Nicequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef warezguy05 het volgende:
yesss.. paar uur geleden gebeld door B2S dat ik op 1 van hun rookie nights mag draaien met als inzet een plaatsje op decibel outdoor :p
kud... zijn die inschrijvingen al voorbij? Heb al een tijdje niet meer de contest pagina op pf bekeken...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef warezguy05 het volgende:
yesss.. paar uur geleden gebeld door B2S dat ik op 1 van hun rookie nights mag draaien met als inzet een plaatsje op decibel outdoor :p
altijd bijhouden hequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
kud... zijn die inschrijvingen al voorbij? Heb al een tijdje niet meer de contest pagina op pf bekeken...
btw: Super voor je kerel! Zet 'm op daar!
Netjes! Succes ermeequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef warezguy05 het volgende:
Congratsquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef warezguy05 het volgende:
Op de hardstyle rookies avond 29 februari? Dan ben ik er bij in outlandquote:
Gefeliciteerd man, veel succesquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef warezguy05 het volgende:
nee, ik ga uit van 24 januari (mixed styles) aangezien ik een hardtrance/harddance demo had verstuurdquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Op de hardstyle rookies avond 29 februari? Dan ben ik er bij in outland
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Van wie is de alias SnuffMovieDiggers (SMD) ook alweer?
Als we het toch over alliasen hebben, dark oscilators (zoiets) is toch een van de 100 alliasen van Technoboy?
Dutch Master is gewoon Dutch Master, uit Deurne, daar heeft Christiano niks mee te maken. Als je op www.discogs.com ff kijkt onder technoboy staan alle alliassen van hem erbij. Zijn er tientallen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:30 schreef Silaz het volgende:
Ik hoorde iets van Noisecontrollers ? of heb ik dat fout?
En jep, Dark Oscillators is er en van Technoboy, net als citizen, the hose, dutch masterz en ga zo maaar dooor
Volgens mij is het noisecontrollers....maar ik dacht dat het iemand van scantraxx was en niet van Fusionquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bedankt beiden, maar hoe zit het nou met SMD?
Het is een alias van Noisecontrollers om platen te releasen bij scantraxx. SMD is al wel aangekondigd als nieuwe scantraxx artiest alleen er is nog niet echt openbaar gemaakt dat SMD ook daadwerkelijk Noisecontrollers is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bedankt beiden, maar hoe zit het nou met SMD?
Aangezien SMD - just like you gedraaid wordt door de noisecontrollers tijdens de livesets, ga ik daar ook vanuit dat het ze zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is een alias van Noisecontrollers om platen te releasen bij scantraxx. SMD is al wel aangekondigd als nieuwe scantraxx artiest alleen er is nog niet echt openbaar gemaakt dat SMD ook daadwerkelijk Noisecontrollers is.
Ja daarom, heb ze 1 djset van 2 uur gezien waar Noisecontrollers alle SMD tracks draaiden ( Just like you, all for the thrill, dynamite soundz). Verder liveset op reset waar ze ook openden met all for the thrill, plus dat de sound gewoon helemaal NC is. Wachte op de Just Like You releasequote:Op donderdag 10 januari 2008 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Aangezien SMD - just like you gedraaid wordt door de noisecontrollers tijdens de livesets, ga ik daar ook vanuit dat het ze zijn
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is een alias van Noisecontrollers om platen te releasen bij scantraxx. SMD is al wel aangekondigd als nieuwe scantraxx artiest alleen er is nog niet echt openbaar gemaakt dat SMD ook daadwerkelijk Noisecontrollers is.
D-Block & S-Te-Fan - Ride with uzquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Set van Prophet ft Zany op Qlimax.
Wat is dat nummer op 25:00 ?
oeps, ik bedoelde de Hardstyle Masterzquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Dutch Master is gewoon Dutch Master, uit Deurne, daar heeft Christiano niks mee te maken. Als je op www.discogs.com ff kijkt onder technoboy staan alle alliassen van hem erbij. Zijn er tientallen.
lol ze hebben me op de hardstyle avond geplaatst..en dmv een loterij gaan ze vooraf bepalen wie wanneer moet draaien, dus het kan ook zijn dat ik op t einde moet, wat dus totaal niet overeenkomt met mn style..maar ja.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Op de hardstyle rookies avond 29 februari? Dan ben ik er bij in outland
gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef warezguy05 het volgende:
gezien op TV, vond het wel grappigquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hVLc_t40510
Technoboy met K-Traxxquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Hardstyle masterz is technoboy en nog iemand
Antonio Donaquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Hardstyle masterz is technoboy en nog iemand
jumpstyle forever jwtzquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hVLc_t40510
Mensen die jump jumpstyle noemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
jumpstyle forever jwtz
jumpen op hardstyle is ook vet moet je eens proberen!!!
hardjump word het dan.
Ik geef ook niks (meer) om jump hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef 16meter het volgende:
Mensen die het erg vinden dat andere mensen jump jumpstyle noemen.![]()
Mensen die wat geven om jump(style).![]()
![]()
Ennuh...
Mensen die geen oog voor sarcasme hebben.![]()
![]()
![]()
jump is dood!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik geef ook niks (meer) om jump hoor
quote:
Dov en Raoul die zijn echt wel goed voor (minstens) een paar ton per jaar hoor. Evenals de gebroeders Sjeuwtek.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
De hele grote namen zullen er ongetwijfeld een leuk zakcentje aan over houden. Maar ik denk dat het opzich meevalt. Platenverkoop levert sowieso al niet zoveel op vandaag de dag, de optredens doen 't m. Maar tonnen, miljoenen: neuh.
de nederlandse tegenhanger van jump wordt toch jumpstyle genoemd? dingen van tremble tracks label bijv..quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die jump jumpstyle noemen!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
de nederlandse tegenhanger van jump wordt toch jumpstyle genoemd, door de mensen van boven de rivieren of die het niet volgen? dingen van tremble tracks label bijv..
Dat bedoelde ik ook met "De hele grote namen zullen er ongetwijfeld een leuk zakcentje aan over houden". Zany en Prophet zijn de grote namen imo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dov en Raoul die zijn echt wel goed voor (minstens) een paar ton per jaar hoor. Evenals de gebroeders Sjeuwtek.
Je wordt niet geboekt in Australie en de USA voor een paar tientjes hoorMerchandising en plaatverkoop leveren geen gouden bergen op voor hun, maar zeker een leuk extra zakcentje.
Maar een Scope of Frontliner zullen een stuk minder verdienen.
zulke MC's laten wel zien dat wij hier in Nederland eigenlijk helemaal niet mogen zeikenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:44 schreef 16meter het volgende:
Subsonic is vet ja.
Italiaanse 'MCs'
Klinkt toch fucking stumperig, zo'n kneus die Italiaanse kermis kreten schreeuwt met een echotje erbij.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lekker nummertje
Technoboy - Rage
http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
niet zeuren, beter een goed uitziende DVD dan 1 die snel geleverd moet worden en bagger is....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef MrDice het volgende:
godver, qlimax dvd uitgesteld. volgens bol al tot en met de 25ste, mediamarkt krijgt ze pas binnen op 1 februari... gaan we dat weer krijgen!
Kvind m nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef Silaz het volgende:
Frontliner_-_Tuuduu__Rock_That_Thing-_SCANTRAXX033_-Vinyl-2008-HB![]()
![]()
als ze hem dan maar wel uiteindelijk releasen, anders krijgen we hetzelfde als met de sensation black dvd...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
niet zeuren, beter een goed uitziende DVD dan 1 die snel geleverd moet worden en bagger is....
wat een helden releasequote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef Silaz het volgende:
![]()
downloadingquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef Silaz het volgende:
Nou hier weer een nieuwe. Positieve reacties/opmerkingen e.d. altijd welkom, evenals negatieve haha. Let niet op de dubbele Let's Rock. Toen ik hem eergister aan het maken was, was het me ontschoten dat ik hem er al in had maargoed, het blijft een lekkere track dus (A) XD
Tracklist;
01.Her Voice (Super bass Mix) - Builder
02.Glorification (Stephy Remix) - E-Fect Anthem
03.Rock Civilization (Original Mix) - Headhunterz
04.Let's Rock (Tat & Zat Remix)
05.Silver Bullet - Donkey Rollers
06.Angels - Teequee
07.Facial - Activator Vs Carnifex
08.Let's Rock (Tat & Zat Remix)
09.F.M.W. (Straight In The Ass Mix) - Brainkicker
10.The 4 Elementz - A-Lusion
11.Angel (Hardstyle Masterz Cut) - The Nasty Boyz
alstublief. let me know what you think
http://www1.zippyshare.com/v/24000190/file.html
iets teveel hitjes in mijn optiekquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef Silaz het volgende:
Nou hier weer een nieuwe. Positieve reacties/opmerkingen e.d. altijd welkom, evenals negatieve haha. Let niet op de dubbele Let's Rock. Toen ik hem eergister aan het maken was, was het me ontschoten dat ik hem er al in had maargoed, het blijft een lekkere track dus (A) XD
Tracklist;
01.Her Voice (Super bass Mix) - Builder
02.Glorification (Stephy Remix) - E-Fect Anthem
03.Rock Civilization (Original Mix) - Headhunterz
04.Let's Rock (Tat & Zat Remix)
05.Silver Bullet - Donkey Rollers
06.Angels - Teequee
07.Facial - Activator Vs Carnifex
08.Let's Rock (Tat & Zat Remix)
09.F.M.W. (Straight In The Ass Mix) - Brainkicker
10.The 4 Elementz - A-Lusion
11.Angel (Hardstyle Masterz Cut) - The Nasty Boyz
alstublief. let me know what you think
http://www1.zippyshare.com/v/24000190/file.html
ik ga ff vloeken!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef Silaz het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
wat een helden releaseprachtig , i love bass
Eensch.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga ff vloeken!!
GODVERDOMMME, wat een gruwelijk dikke shit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeeee, dat waren de enige feestjes zo dicht in de buurt en dat nooit te vol wasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:13 schreef mstx het volgende:
http://www.gelderlander.nl/arnhem/article2441103.ece
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:22 schreef LeonH het volgende:
Natterman!!! Waar ben je!!!???
http://partyflock.nl/party/110744:Pussy_lounge.html
Volgens mij beginnen ze eindelijk een beetje wakker te worden hier
Meer Headhunterz - The Album, maar goed, genoeg nieuwe dingetjes om lekker te luisterenquote:VA - Qlimax 2007 (DVDA/CDDA)
Releasedate: Januari 2008
Q-Dance presents Qlimax. The 17th of September 2007, The Gelredome in Arnhem completely sold out, trasnformed to the party of partys, Qlimax. The organisation has outdone themself, this year it was bigger and better than last year. But the most important thing, the line-up with heroes like Fausto, Ghost, Showtek, Headhunterz, The Prophet, Zany and Technoboy
To give a memory to the visitors that can last a lifetime, the Qlimax DVD will be in stores in January. On this DVD there will be all the highlights of this years Qlimax and ofcourse the best sets. Besides that, there will also be a bonus disc, one of the evenings highlights: Headhunterz' liveset.
CD Tracklist:
01. Headhunterz - The Sacrifice
02. Traum - The Frame (The Raiders Remix)
03. Headhunterz vs Wildstylez - Project 1
04. Clive King & Exzellar - Evolution Leaps FWD
05. Headhunterz - Rock Civilization
06. A-Lusion - Perfect It
07. Headhunterz - Last Of The Mohicans (Qlimax DJ Tool)
08. Headhunterz - Subsonic
09. The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix)
10. Tatanka vs Headhunterz - Call It Muzic
11. Headhunterz - The Power Of The Mind (Qlimax 2007 Anthem)
12. Headhunterz - Hate It Or Love It
13. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On The Muzic
14. Headhunterz - (Scantraxx) Reloaded Part 2
15. Tatanka - Wise Massacre
Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Meer Headhunterz - The Album, maar goed, genoeg nieuwe dingetjes om lekker te luisteren
Flyer is hetzelfde als die van Mystery Land paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
zondag 11 mei, Fantasy Island, Het Hulsbeek in Oldenzaal, 1e grote outdoor festival van 2008, 20.000 mensen:
http://partyflock.nl/party/95515:Fantasy_island.html
ik ben aanwezig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |