaat trouwen, dat heb ik van horen zeggen aangezien ik niet getrouwd ben
Waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ja.....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:46 schreef HansU het volgende:
ja maar je kan het op verschillende manieren bereidenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja logisch. Elke avond hetzelfde vlees eten wordt toch ook saai
Eetsequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meende ik hier en daar ervan te begrijpen
Zal wel weer aan mij liggen dan
Ik ben even naar de winkel om wat eten te scoren, tot straks
Daarom ga ik af en toe langs de chineesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat niet, dat maakt het echt minder leuk. Het is veel leuker om het op te bouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
Als ik elke avond kobé-beef zou krijgen zou ik niet klagen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat niet, dat maakt het echt minder leuk. Het is veel leuker om het op te bouwen
Er is ook zoiets als lust...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat niet, dat maakt het echt minder leuk. Het is veel leuker om het op te bouwen
Ja dat doe ik ook.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja zegt iequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is weer wat andersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eensch. Ik ben namelijk ook niet iemand van de one-night-stand
Dat is weer het totaal andere uiterste.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eensch. Ik ben namelijk ook niet iemand van de one-night-stand
Ja watquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja zegt ie
Jij moet echt je bek daarover houden polly
Vertel.. die periode..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:54 schreef Loontjah het volgende:
Nou ik heb een periode gehad, waar ik echt geen zin in een relatie had, maar wel zo mijn behoeftes had.
En als je er beiden mee kunt leven, is er niks aan de hand.
Gelukkig was het na een jaar over, en vond ik mijn liefde
True thatquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja water is een verschil tussen iemand waarmee je iets serieus mee kan beginnen of gewoon iemand voor een avondje/week, toch?
Ja en dat is veel leukerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:54 schreef Loontjah het volgende:
Gelukkig was het na een jaar over, en vond ik mijn liefde
Wat nou als deze liefde eindigt? Dan ben je nog steeds jong.. alleen niet meer wildquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:56 schreef Loontjah het volgende:
Tja, jong & wild zeggen ze dan he.
Je vorige chick was je ook meteen de mand mee ingedokenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja water is een verschil tussen iemand waarmee je iets serieus mee kan beginnen of gewoon iemand voor een avondje/week, toch?
Ïs toch niet erg voor een keer??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je vorige chick was je ook meteen de mand mee ingedoken
Ja, misschien als ik d'r eerst beter had leren kennen dat het dan wel wat had kunnen worden..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je vorige chick was je ook meteen de mand mee ingedoken
Hmm... is niet eens een correcte zin, laat staan grappig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:58 schreef jackson het volgende:
Je bent wild en je jongt wat zegt mijn vader altijd...
Matige grappen
Die 3 minuten maken ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Goedemorgen..![]()
Leuk dat jij je ook nog eens laat zien.
De grap zit hem natuurlijk in het herkenbare maar dan omgedraaid.... Dat je dat niet ziet is prima maar je commentaar is zinloos op het grappige naquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hmm... is niet eens een correcte zin, laat staan grappig.
Ik ben zinloos...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
De grap zit hem natuurlijk in het herkenbare maar dan omgedraaid.... Dat je dat niet ziet is prima maar je commentaar is zinloos op het grappige na
Ach, het deed me er toevallig even aan denken net. Verder niet echt tekenend voor mijn vader of zo hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben zinloos...
Maar zulke zinnen doen me altijd denken aan de vader van een van mijn beste maten, tenenkrommende zooi, imho. Niet lullig bedoelt trouwens.
Oke, niet dat ik nu iemand beledig ofzo...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, het deed me er toevallig even aan denken net. Verder niet echt tekenend voor mijn vader of zo hoor.
Telt het ook als je er ooit een had?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef Trigalti het volgende:
Wie van jullie hebben er eigenlijk een auto?
En wat voor één?
eer-ik heeft een stoere eendquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef Trigalti het volgende:
En wat voor één?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:49 schreef HansU het volgende:
[..]
drank is vooral schadelijk voor de lever. De darmen kunnen tegen een stootje.
Het is dat alcohol geaccepteerd is totdat je je gaat gedragen als een alcoholist. Maar waar die grens ligt weet vrijwel niemand. Als je rookt, dan ben je een roker. Als je zuipt, dan drink je, maar ben je nog niet direct een alcoholist.
Daarom is die sociale acceptatie soms nogal verwarrend.
Mijn bedoeling is zeker niet het roken goedpraten. Roken is schadelijk, dat is bekend en daar wordt momenteel heel wat aan gedaan. wil nog wel even uitweiden over het verhaal van een roker is een roker en een drank drinker niet meteen een alcoholist maar dat doe ik onder mijn betoog over drinkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En waar slaat dit nou weer op, beetje goedpraten van roken ten opzichte van drinken. Zo kun je alles minder erg laten lijken. Een bepaalde Turk: "Het is niet erg dat er een paar Armenen dood gingen, Hitler heeft er destijds veel meer dood gemaakt en dat is inmiddels ook sociaal geaccepteerd.".
*meldt*quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef Trigalti het volgende:
En wat voor één?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Nogmaals het roken wil ik hiermee niet verbloemen. Wel vind ik dat mensen van de jodenvervolging van Hitler een veel te wreed beeld hebben. Andere wereldleiders (bij Mao zijn er alleen al in de werkkampen 20 miljoen mensen gestorven) hebben veel stoutere dingen gedaan en daarom was hitler best een goede vent.
Ik, eend.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef Trigalti het volgende:
En wat voor één?
Ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef Trigalti het volgende:
En wat voor één?
52000quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik
Een Opel Corsa.. van 19 jaar
Maar hij is perfect onderhouden (altijd van mijn oma geweest) en heeft slechts 52000 km gedraaid
Dan kom je toch hierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
He bah, heb geen zin meer om naar Groningen te gaan en college te volgen
Dan ga je niet..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoelaat ben je klaar Kiwi? Misschien kom ik je tegen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
die van mij wel klokkie rond.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
52000
Voor een auto van 19 jaar oud?
En niet het klokkie rond geweest?
Kopen kopen kopen!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die van mij wel klokkie rond.
zeker 2 keer al
Nope, mag altijd wel die van mijn mama lenen. Toyota corollaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef Trigalti het volgende:
En wat voor één?
Dan hoop ik dat die tot de ton gaat !quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die van mij wel klokkie rond.
zeker 2 keer al
Echt niet klokje rond geweest! 100% zeker want hij is altijd van mijn oma geweest!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
52000
Voor een auto van 19 jaar oud?
En niet het klokkie rond geweest?
Kopen kopen kopen!
das het belangrijkstequote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Echt niet klokje rond geweest! 100% zeker want hij is altijd van mijn oma geweest!
Die ging er elke 14 dagen mee weg.. dan reed ze 100 km, werd hij weer helemaal schoongemaakt (van binnen en van buiten), in de garage gezet.. onder een kleedje en op een kleedje en mocht hij weer 14 dagen wachtenAf en toe maakte hij lange afstanden omdat mijn vader hem dan meenam naar Polen!
En nu rij ik er elke dag mee.. mijn cd speler en mijn tomtom zijn duurder dan de hele auto, maar he. Hij rijdt perfect en ik ben erg tevreden
Ik moet tot uurtje of 16.00quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoelaat ben je klaar Kiwi? Misschien kom ik je tegen!
Nog niets, geen boetes, geen schade..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:18 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ok: wie heeft er al een boete gehad of autoschade ???
Tweequote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef Trigalti het volgende:
En wat voor één?
Nog nooit een boete gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:18 schreef Okiedokie86 het volgende:
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Rijdt nu bijna dagelijks in verschillende bedrijfsauto's, soms ook lange afstanden en door drukke steden.
Heeft mijn rijervaring/skills erg goed gedaan.
2 x schade (1x uitwijken voor eigen hond op het erg, muurtje geramd, bumper beschadigt. 1x doordat zo’n sixpack plasticje om mijn voet en het gaspedaal zat tegen een Duitser met trekhaak op gegleden met een snelheid van 10 km per uur ofzo. Nummerplaat krom)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:18 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ooit eens een paaltje geraakt, een paar krassen op mijn vaders auto. Dat is toch een leasebakquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:18 schreef Okiedokie86 het volgende:
Wat allemaal niet kanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben pas later thuis kiwi, anders had je me alsnog op kunnen zoeken
Nog nooit een boete, wel met het de garage inrijden iets te enthousiast naar binnen rijden en de auto tegen de autoband aan rijden, waardoor het kader van het nummerbord kapot is. En met achteruitrijden een paaltje raken waardoor er een deukje in de achterbumper zit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:18 schreef Okiedokie86 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat allemaal niet kan
Blijf wel in Groningen trouwens dan.. dus wie weet kan ik je alsnog zien
ik had champignonnensoep, en boterhammen met pindakaasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens terug met broodjes, bakje kipkerrie en Chinese kippen- en tomatensoep!![]()
McDonalds!!!1`~~`shift oneoneonequote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Ergens uit eten, maar waar.. heb geen idee!
Misschien wel vlak bij mijn huisjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Ergens uit eten, maar waar.. heb geen idee!
Nou daar iig nietquote:
Welke straat woon je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien wel vlak bij mijn huisje
Ook lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ik had champignonnensoep, en boterhammen met pindakaas
Oh, en vorig jaar met stage mocht ik de auto van mn oom meenemen (Mercedesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog nooit een boete, wel met het de garage inrijden iets te enthousiast naar binnen rijden en de auto tegen de autoband aan rijden, waardoor het kader van het nummerbord kapot is. En met achteruitrijden een paaltje raken waardoor er een deukje in de achterbumper zit.
Ik wel, maar dat zat er ook dik in met mijn rijstijlquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nog nooit een boete gehadKlopt af!
Heb nu 2.5 jaar mijn rijbewijs trouwens!
Autoschade weleens.. toen reed ik tegen een container aan
Krasje aan de zijkant. Voor de rest denken helaas medemensen dat ze niet heel zuinig met mijn auto moeten doen dus ik heb regelmatig een autodeur tegen mijn auto aanzitten etc. Bah
Tell me 'bout itquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, en vorig jaar met stage mocht ik de auto van mn oom meenemen (Mercedes), kom ik ergens begin december bij de auto, is de linkerbuitenspiegel er afgeschopt. Dat is dan ook fijn om te gaan melden. ' Ja, eh, de spiegel ligt er af.' Gelukkig is mn oom niet zo moeilijk, maar het maken duurde alleen erg lang.
hehe das zuurquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat zat er ook dik in met mijn rijstijl
Sinds een jaar netter gaan rijden, onder andere af te zien aan m'n uitgavepatroon aan boetes
Afgelopen jaar 1 boete gekregen voor te hard rijden, 119 waar je 100 mocht, 90 euro
have funquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar dames en heren, ik ga der zo vandoor.
Toch maar eens na mijn college
Ik spreek jullie misschien vanavond of anders morgen weer
Van die Mercedes was ook een verwarmde, maar hoe duur het uiteindelijk is geweest weet ik niet. M'n oom is naar de politie geweest, omdat er een sterretje in zat, en de agent zei dat er waarschijnlijk tegen aan moet zijn geschopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tell me 'bout it
Ik had een keer van m'n moeders auto de linker spiegel eraf gereden tegen een hekje
Kostte me 190 euro, verwarmde buitenspiegel
Ja, kwam van de A1 de A12 opkachelen...quote:
Gaar is dat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van die Mercedes was ook een verwarmde, maar hoe duur het uiteindelijk is geweest weet ik niet. M'n oom is naar de politie geweest, omdat er een sterretje in zat, en de agent zei dat er waarschijnlijk tegen aan moet zijn geschopt.
Welkom bij Stage SCquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:47 schreef HansU het volgende:
sex, alchol, sigaretten en opeens gaat het hier over auto's terwijl en een paar over sandwiches heen lopen te lullen.. Kan het niet meer volgen![]()
ik ga zo is ff lunchen
Weet ikquote:
Ik gok dat je er geen reet aan vindt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:07 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ik ook voor hun
Pump those speakers!
Wat is dat Deep FM precies voor muziek?
heipaal fm?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:12 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, zolang het maar geen Gabber, hardcore of hardstyle is. Dat Heipaal FM is niks voor mij.
Zal thuis Deep FM eens checken, sta voor alles open
Hier kan ik best de gehele dag naar luisterenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heipaal fm?
Ken ik niet, maar klinkt erg lame.
Het is beetje dance achtig.
Wel lekker, beetje zomerdeuntjes
Soms wat lounge/jazzachtige muziek ertussen
deep.fm?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier kan ik best de gehele dag naar luisteren
Is ook geen bestaande zender hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heipaal fm?
Ken ik niet, maar klinkt erg lame.
Het is beetje dance achtig.
Wel lekker, beetje zomerdeuntjes
Soms wat lounge/jazzachtige muziek ertussen
Ik niet, maar ben nu wel heel benieuwd wat dat is!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Anders zou het werk voor degene die kalendert ook zo lastig worden
Wie van Fok! kent de functie van iemand die kalendert?
en je kon niet vinden wat je moest doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:28 schreef Trigalti het volgende:
Moest net ff een update doen voor navigatie systeem...
Jij noemt graag iedereen bij naam hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik niet, maar ben nu wel heel benieuwd wat dat is!
Er even lekker uit Ilona
Het kalenderen is het tellen van het aantal slagen dat nodig is om een heipaal in de grond te krijgen. Tegenwoordig zit hier meestal iets voor op de heikraan, maar vroeger was dit iets wat als beroep uitgevoerd werd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik niet, maar ben nu wel heel benieuwd wat dat is!
Nee, klopt, maar de meesten nemen ook niet voor de gein een username tochquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Erik
Hebben we anders niet voor Jan Schwanz gekregen. Of wel?
Dit idee heb ik ook steeds wat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar de meesten nemen ook niet voor de gein een username toch
Die van mij is kind of obvious alleen
Toen een heleboel mensen laatst niet begrepen wat ik gedaan had, toen ik als opperman aan het werk geweest was, verwachte ik al dat dit helemaal onbekend was.quote:
Mja.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ok, usernames zijn soms ook wel cool, maar ik vind vaak iemands echte naam veel leuker
En klinkt altijd wat persoonlijker zeg maar, wat aansprekender...
Whehe valkenswaardquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:28 schreef Loontjah het volgende:
Sow net een weekendje weg geboekt bij de Kempervennen
Weet je hoelang dat geleden isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:38 schreef KaheemSaid het volgende:
@Loontjah, ik ben eind 2007 nog in Kempervennen geweeest!
* eer-ik heeft kennissen in valkenswaardquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whehe valkenswaard
* Isdatzo woont in valkenswaard
Naja, opperman weet ik dan welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Toen een heleboel mensen laatst niet begrepen wat ik gedaan had, toen ik als opperman aan het werk geweest was, verwachte ik al dat dit helemaal onbekend was.
goh, wat rot.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:43 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik niet:( dan mag ik niet meer stage lopen!
Joah, stiekem toch welquote:
Heel stiekem denk ik dan want niemand merkt hetquote:
Zolang de baas en ikzelf het maar merken toch??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel stiekem denk ik dan want niemand merkt het
Lijkt me het belangrijkste jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zolang de baas en ikzelf het maar merken toch??
Ik ook, ik kan best een paar zonnestraaltjes gebruikenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:41 schreef eer-ik het volgende:
IK HEB ZIN IN DE ZOMER
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:41 schreef eer-ik het volgende:
IK HEB ZIN IN DE ZOMER
Ik val af en toe in slaap in de bus, maar omdat ik zo vaak de rit heb gemaakt, kan ik aan de bocht voelen waar ik zitquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:50 schreef Loontjah het volgende:
Ik snap trouwens niet dat mensen kunnen slapen in een trein over zo'n klein afstand.
Ik zit 20 minuten in de trein, en ik lach me altijd rot dat de mensen langs me allemaal te zitten knikkebollen.
Echt grappig. Rond 17:30 ben ik altijd klaarwakker.
Lig ook wel eens in de bus te slapen hoor. Voordat we het busstation uitrijden ben ik soms al wegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:50 schreef Loontjah het volgende:
Ik snap trouwens niet dat mensen kunnen slapen in een trein over zo'n klein afstand.
Ik zit 20 minuten in de trein, en ik lach me altijd rot dat de mensen langs me allemaal te zitten knikkebollen.
Echt grappig. Rond 17:30 ben ik altijd klaarwakker.
Ik ook, al een jaar of zes dezelfde route, kan nu met de ogen dicht je precies vertellen waar we zittenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik val af en toe in slaap in de bus, maar omdat ik zo vaak de rit heb gemaakt, kan ik aan de bocht voelen waar ik zit
Ik vond het er heel goed vertoeven ansich. Zwembad was niet verkeerd nee en er zit een skihall bij. Het koste me ook geen drol dat maakt het ook heel makkelijk genieten :’)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef Loontjah het volgende:
Kempervennen is net zo ver als mijn stage. Dus ik ken de omgeving dat scheelt.
We konden gebruik maken van een korting van 120 euro, en nu zitten we in een Deluxe cottage.
@Kaheem, weet ik heb je mij nog verteld. Was het een leuk park? Goei zwembad?
bus pauperquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ook, al een jaar of zes dezelfde route, kan nu met de ogen dicht je precies vertellen waar we zitten
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan best een paar zonnestraaltjes gebruiken
Zon ftw.quote:
Wat als je nou naar de State Of Hapiness in Belgie, Duitsland, Engeland of Frankrijk gaatquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
Dan lekker naar het buitenland inderdaad!
Fuck die State Of Happiness!!
Jazekerquote:
campingsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, dan zoek ik denk ik nog liever zo een campin of huisje verhuurder eigenlijk...
Voor wat je krijgt nog behoorlijk aan de prijsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:10 schreef Loontjah het volgende:
Klopt Kaheem, de gewone prijzen zijn echt belachelijk hoog.
Wij betalen 210 incl alle kosten voor 2 personen.
Vind dat wel redelijk.
Mwah, het hangt echt van het klimaat af.quote:
Hoezo kon ik dat niet vinden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en je kon niet vinden wat je moest doen
30 graden vind ik hier echt ondoenlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef Etcetera het volgende:
hier is de luchtvochtigheid heel hoog, daar een stuk lager ivm de middellandse zeedaardoor kun je het daar wel aardig uithouden en zweet je je hier een ongeluk
rijk zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik moet drastisch op zoek naar een reis genoot, kan ik wat meer kleine reisjes doen.
Ik moet ook drastisch op zoek naar geld, kan ik wat rijker zijn
quote:
Met 43 graden shoppen in Barcelona. Kom je in een winkel waar de airco kapot wasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
30 graden vind ik hier echt ondoenlijk.
Terwijl 40 graden aan de middellandse zee prima te doen is.
In de zomer heb je overal zon toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
Vakanties zijn tof. Ben nu ook al aan het kijken. Enige nadeel is dat ik niet goed tegen zon kan dus Spanje, Turkijke en dergelijke vallen al snel af. Ben nu aan het kijken voor stedentrips in Berlijn, Antwerpen of Italie ofzo.
Je moet ook niet te druk doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met 43 graden shoppen in Barcelona. Kom je in een winkel waar de airco kapot was
Hmja, ik vind het niet zo bijzonder dus vanuit die gedachte roep ik hetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:17 schreef Loontjah het volgende:
Nou ga jij maar dan eens naar een hotel/park met zo'n soort zwembad en faciliteiten met 2 personen.
In Italië heb je ook geen zon gelukkigquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
Vakanties zijn tof. Ben nu ook al aan het kijken. Enige nadeel is dat ik niet goed tegen zon kan dus Spanje, Turkijke en dergelijke vallen al snel af. Ben nu aan het kijken voor stedentrips in Berlijn, Antwerpen of Italie ofzo.
Overal is zon, dat weet ik, maar ik ben al eens in Italie geweest, en dat ging wel goed. Spanje heb ik een blaar van 5cm op mn schouder aan overgehouden. Fijn verbrandquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
In Italië heb je ook geen zon gelukkig![]()
Als de auto weer klaar is cruise ik van de zomer nog eens naar Denemarken
Ik ook niet en daarnaast verlang ik in het buitenland niet dezelfde ‘luxe’. Wanneer ik in het buitenland ben wil ik sowieso heel anders weg dan in Center Parcs. Meer rond reizen, minder in de accommodatie zelf zitten. Het liefst er alleen slapen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmja, ik vind het niet zo bijzonder dus vanuit die gedachte roep ik het
Dat zeg ik: Campingsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ook niet en daarnaast verlang ik in het buitenland niet dezelfde ‘luxe’. Wanneer ik in het buitenland ben wil ik sowieso heel anders weg dan in Center Parcs. Meer rond reizen, minder in de accommodatie zelf zitten. Het liefst er alleen slapen!
Ik ben ook niet echt van de Campings.... Maar dat is meer omdat ik geen caravan heb en een hekel aan tentjes heb.quote:
Slechte herinneren aan campings etc.. Ik ga toch liever voor een appartementquote:
Welkom terugquote:
Dat is knap ruk ja!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Overal is zon, dat weet ik, maar ik ben al eens in Italie geweest, en dat ging wel goed. Spanje heb ik een blaar van 5cm op mn schouder aan overgehouden. Fijn verbrand
Postenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:35 schreef HansU het volgende:
ugh, loop een beetje te emailen met een meisje, maar om de 5 woorden maakt ze zulke verschrikkelijk spelfouten dat ik direct een slappe krijg
privé, sorryquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Posten
Zowel de e-mails als een foto
Zus van kamper**piet toevallig?
Word hier beetje gekoppeld merk ik welquote:
Dan ben je wel erg heftig bezig geweest zegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
ben ik ff een partij bezig geweest... niet eens meer hier kunnen reageren
werksequote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog even snel in 311 posten. En dan weer door aan het werk.
quote:
Dat is mooi, ze plant al wanneer je ze wiltquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat voor e-mailtjes zijn het dan, in de trend van :
Ik wil je in mei
Neem me, neem me hart
Boefjequote:
Dat ken ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef Stranger het volgende:
Wat is het toch aan het schrijven van verslagen dat gewoon schreeuwt om 'ga even een uurtje surfen'?
Omdat je het na een uurtje al helemaal gehad hebt met z'n verslagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef Stranger het volgende:
Wat is het toch aan het schrijven van verslagen dat gewoon schreeuwt om 'ga even een uurtje surfen'?
Het is echt gewoonquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat je het na een uurtje al helemaal gehad hebt met z'n verslag
you are not alonequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:10 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het is echt gewoon
10 minuten schrijven
50 minuten fok lezen
10 minuten schrijven
sigaret roken
50 minuten fok lezen
en dat dan de hele dag door
VOGquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef Stranger het volgende:
Afstuderen met fok!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:14 schreef Loontjah het volgende:
Ik rook niet, maar het komt aardig overheen met het werkniveau hier.
SOG ken ik wel maar VOG ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
VOG
Iets waar we allemaal aan lijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |