waarquote:Op maandag 7 januari 2008 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb trouwens laatst zelfs een vloeibare parfum van lush gekochtblack pearl
voor een redelijke prijs
Trustequote:Op maandag 7 januari 2008 23:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga pitten
Morgen moet ik naar de fotograaf
quote:
trustequote:
wel lachen he?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga pitten
Morgen moet ik naar de fotograaf
quote:
trustequote:
Ik ben nog meer dingen aan het doen dan KSC volgen en dan moet ik telkens zover naar beneden scrollen...quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben nog meer dingen aan het doen dan KSC volgen en dan moet ik telkens zover naar beneden scrollen...
Truste Tquote:Op maandag 7 januari 2008 23:40 schreef Tmaatje het volgende:
Truste Pheno en OA![]()
Ik ga ook maar eens slapen, doei !
tof!quote:
Vergeet dat lippenspul nietquote:
Lekker he?quote:
ja goftefdommequote:
papiiiiiiiieeeeeerquote:
Mooie ondertitelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ja goftefdomme
mijn lippenspul /mad
[..]
papiiiiiiiieeeeeer![]()
die vind ik niet zoquote:
Amenquote:
ja, iedereen behalve MPG denkt dat ik een pim0l hebquote:
hij is zo lekker zachtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die vind ik niet zoen toen zat er ook nog een "plak"van in goodie bag en die t-tree lipbalm werd ind e sale weggegeven bij 25euro (nouja die mocht je kiezen vanwege discon)
Koffie topics zijn altijd yummiequote:
ik niet, sterker nog ik weet wel zker van nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, iedereen denkt dat ik een pim0l heb
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koffie topics zijn altijd yummie
zie mijn editquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
ik niet, sterker nog ik weet wel zker van niet![]()
Dus NIET iedereen
Ja hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn er nog kano's? Ik heb nog trek.
truste MMquote:
voor jou altijdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trustequote:
JA?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:14 schreef Muck het volgende:
[..]
zie mijn edit
maar ehm, schatje, ik moet je wat vertellen
Tuurlijk, tante Mquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:17 schreef Muck het volgende:
hey ome M, wat denk je, ga je mee naar bed?
Buzzquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:18 schreef buzzer het volgende:
Zo, nog heel even hier langs en dan naar bed
M&Mquote:
ja mooie boel...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:18 schreef buzzer het volgende:
Zo, nog heel even hier langs en dan naar bed
quote:
quote:
quote:
nah, M&M klinkt veel beter dan PM of MPquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:21 schreef MPG het volgende:
Zeg buzz... over woensdag he? Hoe laat moet ik darvoor aanwezig zijn?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
nah, M&M klinkt veel beter dan PM of MP
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
nah, M&M klinkt veel beter dan PM of MP
quote:
zullen we het hem maar niet aandoen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:26 schreef Muck het volgende:
of PostMortum
of MilitairePolitie
allebei niet echt positief he buzz?
M&B kan wel
zijn we gewoon een spelletje
MB
kano'squote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waar is je punt?quote:
Voor mij ook jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:33 schreef Peterchris het volgende:
En toen was de vakantie officieel voorbij
Prima. Niet al te druk op het werk.quote:
Mooi mooi!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Prima. Niet al te druk op het werk.![]()
Alweer druk bezig om een volgende vakantie te plannen.
Moeten we ff goed plannen dan!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi mooi!
Binnenkort maar ff dat bakkie inhalen denk?
Hey Buzzquote:
quote:
Ach nog maar 6 maanden tot de volgende vakantiequote:
Ja, ik mag vandaag weer. En wel om de zeer christelijke tijd van 13.00 uurquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Buzz![]()
[..]
![]()
Moet je weer naar school heute?
Ah joh, daar slaan we ons ook wel weer doorheenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:03 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ach nog maar 6 maanden tot de volgende vakantie
Je doet een universitaire studie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:03 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ach nog maar 6 maanden tot de volgende vakantie
Wat een feest!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik mag vandaag weer. En wel om de zeer christelijke tijd van 13.00 uur
Ik doe ook een universitaire studie, en dan heb je echt alleen vakantie met Kerst en in de zomer. Ik heb tussen de trimesters door wel een weekje vrij vaak, en de feestdagen natuurlijk. Al zijn dat er in ons land nog steeds te weinigquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Je doet een universitaire studie?
Anders heb je nog wel wat meer vrije dagen...![]()
Ja dat wel jaquote:Wat een feest!![]()
Ja bedrijfskunde, maar goed, dat is de volgende officiële vakantie. Komt nog heel wat officieus spul tussendoor natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Je doet een universitaire studie?
Anders heb je nog wel wat meer vrije dagen...![]()
[..]
Wat een feest!![]()
Succes ermeequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:29 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ja bedrijfskunde, maar goed, dat is de volgende officiële vakantie. Komt nog heel wat officieus spul tussendoor natuurlijk![]()
Enfin, tijd om maar weer eens college te volgen. Adieu
Dat weet ik nog van mijn vriendin. Zij studeerde rechten en zij had ook maar 2 officiële vakanties.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik doe ook een universitaire studie, en dan heb je echt alleen vakantie met Kerst en in de zomer. Ik heb tussen de trimesters door wel een weekje vrij vaak, en de feestdagen natuurlijk. Al zijn dat er in ons land nog steeds te weinig
Fietsje!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SCHATJENS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |