De rest niet héquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:09 schreef rimmen het volgende:
nee barend dat vied ik vies
Hoe smaakte het? Heeft u er nog mee lopen gorgelen in uw mond?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:07 schreef rimmen het volgende:
flashwin
ja rechstreeks uit een mooi kontje
Was het Tubgirl?????quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:57 schreef reetveter het volgende:
zeker deze![]()
![]()
weet niet zeker of ik hem mag posten![]()
[ afbeelding ]
zo niet moet een modje hem maar verwijderen
WHAHAHAHAHA!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:09 schreef rimmen het volgende:
nee barend dat vind ik vies
Hoezo dát nou weer? :Squote:
Maar als je je aanbiedt als iemands wc..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:09 schreef rimmen het volgende:
nee barend dat vied ik vies
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Maarten02 het volgende:
poep-eter
Mag ik TS dan ook mijn dooie goudvis voeren?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar als je je aanbiedt als iemands wc..
Kotsen doen mensen ook in de wc, dus daar zul je dan toch aan moeten geloven.
niet echt, alle belgen zijn strontetersquote:
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:12 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Hoezo dát nou weer? :S
Mocht er trouwens een welgemikte hoeveelheid cynisme aan me voorbijgaan, ik ben hier nog niet lang genoeg om door te hebben wie soms bewust een domme koe speelt en wie dat niet speelt....
Niets daarvan! Goudvissen dienen, net als mensen en overige gerespecteerde dieren, een sobere, plechtige begrafenis te krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Mag ik TS dan ook mijn dooie goudvis voeren?
Ja!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Mag ik TS dan ook mijn dooie goudvis voeren?
Ik weet niet hoe ik dat moet zienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:01 schreef cul_non_kul het volgende:
ik zal wel een beetje bleu zijn hierin, wat is rimmen?
(ik was al blij dat ik notabene van mijn dochter leerde wat swaffelen betekent)
Migrainequote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:37 schreef Re het volgende:
is 2girls1cup rimmen op afstand?
Ik vind dit anders best schokkend nieuws.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:36 schreef zarGon het volgende:
Ik neem hem even mee naar ONZ. van NWS,.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind dit anders best schokkend nieuws.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:27 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Wat je wist niet dat het bestond? Kleine geruststelling: rimmen draait niet alleen om de vieze poepgaatjes, ook de schone doen mee.
Dat is misschien wat beter te behappen.
quote:
Mag iedereen bellen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:44 schreef Berenanus het volgende:
Ik denk dat ik goed aansluit bij uw wensen.
0900-BAnus Als je meer wilt weten
Waarom neem je niet opquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
![]()
Er wordt wel van je verwacht dat we dan ook sex hebben enzo... Dat weet je wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |