Ik vreet geen bananenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
ts. koop een paar bananen! even geen ananas
ik rim bef en laat me als toiletslaaf gebruikenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:33 schreef alors het volgende:
Er was hier ooit een poster, rimmen genaamd, die daar wel raad mee weet.
M'n darmen knetteren als een mallequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook buikpijn?
Ben een vent en laat die bout gewoon vliegen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
M'n darmen knetteren als een malle
Dan wil ik een scheet inhouden maar dan lijkt m'n kont te ontploffen
wat jij wilt. dan hoop ik dat je geen ergere pijnen en ongemak gaat krijgen sukkel.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef Elixabete het volgende:
"Dat wil zeggen dat ontlasting en braaksel de besmettelijke virusdeeltjes bevatten en deze op de een of andere manier (meestal via de handen) in de mond terecht komen."
Bron
TS likt aan zijn handen na het schijten
Poepen en als je klaar bent met poepen, het gevoel hebben dat je nog niet klaar bent met poepen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef Knevelt het volgende:
Water schijten is ook leuk.
En brandende reet naar het schijten is me ook niet vreemd nee.
komt door het afvegen, dan stimuleer je de kringspier en komt er nog meer uit na het afvegen. etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Poepen en als je klaar bent met poepen, het gevoel hebben dat je nog niet klaar bent met poepen.
Nee, het is gewoon zo dat je gewoon nog niet uitgepoept bent, maar te lui ben om langer te gaan wachten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
komt door het afvegen, dan stimuleer je de kringspier en komt er nog meer uit na het afvegen. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |