Vind ik ook. Maar maak dat maar eens duidelijkquote:
lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:19 schreef kodro het volgende:
Bergkamp lijkt mij
Haha, vooral bij Duitsers waren (volgens de overlevering, was er zelf niet bij) vliegende tackles van Van Hanegem schering en inslag zonder dat er tijdens de wedstrijd een aanleiding toe was.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:21 schreef tong80 het volgende:
Ik vind van Hanegem net zo goed als Zidane. Met dit verschil dat de Kromme zich niet liet uitdagen maar het zelf deed.
Maar dat is er helaas nooit uit kunnen komen en dus kun je moeilijk stellen dat hij na Cruijff en Van Basten de grootste was.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:15 schreef Cesarino het volgende:
Ja ik ga ook voor Rob de Wit. Dat zou echt een hele grote zijn geworden...
Klopt. En op 4 Faas Wilkes en op 5 Bergkamp.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cruijff - vHanegem - vBasten
Das mijn volgorde denk ik.
En Rob Rensenbrink dan? ( Na Cruijff en van Basten, wie is de beste ? )quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:49 schreef tong80 het volgende:
De 2 spelers in de TT zijn onomstreden lijkt me.
Maar wie is na deze twee briljante spelers de beste ?
De één zal Bergkamp zeggen de ander Rijkaard of Lenstra.Misschien wel Gullit. Wilkes was ook een held. De jongere Fokkers kennende zullen ze voor de eerst optie gaan. Maar Tong gaat voor van Hanegem. Wat is jullie keuze ?
[ afbeelding ]
Mijn held.
Echt? Hanegem's rode kaart in de halve finale van het EK 1976 tegen Tsjechoslowakije, nadat hij boos op de scheidsrechter was die niet gefloten zou hebben voor een overtreding op Cruyff, was toch wel een beetje dom en speelde mee bij de uiteindelijk uitschakeling na verlenging in de eindfase nadat Oranje duidelijk beter was geweest in de hele wedstrijd maar geen kracht meer had.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:21 schreef tong80 het volgende:
Ik vind van Hanegem net zo goed als Zidane. Met dit verschil dat de Kromme zich niet liet uitdagen maar het zelf deed.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:49 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En Rob Rensenbrink dan? ( Na Cruijff en van Basten, wie is de beste ? )
En Faas Wilkes? ( De beste Nederlander na Cruijff en van Basten. )
Of is het maar net wie je zojuist op tv hebt gezien?
Triest eigenlijk zo'n figuur die zijn bestaan kleur moet geven dmv een topicdiareequote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:49 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Binnenkort komt die Winston Bogarde-docu weer op tv, zal tong80 wel weer met een soortgelijk topic komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:49 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Van Basten gehyped? Ga je mond spoelen zeg...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:27 schreef Grimm het volgende:
Van Hanegem komt nog boven Cruyff, daarna bergkamp en Seedorf. Van Basten is gehyped
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |