Ik vreet geen bananenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
ts. koop een paar bananen! even geen ananas
ik rim bef en laat me als toiletslaaf gebruikenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:33 schreef alors het volgende:
Er was hier ooit een poster, rimmen genaamd, die daar wel raad mee weet.
M'n darmen knetteren als een mallequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook buikpijn?
Ben een vent en laat die bout gewoon vliegen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
M'n darmen knetteren als een malle
Dan wil ik een scheet inhouden maar dan lijkt m'n kont te ontploffen
wat jij wilt. dan hoop ik dat je geen ergere pijnen en ongemak gaat krijgen sukkel.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef Elixabete het volgende:
"Dat wil zeggen dat ontlasting en braaksel de besmettelijke virusdeeltjes bevatten en deze op de een of andere manier (meestal via de handen) in de mond terecht komen."
Bron
TS likt aan zijn handen na het schijten
Poepen en als je klaar bent met poepen, het gevoel hebben dat je nog niet klaar bent met poepen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef Knevelt het volgende:
Water schijten is ook leuk.
En brandende reet naar het schijten is me ook niet vreemd nee.
komt door het afvegen, dan stimuleer je de kringspier en komt er nog meer uit na het afvegen. etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Poepen en als je klaar bent met poepen, het gevoel hebben dat je nog niet klaar bent met poepen.
Nee, het is gewoon zo dat je gewoon nog niet uitgepoept bent, maar te lui ben om langer te gaan wachten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
komt door het afvegen, dan stimuleer je de kringspier en komt er nog meer uit na het afvegen. etc.
ik kan bij buikpijn een uur op de pot zitten, lees graag.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:00 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo dat je gewoon nog niet uitgepoept bent, maar te lui ben om langer te gaan wachten.
ik bewonder jou als mod, laat je usercapaciteiten er niet onder lijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ram een tampon in je reet
Kga altijd oude smsjes lezen met een muziekje erbij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan bij buikpijn een uur op de pot zitten, lees graag.
ik heb geen mobiel, maar..! ik lees altijd een boek.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Kga altijd oude smsjes lezen met een muziekje erbij.
Of je steekt een banaan in je poepert.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
bananen eten stelletje poepluiers.
ja en drie in je mond en twee in je neusgaten en 10 minuten laten zitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:27 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Of je steekt een banaan in je poepert.
En dan...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en drie in je mond en twee in je neusgaten en 10 minuten laten zitten.
jahahahahahaquote:
Daar zitten vitaminen in, wil je me dood hebben !!?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
bananen eten stelletje poepluiers.
ja lollig en lolliger. wil je van je schijterij af of ga je lekker doorkutten in je eigen topic..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar zitten vitaminen in, wil je me dood hebben !!?
Ik zat te denken he....zit de TS met een laptop op zijn schoot te schijten? :Squote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja lollig en lolliger. wil je van je schijterij af of ga je lekker doorkutten in je eigen topic..
trouwens een banaan is geen fruit.
Als ik een banaan eet moet ik kotsen. Ik moest al kotsen vna bananenhagelslag (met van die funny'squote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja lollig en lolliger. wil je van je schijterij af of ga je lekker doorkutten in je eigen topic..
trouwens een banaan is geen fruit.
Je moet ook geen "Funny's" eten als je zelf niet grappig bentquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik een banaan eet moet ik kotsen. Ik moest al kotsen vna bananenhagelslag (met van die funny's)
Nee dank je
ik heb je even gemist kleintje! wat vind je van je naamtopic?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
ja maar als je dat virus al eens hebt gehad ooit en dan later wordt je weer besmet krijg je dan weer dezelfde klachten of helemaal niet meer?
gewoon een vraag, volgens mij hebben mijn katten dat norovirus...
pfffff
De eerste keer heb je dunne scheit, de 2de keer heb je dat in het kwadraad en de 3de keer ben je imuun...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
ja maar als je dat virus al eens hebt gehad ooit en dan later wordt je weer besmet krijg je dan weer dezelfde klachten of helemaal niet meer?
gewoon een vraag, volgens mij hebben mijn katten dat norovirus...
pfffff
ik kan drie kernoorlogen overwinnen zonder diaree denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:54 schreef deepart het volgende:
[..]
De eerste keer heb je dunne scheit, de 2de keer heb je dat in het kwadraad en de 3de keer ben je imuun...
2 keer gelezen maar nog valt het euro'tje nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan drie kernoorlogen overwinnen zonder diaree denk ik dan maar.
je snapt je eigen imuun niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:55 schreef deepart het volgende:
[..]
2 keer gelezen maar nog valt het euro'tje niet
Mischien moet je een kwartje gebruiken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:55 schreef deepart het volgende:
[..]
2 keer gelezen maar nog valt het euro'tje niet
Naamtopic?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb je even gemist kleintje! wat vind je van je naamtopic?
Shit hey, je hebt gelijk ook!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:57 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Mischien moet je een kwartje gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
ik hou van je capriolen. daarnaast ach, wat maakt het ook uit. een naamtopic is leuk.gelukkig gaat het al weer beter met je stuitje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Naamtopic?
Pffff, waar nu weer?![]()
Ik ben van de trap gevallen en dus kon ik bijna niet meer zitten op mijn staart...
Dus pc'en was en is soms nog ff te pijnlijk
ik ga morgen ff verder zoeken naar dat naamtopic, kan al die spanningen nu ff niet verdragen gewoon...al die nare opmerkingen enzo over mijn zo lieflijke persoon...zucht ut uitquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hou van je capriolen. daarnaast ach, wat maakt het ook uit. een naamtopic is leuk.gelukkig gaat het al weer beter met je stuitje.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Shit hey, je hebt gelijk ook!Hihihi, je hapte. Nu heb je poep aan je rechterschoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach, zolang je maar weet dat de man met de grootste penis op fok! je heel graag mag.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik ga morgen ff verder zoeken naar dat naamtopic, kan al die spanningen nu ff niet verdragen gewoon...al die nare opmerkingen enzo over mijn zo lieflijke persoon...zucht ut uit
Ik wist niet dat ik haar heel graag mag. Maar bedankt voor de infoquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach, zolang je maar weet dat de man met de grootste penis op fok! je heel graag mag.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik haar heel graag mag. Maar bedankt voor de info
kranten? keukenrol? oude lappen stof? trouwens bij diaree valt er niet zoveel af te vegen. een natte doek is prima.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:39 schreef De_Ananas het volgende:
En ik heb nog maar 1/5 rol wc papier
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach, zolang je maar weet dat de man met de grootste penis op fok! je heel graag mag.
Hij ken ook in de douche gaan schijtenquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kranten? keukenrol? oude lappen stof? trouwens bij diaree valt er niet zoveel af te vegen. een natte doek is prima.
Viezerikquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hij ken ook in de douche gaan schijten
Handig meteen wassen die handel
ehm de rest is hier niet vies maar in de douche schijten is wel vies?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ehm de rest is hier niet vies maar in de douche schijten is wel vies?
quote:
tubgirl toestandenquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hij ken ook in de douche gaan schijten
Handig meteen wassen die handel
zijn wc papier was opquote:
Ik heb geen caviaquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:52 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
pak je toch gewoon een cavia of een handdoek
TMI.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geen cavia
Nog steeds diaree btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |