Subsonic en Project 1 staan erop.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Meer Headhunterz - The Album, maar goed, genoeg nieuwe dingetjes om lekker te luisteren
Zou ik nog maar niet zo zeker van zijn. We kennen het verhaal van Seizure/Wildstylez - Missin'. Verschenen op de Qlimax 2006 cd en een maandje of 6 ofzo later pas gereleasedquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Subsonic en Project 1 staan erop.Dan verschijnen die ook snel op vinyl..?
De vocal is van Fear No Evil, die nooit gereleased is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:31 schreef LeonH het volgende:
Trouwens... Last of the Mohicans een Qlimax dj tool? Meen me te herinneren dat the Prophet 'm al een jaartje geleden ofzo eens draaide toen ie hier in de Peppermill was... In ieder geval die vocals As i walk.... blabla
weet ik zo nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:18 schreef Silaz het volgende:
16/18+ ?
BoozyWoozyquote:Op zondag 13 januari 2008 13:56 schreef MrDice het volgende:
Gisteravond een lekker ouderwets avondje clubben in Berlikum met DJ's Stef, Sven en BoozyWoozy van de Klubbheads, TDF Reunion![]()
En nu heb ik hoofdpijn...
old schoolquote:Op zondag 13 januari 2008 13:58 schreef JortK het volgende:
[..]
BoozyWoozy
http://www.youtube.com/watch?v=Nyo1WrcG1CE
ofquote:Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef JortK het volgende:
Mensen die nog naar Supersized gaan 2 februari?
Tatanka wil ik toch weer eens horenquote:Op zondag 13 januari 2008 18:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan zou ik voor outland gaan met J&W en HH er nog bij
Listeninquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef Silaz het volgende:
Nou hier weer een nieuwe. Positieve reacties/opmerkingen e.d. altijd welkom, evenals negatieve haha. Let niet op de dubbele Let's Rock. Toen ik hem eergister aan het maken was, was het me ontschoten dat ik hem er al in had maargoed, het blijft een lekkere track dus (A) XD
Tracklist;
01.Her Voice (Super bass Mix) - Builder
02.Glorification (Stephy Remix) - E-Fect Anthem
03.Rock Civilization (Original Mix) - Headhunterz
04.Let's Rock (Tat & Zat Remix)
05.Silver Bullet - Donkey Rollers
06.Angels - Teequee
07.Facial - Activator Vs Carnifex
08.Let's Rock (Tat & Zat Remix)
09.F.M.W. (Straight In The Ass Mix) - Brainkicker
10.The 4 Elementz - A-Lusion
11.Angel (Hardstyle Masterz Cut) - The Nasty Boyz
alstublief. let me know what you think
http://www1.zippyshare.com/v/24000190/file.html
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan zou ik voor outland gaan met J&W en HH er nog bij
Klinkt goed, de opbouw is lekker, de vocal past er mooi bij. Maar toch 2 dingen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:56 schreef devv05 het volgende:
Ik heb besloten om de nieuwste versie van m'n hardstyle track toch maar gewoon hier te posten, wel in iets lagere kwaliteit dan normaal maar goed genoeg voor nu.
Te beluisteren via deze link
Feedback wordt gewaardeerd, ook als het kritisch isAls er dingen beter kunnen dan hoor ik het graag.
Ik heb hem ff gedownload, en ik moet zeggen dat die lekker knalt, het tempo waar ik persoonlijk van houquote:Op zondag 13 januari 2008 18:56 schreef devv05 het volgende:
Ik heb besloten om de nieuwste versie van m'n hardstyle track toch maar gewoon hier te posten, wel in iets lagere kwaliteit dan normaal maar goed genoeg voor nu.
Feedback wordt gewaardeerd, ook als het kritisch isAls er dingen beter kunnen dan hoor ik het graag.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Op 2:40 zou ik toch nog een break doen of een stilte of nog iets met de vocal en laat 'm dan erin klappen. Het klinkt niet echt normaal hoe hoe die overloop is van dat stukje.
boh boh...quote:
JAAAAH ik heb hem binnenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef Silaz het volgende:
Frontliner_-_Tuuduu__Rock_That_Thing-_SCANTRAXX033_-Vinyl-2008-HB![]()
![]()
Hoe kunnen ze het zo plannen hequote:Op zondag 13 januari 2008 19:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
boh boh...
Ik zie al aankomen dat wij ook gaan twijfelen. Zal wel XXLerator worden.![]()
Moet ik toch een KEER gaan meemaken.![]()
Supersized daarentegen... ook een vette line-up.
Ik heb wel wat voor jequote:Op zondag 13 januari 2008 19:30 schreef devv05 het volgende:
Hehe oke thanks, ik zal beide puntjes nog even gaan bekijken. Verder, keep them coming
Wat betreft de kick, ik zoek nog steeds hoe je zo'n Headhunterz achtige kick maakt die van toonhoogte veranderd maar het is me nog niet precies zo gelukt. Ik neem aan een kick met een bassline maar goed als iemand weet hoe ik dat voor elkaar krijg dan hoor ik het graag
Ik heb ook zeker vermaakt gisteraaf, alleen Activator niet helemaal meer afgeluisterd... Maar vanaf Isaac vond het erg gaaf, enige wat ik minder vond, was die MC zeg maarquote:Op zondag 13 januari 2008 21:08 schreef Sethje het volgende:
Euphoria was zeer lekkerisaac echt de held van de avond.... acti was kut maar sloot af met dont let it go
Thanks, maar dat samplepack had ik alquote:Op zondag 13 januari 2008 20:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb wel wat voor je
http://rapidshare.com/files/83554452/KICKS.rar.html
allerlei kicks
Standaard? Ik heb Prophet vs Zany en Headhunterz vs Tatanka (quote:Op maandag 14 januari 2008 11:59 schreef signom het volgende:
beetje standaard lineup vind ik. maar zeker wel te doen!
Wat een verschrikkelijke flyer alleen...
Oe, nicequote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
dit ziet er ook wel vet uit
Moet ik je eraan herinneren dat wij op zaterdag altijd werkenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Sethje het volgende:
Vanavond @ FearFM van 21.00 tot 23.00 Twisted special met medewerking van Faistos en The Visioner zullen alleen tracks van Cue X,Vintage, Faistos,B-front,Jones,The Vision,E-Con DJ, Zentiments en Josh & Wesz gedraaid wordenggg
ja ik zit heel de dag te flocken en te fokken dan gaat dat soms door elkaar he B) owneequote:Op maandag 14 januari 2008 14:29 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je partyflockt teveel met je wordengggg.
netjes gedaan devv. Leuk om te horen dat je die vocals hebt gebruiktquote:Op zondag 13 januari 2008 18:56 schreef devv05 het volgende:
2 september alweer carnaval, die limbo's weten ook van geen ophoudenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef LeonH het volgende:
2 september is carnaval hier in het zuiden dus 's ochtends hang ik in Venlo en 's avonds niet meer in staat om nog recht uit m'n ogen te kijken
ga het proberen te rippen als mn inet verbinding het niet begeeftquote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Sethje het volgende:
Vanavond @ FearFM van 21.00 tot 23.00 Twisted special met medewerking van Faistos en The Visioner zullen alleen tracks van Cue X,Vintage, Faistos,B-front,Jones,The Vision,E-Con DJ, Zentiments en Josh & Wesz gedraaid wordenggg
Wel jammer dat bijna elke DJ eigenlijk met grote regelmaat draait in de time-out.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
trailer van In Qontrol online, a.s zaterdag 19 januari start de verkoop
zet 19 april maar vast in je agenda voor "In Qontrol, The Last City On Earth"![]()
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146108
http://events.q-dance.nl/2008-04_19-april-inqontrol/
ik ben goedquote:Op maandag 14 januari 2008 19:20 schreef mstx het volgende:
http://events.q-dance.nl/2008-04_19-april-inqontrol/
Heb hem alleen zelf nog niet gezien omdat de site nogal heel erg traag is.
edit:
[..]
ik meld me ff daarquote:Op maandag 14 januari 2008 19:24 schreef mstx het volgende:
[19-04-2007] InQontrol - The Last City on Earth
Whehehe, ze zijn weer lekker bezig in dat hardstyle topicquote:Op maandag 14 januari 2008 14:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja ik zit heel de dag te flocken en te fokken dan gaat dat soms door elkaar he B) ownee
Thanksquote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef LeonH het volgende:
Gozer, vette plaat! Maar idd zou ik even de melodie laten lopen zonder beats of nog iets van de vocals gebruiken, dan een stilte en dan kabaaaam!
Moet/mag binnenkort waarschijnlijk weer draaien in de Peppermill in Heerlen, maar tegen die tijd neem ik nog wel contact met je op over dit plaatje
Ja, de vocals zijn best cool geworden na wat knippen en plakken en met een paar filtertjes eroverheenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
netjes gedaan devv. Leuk om te horen dat je die vocals hebt gebruikt![]()
Qua comments ben ik helemaal eens met boy's.
Ik weet niet of dit nummer zich daarvoor leent, maar je zou bijv. een soort thema kunnen hebben - een stuk vocal wat je loept/terug laat komen tijdens de opbouw naar de climax.
quote:01. Donkey Rollers Intro
02. Donkey Rollers - Thunderbeats
03. Donkey Rollers - Strike Again 2004
04. Donkey Rollers - Sound of The Beast (Defqon remix)
05. Donkey Rollers - Evil
06. Donkey Rollers - Revoulutions
07. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers
08. Donkey Rollers - Ruff
09. Donkey Rollers - Immeasurably
10. Donkey Rollers - Motherfuck (Defqon remix)
is dat de set waar ook een half uurtje aan film van op Youtube staat??quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef JortK het volgende:
Defqon.1 Festival 2005 (18-06-2005) - Donkey Rollers.mp3
[..]![]()
![]()
Deel 1quote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat de set waar ook een half uurtje aan film van op Youtube staat??![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef JortK het volgende:
Defqon.1 Festival 2005 (18-06-2005) - Donkey Rollers.mp3
[..]![]()
![]()
Boohhhbohhhquote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Op de hard stream hoor ik jump en op de harder stream hardcore?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Sethje het volgende:
Idd. me wants frequenzersquote:Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Op de hard stream hoor ik jump en op de harder stream hardcore?
denk dat het vetste is voordat de kick erin komt. Misschien een stukje vocal alvast laten beginnen tijdens het einde van een melodie stukje, ervoor zorgen dat de melodie stilvalt en dat er nog een paar woordjes wordt doorgepraat en dan knallen... Ja het is allemaal wat moeilijk uit te leggenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
ThanksMaar precies bedoel je die stilte, tussen de eerste synth na de vocal en de harde synth als de kick erbij komt? Want ik vind het juist wel vet dat ie in één keer harder is. Er zitten al een paar breaks met stiltes in, dan vind ik het persoonlijk een beetje té worden. Maar ik ga er de komende week nog wel even aan sleutelen met de tips van hier
En als je 'm wilt draaien lijkt me erg vet, je mag zeker even contact opnemen dan.
[..]
Hij draait nu een nummer van Frontliner hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Sethje het volgende:
quote:The Vision Presents Twisted Special (FearFM) (14-01-08)
Tracklist:
01. Jones & Tommy V – Technotic (original mix)
02. Frontliner – Rock that thing
03. Josh & Wesz presents Chickz on fire – Smokin
04. The nasty boyz – Angel (Hardstyle Masterz Cut)
05. DJ B-front – Confuse
06. Zentiments ft. MC Diel – Twisted Mindz (Twisted Anthem 2008)
07. Cue-X – Hosselaar
08. Stylo – Pain 2 come
09. ACL Team – Wrong Tone (DJ B-front remix)
10. Dirty Dealerz – Luxurours
11. Blutonium Boy – Dark Angel (E-con DJ Remix Mashup)
12. Sound Creators - Cops
13. Xavi & Calypso – Bounce 2 da Beatz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |