gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef warezguy05 het volgende:
yesss.. paar uur geleden gebeld door B2S dat ik op 1 van hun rookie nights mag draaien met als inzet een plaatsje op decibel outdoor :p
gezien op TV, vond het wel grappigquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hVLc_t40510
Technoboy met K-Traxxquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Hardstyle masterz is technoboy en nog iemand
Antonio Donaquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Hardstyle masterz is technoboy en nog iemand
jumpstyle forever jwtzquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hVLc_t40510
Mensen die jump jumpstyle noemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
jumpstyle forever jwtz
jumpen op hardstyle is ook vet moet je eens proberen!!!
hardjump word het dan.
Ik geef ook niks (meer) om jump hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef 16meter het volgende:
Mensen die het erg vinden dat andere mensen jump jumpstyle noemen.![]()
Mensen die wat geven om jump(style).![]()
![]()
Ennuh...
Mensen die geen oog voor sarcasme hebben.![]()
![]()
![]()
jump is dood!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik geef ook niks (meer) om jump hoor
quote:
Dov en Raoul die zijn echt wel goed voor (minstens) een paar ton per jaar hoor. Evenals de gebroeders Sjeuwtek.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
De hele grote namen zullen er ongetwijfeld een leuk zakcentje aan over houden. Maar ik denk dat het opzich meevalt. Platenverkoop levert sowieso al niet zoveel op vandaag de dag, de optredens doen 't m. Maar tonnen, miljoenen: neuh.
de nederlandse tegenhanger van jump wordt toch jumpstyle genoemd? dingen van tremble tracks label bijv..quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die jump jumpstyle noemen!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
de nederlandse tegenhanger van jump wordt toch jumpstyle genoemd, door de mensen van boven de rivieren of die het niet volgen? dingen van tremble tracks label bijv..
Dat bedoelde ik ook met "De hele grote namen zullen er ongetwijfeld een leuk zakcentje aan over houden". Zany en Prophet zijn de grote namen imo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dov en Raoul die zijn echt wel goed voor (minstens) een paar ton per jaar hoor. Evenals de gebroeders Sjeuwtek.
Je wordt niet geboekt in Australie en de USA voor een paar tientjes hoorMerchandising en plaatverkoop leveren geen gouden bergen op voor hun, maar zeker een leuk extra zakcentje.
Maar een Scope of Frontliner zullen een stuk minder verdienen.
zulke MC's laten wel zien dat wij hier in Nederland eigenlijk helemaal niet mogen zeikenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:44 schreef 16meter het volgende:
Subsonic is vet ja.
Italiaanse 'MCs'
Klinkt toch fucking stumperig, zo'n kneus die Italiaanse kermis kreten schreeuwt met een echotje erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |