ik moest lachenquote:
van NWSquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:36 schreef zarGon het volgende:
Ik neem hem even mee naar ONZ. van NWS,.
Ha, daar is ie weer. Zie ik rim bef en laat me als toiletslaaf gebruiken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
Zargon als rimmer?
zie mijn post bovenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:01 schreef cul_non_kul het volgende:
ik zal wel een beetje bleu zijn hierin, wat is rimmen?
(ik was al blij dat ik notabene van mijn dochter leerde wat swaffelen betekent)
niks mis met rimmenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:01 schreef Steve_Perry het volgende:
Waarom vinden hetero's het nu altijd zooo erg boeiend om grapjes (zoals deze) over rimmen te maken? Want wat is nu psies het verschil met baffen? En waarin merk je dat verschil?
De mijne iig niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:03 schreef rimmen het volgende:
rimmen is uw kontje uitlikken
Slik je wel door?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:03 schreef rimmen het volgende:
rimmen is uw kontje uitlikken
Welnu, mijn waarde, dat hangt helemaal af van de ster die je waarneemt. Ik heb ze gezien....quote:
En dat gaat soms hand in hand met afasie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:44 schreef rimmen het volgende:
het tweede vind ik berter
Wablief?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:34 schreef rimmen het volgende:
uitgenomen pijn toestenden kunt in contact komen met msn
Hoop ik dan hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag em geen pijn doen bedoelt ie.
Oh, maar als je dat er voor over hebt is Groningen the place 2be tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:06 schreef rimmen het volgende:
ja ik meen het ben er soms ziek van maar heb het er voor over
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:15 schreef rimmen het volgende:
hoe ken ik een afbeelding plaatsen bij mijn naam
Dat is hij niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:24 schreef WurM het volgende:Wat een schitterend topic
Jammer dat TS bijna overkomt als een kloon
quote:
Uploaden en kiezen via de UserIcon Manager of ergens uploaden en als WebIcon instellen in je profiel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:27 schreef rimmen het volgende:
hoe plaatsen jullie het beeld onder jullie naam
En, waar smaakt het naar? En ga je ook eens met je tong diep in de kont? En als de man of vrouw in kwestie de kont niet goed schoon heeft geveegd vind je het dan nog lekker?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:06 schreef rimmen het volgende:
ja ik meen het ben er soms ziek van maar heb het er voor over
Maar niet alles is toegestaan hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is hij niet..
[..].
[..]
Uploaden en kiezen via de UserIcon Manager of ergens uploaden en als WebIcon instellen in je profiel.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:44 schreef cul_non_kul het volgende:
dus eerst rammen en dan rimmen?
Als je het zo vraagt klinkt het bijna Ome Willem-achtig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:57 schreef rimmen het volgende:
wie wil op mijn rimstoel zitten
probeer 'um dan nog maar eens af te remmenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:44 schreef cul_non_kul het volgende:
dus eerst rammen en dan rimmen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als je het zo vraagt klinkt het bijna Ome Willem-achtig..
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als je het zo vraagt klinkt het bijna Ome Willem-achtig..
de kontjes van het brood wellicht? Met pindakaas idd...voor het visuelequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef rimmen het volgende:
ik ga gaan eten geen kontjes om te nutigen
Wie nietquote:
Oh god, en die broodjes poep!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef GateWayX het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de man nooit 100% vertrouwd. Hij kijkt me altijd net iets te gelukzalig als er weer zo'n kind op z'n schoot gaat zitten.
Firefox?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef rimmen het volgende:
als ze niet afgeveegd is vind ik ze het lekkerst dan lik ik ze diep uit gebeurd ook soms dat ik ze eerst vuistneuk FF dan kan mijn tong gemakkelijker naar binnen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef rimmen het volgende:
eigenlijk is dit gewoon een grote grap, ik ben een kloon van een van de FA's![]()
Oostende kent een innemende cultuur... tussen neus en lippen: als de anus van je neefje blijft bloeden is dat wel degelijk een goede reden om te stoppen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef rimmen het volgende:
als ze niet afgeveegd is vind ik ze het lekkerst dan lik ik ze diep uit gebeurd ook soms dat ik ze eerst vuistneuk FF dan kan mijn tong gemakkelijker naar binnen
quote:
Geroosterd schijtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De stoel lijkt wel op een death trap uit de komende SAW V, waarin je reet langzaam weg wordt geroosterd
Dat is een hele geruststellingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:38 schreef rimmen het volgende:
ik zulke kontjes steek ik mijn tong niet alleen mooie gezonde zonder uitslag
De rest niet héquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:09 schreef rimmen het volgende:
nee barend dat vied ik vies
Hoe smaakte het? Heeft u er nog mee lopen gorgelen in uw mond?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:07 schreef rimmen het volgende:
flashwin
ja rechstreeks uit een mooi kontje
Was het Tubgirl?????quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:57 schreef reetveter het volgende:
zeker deze![]()
![]()
weet niet zeker of ik hem mag posten![]()
[ afbeelding ]
zo niet moet een modje hem maar verwijderen
WHAHAHAHAHA!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:09 schreef rimmen het volgende:
nee barend dat vind ik vies
Hoezo dát nou weer? :Squote:
Maar als je je aanbiedt als iemands wc..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:09 schreef rimmen het volgende:
nee barend dat vied ik vies
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Maarten02 het volgende:
poep-eter
Mag ik TS dan ook mijn dooie goudvis voeren?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar als je je aanbiedt als iemands wc..
Kotsen doen mensen ook in de wc, dus daar zul je dan toch aan moeten geloven.
niet echt, alle belgen zijn strontetersquote:
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:12 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Hoezo dát nou weer? :S
Mocht er trouwens een welgemikte hoeveelheid cynisme aan me voorbijgaan, ik ben hier nog niet lang genoeg om door te hebben wie soms bewust een domme koe speelt en wie dat niet speelt....
Niets daarvan! Goudvissen dienen, net als mensen en overige gerespecteerde dieren, een sobere, plechtige begrafenis te krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Mag ik TS dan ook mijn dooie goudvis voeren?
Ja!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Mag ik TS dan ook mijn dooie goudvis voeren?
Ik weet niet hoe ik dat moet zienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:01 schreef cul_non_kul het volgende:
ik zal wel een beetje bleu zijn hierin, wat is rimmen?
(ik was al blij dat ik notabene van mijn dochter leerde wat swaffelen betekent)
Migrainequote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:37 schreef Re het volgende:
is 2girls1cup rimmen op afstand?
Ik vind dit anders best schokkend nieuws.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:36 schreef zarGon het volgende:
Ik neem hem even mee naar ONZ. van NWS,.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind dit anders best schokkend nieuws.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:27 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Wat je wist niet dat het bestond? Kleine geruststelling: rimmen draait niet alleen om de vieze poepgaatjes, ook de schone doen mee.
Dat is misschien wat beter te behappen.
quote:
Mag iedereen bellen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:44 schreef Berenanus het volgende:
Ik denk dat ik goed aansluit bij uw wensen.
0900-BAnus Als je meer wilt weten
Waarom neem je niet opquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
![]()
Er wordt wel van je verwacht dat we dan ook sex hebben enzo... Dat weet je wel?
Nee waarom?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
![]()
Er wordt wel van je verwacht dat we dan ook sex hebben enzo... Dat weet je wel?
Waarom klaag je dan dat je geen telefoontjes hebt gekregen? Je moet niet de huilie gaan uithangen, Barend.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:39 schreef rimmen het volgende:
ik heb geen telefoontjes gekregen antwoord ook niet op telefoontjes alleen op sms-jes ik heb ook geen e-mail gekregen
Lucille, je snapt toch ook wel dat als je gepoept heb je niet nog meer moet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:41 schreef Lucille het volgende:
Na hoogtepunt volgt nog het naspel.
Geen idee, misschien wil hij wel snowballen, maar dan met poep.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:44 schreef -SL- het volgende:
[..]
Lucille, je snapt toch ook wel dat als je gepoept heb je niet nog meer moet?
Ik pasquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wil hij wel snowballen, maar dan met poep.
Al een week je toiletpapier opquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:58 schreef raulbouli het volgende:
Je mag mij wel rimmen, want ons toitletpapier is op.
Wel goed schoonlikken tussen de randjes svp En ook de tarrels van vorige week svp wegnemen.
Ach jah is een keer wat anders als bier.quote:
prioriteiten stellen hequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:14 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Ach jah is een keer wat anders als bier.
quote:
Lastig.quote:
Jij vind het heul geil en heb een nieuw account aangemaakt om niet op te vallenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:59 schreef RiCkii het volgende:
wtf vies kind!
marathon maken met verscheidene fok!kers.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
een kontje zoals goatse?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:41 schreef iamredleader het volgende:
Gast, ff serieus. Waarom kom je hier nog?
Opties:
1) spammen van je mail-adres
2) je bent een lol-kloon
3) je hebt geen idee
Denk je echt dat je hier op fok! serieuze reacties gaat krijgen?
Rim Brandsteder?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef Discovery. het volgende:
Ron Brandsteder?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:43 schreef rimmen het volgende:
Babbingbrook
wil dat graag lang durig doen je mag cotakt nemen rimmen90@hotmail.com
Je Nederlands zuigt nog meer dan je mond. Al dat poep heeft je hersenen aangetast....quote:Op zondag 10 februari 2008 20:10 schreef rimmen het volgende:
ik heb een vriend van 62 j en hij heefd een vriendin van 34 j die ik moet beffen en rimmen en die mij daarna gebonden onder mijn toiletstoel mij zal gebruiken als volledige toiletslaaf eten en drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |