tomtomaat +1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:07 schreef tomtomaat het volgende:
Tootsie
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef Hukkie het volgende:
Dexies Midnight Runners
Helaas u gaat niet door voor de koelkastquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:23 schreef Szura het volgende:
het nationaal natuur historisch museum
Het is niet Museum van Volkenkunde, alhoewel dat ook een mooi museum is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:26 schreef qonmann het volgende:
ben er een paar keer geweest maar de exacte naam...hmm
Ah je hebt nog een museum daar dan, daar ben ik niet geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Het is niet Museum van Volkenkunde, alhoewel dat ook een mooi museum is.
Kamerlingh Omnes museum zou een mooie nama zijn,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:33 schreef Hukkie het volgende:
-hint-
Natuur heeft in de naam van dit museum dubbele woordwaarde.
Ongetwijfeld, maar volgens mij is dit museum binnen cultureel nederland een redelijk begrip.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Kamerlingh Omnes museum zou een mooie nama zijn,
jammer dat er geen quizzers uit Leiden eo. aanwezig zijn . die hadden het vast geweten
okquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef Hukkie het volgende:
Ik wacht nog vijf minuten, zal ik dan het antwoord geven en een nieuwe vraag stellen?
(had niet verwacht dat dit een moeilijke vraag zou zijn)
doe maar, kunnnen we weer verder. overigens is de vraag wellicht niet moeilijk maar er moet maar net iemand on-line zijn die het weet. Dat Leiden een Nationaal Museum had is mij ontgaan, maar ik kom er ook bijna nooit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef Hukkie het volgende:
Ik wacht nog vijf minuten, zal ik dan het antwoord geven en een nieuwe vraag stellen?
(had niet verwacht dat dit een moeilijke vraag zou zijn)
Ik dacht dat Naturalis een wijdverspreid begrip was, vandaar dat ik de vraag makkelijk vond.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
doe maar, kunnnen we weer verder. overigens is de vraag wellicht niet moeilijk maar er moet maar net iemand on-line zijn die het weet. Dat Leiden een Nationaal Museum had is mij ontgaan, maar ik kom er ook bijna nooit.
had ik dat toch in moeten typen..dacht dat het moelijker wasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:52 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Naturalis een wijdverspreid begrip was, vandaar dat ik de vraag makkelijk vond.
Ja man Mark +1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:53 schreef Mark het volgende:
Snap!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:54 schreef qonmann het volgende:
had ik dat toch in moeten typen..dacht dat het moelijker was
Klopt..bestaat nog maar 10 jaar lees ik op hun websitequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:59 schreef Hukkie het volgende:
[..]Ik zei toch dat het een makkelijke vraag was.
Lindberghquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:01 schreef tomtomaat het volgende:
Charles Lindhberg
Ff gegoogeled, ik kende het inderdaad niet ..Teyler museum vind je dan vast ook leuk..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:03 schreef Hukkie het volgende:
Naturalis is een geweldig museum, ben er nu een keer of vier geweest, en iedere keer kijk ik weer mn ogen uit. Je kan er ook mooie fotos maken trouwens.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef qonmann het volgende:
Moses
ook ff gegoogled, ziet er interessant uit, bovendien redelijk in de buurt, mss binnenkort een bezoekje brengen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:05 schreef qonmann het volgende:
Ff gegoogeled, ik kende het inderdaad niet ..Teyler museum vind je dan vast ook leuk..
Geen ideequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef qonmann het volgende:
Aanvullende sportvraagje ..misschien te moelijk dan doe ik wel een andere zo
Het is het verhaal van 400 meter hordenloper .., die in 1972 als outsider tijdens de Olympische Spelen in München de gouden medaille won in de wereldrecordtijd van 47,82 seconden.
Wie is ??
volgens anderen ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:20 schreef Szura het volgende:
Volgens mij Malawi
Iddquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:32 schreef Hukkie het volgende:
Mike Oldfield
Aangezien dit een makkelijke vraag was, gaat het punt - door de juiste spelling- naar tomtomaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:40 schreef tomtomaat het volgende:
Anouk?
Maar natuurlijk, my bad, aangepast...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef Szura het volgende:
tomtomaat heeft dan wel 7 punten
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:52 schreef Szura het volgende:
Niger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |