Eerder de 3 maanden after condoom, waar je de uitgestofzuigde foetus in stopt en het kanaal in werpt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is een grote rubberen zak waar je je vriendin in dumpt alvorens haar in het kanaal te werpen?
Jij bent nog zieker..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerder de 3 maanden afther condoom, waar je de uitgestofzuigde foetus in stopt en het kanaal in werpt.
Roep dat even tegen mijn baas, dan kan ik naar huisquote:
Seks is toch eigenlijk het toppunt van liefde en intimiteit?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef Loontjah het volgende:
Jeuh, foutloze TT
Terug te komen op EO
Volgens Arie Boomsma vanmorgen op de radio was de reden om de mensen weer terug te brengen naar meer liefde en intimiteit.
Aha.. nouja, als je een goede relatie hebt hoort seks er toch gewoon bij, dat brengt automatisch toch ook liefde en intimiteit met zich mee?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef Loontjah het volgende:
Jeuh, foutloze TT
Terug te komen op EO
Volgens Arie Boomsma vanmorgen op de radio was de reden om de mensen weer terug te brengen naar meer liefde en intimiteit.
Hoeft ie ook niet zo groot te zijn die condoomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerder de 3 maanden after condoom, waar je de uitgestofzuigde foetus in stopt en het kanaal in werpt.
Tenzij je doel is zoveel mogelijk mensen af te raggen in een weekend. Zo'n knaap zit er ook tussen meen ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Seks is toch eigenlijk het toppunt van liefde en intimiteit?
Hoezo, als een vriendin tegen mijn wil in zwanger wordt, dan heb ik geen genade... dat is een hele grote keuze waar je met twee personen heel zeker over moet zijn.quote:
* Trigalti Roept naar Jacksons baas: Jacks is ziek!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Roep dat even tegen mijn baas, dan kan ik naar huis
* Trigalti mompelt iets over het uitstofzugien van foetussen en het in het kanaal gooien ervan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo, als een vriendin tegen mijn wil in zwanger wordt, dan heb ik geen genade... dat is een hele grote keuze waar je met twee personen heel zeker over moet zijn.
Tof.... maar misschien moet je hem even bellenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
* Trigalti Roept naar Jacksons baas: Jacks is ziek!
heb je het over mijquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Tenzij je doel is zoveel mogelijk mensen af te raggen in een weekend. Zo'n knaap zit er ook tussen meen ik
Nouja, ik vind het geen uitdaging. Zie niet in wat het toevoegd aan mijn huidige levenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Even hierop terugkomend. Ik kan me prima voorstellen dat mensen hieraan meedoen. Maar zelf doe ik het niet mede om wat je hierboven beschrijft.
Het is toch best een uitdaging die wel grappig is om aan te gaan denk ik
Begrijp ik... maar ik begrijp de andere kant ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het geen uitdaging. Zie niet in wat het toevoegd aan mijn huidige leven
Zodat je tegen een vriend/vriendin kan zeggen.. nou joh, ik heb het volgehouden hoor.. 40 dagen zonder sex!
En dan helemaal los gaan..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het geen uitdaging. Zie niet in wat het toevoegd aan mijn huidige leven
Zodat je tegen een vriend/vriendin kan zeggen.. nou joh, ik heb het volgehouden hoor.. 40 dagen zonder sex!
Ik MacGuyver graag.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
* Trigalti mompelt iets over het uitstofzugien van foetussen en het in het kanaal gooien ervan.
Had het dus niet over abortie. (schrijf je dat zo?)
Nee, ik heb het over dat programma van de EOquote:
Eenschquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:37 schreef eer-ik het volgende:
The Cardigans - My Favorite Game
Blijf het echt een chill nummer vinden
Ik niet, totaal geen toevoeging aan mijn huidige leven. Blij dat ik weer een vriendin heb waar ik het mee kan delen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp ik... maar ik begrijp de andere kant ook.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp ik... maar ik begrijp de andere kant ook.
Enige wat ik me dan kan voorstellen is dat het echt heel fijn moet zijn om dan na die 40 dagen sex te hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En dan helemaal los gaan..(Na die 40 dagen..)
nah, ik ben meer naar het serieuzere opzoek.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over dat programma van de EO
Hoezo? rag jij het liefst zoveel mogelijk damesch af in een weekend ?!
Zelfde hier maar kan me voorstellen dat het een uitdaging is. Zou er nu zelf ook niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik niet, totaal geen toevoeging aan mijn huidige leven. Blij dat ik weer een vriendin heb waar ik het mee kan delen.
Bezerkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En dan helemaal los gaan..(Na die 40 dagen..)
Weet wel dat het abortus moet zijn, maar wat is dan het onderwerp.. of zeg maar:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef Loontjah het volgende:
Abortus!
Je weet toch zelf wel wat het is om na (meer dan) 40 dagen weer eens seks te hebben ?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Enige wat ik me dan kan voorstellen is dat het echt heel fijn moet zijn om dan na die 40 dagen sex te hebbenDus dat is dan een argument om het wel te doen. Maja, om daar nu 40 dagen voor te wachten! Beetje nutteloos in mijn ogen
Zou er nu misschien makkelijker aan mee kunnen doen (ben single), maar zelfs nu heb ik er geen zin in. Stel je voor dat als ik een partner heb, dan moet je er toch helemaal niet aan denken!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier maar kan me voorstellen dat het een uitdaging is. Zou er nu zelf ook niet aan moeten denken
nee jij bedoelt absorpberenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Weet wel dat het abortus moet zijn, maar wat is dan het onderwerp.. of zeg maar:
Het onderwerp "abortus"
Het onderwerp adoptie.. in de vorm van:
Ik heb het over adoptie
Ik heb het over abortie? of..??![]()
Ben ik nou echt zo stom..
Ik volg je nietquote:
Maar niet na 40 dagen geheelonthouding, dus ook zonder wankiewankie/soppiesoppie..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel wat het is om na (meer dan) 40 dagen weer eens seks te hebben ?!
Ja maar wat is nou het doel van dat programma? ik bedoel 40 dagen zonder sex.. dan moet je toch ergens naar streven voordat je zo gek word om deraan mee te doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zou er nu misschien makkelijker aan mee kunnen doen (ben single), maar zelfs nu heb ik er geen zin in. Stel je voor dat als ik een partner heb, dan moet je er toch helemaal niet aan denken!
Jawel, maar niet als je er 40 dagen zo onwijs mee bezig bent geweest zeg maar. (Want tja, je denkt toch telkens.. nee kan niet, nee mag niet.. etc) En natuurlijk in die 40 dagen ook zelf niks gedaan mag hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel wat het is om na (meer dan) 40 dagen weer eens seks te hebben ?!
Ik ben nog zo verliefd dat ik helemaal gek zou worden als ik een nacht naast haar ligquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zou er nu misschien makkelijker aan mee kunnen doen (ben single), maar zelfs nu heb ik er geen zin in. Stel je voor dat als ik een partner heb, dan moet je er toch helemaal niet aan denken!
Ja precies.... dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Maar niet na 40 dagen geheelonthouding, dus ook zonder wankiewankie/soppiesoppie..
"Hoe kinderachtig"
Had het dus niet over abortie.quote:
Nee, dat impliceert toch niemand? Of ja ik iig nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dus als jullie een vriend/vriendin vinden, dan ook meteen mee het bed in?
Geen verstand van dat soort zaken
Heerlijk toch!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben nog zo verliefd dat ik helemaal gek zou worden als ik een nacht naast haar lig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |