abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2008 @ 19:27:31 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55855266
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 7 januari 2008 @ 19:29:17 #2
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55855310
Siemerink, hier heb je gelijk mijn tussentijds rapport van Feijenoord. Al een keer voor een ander topic geschreven.
quote:
Keepers
Henk Timmer: Tja, wat kan er over hem gezegd worden. Goede lijnkeeper en daar is ook alles mee gezegd. Onzeker bij corners en vrije trappen, lange ballen hoef je niet aan hem over te laten, want dat lijd keer op keer tot balverlies (Heb er afgelopen weekend eens op zitten letten en het bevestigde mijn mening). Schijnt dat de contractbesprekingen niet zo geweldig verlopen. Ik had het wel geweten als ik in het bestuur zat. Tabéé. 5.5

Sherif Ekramy: Aan het begin van het seizoen zag iedereen in hem de nieuwe eerste keeper, ik niet, maar dat terzijde. Hij werd het niet. Reden is me onbekend. Mag zo langzamerhand wel een kans gaan krijgen, want hij wil spelen en de tijd is ook wel aangebroken om te gaan spelen. Hoop dat hij met de winterstop verhuurt wordt, zodat iedereen met eigen ogen kan zien dat deze jongen het in zich heeft, want ondanks dat ik hem niet als eerste keeper zie, is het wel een talentvolle keeper met een mooie toekomst in het verschiet. Geen cijfer

Erwin Mulder: Nog niet gespeeld. Schijnt een talent te zijn. Zien we in de toekomst wel een keer onder lat staan. Geen cijfer

Verdedigers
Tim de Cler: Enige speler in de verdediging die kan opbouwen. Komt veelvuldig op aan de zijkanten en is daardoor een gevaar voor elke tegenstander. Laat verdedigend zijn man wel eens lopen. Kan nog wel beter. 6,5

Kevin Hofland: We zijn de minst gepasseerde verdediging van Nederland, dus hij zal iets goed doen. Op het veld vind ik hem nooit zo opvallen en kan daarom ook niet zo een goed oordeel over hem vellen. Kopsterk en dus gevaarlijk bij corners. Zijn fouten bij Groningen ben ik nog niet vergeten en alleen daarom krijgt hij van mij een 6.

Ron Vlaar: Alweer geblesseerd... Zal hij ooit op zijn oude niveau komen? We zullen het zien. Tot dan kan ik niet echt een oordeel over hem vellen. Geen cijfer

Andre Bahia: Ik ben, in tegenstelling tot veel van mijn medesupporters, gecharmeerd van deze verdediger. Sterk aan de bal en wint veel duels. Toch maakt hij af en toe nog fouten die doelpunten kosten. Duidelijk gegroeid t.o.v. vorig jaar. 6,5

Theo Lucius: Zwakste schakel van de defensie. Verdedigend loopt hij keer op keer te kutten. Voetballend iets oplossen zal bij hem nooit voorkomen. Hij zal altijd voor de makkelijkste oplossing kiezen, het tikkie terug. Hierdoor lijden we balverlies, omdat Timmer die bal weer naar voren kwakt, met als gevolg balverlies. 4.5

Serginho Greene: Ik mag Greene niet, gaat ook nooit gebeuren. Ben nog niet echt onder de indruk van zijn invalbeurten. Heeft nauwelijks gespeelt en ga hem daarom geen cijfer geven. Misschien aan het einde van dit seizoen. Geen cijfer

Dwight Tiendalli: Nog niet gespeeld. Mag van mij ten faveure van Lucius worden opgesteld, wanneer hij weer fit is. Laat hem maar bewijzen, dat hij geen Kuipvrees heeft. Geen cijfer

Jordy Buijs: Schijnt een groot talent te zijn. Heb hem zelf nog nooit zien spelen, dus kan er geen oordeel over vellen. Van Marwijk moet hem een kans geven i.p.v. te zoeken naar een nieuwe verdediger. Geen cijfer

Middenveld:
van Bronckhorst: Stofzuiger op het middenveld. Fel in duels, schuwt harde tackles niet. Deze speler hadden we nodig op het middenveld. Belangrijk voor Feijenoord. Ben blij dat hij is teruggekeerd. Enige minpuntje: In enkele wedstrijden onzichtbaar geweest en laat dat nu net de grote wedstrijden, op ajax na, zijn geweest. 8

Nuri Sahin: Gehuurde speler van Dortmund. Teruggezakt na een sterk begin. Heeft een uitstekende passing. 7

Luigi Bruins: Heeft me positief verrast. Afgelopen week tegen Sparta liet hij eigenhandig zien hoeveel waarde hij kan hebben voor Feijenoord. Elke pass van hem was op maat en het gevaar voorin verdrievoudigde. Genot om naar te kijken, hoop dat we er nog lang van kunnen genieten. 7,5

Nicky Hofs: Onvermoeibare motor op het middenveld. Tijd uit de roulatie geweest en afgelopen week zijn rentree gemaakt. Is gedreven en vormt een goed koppel met Makaay. Denk dat we daar nog van gaan genieten. Een ander pluspunt is zijn felheid, daar moeten er meer van zijn. 6.5

Jonathan de Guzman: Zijn gedrevenheid op het veld moet een voorbeeld zijn voor alle andere spelers. Is overal op het veld te vinden. Heeft er een uitstekende eerste seizoenshelft opzitten. Een hele verademing na vorig jaar. Ben bang dat hij aan het eind van dit seizoen vertrekt. Laat het voor een mooi bedrag zijn. 7,5

Danny Buijs: Danny is me tegengevallen. Had meer van hem verwacht, maar hij heeft dat nog niet laten zien. Vooral de wedstrijd tegen Groningen ergerde ik me dood aan hem. Stond erbij als een kip zonder kop en niks wat hij deed lukte. Sla hem wel hoger aan dan Lucius 5

Georgino Wijnaldum: Van Marwijk wordt verweten niet met jeugd om te kunnen gaan. Hier bewijst hij het tegendeel. Verkiest Wijnaldum nu al boven Buijs. Wijnaldum is jong, gretig en wil graag. Zal nog veel moeten leren, maar heeft goede spelers om zich en kan daar veel van leren. 6

Leroy Fer: Zie Wijnaldum. Geen cijfer, omdat hij nog maar een invalbeurt heeft gehad.Geen cijfer

Aanval:

Roy Makaay: Held! Wat kan er over gezegd worden. Doet wat hij moet doen. Hij krijgt geen 10, omdat hij een paar keer echt onzichtbaar was.9

Michael Mols: Maakt zelden een invalbeurt en als hij er wel een heeft, dan doet hij het redelijk. 6

Andwele Slory: Zoef-zoef de haas. Razendsnel en daarom bruikbaar. Ben nog niet echt overtuigd van de rest van zijn kwaliteiten. FC Groningen-uit en eerste helft NEC was hij echt waardeloos.6

Chun-Soo Lee: Verdient een kans nu hij zijn reis heeft gemaakt ( ). Zal nog veel moeten spelen, voordat hij iedereen voor zich weet te winnen. Tegen Sparta liet hij af en toe redelijke dingen zien, al zal zijn eindpass nog wat moeten verbeteren. Laten we hopen dat hij beter wordt.5.5

Tim Vincken: Type Slory, al is die laatste beter. Brekebeentje, kan vertrekken. Geen cijfer

Diego Biseswar: Vuilnisman, mag deze zak mee. Geen karakter/mentaliteit. Geen cijfer

Trainer: Van Marwijk had een moeilijke taak om na afgelopen seizoen Feijenoord weer op de rails te krijgen. Daar is hij tot nu deels in geslaagd, getuige de wisselvallige uitslagen in uitduels. Feijenoord kan beter, Feijenoord moet beter. Begin me meer en meer te irriteren aan het afwachtende spel. Het tempo moet omhoog, daar hebben we best de spelers voor. Thuis zijn we onverslaanbaar. Pluspunt is dat hij jeugd een kans geeft. 7

Eindoordeel: Feijenoord kan beter. In de winterstop kijken of er wat gehaald kan worden en daarmee verder bouwen.
Elite
Tegen TTIP
pi_55855489
quote:
Erwin Mulder: Nog niet gespeeld. Schijnt een talent te zijn. Zien we in de toekomst wel een keer onder lat staan. Geen cijfer
1x, deed het goed (al kreeg ie weinig ballen)
  maandag 7 januari 2008 @ 19:37:45 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_55855548
Kan me wel in Happel's oordeel vinden. Ik zie ook geen "continuïteitsfoutjes". Hofland is mij dit seizoen een beetje tegengevallen, had meer ervarenheid verwacht. Nog redeijk wat stomme foutjes gemaakt, ik vraag me eigenlijk af of Vlaar niet beter is als hij ééns een heel seizoen de kans zou krijgen en niet geblesseerd zou raken. Aan de andere kant speelde Bahía vorig seizoen onder de 'teugels van Vlaar' een stuk zwakker. Misschien wordt er beter getraind, misschien heeft Hofland meer invloed dan ik denk, ik weet het niet. Ik vind het iig wel verbazingwekkend dat we de minst gepasseerde verdediging hebben, want voor mijn gevoel zie ik niet zo heel veel minder gekluns dan vorig jaar. Vooral de wedstrijden tegen de subtoppers waren soms echt tenenkrommend...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_55855786
quote:
Nicky Hofs: Onvermoeibare motor op het middenveld. Tijd uit de roulatie geweest en afgelopen week zijn rentree gemaakt. Is gedreven en vormt een goed koppel met Makaay. Denk dat we daar nog van gaan genieten. Een ander pluspunt is zijn felheid, daar moeten er meer van zijn. 6.5

Jonathan de Guzman: Zijn gedrevenheid op het veld moet een voorbeeld zijn voor alle andere spelers. Is overal op het veld te vinden. Heeft er een uitstekende eerste seizoenshelft opzitten. Een hele verademing na vorig jaar. Ben bang dat hij aan het eind van dit seizoen vertrekt. Laat het voor een mooi bedrag zijn. 7,5
Snap jou niet helemaal, vind Nicky beter dan Jona gespeeld hebben, had het idee dat Jona pas ging spelen toen Nicky weg viel........maar ieder zn mening.
  maandag 7 januari 2008 @ 19:49:02 #6
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55855900
Makaay wil na zijn carrière wel jeugdtrainer worden
pi_55855903
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Snap jou niet helemaal, vind Nicky beter dan Jona gespeeld hebben, had het idee dat Jona pas ging spelen toen Nicky weg viel........maar ieder zn mening.
heb je met ze geknikkerd?
pi_55855926
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:29 schreef Happel het volgende:
Siemerink, hier heb je gelijk mijn tussentijds rapport van Feijenoord. Al een keer voor een ander topic geschreven.
[..]
Kan het grotendeels vinden in je cijferlijst. Alleen Timmer verdient mijns inziens meer (6 a 6,5 ofzo). Heeft ook een aantal bovengemiddelde reddingen gehad dit seizoen.

De Guzman zou ik persoonlijk een 8 geven. Geweldige speler om naar te kijken en heeft de leeftijd om nog heel ver te groeien. Hofs verdient vooral op basis van het begin van het seizoen ook meer. De combi's met Makaay in de eerste wedstrijden waren om van te smullen.

Ben heel benieuwd naar de nieuwe aanwinsten.
  maandag 7 januari 2008 @ 19:51:50 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55855984
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Hofs is wel goed, maar vooral door zijn gedrevenheid en felheid valt hij op. De Guzman is echt iemand die het verschil kan maken. Goed schot en een goede pass, en daarnaast fysiek sterk en snel. Vind hem samen met Makaay en Giovanni de beste speler van het huidige Feyenoord.

Ik snap ook niet waarom iedereen altijd zegt dat als er een mooi bedrag geboden wordt hij weg mag met een strik eromheen, hij is echt superbelangrijk in dit elftal.
2000 light years from home
pi_55856092
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:49 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

heb je met ze geknikkerd?
Ik kan niet knikkeren
  maandag 7 januari 2008 @ 20:16:27 #11
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_55856632
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hofs is wel goed, maar vooral door zijn gedrevenheid en felheid valt hij op. De Guzman is echt iemand die het verschil kan maken. Goed schot en een goede pass, en daarnaast fysiek sterk en snel. Vind hem samen met Makaay en Giovanni de beste speler van het huidige Feyenoord.

Ik snap ook niet waarom iedereen altijd zegt dat als er een mooi bedrag geboden wordt hij weg mag met een strik eromheen, hij is echt superbelangrijk in dit elftal.
Klopt. Wordt enorm onderschat. Hij is zo compleet. Als hij wat meer zijn momenten leert kiezen (en die tijd heeft ie) en volwassener wordt in zijn spel kan je Sneijder-achtige bedragen voor hem vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DatMeenJeNiet op 07-01-2008 20:21:29 ]
  maandag 7 januari 2008 @ 20:18:20 #12
53267 TC03
pi_55856689
Onderschat bedoel je denk ik.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:18:44 #13
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_55856698
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Klopt. Wordt enorm overschat onderschat. Hij is zo compleet. Als hij wat meer zijn momenten leert kiezen (en die tijd heeft ie) en volwassener wordt in zijn spel kan je Sneijder-achtige bedragen voor hem vragen.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 7 januari 2008 @ 20:21:48 #14
123545 DatMeenJeNiet
pi_55856800
Dat dus.
pi_55857353
Een mooi, realistisch lijstje cijfers Happel. Dat jij Greene niet mag kan ik wel billiken, maar in potentie vind ik hem wel de beste rechtsback in deze selectie.
Een nieuwe aankoop deze week zie ik niet gebeuren. Het is te hopen dat Bosz en consorten zich aan hun woord houden en niet met een ´kwantiteit aankoop´ aan komen zetten voor 31 januari als de resultaten tegen gaan vallen. Uit de eredivisie zie ik trouwens ook niet iemand die ik er graag bij wil hebben als je kijkt naar de positie van fysiek sterke verdedigende middenvelder.
Een plaats bij de eerste vijf (is de doelstelling) is natuurlijk haalbaar met deze selectie. Kampioen wordt Feyenoord alleen als ze na de 1-0 meer door durven te drukken, vooral in uitwedstrijden. Ook moeten er niet teveel blessures vallen, want deze selectie is niet breed genoeg.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:42:37 #16
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55857380
Hij wordt niet onderschat, iig niet door mij. Feit is gewooon dat hij op den duur zal vertrekken. Feijenoord kan hem niet vasthouden, wanneer er een topploeg aan de deur staat te kloppen. Daarom acht ik de kans wel groot dat hij na dit seizoen niet meer in de Kuip te bewonderen is, tenzij hij zelf wil blijven.
Elite
Tegen TTIP
pi_55857829
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:42 schreef Happel het volgende:
Hij wordt niet onderschat, iig niet door mij. Feit is gewooon dat hij op den duur zal vertrekken. Feijenoord kan hem niet vasthouden, wanneer er een topploeg aan de deur staat te kloppen. Daarom acht ik de kans wel groot dat hij na dit seizoen niet meer in de Kuip te bewonderen is, tenzij hij zelf wil blijven.
Ik denk dat ie, ook afhankelijk van waar Feyenoord gaat eindigen dit seizoen, nog een seizoen zal blijven. Aan de andere kant kan ie elk moment zn NL-se paspoort ophalen en is daarom in bepaalde Europese competities ook makkelijker inzetbaar en daarom aantrekkelijker. Ik hoop dat ie blijft maar op den duur zal hij onhoudbaar zijn en mag hij ook alleen voor de hoofdprijs weg.

Is De Guzman trouwens niet ook 1 van die spelers uit die investeringspoule van jonge spelers? De investeerders daarvan zullen, rendementstechnisch gezien, waarschijnlijk een vroegere verkoop wel zien zitten. Nu maar hopen dat zij geen doorslaggevende stem daarin zullen hebben..
pi_55857934
Ja, oladijee Feyenoord!

volgens mij is een tvp minder storend maar goed.
  maandag 7 januari 2008 @ 21:24:42 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55858580
Net een stukje met van Hanegem en (oude beelden van) Happel bij Holland Sport. Mooie televisie.
Elite
Tegen TTIP
pi_55859131
kutzooi gemist
pi_55859259
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:40 schreef M.Melandri het volgende:
kutzooi gemist
Hier staat dat stukje online. Vanaf minuut 43:30 ofzo.

Klik!
pi_55859591
komende 5 wedstrijden meot je eigenlijk gewoon 15 punten kunnen halen.. alleen uit bij excelsior, thuis moet je sowieso winnen
  maandag 7 januari 2008 @ 22:17:05 #23
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55860158
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:14:25 #24
139407 jorienvdherik
pi_55863305
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:56 schreef M.Melandri het volgende:
komende 5 wedstrijden meot je eigenlijk gewoon 15 punten kunnen halen.. alleen uit bij excelsior, thuis moet je sowieso winnen
Zei ik ook al,

in januari winnen we alles
pi_55863582
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zei ik ook al,

in januari winnen we alles
Ik hoop het.

Als dat lukt dan maken we grote kans op het kampioenschap want dan kan het niet anders dan dat we nog bovenaan staan begin februari - zelfs als we ajax-uit mochten verliezen.

Maar met 13 punten uit die 6 wedstrijden (dus incl ajax-uit) kan ik ook leven, en is wellicht iets realistischer om vanuit te gaan. Ik probeer te waken voor al te veel optimisme.

Slechte TVP.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:31:37 #26
139407 jorienvdherik
pi_55863631
quote:
Roda JC hoopt Tiendalli te kopen van Feyenoord

Dwight Tiendalli staat nadrukkelijk in de belangstelling van Roda JC. De rechtsback mag komende seizoenshelft verhuurd worden aan een andere club, maar de Limburgers willen Tiendalli liever kopen.

'We willen hem graag voor langere tijd binnenhalen,' bevestigt directeur Huub Narinx tegenover het AD. 'Je moet dus denken aan een definitieve aankoop. Van huur voor een half jaar, zoals Feyenoord graag wil, zijn wij geen voorstander. Dus als dat de enige mogelijkheid is om Tiendalli te krijgen, zijn we een stuk minder in hem geïnteresseerd.'

Gesprekken tussen beide clubs zijn nog niet gevoerd. Volgens Peter Bosz, technisch directeur van Feyenoord, zullen de onderhandelingen binnenkort starten. 'We hebben het met Roda nog niet over verhuur dan wel verkoop gehad. Ik hoor binnenkort wel wat zij willen.'
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:42:42 #27
123545 DatMeenJeNiet
pi_55863807
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Doe maar ruilen tegen de Fauw.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:43:36 #28
139407 jorienvdherik
pi_55863817
Ik zie een Meeuwis ruil
  dinsdag 8 januari 2008 @ 02:45:33 #29
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55864566
Makaay is een geweldige gozer en doet het prima, maar toch vallen z'n aantal doelpunten me nog een klein beetje tegen. Een spits van zijn kaliber zou toch ook moeten kunnen scoren tegen Twente, Heerenveen, Ajax en PSV? Heeft natuurlijk ook met z'n aanvoer te maken, maar toch. Veel van z'n doelpunten waren eigenlijk redelijk stomme blunders van zwakke tegenstanders en penalty's.

Een 7,5 van mij, gezien het feit dat ie toch best nog wel eens mist en tot nu toe volledig ontbrak in de grote wedstrijden. Tegen bovengenoemde clubs kreeg ie elke keer wel 1 of 2 (halve) kansen, die had ie er in moeten schieten. Dan had ie een 9 gehad, of zelfs een 10 als ie de winnende tegen Ajax erin had geknald .

[ Bericht 7% gewijzigd door De.Kromme op 08-01-2008 02:55:27 ]
  dinsdag 8 januari 2008 @ 02:50:46 #30
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55864580
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede realistische beoordeling . Al vind ik Lucius dan weer net ietsje beter dan Buijs en Timmer had van mij een 6,5 gehad en Makaay, zoals ik hierboven zei, een 7,5. Voor de rest redelijk met je eens.
pi_55865594
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Doe maar ruilen tegen de Fauw.
Of Lamah. Weliswaar geen verdediger, maar leuke speler.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:41:14 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55865641
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 02:50 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Goede realistische beoordeling . Al vind ik Lucius dan weer net ietsje beter dan Buijs en Timmer had van mij een 6,5 gehad en Makaay, zoals ik hierboven zei, een 7,5. Voor de rest redelijk met je eens.
Waarom Buis lager dan Lucius? Buijs valt af en toe in maar maakt geen grote fouten, in tegenstelling tot Lucius. Wat erger ik me vaak 90 minuten lang aan hem.
pi_55865690
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 02:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]

Een 7,5 van mij, gezien het feit dat ie toch best nog wel eens mist en tot nu toe volledig ontbrak in de grote wedstrijden. Tegen bovengenoemde clubs kreeg ie elke keer wel 1 of 2 (halve) kansen, die had ie er in moeten schieten. Dan had ie een 9 gehad, of zelfs een 10 als ie de winnende tegen Ajax erin had geknald .
Tegen Ajax stond ie natuurlijk net na rust al onder de douche na die bodycheck van sjonnie heitinga. Anders had ie er gewoon 4 ingeknald natuurlijk.

Ik denk dat ie meer verdient dan een 7,5. Puur om de reden dat ie ook in de ogen van de tegenstander zó gevaarlijk is dat ie altijd 2 verdedigers bij zich houdt wat weer ruimte creeert voor de andere Feyenoorders.
pi_55865827
Toch benieuwd hoe dat met die Bruno Silva gaat.

Het zou echt iets voor Feyenoord zijn om dat op een domme manier op te geven omdat Nijland zn mond open trekt.
pi_55865859
Welke mod is er opeens tvps aan het verwijderen?
pi_55865981
Ajax schijnt volgens Voetbalprimeur te hebben geboden op Bruno Silva. Maar Groningen wil niet onderhandelen met Ajax. Nou Feyenoord, grijp je kans
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_55866094
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:06 schreef Steven184 het volgende:
Ajax schijnt volgens Voetbalprimeur te hebben geboden op Bruno Silva. Maar Groningen wil niet onderhandelen met Ajax. Nou Feyenoord, grijp je kans
Ze willen uberhaupt niet onderhandelen...

Zou wel iets voor ons zijn om dan te zeggen ok, doen we t niet. Terwijl ajax gewoon een bod doet en die speler haalt.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:31:15 #38
139407 jorienvdherik
pi_55870306
zoals met suarez
quote:
Ivan Klasnic staat in de belangstelling van Hannover 96. Werder Bremen heeft nog geen aanstalten gemaakt om het aflopende contract van de Kroatische aanvaller te verlengen. (Kicker)
Als Feyenoord hier nou achter heen gaaat

[ Bericht 64% gewijzigd door jorienvdherik op 08-01-2008 12:39:04 ]
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:16:20 #39
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55871318
Houd nou eens op met het constant noemen van namen van spelers die toch niet komen .
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:17:48 #40
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55871359
Wat denken we er van Zaterdag???
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:20:26 #41
139407 jorienvdherik
pi_55871425
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:17 schreef PyTh het volgende:
2-0
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:21:48 #42
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55871459
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:16 schreef Happel het volgende:
Houd nou eens op met het constant noemen van namen van spelers die toch niet komen .
Idd, zo irritant.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:24:26 #43
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55871524
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

2-0
Sta je weer klaar met je vlaggetje als de bussen aankomen?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:38:50 #44
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55871871
Over namen gesproken. Die Ugur Yildirim heeft momenteel geen club..
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:39:40 #45
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55871889
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:16 schreef Happel het volgende:
Heel storend ja.
pi_55871920
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:39 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Heel storend ja.
Moet jij zeggen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:46:14 #47
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55872046
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Moet jij zeggen
Ik post hier af en toe wel een gerucht van een site ja, maar ik kom niet constant met namen die niet eens in verband zijn gebracht met Feyenoord aanzetten.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:50:43 #48
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55872153
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Denk dat het niet de moeite loont voor die 2 bussen die PSV meestal meeneemt.

Niet eens 1000 man volgens mij hé?

PSV: famous for not travelling
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:53:51 #49
139407 jorienvdherik
pi_55872253
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

krijg jij nou maar lekker pis op je, gegooid vanaf het feyenoord vak boven het uitvak
pi_55872313
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:17 schreef PyTh het volgende:

dinsdag 8 januari 2008 @ 14:04:18 #51
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55872548
't Is verplaatst naar zaterdag hoor.
pi_55872564
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

PSV speelt toch echt zaterdag avond
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55872676
Pas de OP dan aan
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:33:19 #54
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55873301
Ik heb zin in zaterdag.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_55873572
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:33 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb zin in zaterdag.
Ik ook
pi_55873662
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:38 schreef ursel het volgende:
Over namen gesproken. Die Ugur Yildirim heeft momenteel geen club..
houden zo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:50:59 #57
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55873813
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:46 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

houden zo
Als ie transfervrij is : halen. Meer dan prima speler voor de breedte met een onzettend goede trap. Maar goed, niet aan de orde dit.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:53:35 #58
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55873893
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Als ie transfervrij is : halen. Meer dan prima speler voor de breedte met een onzettend goede trap.
pi_55874081
quote:

[..]

Als ie transfervrij is : halen. Meer dan prima speler voor de breedte met een onzettend goede trap. Maar goed, niet aan de orde dit.
pi_55874152
quote:

[..]

Bouaouzan halen! Ontzettend goede tackel!
Quincy Owusu-Abeyie halen! Ontzettend snel en kan mooie truuckjes!

Rot op ofzo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:07:36 #61
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55874241
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bouaouzan halen! Ontzettend goede tackel!
Quincy Owusu-Abeyie halen! Ontzettend snel en kan mooie truuckjes!

Rot op ofzo
Nee, van spelers als Kargbo en Klavan wordt je blij. . Ik zeg toch : alleen als ie transfervrij is.
pi_55874849
quote:
Feyenoord heeft nog geen club voor Ekramy

Sherif Ekramy blijft mogelijk de tweede seizoenshelft bij Feyenoord. De Egyptenaar mag van de Rotterdammers op huurbasis vertrekken naar een Eredivisieclub, maar vooralsnog hebben zich geen clubs gemeld bij de Stadionclub.
In Sportweek vertelt zijn manager Ton Poldner dat er reeds één club belangstelling toonde, maar inmiddels van een overgang af zag. "Ik verwacht niet dat een Nederlandse club zich deze maand nog voor hem meldt. Er is tot nu toe één club voor Sherif geweest, maar die vond het bij nader inzien tóch niet kunnen ten opzichte van de huidige doelman om hem te halen. Momenteel zie ik geen Eredivisieclub die een keeper nodig heeft. Of het zouden clubs als Excelsior of VVV-Venlo moeten zijn, maar die hebben weinig financiële middelen. Al zou Sherif een kans daar met open armen ontvangen", aldus Poldner.

Een overstap naar het buitenland is ook een optie voor Ekramy, maar of Feyenoord daaraan wil meewerken is nog de vraag. Vooralsnog hebben zich nog geen clubs gemeld voor de Egyptenaar.

Nog even bankzitten dus.
pi_55874911
klote voor die jongen, ik gun hem echt een basisplaats
pi_55875833
Wanneer is de nieuwjaarsreceptie?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:32:01 #65
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55876379
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:07 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Nee, van spelers als Kargbo en Klavan wordt je blij. . Ik zeg toch : alleen als ie transfervrij is.
Ja, ik wel. Kijk wat vaker voetbal, dan kom je misschien tot dezelfde conclusie.

Maar Yildirim halen.

Hij kan alleen goede vrije trappen nemen en dat was het...
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:01:38 #66
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55877140
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer is de nieuwjaarsreceptie?
Vanavond.
pi_55877359
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Vanavond.
Met van de Herik aan het roer was de nieuwjaarsreceptie altijd iets om naar uit te kijken. Ben benieuwd hoe het er vanavond uit gaat zien. Komt het toevallig op Studio Sport?
pi_55877615
Saidi nu officieel verhuurd.
pi_55878607
Even iets luchtigs:
quote:
Oliegeld stinkt bij Feyenoord

Geld stinkt niet, maar wel als het van olie komt. Russische oliemiljardairs krijgen bij Feyenoord geen voet aan de grond, hoe kleurrijk ze ook zijn. Feyenoord-coach Bert van Marwijk en commercieel directeur Chris Woerts van de Rotterdamse club wimpelen in een reclamespot een variant van Chelsea-baas Roman Abramovitsj af.

De campagne van biermerk Amstel is een persiflage op de trend dat steenrijke oliebarons à la Abramovitsj voetbalclubs opkopen. Van Marwijk en Woerts, beiden strak in het pak, wijzen in de commercial de gladde zakenman 'Amstellovich' af als hij voor De Kuip op de motorkap van zijn auto een koffer met bankbiljetten probeert te slijten. Het duo beent vervolgens resoluut richting de Kuip.

Bron: Telegraaf
Het is dus een reclamespotje voor Amstel.

Benieuwd wanneer het wordt uitgezonden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:06:04 #70
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55878646
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Even iets luchtigs:
[..]

Het is dus een reclamespotje voor Amstel.

Benieuwd wanneer het wordt uitgezonden.
Ik heb em al gezien wel een leuke reclame opzich, maar de vrienden van Amstel waren leuker natuurlijk. Ik ben benieuwd naar de wedstrijd zaterdag
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:06:17 #71
139407 jorienvdherik
pi_55878651

De nieuwe Feyenoord shirts....
pi_55878692
Dat uitshirt moet ik hebben!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:08:40 #73
139407 jorienvdherik
pi_55878707
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat uitshirt moet ik hebben!
Ik ook wel,

De jubileumshirts voor voetbaljaargang 2008/2009 zijn gepresenteerd tijdens de nieuwjaarsreceptie. Wim Jansen en Rinus Israel kregen het uit- en thuisshirt uitgereikt uit handen van algemeen directeur Eric Gudde. De uitreiking kreeg zo het toepasselijke historische tintje. Jansen en Israel wonnen in 1970 de Europa Cup 1 in een shirt dat als inspiratiebron werd gebruikt voor het shirt dat ze dinsdagmiddag in ontvangst namen.

Het uitshirt waarmee Feyenoord in 1970 zijn grootste succes boekte, vertoont veel gelijkenissen met het shirt waarmee Feyenoord vanaf aankomend seizoen aantreedt. Behalve in de kleursamenstelling komt dat tot uiting met het boordje, dat is geïnspireerd op de creatie van toen. Ook bij het thuisshirt komt de historische link met het boord tot uiting. Bij het thuisshirt valt verder de zwarte bies op. Bij beide shirts is het gouden logo geborduurd, waarmee een traditie in ere is hersteld en aan de wens van veel supporters tegemoet is gekomen.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:08:46 #74
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55878709
Met shirtreclame?
kankelul.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:10:07 #75
139407 jorienvdherik
pi_55878729
Feyenoord moet organisatorisch, financieel en sportief een stabiele koers blijven varen. De club moet dat bewerkstelligen door de weg der geleidelijkheid te blijven bewandelen. Het was dinsdagmiddag de belangrijkste boodschap van algemeen directeur Eric Gudde tijdens de traditionele nieuwjaarsspeech. Gudde, die een korte en lange termijnvisie verwoordde, had ook nieuws: de club heeft met het Feyenoord investering Fonds 2008 een nieuw investeringsmodel gelanceerd. Daarbij kunnen investeerders participeren in talentvolle spelers die nog moeten worden aangetrokken. ‘Er is enige investeringsruimte en dat is heel lang geleden’, aldus Gudde.

Eric Gudde koos er in zijn eerste speech als directeur voor niet al te lang stil te staan bij wat er verkeerd was gegaan in 2007. De directeur keek liever naar een aantal positieve gebeurtenissen (zoals het aantreden van de Raad van Commissarissen en de lancering van investeringsmodellen) die het fundament legden onder de wederopstanding van de club. Zowel organisatorisch, financieel als sportief, gaf Gudde te kennen.

Sportief gezien wordt er voor het hoogste gegaan, maar ‘overspannen verwachtingen uitspreken zou onterecht zijn’. Gudde: ‘Laten we niet vergeten dat het dit seizoen de doelstelling was om te strijden voor de plekken twee tot en met vijf.’

De teneur was helder: realisme moet de boventoon voeren in De Kuip. Op alle vlakken. ‘Ondanks het verbeterde perspectief, is Feyenoord nog niet af. De koers is helder: Feyenoord werkt hard aan een sterk en duurzaam organisatorisch en financieel fundament. Op de korte termijn is er weliswaar financieel al iets meer stabiliteit, maar er zijn nog steeds schulden en Feyenoord moet nog steeds zeer scherp op de knip letten, en vooral geen onverantwoorde uitgaven doen om niet weer in de gevarenzone te komen’, aldus Gudde.

Met de komst van de nieuwe Kuip stipte Gudde nog een punt voor de lange termijn aan. Hij benadrukte dat in het nieuwe stadion de authentieke sfeer gewaarborgd moet blijven en met de komst ervan financiële armslag verkregen zal moeten worden. ‘Het stadion moet nationaal, maar ook internationaal onderscheidend zijn. Nationaal, omdat clubs als AZ, Heerenveen, Groningen door hun nieuwe stadions zichtbaar dichterbij komen met hun begrotingen. En internationaal, om bij welke ontwikkelingen van Europees voetbal dan ook, te kunnen aanhaken.’

‘We zijn dan ook verheugd dat het college van B&W van de gemeente Rotterdam op 21 november jongstleden én aan de KNVB in het kader van de WK 2018 én aan de gemeenteraad heeft laten weten dat zij samen met Feyenoord de ambitie heeft een nieuw stadion te realiseren, een nieuw stadion dat dé landmark van Rotterdam moet worden, met tenminste 75.000 toeschouwers’, aldus Gudde, die zijn tevredenheid uitsprak over de constructieve samenwerking met de gemeente en tevens zijn hoop om het tijdstip van 2016 nog iets naar voren te halen.

Uber goed
pi_55878742
Nieuws van de nieuwjaarsreceptie:
quote:
GUDDE PLEIT VOOR STABILITEIT EN WEG DER GELEIDELIJKHEID

Feyenoord moet organisatorisch, financieel en sportief een stabiele koers blijven varen. De club moet dat bewerkstelligen door de weg der geleidelijkheid te blijven bewandelen. Het was dinsdagmiddag de belangrijkste boodschap van algemeen directeur Eric Gudde tijdens de traditionele nieuwjaarsspeech. Gudde, die een korte en lange termijnvisie verwoordde, had ook nieuws: de club heeft met het Feyenoord investering Fonds 2008 een nieuw investeringsmodel gelanceerd. Daarbij kunnen investeerders participeren in talentvolle spelers die nog moeten worden aangetrokken. ‘Er is enige investeringsruimte en dat is heel lang geleden’, aldus Gudde.

Eric Gudde koos er in zijn eerste speech als directeur voor niet al te lang stil te staan bij wat er verkeerd was gegaan in 2007. De directeur keek liever naar een aantal positieve gebeurtenissen (zoals het aantreden van de Raad van Commissarissen en de lancering van investeringsmodellen) die het fundament legden onder de wederopstanding van de club. Zowel organisatorisch, financieel als sportief, gaf Gudde te kennen.

Sportief gezien wordt er voor het hoogste gegaan, maar ‘overspannen verwachtingen uitspreken zou onterecht zijn’. Gudde: ‘Laten we niet vergeten dat het dit seizoen de doelstelling was om te strijden voor de plekken twee tot en met vijf.’

De teneur was helder: realisme moet de boventoon voeren in De Kuip. Op alle vlakken. ‘Ondanks het verbeterde perspectief, is Feyenoord nog niet af. De koers is helder: Feyenoord werkt hard aan een sterk en duurzaam organisatorisch en financieel fundament. Op de korte termijn is er weliswaar financieel al iets meer stabiliteit, maar er zijn nog steeds schulden en Feyenoord moet nog steeds zeer scherp op de knip letten, en vooral geen onverantwoorde uitgaven doen om niet weer in de gevarenzone te komen’, aldus Gudde.

Met de komst van de nieuwe Kuip stipte Gudde nog een punt voor de lange termijn aan. Hij benadrukte dat in het nieuwe stadion de authentieke sfeer gewaarborgd moet blijven en met de komst ervan financiële armslag verkregen zal moeten worden. ‘Het stadion moet nationaal, maar ook internationaal onderscheidend zijn. Nationaal, omdat clubs als AZ, Heerenveen, Groningen door hun nieuwe stadions zichtbaar dichterbij komen met hun begrotingen. En internationaal, om bij welke ontwikkelingen van Europees voetbal dan ook, te kunnen aanhaken.’

‘We zijn dan ook verheugd dat het college van B&W van de gemeente Rotterdam op 21 november jongstleden én aan de KNVB in het kader van de WK 2018 én aan de gemeenteraad heeft laten weten dat zij samen met Feyenoord de ambitie heeft een nieuw stadion te realiseren, een nieuw stadion dat dé landmark van Rotterdam moet worden, met tenminste 75.000 toeschouwers’, aldus Gudde, die zijn tevredenheid uitsprak over de constructieve samenwerking met de gemeente en tevens zijn hoop om het tijdstip van 2016 nog iets naar voren te halen.

Bron: Feyenoord.nl
Samgenvat komt het er dus op neer dat er dus nóg een investeringsfonds komt, en er enige investeringsruimte is wat betreft aankopen. Goed nieuws op zich, al blijft het dus op de kleintjes letten.

Gudde wilt ook de datum naar voren halen dat het nieuwe stadion gerealiseerd moet zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tomatenboer op 08-01-2008 18:16:38 ]
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:16:13 #77
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55878876
Ja dubbel...

Krijg er de kriebels van.
'De authentieke sfeer gewaarborgd moet worden', flikker toch op met die mooie praatjes joh.

Wat is er nou authentiek aan een dak en een uitschuifbaar veld
kankelul.
pi_55878936
Dat groene uitshirt met Erasmus achterop
pi_55878987
Pfff het zal weer eens niet over het nieuwe stadion gaan
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:34:35 #80
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55879289
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Met shirtreclame?
ja dat dus...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:49:11 #81
53267 TC03
pi_55879671
Gouden F: mooi. Dat zwarte dingetje: lelijk. Die troep rondom het logo: lelijk. Dat groene AZ-shirt: ongeinspireerd. Haal dan op z'n minst de sponsor eraf, zoals geopperd was.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:02:31 #82
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55879987
De shirts
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:06:40 #83
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55880075
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord moet organisatorisch, financieel en sportief een stabiele koers blijven varen. De club moet dat bewerkstelligen door de weg der geleidelijkheid te blijven bewandelen. Het was dinsdagmiddag de belangrijkste boodschap van algemeen directeur Eric Gudde tijdens de traditionele nieuwjaarsspeech. Gudde, die een korte en lange termijnvisie verwoordde, had ook nieuws: de club heeft met het Feyenoord investering Fonds 2008 een nieuw investeringsmodel gelanceerd. Daarbij kunnen investeerders participeren in talentvolle spelers die nog moeten worden aangetrokken. Er is enige investeringsruimte en dat is heel lang geleden, aldus Gudde.

Sportief gezien wordt er voor het hoogste gegaan, maar overspannen verwachtingen uitspreken zou onterecht zijn. Gudde: Laten we niet vergeten dat het dit seizoen de doelstelling was om te strijden voor de plekken twee tot en met vijf.

De teneur was helder: realisme moet de boventoon voeren in De Kuip. Op alle vlakken. Ondanks het verbeterde perspectief, is Feyenoord nog niet af. De koers is helder: Feyenoord werkt hard aan een sterk en duurzaam organisatorisch en financieel fundament. Op de korte termijn is er weliswaar financieel al iets meer stabiliteit, maar er zijn nog steeds schulden en Feyenoord moet nog steeds zeer scherp op de knip letten, en vooral geen onverantwoorde uitgaven doen om niet weer in de gevarenzone te komen, aldus Gudde.

Met de komst van de nieuwe Kuip stipte Gudde nog een punt voor de lange termijn aan. Hij benadrukte dat in het nieuwe stadion de authentieke sfeer gewaarborgd moet blijven en met de komst ervan financiële armslag verkregen zal moeten worden. Het stadion moet nationaal, maar ook internationaal onderscheidend zijn. Nationaal, omdat clubs als AZ, Heerenveen, Groningen door hun nieuwe stadions zichtbaar dichterbij komen met hun begrotingen. En internationaal, om bij welke ontwikkelingen van Europees voetbal dan ook, te kunnen aanhaken.;

We zijn dan ook verheugd dat het college van B&W van de gemeente Rotterdam op 21 november jongstleden én aan de KNVB in het kader van de WK 2018 én aan de gemeenteraad heeft laten weten dat zij samen met Feyenoord de ambitie heeft een nieuw stadion te realiseren, een nieuw stadion dat dé landmark van Rotterdam moet worden, met tenminste 75.000 toeschouwers, aldus Gudde, die zijn tevredenheid uitsprak over de constructieve samenwerking met de gemeente en tevens zijn hoop om het tijdstip van 2016 nog iets naar voren te halen.
Nou Loek, kom er maar in.

De shirts vind ik lelijk. Precies wat TC03 zegt.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:08:55 #84
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_55880144
Groen-witte uitshirts!!!!!
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:17:12 #85
53267 TC03
pi_55880340
Zoek de verschillen...

dinsdag 8 januari 2008 @ 19:22:20 #86
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55880463
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:17 schreef TC03 het volgende:
Zoek de verschillen...

[ afbeelding ]
Boo-fucking-hoo. Het is verdomme ook echt werkelijk nooit goed he. Jezus, echt, ga jood worden, kan je de hele tijd naar de fucking klaagmuur toe gaan
pi_55880599
quote:
Zoek de verschillen...

[ afbeelding ]
Feyenoord kan er toch niets aan doen dat de Az shirts qua opzet zoveel lijken op het uitshirt van Feyenoord in de jaren '70?

Al had Feyenoord wellicht beter voor een V-hals kunnen kiezen ipv. precies dezelfde kraag als de Az shirts.

Jammer van de sponsor idd maar ik kan aan de andere kant wel begrijpen dat de sponsor vermelding op het shirt noodzakelijk is. Fortis brengt toch ook enkele miljoenen in het laatje.

Maar dan had de sponsornaam wel in een kleiner lettertype en wat lager geplaatst mogen zijn.

Desondanks eindelijk toch weer een schitterend uitshirt, en een écht Feyenoord uitshirt, we hebben voorgaande jaren alle fantasierijke ontwerpen in alle kleuren voorbij zien komen, al is de zwarte van dit seizoen ook mooi (die trouwens ook op een Az shirt van afgelopen seizoen lijkt).
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:32:14 #88
53267 TC03
pi_55880694
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:22 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Boo-fucking-hoo. Het is verdomme ook echt werkelijk nooit goed he. Jezus, echt, ga jood worden, kan je de hele tijd naar de fucking klaagmuur toe gaan
Jij bent diegene die hier altijd op anderen loopt te zeiken hoor, neem een keer wat pilletjes. Irritant figuur.
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feyenoord kan er toch niets aan doen dat de Az shirts qua opzet zoveel lijken op het uitshirt van Feyenoord in de jaren '70?

Al had Feyenoord wellicht beter voor een V-hals kunnen kiezen ipv. precies dezelfde kraag als de Az shirts.

Jammer van de sponsor idd maar ik kan aan de andere kant wel begrijpen dat de sponsor vermelding op het shirt noodzakelijk is. Fortis brengt toch ook enkele miljoenen in het laatje.

Maar dan had de sponsornaam wel in een kleiner lettertype en wat lager geplaatst mogen zijn.

Desondanks eindelijk toch weer een schitterend uitshirt, en een écht Feyenoord uitshirt, we hebben voorgaande jaren alle fantasierijke ontwerpen in alle kleuren voorbij zien komen, al is de zwarte van dit seizoen ook mooi (die trouwens ook op een Az shirt van afgelopen seizoen lijkt).
Volgens mij hadden de uit-shirts in de jaren '70 geen kraag. V-hals had zo mooi geweest.
pi_55880722
quote:
Zoek de verschillen...

[ afbeelding ]
AZ / Feyenoord
Rood-wit / Groen-wit
Quick / Kappa
DSB / FORTIS
Lucht / Van Bronckhorst
10- kampioensschappen / 10+ kampioensschappen

dinsdag 8 januari 2008 @ 19:34:30 #90
53267 TC03
pi_55880757
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:33 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

AZ - Feyenoord
Rood-wit - Groen-wit
Quick - Kappa
DSB - FORTIS
Lucht - Van Bronckhorst
10- kampioensschappen - 10+ kampioensschappen

Kudo's.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:41:06 #91
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55880920
een V-kraagje was miss idd mooier geweest, maar we moeten het er gewoon mee doen voor komend seizoen.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:41:54 #92
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55880938
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:22 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Zit niet zo te huilen, man. Kleuren van het shirt zijn prachtig, reclame boeit me niet (dat hoort er nu eenmaal bij), maar het logo met alles er omheen is wanstaltig.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:43:08 #93
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_55880974

beetje hier van afgeleid
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:47:19 #94
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55881102
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Zit niet zo te huilen, man. Kleuren van het shirt zijn prachtig, reclame boeit me niet (dat hoort er nu eenmaal bij), maar het logo met alles er omheen is wanstaltig.
Ja, sorry hoor, maar als je als Feyenoord zijnde zoveel mogelijk in het werk stelt om de nostalgie van de shirts van vroeger terug probeert te laten komen in de nieuwe shirts en dat er dan mensen beginnen te huilen dat het lijkt op het AZ-shirt. Het spijt me verschrikkelijk dat ik het bullshit vind dat iemand er over gaat huilen op zo'n manier.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:47:58 #95
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55881124
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:43 schreef gitaarsnaar het volgende:
[ afbeelding ]

beetje hier van afgeleid
Gewoon daarvan afgeleid, niet een beetje hoor.
pi_55881158
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat eromheen is waarschijnlijk een heel verhaal dat Feyenoord 100 jaar bestaat en hoe extreem vet dat wel niet is. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat daar zetten, maar mooi is t niet nee.

Verder vind ik de shirts wel prima. Zonde dat het huidige uit-shirt er alweer uit moet want die vind ik echt heel mooi.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:49:02 #97
53267 TC03
pi_55881169
't Mooie van oude shirts is juist dat ze wars zijn van allerlei frutsels, en dat is bij de nieuwe shirts absoluut niet het geval. Ik ben wel een voorstander van groene uit-shirts, en het is ook een mooie kleur groen in dit geval, maar het straalt alles behalve retro uit. Had er meer van verwacht.
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:47 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor, maar als je als Feyenoord zijnde zoveel mogelijk in het werk stelt om de nostalgie van de shirts van vroeger terug probeert te laten komen in de nieuwe shirts en dat er dan mensen beginnen te huilen dat het lijkt op het AZ-shirt. Het spijt me verschrikkelijk dat ik het bullshit vind dat iemand er over gaat huilen op zo'n manier.
Wat is er precies retro aan dan? Leg het mij eens uit? Oh, de mouwtjes zijn wit. Dat is inderdaad echt typisch jaren '70, witte mouwtjes!

't Is gewoon geen retro, punt.
pi_55881214
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef alvarez het volgende:

[..]

Dat eromheen is waarschijnlijk een heel verhaal dat Feyenoord 100 jaar bestaat en hoe extreem vet dat wel niet is. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat daar zetten, maar mooi is t niet nee.

Verder vind ik de shirts wel prima. Zonde dat het huidige uit-shirt er alweer uit moet want die vind ik echt heel mooi.
Nieuwe shirts komen pas volgend seizoen.

Feyenoord wilde de jubileumshirts wel vanaf januari 2008 gebruiken maar dat mocht niet van de Knvb toch?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:54:40 #99
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_55881309
Ben allang blij dat het uit-shirt weer gewoon groen-wit is.
Maar vind ze niet super bijzonder ofzo.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:57:56 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55881413
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef alvarez het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, maar is echt niet nodig. Laat ze dan speciale shirts met dat erop maken en doe wat moois (uit-shirt van 1970 o.i.d.) met het shirt tijdens het 100-jarig bestaan. Persoonlijk vind ik dit shirt, zoals het nu is, niet mooi en totaal niet nostalgisch.
Elite
Tegen TTIP
pi_55881658
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, maar is echt niet nodig. Laat ze dan speciale shirts met dat erop maken en doe wat moois (uit-shirt van 1970 o.i.d.) met het shirt tijdens het 100-jarig bestaan. Persoonlijk vind ik dit shirt, zoals het nu is, niet mooi en totaal niet nostalgisch.
Wat mij betreft was een simpele tekst 1908 - 2008 geborduurd onder het mooie goudgele logo meer dan voldoende geweest. Dat rare halve rondje eromheen is idd. een beetje 'overdone.'
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:59:36 #102
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_55883021
Ik vind ze mooi en wil die groene met Erasmus hebben!!
pi_55883271
Nog wat details wb dat nieuwe investeringsfonds waar Gudde het over had:
quote:
Feyenoord start nieuw investeringsfonds

Feyenoord hoopt nog voor de zomer van 2008 een bedrag van 10 miljoen euro binnengehaald te hebben met een nieuw te starten investeringsfonds.

De minimale inleg in het Feyenoord Investeringsfonds 2008 bedraagt 125.000 euro per participatie.
Volgens financieel directeur Onno Jacobs zit er een belangrijk verschil tussen de eerdere twee talentpools en dit investeringsfonds: "Mensen die investeren weten nog niet wie er in de pools komen te zitten."

Het gaat om toekomstige spelers, die niet ouder mogen zijn dan 24 jaar. Daarnaast moeten ze een contract ondertekenen dat hen voor tenminste vier jaar aan Feyenoord bindt.

Afhankelijk van de inleg participeert een investeerder voor 10, 20 of maximaal 50% van de transferwaarde van de toekomstige spelers. De opbrengt van het nieuwe fonds zal gebruikt worden om te investeren in versteringen van de spelersgroep.

Bron: Rijnmond sport
Lijkt me wel érg optimistisch.
quote:
Feyenoord wil Van Marwijk behouden

Trainer Bert van Marwijk moet bij Feyenoord blijven. Dat stelt algemeen directeur Eric Gudde dinsdag tijdens zijn eerste nieuwjaarstoespraak in De Kuip.

Gudde rekent erop dat Van Marwijk "de tweede seizoenshelft en ook volgend seizoen de trainer van Feyenoord is. Wij willen hem absoluut niet kwijt."

De algemeen directeur reageert daarmee bewust op de aanhoudende geruchtenstroom rond de trainer.Van Marwijk, in het bezit van een contract tot medio 2009 bij Feyenoord, zou de belangrijkste kandidaat zijn om na het Europees kampioenschap komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland bij Oranje bondscoach Marco van Basten op te volgen.

Bron: Rijnmond sport
Ben benieuwd als de Knvb 'm echt als bondscoach wilt mag er wel een leuke afkoopsom aan te pas komen wat mij betreft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomatenboer op 08-01-2008 21:16:58 ]
pi_55883514
Van Marwijk lijkt me niet de man om na een jaar al te zeggen ik ga er weer vandoor. Die blijft nog wel lekker een jaar, zodat die kan afmaken wat die begonnen is dit jaar.
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_55883717
Ik vind die shirts ook niet echt mooi
pi_55883909
shirtjes zijn weinig boeiend. uitshirt is uberlelijk heb gewoon hekel aan groen.
uitshirt van NU is wel vet. mooie zwarte kleuren van de dood.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:43:06 #107
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_55884028
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:38 schreef PabloLopez het volgende:
shirtjes zijn weinig boeiend. uitshirt is uberlelijk heb gewoon hekel aan groen.
uitshirt van NU is wel vet. mooie zwarte kleuren van de dood.
Het uitshirt hoort gewoon groen-wit te zijn
pi_55884640
Ben bij de nieuwjaarsreceptie geweest maar dat doe ik ook niet meer... Was weinig aan.

Is verder ook niks nieuws verteld, behalve de shirtjes dan die gepresenteerd werden. Moet zeggen dat ze er mooier uit zagen dan ze hier op de foto's lijken. Maar heel erg goed kon ik t ook niet zien.

Verder viel t behoorlijk tegen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:32:22 #109
139407 jorienvdherik
pi_55885490
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef ViVe het volgende:
Van Marwijk lijkt me niet de man om na een jaar al te zeggen ik ga er weer vandoor. Die blijft nog wel lekker een jaar, zodat die kan afmaken wat die begonnen is dit jaar.
quote:
Van Marwijk: '100 procent zeker dat ik blijf'

Bert van Marwijk benadrukte vandaag nogmaals dat er geen sprake is van het bondscoachschap bij het Nederlands elftal. Bij de nieuwsjaarsreceptie gaf Algemeen directeur Eric Gudde al aan dat Feyenoord zijn trainer absoluut niet kwijt wil.

Ook de trainer zelf liet weten dat er van een vertrek geen sprake is. 'Dat is nu 100 procent zeker, ja', aldus de oefenmeester. 'Ik heb altijd gezegd en zeg nu weer: ik reageer niet op zaken die niet spelen, want dat is niet relevant. Dat is in deze kwestie nog steeds zo.'

Wel heeft Van Marwijk een clausule in het contract, waarbij Feyenoord hem niet kan tegenhouden als de Limburger wordt benaderd voor het bondscoachschap. 'Maar dat heb ik zelf niet naar buiten gebracht, dat heeft Feyenoord gedaan. Daarover heb ik mezelf wel verbaasd, ja. Of die clausule ook voor andere landen geldt dan Nederland? Nee, hier laat ik het bij.'
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:29:52 #110
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_55887350
Hmmmz, jubileumshirts vallen me behoorlijk tegen eigenlijk.

Goed, dat er een sponsor op staat kan ik nog inkomen (hadden wel een speciale versie voor de verkoop kunnen maken zonder wellicht...), maar vind het weinig nostalgie uitstralen. Vind sowieso dat hele gedoe om het logo heen "100 jaar" enzo niet echt denderend.

Hopelijk vallen de shirts in real life mee, maar ik ben er bang voor...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:50:13 #111
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55887915
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Nou Loek, kom er maar in.
. Ben ik het helemaal mee eens hoor. Ik vind ook dat het nog niet af is, en dat er geen onverantwoordelijke aankopen gedaan moeten worden. Verantwoordelijke aankopen daarentegen... .

[ Bericht 18% gewijzigd door De.Kromme op 08-01-2008 23:56:16 ]
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:52:32 #112
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55887971
quote:
Zoek de verschillen...

[ afbeelding ]

Zoek de verschillen .
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:04:24 #113
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55888217
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja, ik wel. Kijk wat vaker voetbal, dan kom je misschien tot dezelfde conclusie.
Ik zap meestal weg na 10 minuten Willem II, zo dramatisch is het spel daar. .
quote:
Maar Yildirim halen.

Hij kan alleen goede vrije trappen nemen en dat was het...
Onzin, destijds bij Heerenveen gaf ie ontzettend veel assists, en i.c.m. met Huntelaar waren ze destijds een onzettend sterk duo.
pi_55888293
Misschien moeten we Huntelaar dan ook maar halen.

Hij scoort immers altijd bij Feyenoord
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:10:28 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55888335
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:04 schreef De.Kromme het volgende:
Onzin, destijds bij Heerenveen gaf ie ontzettend veel assists, en i.c.m. met Huntelaar waren ze destijds een onzettend sterk duo.
Destijds, ja. Hoelang is dat al geleden. Het is veelzeggend dat hij zonder club zit op het moment.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:18:28 #116
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55888499
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Destijds, ja. Hoelang is dat al geleden. Het is veelzeggend dat hij zonder club zit op het moment.
Dat is net zo makkelijk als zeggen : het is veelzeggend dat Kargbo en Klavan bij degradatiekandidaten spelen en veel tegengoals krijgen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:19:11 #117
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55888518
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:08 schreef Knoekie het volgende:
Misschien moeten we Huntelaar dan ook maar halen.

Hij scoort immers altijd bij Feyenoord
Rat dat het is .
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:22:52 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55888576
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:18 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat is net zo makkelijk als zeggen : het is veelzeggend dat Kargbo en Klavan bij degradatiekandidaten spelen en veel tegengoals krijgen.
Die spelen tenminste bij een club, kan van Yildirim niet gezegd worden.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:28:11 #119
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55888678
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:22 schreef Happel het volgende:

[..]

'Geen club' is ongeveer hetzelfde niveau als onderin de eredivisie .
pi_55888847
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:19 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Rat dat het is .

pi_55888900
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

woensdag 9 januari 2008 @ 00:43:46 #122
139407 jorienvdherik
pi_55888919
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Onzin van jouw kant.

Yildirim speelt bij Gaziantepspor, echter krijgt hij al maanden geen geld, en heeft zijn club tijdelijk verlaten om een signaal af te geven
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:51:02 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55888991
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Onzin van jouw kant.

Yildirim speelt bij Gaziantepspor, echter krijgt hij al maanden geen geld, en heeft zijn club tijdelijk verlaten om een signaal af te geven
Oh, sorry hoor.
Elite
Tegen TTIP
pi_55889444
Yildirim is natuurlijk een lachertje als je die zou halen. Bij Heerenveen had hij de laatste tijd geen basisplaats meer en is min of meer gevlucht naar Turkije.
Nee Feyenoord; hou de hand maar op de knip en doe alleen aankopen die de selectie kwalitatief versterken. Nogmaals, met deze selectie kan je strijden om de bovenste vijf plekken.
pi_55890265
quote:
Waar komt grootste stadion?

ROTTERDAM - De stadionwedloop tussen Amsterdam en Rotterdam is losgebarsten. In de Kuip is aangekondigd dat het nieuwe stadion er mogelijk al voor 2016 komt. In de Arena wordt gesproken over de bouw van twee ringen erbij. Maar waar komt het grootste stadion? Feyenoord-directeur Gudde: ,,Wij gaan voor tenminste 75.000 plaatsen.’’

De nieuwe directeur van Feyenoord Eric Gudde liet er gisteren op de nieuwjaarsreceptie van zijn club weinig misverstand over bestaan. Als het aan Feyenoord ligt, komt het nieuwe stadion in Rotterdam er zo snel mogelijk.

,,Ieder jaar dat we winnen, is meegenomen,’’ zei hij. ,,Diverse clubs in Europa hebben financieel grote sprongen gemaakt met de bouw van een nieuw stadion. Dat van ons moet nationaal én internationaal onderscheidend zijn.

,,Het wordt een stadion dat een capaciteit krijgt van tenminste 75.000 toeschouwers,’’ voegde hij er, met een subtiele glimlach richting Amsterdam, aan toe.

In de hoofdstad van Nederland zijn twee stadionplannen concreet. De politieke partijen in Amsterdam hebben unaniem hun enthousiasme geuit over de bouw van een nieuw stadion, benadrukte de sportwethouder van de stad Carolien Gehrels gisteren. Het zal vanwege milieubezwaren niet in het IJmeer verrijzen. Er wordt gezocht naar een andere locatie in de ‘Metropool Amsterdam’. Dat gebied strekt zich uit van IJmuiden tot Almere en van Uitgeest tot het Gooi.

Over de capaciteit van het nieuwe stadion zei Gehrels maandag reeds in deze krant: ,,Wij gaan zeker voor de 80.000, en misschien wel voor de 90.000.’’

Ver voor de eventuele oplevering van dat nieuwe stadion is de Amsterdam Arena vermoedelijk al uitgebreid. Henk Markerink, de directeur van het stadion, openbaarde gisteren zijn expansieplannen . Binnenkort vindt overleg plaats tussen de bij de Arena betrokken partijen: het stadion, de gemeente en Ajax.

Als de uitkomst van die ontmoeting positief is, wil Markerink zo snel mogelijk met de uitbreiding beginnen. ,,Het moet zeker in 2012 klaar kunnen zijn. En als ik me kwaad maak, dan is het in 2010 gepiept.’’

De operatie wordt wél peperduur, het dak moet immers tijdelijk van de Arena worden gehaald. Het project zal 60 tot 80 miljoen euro kosten, geeft Markerink aan.

De directeur doet graag mee aan de wedloop om het grootste stadion. ,,We kunnen één ring extra bouwen, maar als het dak er toch af is, kunnen we ook meer ringen extra creëren. Ik denk dat de vernieuwde Arena straks zeker een capaciteit krijgt van 70.000.’’

Waar Feyenoord volop betrokken is bij de ontwikkeling van de nieuwe Kuip, die mogelijk op de plek van het huidige jeugdcomplex van de club wordt gebouwd, was Ajax tot gisteren opmerkelijk genoeg niet op de hoogte gesteld van de bouw van het nieuwe stadion. Dat leidde tot verbazing bij Ajax-directeur Maarten Fontein.

Over de uitbreiding van de Amsterdam Arena is ook nog geen uitvoerig overleg geweest, erkent Markerink. ,,Dat gaan we op korte termijn dus doen. Voorop staat dat de relatie met Ajax goed is. Er zijn geen problemen meer rond de grasmatten. Nu ligt geloof ik mat vijftig in het stadion, maar het is goed bespeelbaar.

,,We hebben met Ajax een dertigjarig huurcontract en hebben nog twintig jaar daarvan te gaan. Ajax zal de Arena echt niet verlaten de komende jaren, en het is te vroeg om te speculeren wat er mogelijk gebeurt als het nieuwe stadion er over een jaar of tien zou komen.’’

Markerink en wethouder Gehrels sluiten niet uit dat in 2018 Amsterdam twee stadions herbergt met een capaciteit van 70.000. Het lijkt vast te staan dat dan in Rotterdam een nieuw stadion met ongeveer dezelfde capaciteit is verrezen.

Het is dan aan de KNVB om te kiezen waar de belangrijkste wedstrijden plaatshebben van het Nederlands voetbalelftal, wellicht zelfs op het WK dat jaar in eigen land. Bij het EK in 2000 koos de KNVB als finalestadion voor de Kuip.

Feyenoord-directeur Gudde geeft aan dat de nieuwe Kuip dezelfde sfeer moet krijgen als de huidige.

,,Het zal een multifunctioneel stadion worden met veel faciliteiten, en de authentieke sfeer staat, net als nu, voorop. Om daarvoor te zorgen, zijn we al naar vele stadions in het buitenland gereisd voor inspiratie.’’

Een werkgroep binnen de gemeente Rotterdam is hard aan het werk om snel duidelijkheid te krijgen over de locatie en opleveringsdatum van het stadion.

Gudde: ,,Ik heb begrepen dat Ivo Opstelten (de burgemeester wiens ambtstermijn in Rotterdam na dit jaar afloopt, red.) een nieuwe Kuip een mooi afscheidscadeau zou vinden, liefst mét een kampioenschap van Feyenoord.’’
Onee, gaan we nu zo'n strijd krijgen. Lekker is dat! Dadelijk komt er een stadion te staan voor 80.000 man alleen om de grootste van Nederland te zijn
Bouw gewoon een ding voor 70.000 man waar de sfeer goed is. En kijk niet naar andere.
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:08:56 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55890940
Feijenoord, heeft volgens Jacobs, 5 miljoen beschikbaar voor transfers deze winterstop. Er komen alleen echte versterkingen, geen noodoplossingen.
Elite
Tegen TTIP
pi_55890984
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:08 schreef Happel het volgende:
Feijenoord, heeft volgens Jacobs, 5 miljoen beschikbaar voor transfers deze winterstop. Er komen alleen echte versterkingen, geen noodoplossingen.
Dan mogen ze wel opschieten, anders kun je net zo goed wachten tot de zomer...
pi_55891211
We zochten trouwens toch nog een sterke balafpakker?

Ghaly
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:54:31 #129
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55891595
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:12 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dan mogen ze wel opschieten, anders kun je net zo goed wachten tot de zomer...
Geloof niet dat ze maar een speler willen halen voor dat bedrag, dus zal sowieso lastig worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_55891783
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Geloof niet dat ze maar een speler willen halen voor dat bedrag, dus zal sowieso lastig worden.
Precies. Maar de belangrijkste wedstrijden komen er nu wel zo'n beetje aan dus de toegevoegde waarde wordt ook steeds minder.

Dan kun je beter wachten tot de zomer, zijn ze goedkoper ook. Al blijft t wel zonde (zwaar kut eigenlijk) dat je straks moet afhaken voor het kampioenschap terwijl je zo lang mee doet. ajax gaat met dat middenveld namelijk aardig wat punten halen, waar wij ze gaan verliezen door ons middenveld. Met dank aan psv (onbegrijpelijke actie van ze trouwens).
pi_55892084
Rijden de stoptreinen naar de Kuip bij elke thuiswedstrijd? Ik moet zaterdag vanuit Dordrecht komen...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:33:22 #132
139407 jorienvdherik
pi_55892272
ja vanaf bepaald uur
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:07:19 #133
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55892981
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik vind ze mooi en wil die groene met Erasmus hebben!!
Ja leuk man als 'ie een flop á la Ferry de Haan wordt ofzo

Sowieso doe ik bijna nooit aan namen achterop shirts, op m'n Inter (Cruz) shirtje na...
kankelul.
pi_55893066
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:23 schreef Harmen1984 het volgende:
Rijden de stoptreinen naar de Kuip bij elke thuiswedstrijd? Ik moet zaterdag vanuit Dordrecht komen...
tip:
Vergeet niet ook echt een kaartje te kopen naar Rotterdam-Stadion. Op het oog is het namelijk zo druk dat je denkt dat je toch geen kaartje voor het laatste stuk vanaf R'dam-Centraal hoeft te kopen, maar je wandelt bij de Kuip meestal (zaterdag sowieso denk ik) direct een fuik in en dan heb je meteen een boete te pakken..
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:36:04 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55893708
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:11 schreef alvarez het volgende:

[..]

tip:
Vergeet niet ook echt een kaartje te kopen naar Rotterdam-Stadion. Op het oog is het namelijk zo druk dat je denkt dat je toch geen kaartje voor het laatste stuk vanaf R'dam-Centraal hoeft te kopen, maar je wandelt bij de Kuip meestal (zaterdag sowieso denk ik) direct een fuik in en dan heb je meteen een boete te pakken..
Moest een keer, in de tijd van de gulden, 14 gulden betalen voor het stukje Rotterdam Centraal - Rotterdam Stadion. Dat was duur als beginnend student.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:05:03 #136
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55894443
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:06 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Precies. Maar de belangrijkste wedstrijden komen er nu wel zo'n beetje aan dus de toegevoegde waarde wordt ook steeds minder.

Dan kun je beter wachten tot de zomer, zijn ze goedkoper ook. Al blijft t wel zonde (zwaar kut eigenlijk) dat je straks moet afhaken voor het kampioenschap terwijl je zo lang mee doet. ajax gaat met dat middenveld namelijk aardig wat punten halen, waar wij ze gaan verliezen door ons middenveld. Met dank aan psv (onbegrijpelijke actie van ze trouwens).
Juist, en dat is gewoon eeuwig zonde. Volgend seizoen zijn Ajax en PSV, en AZ al helemaal, sowieso sterker dan dit seizoen, beide clubs kunnen zo 15 tot 20 miljoen uitgeven in de zomer en AZ zal dit ook doen als het moet. Bovendien komt er bij PSV een toptrainer, en Ajax zal ook niet genoegen nemen met een kneusje ala Erwin Koeman, maar ook een goede trainer contracteren.

Dit seizoen had je ze kunnen pakken, volgend jaar kom je niet meer mee tenzij je CL haalt/de Guzman voor een goed bedrag verkoopt. En zelfs dan moet je geluk hebben, als Ajax en PSV CL halen dan kiezen toch alleen maar de overgebleven spelers voor ons.

Kortom : gewoon weer 3e en 4e de komende 2 jaar. We kunnen alleen maar hopen dat het daar niet goed draait, zodat je misschien 1 keer de play-offs kunt winnen, maar de titel kun je volgend jaar gewoon vergeten.

[ Bericht 6% gewijzigd door De.Kromme op 09-01-2008 12:10:36 ]
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:19:12 #137
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55894787
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:05 schreef De.Kromme het volgende:

[..]
blabla
Kanker nou eens op met dat debiele gelul van je joh

Feyenoord heeft door het aantrekken van bepaalde spelers een goed imago gekregen, en daardoor zullen spelers ook volgend seizoen voor Feyenoord willen kiezen.
Het is natuurlijk helemaal niet ondenkbaar dat Feyenoord dit jaar CL-voetbal weet te behalen.
Tel daarbij op enkele meer investeerders die door ditzelfde imago ook voor Feyenoord kiezen terwijl ze dat voorheen niet aandurfden én het geld uit het 100-jarig bestaan en je kan in de zomer echt wel weer wat bewerkstelligen op de transfermarkt.

Feyenoord is alleen wat zuiniger dan bv. ajax of psv, maar dat is geen schande.
Belangrijkste blijft dat Feyenoord gezond moet worden, én blijven.
kankelul.
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:22:02 #138
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55894859
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:19 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Kanker nou eens op met dat debiele gelul van je joh

Feyenoord heeft door het aantrekken van bepaalde spelers een goed imago gekregen, en daardoor zullen spelers ook volgend seizoen voor Feyenoord willen kiezen.
Niet als ze ook naar Ajax of PSV kunnen. Bovendien : op elk bod dat wij doen, zullen die clubs er gewoon 2 miljoen bovenop doen.
quote:
Het is natuurlijk helemaal niet ondenkbaar dat Feyenoord dit jaar CL-voetbal weet te behalen.
Tel daarbij op enkele meer investeerders die door ditzelfde imago ook voor Feyenoord kiezen terwijl ze dat voorheen niet aandurfden én het geld uit het 100-jarig bestaan en je kan in de zomer echt wel weer wat bewerkstelligen op de transfermarkt.
Met dit elftal haal je dit jaar geen CL-voetbal. Daarvoor moet je nog een spits en een middenvelder hebben.
quote:
Feyenoord is alleen wat zuiniger dan bv. ajax of psv, maar dat is geen schande.
Belangrijkste blijft dat Feyenoord gezond moet worden, én blijven.
Natuurlijk is dat geen schande. Het is gewoon alleen zonde dat je waarschijnlijk alsnog geen prijzen pakt met aankopen als Makaay.
pi_55894917
quote:

[..]

Juist, en dat is gewoon eeuwig zonde. Volgend seizoen zijn Ajax en PSV, en AZ al helemaal, sowieso sterker dan dit seizoen, beide clubs kunnen zo 15 tot 20 miljoen uitgeven in de zomer en AZ zal dit ook doen als het moet. Bovendien komt er bij PSV een toptrainer, en Ajax zal ook niet genoegen nemen met een kneusje ala Erwin Koeman, maar ook een goede trainer contracteren.

Dit seizoen had je ze kunnen pakken, volgend jaar kom je niet meer mee tenzij je CL haalt/de Guzman voor een goed bedrag verkoopt. En zelfs dan moet je geluk hebben, als Ajax en PSV CL halen dan kiezen toch alleen maar de overgebleven spelers voor ons.

Kortom : gewoon weer 3e en 4e de komende 2 jaar. We kunnen alleen maar hopen dat het daar niet goed draait, zodat je misschien 1 keer de play-offs kunt winnen, maar de titel kun je volgend jaar gewoon vergeten.
Wat negatief zeg, terwijl ik juist bij Feyenoord de grootste groei zie, t.o.v. andere jaren. Eigenlijk als enige club, de rest is dit seizoen allemaal minder. Over volgend jaar is nog niks te zeggen.
Als PSV eens een keer geen CL haalt zijn ze een stuk minder interessant, bij Ajax loopt het halve elftal weg en als AZ weer een prijs misloopt worden ze ook een lachtertje...goed beleid voer je niet alleen door aankopen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:27:26 #140
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55894993
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:22 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Niet als ze ook naar Ajax of PSV kunnen. Bovendien : op elk bod dat wij doen, zullen die clubs er gewoon 2 miljoen bovenop doen.
Waarom zie ik Makaay, Hofland en de Cler nu niet bij ajax of psv lopen dan
[..]
quote:
Met dit elftal haal je dit jaar geen CL-voetbal. Daarvoor moet je nog een spits en een middenvelder hebben.
[..]
Waarom niet, ben je vergeten dat het gedrocht genoemd play-offs nog steeds bestaan?
Vierde worden en dan even schitteren op het eind, en je bent er al... dat is écht wel mogelijk hoor.
quote:
Natuurlijk is dat geen schande. Het is gewoon alleen zonde dat je waarschijnlijk alsnog geen prijzen pakt met aankopen als Makaay.
Niet te voorbarige conclusies trekken.
kankelul.
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:46:53 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55895487
quote:

[..]

Tjonge jonge jonge.

We mogen alleen maar content zijn met hetgeen er is gebeurd sinds het vorige seizoen...

[ Bericht 3% gewijzigd door Happel op 09-01-2008 12:48:46 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_55898266
Kromme doe ff gezond en wees tevreden want DIT had je niet gegelooft als we je het eind mei gezegd hadden........Dat Makaay er is is voor mij nog steeds af en toe onbegrijpelijk!!
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:05:33 #143
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55898723
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Kromme doe ff gezond en wees tevreden want DIT had je niet gegelooft als we je het eind mei gezegd hadden........Dat Makaay er is is voor mij nog steeds af en toe onbegrijpelijk!!
idem hier.. Het feit dat we gewoon meedoen om de titel is ook onbegrijpelijk.. na dat rampseizoen had ik nergens meer op gehoopt..
pi_55898812
Dit seizoen is tot nu toe geen enkele club constant. Dus ook voor Feyenoord is alles mogelijk.
Ze kunnen zomaar landskampioen worden, en dus volgend jaar CL spelen.
Hierdoor komt de reorganisatie alleen maar in een stroomversnelling.

Dat Ajax zoveel punten laat liggen wijt ik aan het feit van de blessures, en het vertrek van Sneijder(respectievelijk Perez)
Wat dat betreft heb ik veel hoop op het tweede gedeelte van het seizoen.

Oh zo belangrijk dat Davids weer terug is, en Perzez terug is. Ik zie Ajax weinig punten meer morsen.
Verdedigend is het nogal zwak, maar daar tegenover staat onze sterke aanvalslinie.

Feyenoord heeft in de winterstop echt versterking nodig, anders zie ik ze geen kampioen worden.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:24:34 #145
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55899168
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:09 schreef patrickt37 het volgende:
Dit seizoen is tot nu toe geen enkele club constant. Dus ook voor Feyenoord is alles mogelijk.
Ze kunnen zomaar landskampioen worden, en dus volgend jaar CL spelen.
Hierdoor komt de reorganisatie alleen maar in een stroomversnelling.

Dat Ajax zoveel punten laat liggen wijt ik aan het feit van de blessures, en het vertrek van Sneijder(respectievelijk Perez)
Wat dat betreft heb ik veel hoop op het tweede gedeelte van het seizoen.

Oh zo belangrijk dat Davids weer terug is, en Perzez terug is. Ik zie Ajax weinig punten meer morsen.
Verdedigend is het nogal zwak, maar daar tegenover staat onze sterke aanvalslinie.

Feyenoord heeft in de winterstop echt versterking nodig, anders zie ik ze geen kampioen worden.
pi_55899187
quote:
Bosz: 'Wij zijn met spelers in gesprek'

Feyenoord probeert opnieuw enkele spelers naar de Kuip te halen. "We zijn in gesprek met spelers. We weten alleen nog niet of ze echt haalbaar zijn", stelde directeur Peter Bosz. Of Khalid Bouhlarouz daar één van is, kon hij niet zeggen.

Met wie Feyenoord precies in gesprek is en om hoeveel spelers het gaat, is nog niet bekend. "We kunnen geen namen noemen", stelt technisch directeur Peter Bosz tegenover VoetbalPrimeur. "Dat zou een eventuele onderhandeling kunnen schaden. De technische staf heeft aangegeven er in elke linie een speler bij te willen hebben. Daar kijken we momenteel naar."

Met enkele spelers praat Feyenoord al een hele tijd. "Alleen weten we nog niet of ze echt haalbaar zijn", aldus Bosz. Volgens de oud-trainer van Heracles is de winterstop een lastige periode om spelers aan te trekken. "Je zit middenin een seizoen. Clubs zien spelers in deze periode liever niet vertrekken."

Volgens het weekblad Voetbal International zou de stadionclub interesse hebben in Khalid Bouhlarouz, die momenteel niet aan spelen toe komt bij Sevilla. Bosz kon dat bericht noch ontkennen, noch bevestigen.
Komt toch niet
pi_55899217
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:24 schreef Tomasso het volgende:

[..]
Ik wilde precies hetzelfde doen
pi_55899305
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik wilde precies hetzelfde doen
Omdat je intelligentie niet toereikend is om inhoudelijk te reageren.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:32:36 #149
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55899376
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:30 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Nee, dat komt omdat niemand jouw blaatverhaal over 020 interesseert in het Feyenoord topic.
pi_55899400
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:30 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Beroep: Auto technicus

zeg jij maar niets
pi_55899595
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Beroep: Auto technicus

zeg jij maar niets
Ach, wanneer jij minderwaardig wilt doen over een auto technicus laat ik je maar in waarde.
Ik ben afgestudeerd aan de Autotechnische School Apeldoorn. Dus een langere studie gehad dan menig arts.
pi_55899761
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:41 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ach, wanneer jij minderwaardig wilt doen over een auto technicus laat ik je maar in waarde.
Ik ben afgestudeerd aan de Autotechnische School Apeldoorn. Dus een langere studie gehad dan menig arts.
Veel jaartjes over moeten doen ja?
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:49:41 #153
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55899784
quote:

[..]

Wat een maatstaf
pi_55900207
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Veel jaartjes over moeten doen ja?
Jouw niveau is hier bekend op Fok. Dus wat dat betreft ga ik verder niet meer met je in discussie.
pi_55900320
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Jouw niveau is hier bekend op Fok. Dus wat dat betreft ga ik verder niet meer met je in discussie.
Zo, jij bent wel heel slim zeg! Dat je via FOK! mijn opleidings niveau kent.
pi_55900413
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik spreek over het niveau van je posts. Vandaar ze je zelfs in het Feyenoord topic uitkotsen.
pi_55900497
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat een cabaretier die Patje Stift.............Opkazen uit onze topics en ga blij wezen met je amateur Jood aub Patje Stift!!
pi_55900511
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:18 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik spreek over het niveau van je posts. Vandaar ze je zelfs in het Feyenoord topic uitkotsen.
Vlieg op
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:29:43 #159
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_55900637
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:11 schreef alvarez het volgende:

[..]

tip:
Ik koop standaard kaartjes tot Rotterdam CS, nog nooit gezeik gehad
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_55900764
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:07 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ja leuk man als 'ie een flop á la Ferry de Haan wordt ofzo

Sowieso doe ik bijna nooit aan namen achterop shirts, op m'n Inter (Cruz) shirtje na...
Als ik dat nou leuk vind zie ik het probleem niet!!
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:45:13 #161
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55901024
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:35 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Als ik dat nou leuk vind zie ik het probleem niet!!
Ach ik gaf gewoon aan dat ik het zelf nooit zou doen, hoef je niet gelijk met uitroeptekens te smijten.

Ik heb gewoon het gevoel dat veel mensen er spijt van gaan krijgen, als je af en toe tussen het publiek nog shirtjes met Collen, Basto of Huysegems ziet
kankelul.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:02:40 #162
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55901427
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:24 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wat negatief zeg, terwijl ik juist bij Feyenoord de grootste groei zie, t.o.v. andere jaren.
Realistisch noem ik dat. Vind je het gek? Vorig jaar waren we een middenmoter, dan kun je idd nog heel wat groeien als voormalig topclub. Aan de top komen is niet zo moeilijk, er blijven wel.
quote:
Eigenlijk als enige club, de rest is dit seizoen allemaal minder.
Kwalitatief gezien is Ajax niet veel minder dan vorig jaar.
quote:
Over volgend jaar is nog niks te zeggen.
Wel dat PSV en Ajax ongeloofelijk veel geld uit kunnen geven en wij hoogstens een paar miljoen.
quote:
Als PSV eens een keer geen CL haalt zijn ze een stuk minder interessant, bij Ajax loopt het halve elftal weg en als AZ weer een prijs misloopt worden ze ook een lachtertje...goed beleid voer je niet alleen door aankopen.
Bij Ajax lopen ze weg ja, maar intussen groeit en groeit de omzet daar. Dit jaar verwacht ik de titel voor ze (en dus CL) en als ze een goede trainer halen plus goede inkopen doen dan kan Feyenoord daar niet tegenop, zeker niet als ze weer eens UEFA Cup moeten spelen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:03:52 #163
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55901452
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:24 schreef Tomasso het volgende:

[..]
Streep de waarheid maar door ja, en negeer al het negatieve. Daar zijn veel Feyenoorders nogal goed in merk ik keer op keer.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:06:49 #164
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55901492
-edit- laat maar, onzinbericht.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:08:41 #165
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55901540
quote:

[..]

Oh god, meneer is op zijn neusje getrapt. Oprotten jood
kankelul.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:19:59 #166
139407 jorienvdherik
pi_55901730
Boula zou tof zijn
pi_55901745
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ach ik gaf gewoon aan dat ik het zelf nooit zou doen, hoef je niet gelijk met uitroeptekens te smijten.

Ik heb gewoon het gevoel dat veel mensen er spijt van gaan krijgen, als je af en toe tussen het publiek nog shirtjes met Collen, Basto of Huysegems ziet
Ik snap wel wat je bedoeld maar vind het beetje overdreven om te zeggen van je. Misschien moet ik mn shirt uit 0102 met Emerton ook verbranden en mn roodwitte 9899 shirt met Kalou en het blauwe van datzelfde met v. Wonderen ook maar verbranden. Of zijn die wel toegestaan
pi_55901826
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:02 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Realistisch noem ik dat. Vind je het gek? Vorig jaar waren we een middenmoter, dan kun je idd nog heel wat groeien als voormalig topclub. Aan de top komen is niet zo moeilijk, er blijven wel.
Maar je blijft ook niet aan de top door maar meteen je laatste centen aan spelers uit te geven waarvan je eigenlijk niet helemaal zeker weet of ze het wel gaan maken. Buiten het feit dat de prestaties beter gaan, gaat het financieel ook steeds iets beter bij jullie. Is (helaas) ook ontzettend belangrijk om stabiel te worden...
quote:
[..]

Kwalitatief gezien is Ajax niet veel minder dan vorig jaar.
Nee, het was al behoorlijk klote en het is dit jaar al niet veel beter. En het jaar daarvoor en daarvoor was het ook al niet al te best. En ik zie ook geen reden waarom het volgend jaar wel opeens goed zal gaan.
quote:
[..]

Wel dat PSV en Ajax ongeloofelijk veel geld uit kunnen geven en wij hoogstens een paar miljoen.
Dat is misschien wel waar, maar een speler van 20 miljoen komt toch niet naar Nederland.
quote:
[..]

Bij Ajax lopen ze weg ja, maar intussen groeit en groeit de omzet daar. Dit jaar verwacht ik de titel voor ze (en dus CL) en als ze een goede trainer halen plus goede inkopen doen dan kan Feyenoord daar niet tegenop, zeker niet als ze weer eens UEFA Cup moeten spelen.
Ik verwacht dat de titel nog heel spannend gaat worden, is nog weinig over te zeggen. Je gaat nu weer uit van het negatieve, als Feyenoord kampioen wordt of die playoffs wint, hebben jullie opeens beschikking over die miljoenen. En dan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55901833
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:29 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Ik koop standaard kaartjes tot Rotterdam CS, nog nooit gezeik gehad
Dat doe je dan goed. Ik denk dat ik in 75% van de gevallen gecontroleerd werd bij het verlaten van het station R'dam-Stadion. Na een keer een boete te hebben gekregen vind ik t de besparing van die paar euro niet meer waard..
pi_55901868
quote:
Auteur: Loek (---.adsl2.versatel.nl)
Datum: 09-01-2008 17:08

Kan die Feyenoordglenn geband worden?
Met z'n bullshit berichten de hele tijd?
Dit post Loek aka Malibu aka De.Kromme de grootste bullshit berichten poster op andere forums
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:29:00 #171
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55901931
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:20 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld maar vind het beetje overdreven om te zeggen van je. Misschien moet ik mn shirt uit 0102 met Emerton ook verbranden en mn roodwitte 9899 shirt met Kalou en het blauwe van datzelfde met v. Wonderen ook maar verbranden. Of zijn die wel toegestaan
v. Wonderen is mijn lievelingsspeler aller tijden, die mag je wel aan mij verkopen
kankelul.
pi_55902039
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dit post Loek aka Malibu aka De.Kromme de grootste bullshit berichten poster op andere forums
Tjah, de ene is het op andere forums, en iemand anders weer in het Fok forum.
pi_55902187
In de Vi staat vandaag dat Feyenoord Boulahrouz probeerd binnen te halen zoals al eerder gepost in dit topic, maar nog niet bekend was dat ze hebben geprobeerd El Ahmadi van Fc Twente over te nemen, maar Fc Twente wilde hem niet laten gaan.

Maar goed, met al dat gespeculeer kunnen we beter ophouden. Ik verwacht eigenlijk toch niet dat er deze winterstop nog iemand komt.

Komende zomerstop wel, dan hebben ze zo'n 15 miljoen te besteden voor aankopen als het investeringsfonds slaagt (5 miljoen die nu al te besteden is en 10 miljoen uit dat investeringsfonds).

Met de huidige selectie moeten we ons echt wel kunnen handhaven in de titelstrijd, als we januari - met overwegend thuiswedstrijden - redelijk ongeschonden doorkomen, en dan nog in het spoor staan van Psv en ajax dan maken wij een meer dan redelijke kans om eind april / begin mei net even wat meer punten te hebben dan die gasten uit Eindhoven en amsterdam, en anders worden we 3e, wel jammer natuurlijk maar dat is ook goed.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:41:57 #174
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_55902224
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:24 schreef alvarez het volgende:

[..]

Dat doe je dan goed. Ik denk dat ik in 75% van de gevallen gecontroleerd werd bij het verlaten van het station R'dam-Stadion. Na een keer een boete te hebben gekregen vind ik t de besparing van die paar euro niet meer waard..
Er is altijd controle maar met cs kom je er gewoon doorheen
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_55902246
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Tjah, de ene is het op andere forums, en iemand anders weer in het Fok forum.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:44:28 #176
139407 jorienvdherik
pi_55902281
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:41 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Er is altijd controle maar met cs kom je er gewoon doorheen
ja duh, logisch als je van dord af kom, en je hebt kaart tot centraal
pi_55902326
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ja duh, logisch als je van dord af kom, en je hebt kaart tot centraal
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:53:48 #178
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55902498
Waarom zijn die doorgestreepte quotes?
><(({°>
pi_55902556
Omdat die Patje alles van ons doorstreept normaal gesproken dus heb hem ff geholpen en zn eigen shit doorgestreept, en andere doen dat ook!!
pi_55902609
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef BigKahuna het volgende:
Omdat ik van de 11 namen die afgelopen zomer gelinkt werden aan Feyenoord ik er 9 doorstreepte.
Lag waarschijnlijk een beetje gevoelig.
Al bij al zijn de meeste namen niet gekomen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:58:42 #181
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55902611
Op die fiets.
><(({°>
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:59:06 #182
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55902627
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef BigKahuna het volgende:
Omdat onze geneusde vriend Patrick, in de zomerstop een streep door alle namen zette die werden genoemd om naar Feyenoord te gaan (denk aan Makaay, de Cler en Hofland) en zich hiermee compleet belachelijk maakte.
Joodse arrogantie
kankelul.
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:02:04 #183
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55902705
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:59 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]
Joodse arrogantie

Maar oke ik ben al weg
><(({°>
pi_55903106
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Omdat ik van de 11 namen die afgelopen zomer gelinkt werden aan Feyenoord ik er 9 doorstreepte.
Al bij al zijn de meeste namen niet gekomen.
Hebben jullie alle spelers die jullie wouden gehaald dan?? Jullie halen uit nood iemand terug die jullie net verkocht hebben!!

Wij gaan Angelos echt niet terughalen!!
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:27:13 #185
53267 TC03
pi_55903280
quote:

[..]

Vanwaar dat vertrouwen in PSV en Ajax?

1. PSV zit al jaren in de sleur waarin ze nu zitten, waarom zouden zij volgend seizoen ineens zo ontzettend veel beter dan Feyenoord presteren? Huub Stevens is geen god, en met Bert hebben wij ook gewoon een bekwame trainer hoor. Geen kneusje à la Erwin.
2. Waarom zoveel vertrouwen in Ajax? Hun aan- en verkoopbeleid is misschien nog slechter dan die van ons. Ze hebben dik 40 miljoen te besteden, maar ze hebben er tot op heden niks mee gedaan, terwijl Babel al in JUNI verkocht was. Voor de rest lopen ze aan te sukkelen met Urby, kopen ze Perez na een half jaar terug, verslijten ze 20 trainers per jaar, en is er een grote kans dat Huntelaar volgend seizoen ergens anders speelt.
3. Kap eens met die onterechte negativiteit omtrend Feyenoord.
pi_55903904
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens. De link naar het verleden had veel beter gelegd kunnen worden. Gouden F is wel schitterend, maar die poespas er om heen niet.
In 1970 speelden we zowiezo zonder die grote kragen..

Voor de rest vind ik het best kicke shirts, maar niet echt voor een 100 jarig bestaan.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_55903921
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:58 schreef patrickt37 het volgende:
eerder hilariteit alom
pi_55903973
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

1. PSV zit al jaren in de sleur waarin ze nu zitten, waarom zouden zij volgend seizoen ineens zo ontzettend veel beter dan Feyenoord presteren? Huub Stevens is geen god, en met Bert hebben wij ook gewoon een bekwame trainer hoor. Geen kneusje à la Erwin.
2. Waarom zoveel vertrouwen in Ajax? Hun aan- en verkoopbeleid is misschien nog slechter dan die van ons. Ze hebben dik 40 miljoen te besteden, maar ze hebben er tot op heden niks mee gedaan, terwijl Babel al in JUNI verkocht was. Voor de rest lopen ze aan te sukkelen met Urby, kopen ze Perez na een half jaar terug, verslijten ze 20 trainers per jaar, en is er een grote kans dat Huntelaar volgend seizoen ergens anders speelt.
Zoals ik in mijn eerste post ook al aangaf, zijn er alle mogelijkheden voor Feyenoord. Mits er in de winterstop wat versterking komt.
Het is gewoon een feit dat de speoling dun is bij Feyenoord mbt de beslissende spelers.

Wanneer je dit jaar kampioen word(wat ik niet hoop), komt heel de reorganisatie van Feyenoord in een stroomversnelling.

PSV draait niet goed, en zal dit seizoen ook niet beter gaan draaien. Ze missen spelers als Alex en Cocu.

Ajax oogde ook niet degelijk de eerste seizoenshelft, maar dit wijd ik aan de vele blessures en de verkoop van Perez en Sneijder.

Zoals het nu lijkt gaat Ajax als enigste van de drie beter uit de winterstop komen door de terugkeer van Perez, Davids, Vermaelen en Leonardo.
pi_55904072
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

eerder hilariteit alom
Precies. Ik zie t nog staan.

van Bronckhorst
Makaay
Hofland
de Cler

woensdag 9 januari 2008 @ 19:11:25 #190
53267 TC03
pi_55904409
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

eerder hilariteit alom
Idd. Feyenoorders zijn wel gewend aan spelers die uiteindelijk niet komen, dus gevoelig ligt het sowieso niet.
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:11:56 #191
53267 TC03
pi_55904423
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:55 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Zoals het nu lijkt gaat Ajax als enigste van de drie beter uit de winterstop komen door de terugkeer van Perez, Davids, Vermaelen en Leonardo.
Dat wel ja. Alleen ik quote Loek, niet jou. Maar ok.
pi_55904715
quote:

[..]

Zoals ik in mijn eerste post ook al aangaf, zijn er alle mogelijkheden voor Feyenoord. Mits er in de winterstop wat versterking komt.
Het is gewoon een feit dat de speoling dun is bij Feyenoord mbt de beslissende spelers.

Wanneer je dit jaar kampioen word(wat ik niet hoop), komt heel de reorganisatie van Feyenoord in een stroomversnelling.

PSV draait niet goed, en zal dit seizoen ook niet beter gaan draaien. Ze missen spelers als Alex en Cocu.

Ajax oogde ook niet degelijk de eerste seizoenshelft, maar dit wijd ik aan de vele blessures en de verkoop van Perez en Sneijder.

je bent niet goed. ga lekker op het jodenforum posten. DAG
Davids Die bejaarde DEGENE die het team moet 'dragen' maar wel zijn scheenbeschermers vergeet. laat me niet lachen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:41:49 #193
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55905299
quote:

[..]

Jammer dat jij als Ajacied het beter ziet dan de meeste Feyenoorders hier.
pi_55905403
Vanavond op ned 2 een portret over de echte Kromme!!!!
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:49:59 #195
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55905518
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kijk de kampioenen van de afgelopen 10 jaar eens?
quote:
Als sleur kwartfinale CL en halve finale CL + 3 kampioenschappen op rij betekend mag Feyenoord ook wel in een sleur raken . Huub is overigens een betere trainer dan Bert. Alleen al omdat die tenminste wat peper in z'n reet heeft.
quote:
Zo slecht is het aankoopbeleid daar niet, de problemen zitten heel ergens anders.
quote:
Onterecht? Ik ben het rampseizoen vorig jaar (dankzij onze ramp-TD die er nog steeds zit) nog niet vergeten hoor. En ik ben ook niet vergeten dat we geen eens een invaller voor Makaay hebben.

De 2e seizoenshelft wordt bagger zonder 1 of 2 goede aankopen, spelers als Buijs zullen veel spelen, let maar op. 5e of misschien 4e plek zal het wel worden om vervolgens weer vernederd te worden in de play-offs.

Maar als ik over een half jaartje met deze quote terugkom dan roept iedereen hier toch sowieso al dat ik m'n bek moet houden .
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:21:40 #196
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55906377
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:49 schreef De.Kromme het volgende:
De 2e seizoenshelft wordt bagger zonder 1 of 2 goede aankopen, spelers als Buijs zullen veel spelen, let maar op. 5e of misschien 4e plek zal het wel worden om vervolgens weer vernederd te worden in de play-offs.

Maar als ik over een half jaartje met deze quote terugkom dan roept iedereen hier toch sowieso al dat ik m'n bek moet houden .
Heb liever dat je nu al je smoel houd met je gezwets.

Zit maar te janken en te janken, terwijl je gisteren nog zei dat hetgeen wat Gudde zei in de nieuwsjaarsreceptie duidelijk voor je was. Nu zit je weer te miepen om versterkingen die er moeten komen, want we verliezen de aansluiting met de rest van de top (AZ ).

Vijf miljoen is er, volgens Jacobs, beschikbaar en meer NIET! Daarnaast zijn ze bij Feijenoord bezig om meer geld te genereren, zodat er ook van de zomer investeringen gedaan kunnen worden. Investeringen om volgend seizoen verder te gaan waar Feijenoord dit seizoen mee is begonnen en om mee te doen om het kampioenschap.

Blijkbaar gaat dat allemaal langs je heen.
Elite
Tegen TTIP
pi_55907247
DeKromme vergeet dat je een kampioenschap niet kunt kopen. Er komt veel meer bij kijken om kampioen te worden dan simpel één of twee versterkingen, dat zie je maar bij die kaasboeren.

De eerste seizoenshelft hebben we achter de rug - overigens met vrij veel afwezigen - en we staan op 36 punten, dan moeten we hetzelfde aantal punten de tweede seizoenshelft toch ook kunnen halen? Zeker gezien de wisselvalligheid de eerste seizoenshelft en gezien het feit dat we de tweede seizoenshelft het grootste gedeelte van de moeilijke wedstrijden thuis spelen, én dat er dus een aantal belangrijke spelers juist weer terug zijn.

Psv en ajax zie ik ook niet alles winnen, die zijn net zo wisselvallig, en ik denk niet dat een Davids of een Perez van een enigzins 'zwalkend' ajax ineens een geöliede machine weten te maken. Ze zullen vast beter gaan presteren maar ze zullen ook nog weleens hier en daar een punt of wat laten liggen.

Al met al maak ik me dus niet zoveel zorgen, al halen Psv en ajax meer punten dan zal Feyenoord dit jaar niet dramatisch voor hen onderdoen en worden we vast wel 3e, hebben we weer op z'n minst Uefacup voetbal, en 15 miljoen te investeren in de zomer - als er deze winter niemand wordt gehaald en het investeringsfonds slaagt.

Vorig jaar stond Feyenoord notabene nog aan de rand van de afgrond, dus het is haast een wonder dat al die grote namen zijn gekomen, en dat we staan waar we nu staan met alles nog in eigen hand en waarbij de toekomst er beter uitziet dan het in tijden heeft uitgezien, er lijkt nu eindelijk eens sprake van een fatsoenlijk beleid bij Feyenoord!

Dat dramatische gezwets van jou altijd. Je moet het ook eens in perspectief zien!

Zo!
pi_55907262
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Vanavond op ned 2 een portret over de echte Kromme!!!!
Goed dat je me eraan herinnert!
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:48:27 #199
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55907276
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:49 schreef De.Kromme het volgende:

Zo slecht is het aankoopbeleid daar niet, de problemen zitten heel ergens anders.
Dus jij zou het "nog niet eens zo slecht" vinden als Feyenoord met Rommedahl, Colin en Delorge aan zou komen zetten?
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:49:48 #200
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55907327
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:21 schreef Happel het volgende:
Zit maar te janken en te janken, terwijl je gisteren nog zei dat hetgeen wat Gudde zei in de nieuwsjaarsreceptie duidelijk voor je was. Nu zit je weer te miepen om versterkingen die er moeten komen, want we verliezen de aansluiting met de rest van de top (AZ ).
Ik was het met hem eens dat er geen onverantwoorde aankopen gedaan moesten worden maar ik blijf het idee houden dat de scouts te weinig uitvreten en Feyenoord constant net achter de feiten aanloopt.
quote:
Vijf miljoen is er, volgens Jacobs, beschikbaar en meer NIET!
Je klinkt alsof je dat leuk vindt ofzo.
quote:
Daarnaast zijn ze bij Feijenoord bezig om meer geld te genereren, zodat er ook van de zomer investeringen gedaan kunnen worden. Investeringen om volgend seizoen verder te gaan waar Feijenoord dit seizoen mee is begonnen en om mee te doen om het kampioenschap.
Ach, dan krijg je weer het gelul volgend seizoen dat er nog niet mee gedaan wordt om de titel omdat er 5 nieuwe spelers nog moeten wennen etc. .

Net als bij AZ, daar roepen ze aan het begin van elk jaar weer "dit jaar is het jaar dat er geoogst moet gaan worden" en vervolgens lukt het niet en roepen ze weer "we zitten nog in het groeiproces". .
quote:
Blijkbaar gaat dat allemaal langs je heen.
Het lijkt wel alsof iedereen hier in slaap gevallen is. Feyenoord is goed bezig, maar het gaat niet snel genoeg, daar zijn Makaay en Gio te oud voor.

Het is gewoon frusterend dat Feyenoord heeft laten zien een titelkandidaat te zijn, maar dat je er donder op tegen kan zeggen dat ze straks in gaan storten en af gaan haken omdat je net een extra spits en een middenvelder tekort komt...

En leuk als er volgend seizoen 15 miljoen te besteden is, dan zijn we alsnog afhankelijk of die speler niet liever naar een club gaat die (voorronde) CL speelt. En dat afhankelijke van Ajax/PSV kan ik dus niet uitstaan.

Wat mij betreft geven ze nu 10 miljoen uit aan een spits + middenvelder (en dan wel écht waar goed over nagedacht is), en dat verdien je dan in de loop van de tijd wel weer terug met die investeerdersfondsen + transfers. Dan blijf je tenminste in de race.
pi_55907445
Ook met een extra middenvelder en verdediger of spits heb je geen garantie op succes Dekromme.

Bovendien eiste jij toen dit seizoen begon ook al meteen een kampioenschap? Je moet wel reeël blijven natuurlijk.
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:55:23 #202
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55907497
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
DeKromme vergeet dat je een kampioenschap niet kunt kopen. Er komt veel meer bij kijken om kampioen te worden dan simpel één of twee versterkingen, dat zie je maar bij die kaasboeren.
Duh, maar met een megakrappe selectie weet je ook zeker dat het niet lukt.
quote:
De eerste seizoenshelft hebben we achter de rug - overigens met vrij veel afwezigen - en we staan op 36 punten, dan moeten we hetzelfde aantal punten de tweede seizoenshelft toch ook kunnen halen? Zeker gezien de wisselvalligheid de eerste seizoenshelft en gezien het feit dat we de tweede seizoenshelft het grootste gedeelte van de moeilijke wedstrijden thuis spelen, én dat er dus een aantal belangrijke spelers juist weer terug zijn.
Het is wachten tot er een keertje een belangrijke speler voor 3 weken uitligt, moet je kijken hoe snel het instort. Bovendien : als Feyenoord playoffs speelt dan ben je sowieso in het nadeel tegen AZ, Ajax en PSV en misschien ook tegen Twente. Waar die nog wel eens spits kunnen wisselen als een elftal vermoeid begint te raken, moeten wij met Mols aan komen zetten .
quote:
Psv en ajax zie ik ook niet alles winnen, die zijn net zo wisselvallig, en ik denk niet dat een Davids of een Perez van een enigzins 'zwalkend' ajax ineens een geöliede machine weten te maken. Ze zullen vast beter gaan presteren maar ze zullen ook nog weleens hier en daar een punt of wat laten liggen.
Davids en Perez krijgen de boel daar wel weer draaiende, ben ik bang.
quote:
Al met al maak ik me dus niet zoveel zorgen, al halen Psv en ajax meer punten dan zal Feyenoord dit jaar niet dramatisch voor hen onderdoen en worden we vast wel 3e, hebben we weer op z'n minst Uefacup voetbal, en 15 miljoen te investeren in de zomer - als er deze winter niemand wordt gehaald en het investeringsfonds slaagt.
Maar geen hond die naar je toe wil, UEFA Cup .
quote:
Vorig jaar stond Feyenoord notabene nog aan de rand van de afgrond, dus het is haast een wonder dat al die grote namen zijn gekomen, en dat we staan waar we nu staan met alles nog in eigen hand en waarbij de toekomst er beter uitziet dan het in tijden heeft uitgezien, er lijkt nu eindelijk eens sprake van een fatsoenlijk beleid bij Feyenoord!
Ik vraag me af hoe dit beleid uit gaat werken op de langere termijn. Failliet zullen we niet gaan, maar de komende 3 jaar UEFA Cup spelen is ook niets.
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:57:56 #203
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55907570
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook met een extra middenvelder en verdediger of spits heb je geen garantie op succes Dekromme.
Ja lekker makkelijk. Zelfs met Ronaldinho en Kaka heb je geen garantie op succes, je vergroot alleen je kansen wel enorm.
quote:
Bovendien eiste jij toen dit seizoen begon ook al meteen een kampioenschap? Je moet wel reeël blijven natuurlijk.
Nee, ik 'eis' niets, maar CL behalen is wel van essentieel belang vind ik.
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:59:53 #204
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55907617
quote:
Ajax gaat back van Kozakken Boys testen
09/01/2008 16:26

Samuel Scheimann krijgt de kans zich te bewijzen bij Ajax. De verdediger van Kozakken Boys begint eind januari aan een stage in Amsterdam.

Scheimann dankt zijn stage aan zijn sterke optreden met Kozakken Boys tegen Ajax. De zaterdaghoofdklasser maakte het de Amsterdammers flink lastig. De linksback speelde in de jeugd van Feyenoord en NAC.
Ok ik neem m'n woorden over het beleid van Ajax terug, wat is dit voor gekkigheid ? .
pi_55907710
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:59 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ok ik neem m'n woorden over het beleid van Ajax terug, wat is dit voor gekkigheid ? .
Amateur meer of minder daar boeit ook niet toch??
pi_55907732
quote:

[..]

Ach, wij hebben van de zomer een spits uit de amateurs van Cuijk overgenomen, ook nooit meer iets van gehoord trouwens.

Maar ik ben dan ook geen trouwe volger van Jong Feyenoord.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:16:16 #207
123545 DatMeenJeNiet
pi_55908004
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach, wij hebben van de zomer een spits uit de amateurs van Cuijk overgenomen, ook nooit meer iets van gehoord trouwens.

Maar ik ben dan ook geen trouwe volger van Jong Feyenoord.
Kruisbanden gescheurd, terwijl hij het goed deed en bij de eerste selectie zou aansluiten.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:18:34 #208
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55908080
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ik was het met hem eens dat er geen onverantwoorde aankopen gedaan moesten worden maar ik blijf het idee houden dat de scouts te weinig uitvreten en Feyenoord constant net achter de feiten aanloopt.
Jouw probleem.
quote:
Je klinkt alsof je dat leuk vindt ofzo.
Bittere realiteit, is niks leuks aan te vinden.
quote:
Ach, dan krijg je weer het gelul volgend seizoen dat er nog niet mee gedaan wordt om de titel omdat er 5 nieuwe spelers nog moeten wennen etc. .
Komen weer op hetzelfde uit. Voor jou is niks goed. Ga een andere hobbie zoeken.
quote:
Net als bij AZ, daar roepen ze aan het begin van elk jaar weer "dit jaar is het jaar dat er geoogst moet gaan worden" en vervolgens lukt het niet en roepen ze weer "we zitten nog in het groeiproces". .
AZ is gewoon een schijtclub.
quote:
Het lijkt wel alsof iedereen hier in slaap gevallen is. Feyenoord is goed bezig, maar het gaat niet snel genoeg, daar zijn Makaay en Gio te oud voor.
Pffff. Het KAN niet sneller.
quote:
Het is gewoon frusterend dat Feyenoord heeft laten zien een titelkandidaat te zijn, maar dat je er donder op tegen kan zeggen dat ze straks in gaan storten en af gaan haken omdat je net een extra spits en een middenvelder tekort komt.
Helaas pindakaas. Je kent de situatie.
quote:
En leuk als er volgend seizoen 15 miljoen te besteden is, dan zijn we alsnog afhankelijk of die speler niet liever naar een club gaat die (voorronde) CL speelt. En dat afhankelijke van Ajax/PSV kan ik dus niet uitstaan.
Jouw probleem.
quote:
Wat mij betreft geven ze nu 10 miljoen uit aan een spits + middenvelder (en dan wel écht waar goed over nagedacht is), en dat verdien je dan in de loop van de tijd wel weer terug met die investeerdersfondsen + transfers. Dan blijf je tenminste in de race.
Geen geld voor. Je kan toch lezen?
quote:

[..]

Alles lager dan de top 5 is slecht, boehoe.

Doe toch normaal.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:45:18 #209
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55908863
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Jouw probleem.
Het is daarentegen weer jouw probleem dat je 5e worden wel best vindt. Ik vind dat er meer uit te halen valt.
quote:
Bittere realiteit, is niks leuks aan te vinden.
Lekker makkelijk.
quote:
Komen weer op hetzelfde uit. Voor jou is niks goed. Ga een andere hobbie zoeken.
De titel is goed hoor, alleen winnen we hem nooit .
quote:
AZ is gewoon een schijtclub.
Juist, maar het was even een voorbeeld.
quote:
Pffff. Het KAN niet sneller.
In de zomer ging het ook snel, extreem snel.
quote:
Helaas pindakaas. Je kent de situatie.
Pff, zelden zo'n ambitieloze supporter gezien. Het zou me niet verbazen als je in het echte leven ook nooit ergens komt, en dan niet door gebrek aan intelligentie maar omdat je gewoon lui bent.
quote:
Jouw probleem.
Het boeit jou echt geen zak allemaal hé? . Volgens mij vind jij het enige belangrijke van een seizoen dat je wat reisjes naar Engeland etc. kan maken. Nogal egoistisch, niet?
quote:
Geen geld voor. Je kan toch lezen?
Dan koop je een speler in 2 of 3 termijnen (als het echt een versterking is). Doen Italiaanse clubs zo vaak.
quote:
Alles lager dan de top 5 is slecht, boehoe.

Doe toch normaal.
Kom op zeg, scouten bij amateursclubs, Ajax moest zich doodschamen .

[ Bericht 0% gewijzigd door De.Kromme op 09-01-2008 21:50:49 ]
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:46:51 #210
63192 ursel
pi_55908910
quote:

[..]

ach ja.. zo kan je je blamage ook wegwerken door net te doen alsof er goede spelers zitten..
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:49:54 #211
139407 jorienvdherik
pi_55909011
quote:

Feyenoord probeert opnieuw enkele spelers naar de Kuip te halen. "We zijn in gesprek met spelers. We weten alleen nog niet of ze echt haalbaar zijn", stelde directeur Peter Bosz. Of Khalid Bouhlarouz daar één van is, kon hij niet zeggen.

Met wie Feyenoord precies in gesprek is en om hoeveel spelers het gaat, is nog niet bekend. "We kunnen geen namen noemen", stelt technisch directeur Peter Bosz. "Dat zou een eventuele onderhandeling kunnen schaden. De technische staf heeft aangegeven er in elke linie een speler bij te willen hebben. Daar kijken we momenteel naar."

Met enkele spelers praat Feyenoord al een hele tijd. "Alleen weten we nog niet of ze echt haalbaar zijn", aldus Bosz. Volgens de oud-trainer van Heracles is de winterstop een lastige periode om spelers aan te trekken. "Je zit middenin een seizoen. Clubs zien spelers in deze periode liever niet vertrekken."
dat er vanavond maar namen komne
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:51:35 #212
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55909055
Hoezo persé vanavond Jorien?
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:08:03 #213
139407 jorienvdherik
pi_55909554
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef De.Kromme het volgende:
Hoezo persé vanavond Jorien?
Zit altijd te wachten tot om 0.30 uur AD en telegraaf updaten enzo
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:14:09 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55909760
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:45 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Het is daarentegen weer jouw probleem dat je 5e worden wel best vindt. Ik vind dat er meer uit te halen valt.
Op dit moment vind ik het behalen van de play-offs een goede prestatie, ja.
quote:
Lekker makkelijk.
Is het ook, maar het blijft de realiteit.
quote:
De titel is goed hoor, alleen winnen we hem nooit .
Beperkingen van de ploeg kennen en genoegen nemen met het feit dat het nu niet beter kan. Is niet erg om een keer pas op de plaats te maken.
quote:
In de zomer ging het ook snel, extreem snel.
Zijn maanden van besprekingen aan vooraf gegaan, daardoor kon het snel gaan.
quote:
Pff, zelden zo'n ambitieloze supporter gezien.
Ambitieus genoeg. Ik ging vorig jaar en de jaren daarvoor niet voor mijn plezier actie voeren tegen de club. Ik wilde veranderingen en ik deed er samen met vele anderen wat aan i.p.v. veilig achter pc'tje te mekkeren dat alles zo verkankerd is.

Ik blijf echter realistisch kijken naar de situatie en neem voorlopig genoegen met de koers die Feijenoord vaart. Enige goodwill hebben ze wel gekweekt afgelopen zomer.
quote:
Het boeit jou echt geen zak allemaal hé? . Volgens mij vind jij het enige belangrijke van een seizoen dat je wat reisjes naar Engeland etc. kan maken. Nogal egoistisch, niet?
Feijenoord boeit me meer, dan jij ooit zult bevatten. Het boeit me overigens geen flikker of we C(?)L of UEFA Cup spelen, vind het beide even mooi. Spelers komen altijd als er geld is, heeft niks met C(?)L te maken.
quote:
Dan koop je een speler in 2 of 3 termijnen (als het echt een versterking is). Doen Italiaanse clubs zo vaak.
Het is net boodschappen doen bij de supermarkt. Gaat allemaal zo makkelijk.
[..]
quote:
Dennis Koenders. Van Cuijk naar Feijenoord. We moeten ons doodschamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Happel op 09-01-2008 22:56:41 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_55910153
quote:

Ja laten we ons nog verder in de schulden steken, kopen op termijnen, lekker op de pof leven daar heeft Feyenoord zulke goede ervaringen mee. Misschien kunnen we nog wel wat lenen bij Dirk.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:57:17 #216
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55911182
Goal.com is toch wel een goede site? Lijkt me sterk dit :
quote:
Feyenoord Set Sights On Boulahrouz

Bert van Marwijk is clearly keen on signing a reliable central defender, Khalid Boulahrouz is desperately looking for first team action to attract Marco van Basten’s attention once more. And perhaps they could help each other out.

zoom - galleria Although technical director Peter Bosz would not confirm, Feyenoord are already looking for a way to bring the Sevilla man back to the Netherlands, as Voetbal International magazine reports.

Loaned out to the UEFA Cup, Supercopa and Copa del Rey holders from Chelsea in the summer, the Dutch international of Moroccan origin has only played nine times since then because of a groin injury and a reported bad relationship with boss Manolo Jiménez.

Ajax failed

His outings had also been limited during his time in England and as a result Boulahrouz only featured in four of the Oranje UEFA European Championship qualifiers. Aware of his situation and also looking for defensive reinforcements Ajax tried to lure him last month, but at no avail.

A few weeks ago his agent, Rodger Linse, made it clear that the former Hamburg man is not thinking about going back to the Netherlands at the moment, with his mind set to success with Sevilla.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=540891
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:03:50 #217
123545 DatMeenJeNiet
pi_55911399
Is gewoon een bericht gebasseerd op die uit de VI. Goal.com is een Nederlands-Engelse site.
pi_55911587
quote:
Khalid Boulahrouz is desperately looking for first team action to attract Marco van Basten’s attention once more.
dan zit ie bij ons goed
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:35:28 #219
139407 jorienvdherik
pi_55912514
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:57 schreef De.Kromme het volgende:
Goal.com is toch wel een goede site? Lijkt me sterk dit :
[..]

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=540891
niks nieuws toch
  donderdag 10 januari 2008 @ 00:01:27 #220
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_55913136
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:09 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dan zit ie bij ons goed
pi_55914601
Ik word zo moe van Loek aka Malibu aka De.Kromme.... Jullie niet? Laten we hem gewoon met z'n alle negeren please
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:06:59 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55915649
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 01:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik word zo moe van Loek aka Malibu aka De.Kromme.... Jullie niet? Laten we hem gewoon met z'n alle negeren please
Lukt me niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_55916239
quote:
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:15:37 #224
63192 ursel
pi_55919871
quote:
Slory loopt hamstringblessure op

Feyenoord heeft, twee dagen voor de topper tegen PSV, een tegenvaller te verwerken gekregen. Andwele Slory moest donderdag de training voortijdig verlaten, omdat hij last kreeg van zijn hamstring. Of de snelle aanvaller zaterdagavond mee kan spelen in de topper tegen de landskampioen, is nog onzeker.

Feyenoord mist tegen PSV sowieso de langdurig geblesseerden Tim Vincken en Ron Vlaar. Ook Theo Lucius is niet van de partij. De rechtsback is geschorst, omdat hij vlak voor de jaarwisseling tegen SC Heerenveen zijn vijfde gele kaart van het seizoen kreeg. Zijn plaats in de basis wordt vermoedelijk ingenomen door Serginho Greene.
Dat zou zwaar klote zijn..
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:16:45 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55919905
Wat is de te verwachten opstelling van feyenoord Zaterdag zonder Lucius en wellicht Slory?
pi_55919999
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:16 schreef PyTh het volgende:
Wat is de te verwachten opstelling van feyenoord Zaterdag zonder Lucius en wellicht Slory?
......................Timmer
Greene.......Bahia...Hofland......de Cler
..............Sahin.....Bronckhorst
de Guzman............................Bruins
..........................Hofs
...................Makaay

Of ze precies zo zullen staan weet ik niet maar de 11 namen zullen hoogstwaarschijnlijk wel kloppen. Of hij moet iets verdedigender willen spelen met Buijs bijvoorbeeld. Of Fer voor de leeuwen gooien maar dat zal ie niet doen. Dat kost dan Hofs z'n plaats trouwens. Dus dat is de enige onzekerheid van deze 11 gok ik
pi_55920049
Ben ook wel benieuwd of de interesse van Feyenoord in Silva waar was.

Mocht t zo zijn dan lijkt (ik zeg lijkt) het erop dat ze zich erg makkelijk de deur hebben laten wijzen.
pi_55920129
Die basis lijkt me inderdaad juist EC
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:43:55 #229
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55920552
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:23 schreef EnactedChaos het volgende:
Ben ook wel benieuwd of de interesse van Feyenoord in Silva waar was.

Mocht t zo zijn dan lijkt (ik zeg lijkt) het erop dat ze zich erg makkelijk de deur hebben laten wijzen.
Duh .

Maar dat rotjoch gaat naar Ajax, is vandaag al niet op komen dagen op de training. Spelers met zo'n kutkarakter moet je niet halen, passen meer in Amsterdam.
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:44:48 #230
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55920580
quote:
Tiefuskneusje . Ze worden hier net zo ziek (al dan niet zieker) van jou dus hou die kutsmoel van je ff snel dicht .
pi_55920684
Ik vind dat jullie allemaal wel vriendelijk zijn tegen elkaar.
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:50:10 #232
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55920728
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:48 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vind dat jullie allemaal wel vriendelijk zijn tegen elkaar.
Ik heb geen problemen met de meeste mensen hier hoor, zij wel met mij. Maar goed, ik hoef geen gelijk te hebben van mensen die even graag UEFA Cup spelen als CL en het prima vinden als er geen goede aankopen meer bijkomen. .
pi_55920754
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:44 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Tiefuskneusje . Ze worden hier net zo ziek (al dan niet zieker) van jou dus hou die kutsmoel van je ff snel dicht .
Dat denk ik niet
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:52:10 #234
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55920790
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat denk ik niet
Dacht het wel. Alleen ben jij te dom om dat te zien...
pi_55920812
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met de meeste mensen hier hoor, zij wel met mij. Maar goed, ik hoef geen gelijk te hebben van mensen die even graag UEFA Cup spelen als CL .
Het valt me gewoon op dat veel users elkaar lopen af te zeiken.
Wanneer iemand zijn eigen mening hier ventileerd, wordt dat gelijk de grond in getrapt.

Voor de zekerheid maar een stift gebruikt voor de kleuters het doen.
pi_55920820
Anders reageren jullie gewoon niet meer op elkaar.
pi_55920837
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:52 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het valt me gewoon op dat veel users elkaar lopen af te zeiken.
Wanneer iemand zijn eigen mening hier ventileerd, wordt dat gelijk de grond in getrapt.

Voor de zekerheid maar een stift gebruikt voor de kleuters het doen.
Doe het dan wel goed
pi_55920895
quote:

[..]

Ik heb geen problemen met de meeste mensen hier hoor, zij wel met mij. Maar goed, ik hoef geen gelijk te hebben van mensen die even graag UEFA Cup spelen als CL en het prima vinden als er geen goede aankopen meer bijkomen. .
Zo kan ik het ook niet begrijpen dat vele elke keer met het argument komen dat ze gewoon bij de eerste vijf moeten eindigen. Het kampioenschap is totaal niet aan de orde.
Dit is natuurlijk de grootste onzin. Je wilt met je club altijd voor het kampioenschap gaan.
pi_55920957
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Doe het dan wel goed
Ik wilde je dat plezier niet ontnemen.
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:57:40 #240
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55920968
quote:
Kuijt, van Wonderen, Jaap Stam: allemaal spelers die bij amateurclubs zijn weggehaald, kneusje.
kankelul.
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:58:49 #241
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55921000
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:55 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Zo kan ik het ook niet begrijpen dat vele elke keer met het argument komen dat ze gewoon bij de eerste vijf moeten eindigen. Het kampioenschap is totaal niet aan de orde.
Dit is natuurlijk de grootste onzin. Je wilt met je club altijd voor het kampioenschap gaan.
Juist. maar Feyenoord is de enige club waar veel mensen zitten die die titel niet zoveel uitmaakt. .
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:00:04 #242
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55921030
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:57 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Kuijt, van Wonderen, Jaap Stam: allemaal spelers die bij amateurclubs zijn weggehaald, kneusje.
Door een andere club uit de eerste divisie of een middenmoter, niet rechtstreeks door een topclub, kutmongool.
pi_55921105
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:58 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Juist. maar Feyenoord is de enige club waar veel mensen zitten die die titel niet zoveel uitmaakt. .
Ik weiger te geloven dat het kampioenschap voor een echte supporter niet belangrijk is.
Het eindigen bij de eerste vijf zijn uitspraken van het bestuur.
Dit soort uitspraken zouden in Amsterdam niet worden getolereerd.
pi_55921174
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik weiger te geloven dat het kampioenschap voor een echte supporter niet belangrijk is.
Jullie hebben dan ook een begroting die 2x zo hoog is als die van ons.
pi_55921240
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jullie hebben dan ook een begroting die 2x zo hoog is als dan die van ons.
pi_55921279
quote:

[..]

Met de spelers die in de zomer zijn gehaald, moet je meer willen dan de eerste vijf.

En onze begroting mag dan wel 2x zo groot zijn, echter geven ze het in Amsterdam niet uit.
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:07:07 #247
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55921283
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:58 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Je blijft een kneus, hahaha.
quote:

[..]

Leg me geen woorden in de mond.
Elite
Tegen TTIP
pi_55921359
boehoehoe ze lopen weer te janken dat er mensen staan op W. Iedereen moet zitten, de volgende stap is dat er op een groot scherm wordt aangegeven wanneer je moet klappen. (roepen ist verboten!) Ik word er zo moe van, ze willen echt het liefst van de Kuip een grote kinderklas maken.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_55921364
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:07 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
En onze begroting mag dan wel 2x zo groot zijn, echter geven ze het in Amsterdam niet uit.
Maar jullie verwachtingen zijn daarom wel hoger.
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:10:26 #250
139407 jorienvdherik
pi_55921391
Nou Feyenoord koop eens wat
pi_55921393
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:09 schreef mister_popcorn het volgende:
boehoehoe ze lopen weer te janken dat er mensen staan op W. Iedereen moet zitten, de volgende stap is dat er op een groot scherm wordt aangegeven wanneer je moet klappen. (roepen ist verboten!) Ik word er zo moe van, ze willen echt het liefst van de Kuip een grote kinderklas maken.
Huh? Heb ik wat gemist? Ik sta zelf ook altijd op W1. Zitten zie ik echt niet zitten.
pi_55921443
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Maar jullie verwachtingen zijn daarom wel hoger.
Een topclub als Feyenoord, PSV en Ajax moeten altijd de titel als streven hebben.
AZ, Twente, Heerenveen of Groningen mogen er alleen aan denken/ruiken.
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:12:33 #253
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55921450
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:09 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik las het ook ja, zie het overigens niet gebeuren dat mensen zaterdag gaan zitten
kankelul.
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:16:59 #254
139407 jorienvdherik
pi_55921548
zowiezo is het raar als je daar zit, slecht zicht heb je dan
pi_55921707
Waar is dat te lezen over vak W? Dat gaan ze echt niet voor elkaar krijgen. Dan krijgen ze het hele vak over hun heen.

edit: al gevonden.

Dat gaat ze dus niet lukken he Je ziet geen ruk als je daar zit.
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:26:18 #256
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55921780
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:12 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Een topclub als Feyenoord, PSV en Ajax moeten altijd de titel als streven hebben.
AZ, Twente, Heerenveen of Groningen mogen er alleen aan denken/ruiken.
Mwoah, dit seizoen mag Feyenoord er ook alleen aan denken/ruiken. De selectie is nog gewoon te smal, dus dit jaar zou er naar CL-voetbal gestreefd moeten worden en als Ajax en PSV teveel punten knoeien misschien zelfs nog even meedoen om de titel.
pi_55921789
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar is dat te lezen over vak W? Dat gaan ze echt niet voor elkaar krijgen. Dan krijgen ze het hele vak over hun heen.
feyenoord.nl en fr-fans.nl
pi_55921792
oa www.fr-fans.nl

en nee, dat krijgen ze ook niet voor elkaar. Maar gewoon dat eeuwige gezeik
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:27:42 #259
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55921811
quote:

[..]

Dat doen zwakzinnigen en kinderen ook altijd : precies hetzelfde grapje 100 keer herhalen en het nog steeds grappig vinden. .
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:28:42 #260
139407 jorienvdherik
pi_55921833
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

edit: al gevonden.

Dat gaat ze dus niet lukken he Je ziet geen ruk als je daar zit.
Dan zie je dit

donderdag 10 januari 2008 @ 13:30:14 #261
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55921870
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:27 schreef mister_popcorn het volgende:
oa www.fr-fans.nl

en nee, dat krijgen ze ook niet voor elkaar. Maar gewoon dat eeuwige gezeik
Inderdaad zeg, laatst stond ik op X bovenaan, zelfde gezeik.

Komt er zo'n steward, ja de mensen vragen of jullie gaan zitten.
Dus ik zeg, als ik ga zitten ken k zelf ook niks zien, want dan moet het hele vak gaan zitten.

Zegt die steward: ja, ik moest het alleen vragen...
kankelul.
pi_55921929
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:27 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat doen zwakzinnigen en kinderen ook altijd : precies hetzelfde grapje 100 keer herhalen en het nog steeds grappig vinden. .
Wat is de grap dan
pi_55922020
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:30 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, laatst stond ik op X bovenaan, zelfde gezeik.

Komt er zo'n steward, ja de mensen vragen of jullie gaan zitten.
Dus ik zeg, als ik ga zitten ken k zelf ook niks zien, want dan moet het hele vak gaan zitten.

Zegt die steward: ja, ik moest het alleen vragen...
haha pannenkoek steward
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:46:38 #264
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55922340
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat is de grap dan
Dat je al Patricks posts door blijft strepen bij het quoten.
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:55:50 #265
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_55922620
volgende stap zal wel zijn dat vak X moet gaan zitten, omdat ze anders bij vak S niks goed kunnen zien

maw: gaat ze nooit lukken
pi_55923030
Zit allemaal niet zo te zeiken op elkaar zeg... godverdomme.
pi_55923333
Die docu over de Kromme
pi_55923374
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die docu over de Kromme
vond hem kort en niet erg vernieuwend
pi_55923880
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die docu over de Kromme
Volgende week woensdag (16 januari) gaat Profiel over 'Een leven lang Feyenoord.'
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:42:46 #270
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55923973
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Kijk, dat is nou het verschil tussen Rotterdam en a'dam. Wij zijn realistisch, jullie zijn ongepast arrogant.
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:36:46 #271
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55925349
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kijk, dat is nou het verschil tussen Rotterdam en a'dam. Wij zijn realistisch, jullie zijn ongepast arrogant.
Ajacieden zijn meestal ontzettend en ongepast arrogant, maar in dit geval is dat natuurlijk onzin.

Als je als clubbestuur tientallen miljoenen in kas hebt, je de hoogste omzet van de eredivisie hebt en de meeste titels behaald hebt in het verleden, kun je gewoon niet aan je supporters verkopen dat je bij de eerste vijf moet eindigen.

Dat kan het Feyenoord-bestuur volgend seizoen ook niet meer, al zou bij ons driekwart het nog accepteren ook als ze het volgend jaar weer roepen.
pi_55925428
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:36 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ajacieden zijn meestal ontzettend en ongepast arrogant, maar in dit geval is dat natuurlijk onzin.

Als je als clubbestuur tientallen miljoenen in kas hebt, je de hoogste omzet van de eredivisie hebt en de meeste titels behaald hebt in het verleden, kun je gewoon niet aan je supporters verkopen dat je bij de eerste vijf moet eindigen.

Dat kan het Feyenoord-bestuur volgend seizoen ook niet meer, al zou bij ons driekwart het nog accepteren ook als ze het volgend jaar weer roepen.
Onzin
pi_55925494
quote:

[..]

Waar haal je die onzin vandaan? Ze zijn net van de blacklist van KNVB af wat financien betreft, en er is gezegd dat er maximaal 5 (vijf, dus geen tientallen, niet eens 10 (tien)) miljoen beschikbaar is voor versterkingen. Als er al meer geld is, dan is dat nodig om de club financieel te saneren en in gezonde staat te brengen. Dat heb ik liever dan nu een paar spelers kopen waarvan je hoopt dat ze goed i n het elftal passen zodat je wellicht langer mee kunt doen om de titel. Er is geen tijd om ingespeeld te raken en als een speler tien miljoen kost, dan moet ie natuurlijk wel meteen in de basis. Of de club daar nu beter van wordt. Ik heb liever dat ze het geld in de knip houden tot de zomer, of er moet zich een buitenkans voordoen voor een bijzonder goede speler die redelijk goedkoop te kopen is.
pi_55925583
quote:
Sorry, lang volgehouden, maar die rommel die er nu uit zijn toestenbord druipt...
pi_55925611
Ging over onze amsterdamse vrienden DivineJester, wel scherp blijven.
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:49:10 #276
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55925649
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:46 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Sorry, lang volgehouden, maar die rommel die er nu uit zijn toestenbord druipt...
Inderdaad zeg, het is moeilijk om zo'n ongelovelijke teringmongool te negeren.
kankelul.
pi_55925932
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ging over onze amsterdamse vrienden DivineJester, wel scherp blijven.
Same difference, hij had het ook kunnen zeggen over Feyenoord.

Sorrysorry, bijna het einde van een lange werkdag
pi_55925964
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:40 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Onzin
Ga je nu alle qoutes doorstrepen?
En gebruik nu eens een andere kleur uit de doos die je van je moeder hebt gekregen.
pi_55926048
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

En gebruik nu eens een andere kleur uit de doos die je van je moeder hebt gekregen.
[ afbeelding ]
Ksssst, PUB is een paar deuren verderop...
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:04:11 #280
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55926087
quote:

[..]

[ afbeelding ]
En kan jij een keer oprotten uit dit topic?
kankelul.
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:08:01 #281
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55926180
quote:

[..]

Nee
quote:
Je spreekt je verwachtingen niet alleen uit gelet op het verleden, maar op het heden. Dat heet realistisch zijn. Iets wat jij niet bent en die mannetjes in die hoofdstad ook niet. Als er voor de competitie begint 2 belangrijke middenvelders vertrekken, is het onzin om te zeggen dat je alleen voor de titel en de rest niet wordt geaccepteerd. Dat is ongepaste arrogantie.

Tuurlijk, je moet de ambitie wel hebben om kampioen te worden, maar dat is was anders dan je verwachting. Je ambitie moet altijd het hoogst haalbare zijn en hoeft ook niet op de korte termijn realistisch te zijn.
quote:
Hoe kom je er in godsnaam toch elke keer bij dat Feyenoord volgend seizoen als kaartenhuis in elkaar dondert? Daar ben ik nou nog steeds benieuwd naar.
pi_55926247
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:58 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Same difference, hij had het ook kunnen zeggen over Feyenoord.

Sorrysorry, bijna het einde van een lange werkdag
Overigens staat er wel iets benoemd over de doelstelling bij de 1e 5, maar dat was toch van Feyenoord en niet van Ajax?
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:12:51 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55926311
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:10 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Overigens staat er wel iets benoemd over de doelstelling bij de 1e 5, maar dat was toch van Feyenoord en niet van Ajax?
Klopt. Top 5 wil Feijenoord halen.
Elite
Tegen TTIP
pi_55926438
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:10 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ja dit haalt DeKromme aan met als redenering dat ze bij ajax tenminste geen genoegen nemen met zo'n doelstelling.

Dat de situaties totaal anders zijn vergeet hij voor het gemak maar even.

Maar goed deze discussie is toch een eindeloze herhaling van zetten.
pi_55926441
quote:

[..]

blablabla
Ik, en vele anderen met mij en hopelijk ook de mensen die het voor het zeggen hebben, willen graag in de toekomst structureel meespelen om de hoogste plaatsen in de eredivisie. Jij wil graag een incididenteel succes om dan weer weg te zakken. Tenminste dat zijn wel de gevolgen van hetgene dat jij hier verkondigt. En dat lijkt mij niet de bedoeling.
pi_55926909
Net even Profiel gekeken.

Wat een man die van Hanegem

"Wilhellemus"
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:36:35 #287
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55927012
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:08 schreef EnactedChaos het volgende:
Zit allemaal niet zo te zeiken op elkaar zeg... godverdomme.
Ach, is 't ooit anders geweest ?
pi_55927274
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Alleen de onzin kras ik door dus voornamelijk van jou en Kromme.
en ff ter info mn ma is al bekant 6 jaar dood, dus spot volgende keer elders mee wil je grafmongool!
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:00:07 #289
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55927628
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:17 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik, en vele anderen met mij en hopelijk ook de mensen die het voor het zeggen hebben, willen graag in de toekomst structureel meespelen om de hoogste plaatsen in de eredivisie. Jij wil graag een incididenteel succes om dan weer weg te zakken. Tenminste dat zijn wel de gevolgen van hetgene dat jij hier verkondigt. En dat lijkt mij niet de bedoeling.
Dat bekijk je nogal simpel. 'Incidenteel succes' is in bepaalde gevallen nodig voor 'structueel succes'.
Je zou moeten streven naar CL-voetbal komend seizoen, dan kun je volgend jaar de laatste stap in 1 keer zetten. Er is dan geld, aantrekkingskracht en we zijn voor spelers aantrekkelijker dan de top 3-club die buiten de boot valt (Ajax of PSV dus). Zo raak je in een cirkel waarin je blijft meedoen bovenin.

Zoals ik al eerder aangaf : de leeftijden van onze dragende spelers zijn eigenlijk te hoog om nu nog anderhalf jaar te freewheelen.

De meeste van jullie vinden het wel best zoals het bij ons de meeste seizoenen gaat (3e worden, UEFA Cup spelen) maar ik vind dat er meer uit Feyenoord te halen moet zijn. En dat is niet dat we de CL moeten winnen ofzo, maar dat we structueel meedoen om de titel en niet elk jaar weer op 3/4e van het seizoen afhaken. En 1 keer in de 2 jaar minimaal voorronde CL vind ik geen onrealistische doelstelling.
pi_55927659
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:46 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Alleen de onzin kras ik door dus voornamelijk van jou en Kromme.
en ff ter info mn ma is al bekant 6 jaar dood, dus spot volgende keer elders mee wil je grafmongool!
Dat kon ik niet weten.
Mijn oprechte excuses hiervoor.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:02:53 #291
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55927691
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:42 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Waar haal je die onzin vandaan? Ze zijn net van de blacklist van KNVB af wat financien betreft, en er is gezegd dat er maximaal 5 (vijf, dus geen tientallen, niet eens 10 (tien)) miljoen beschikbaar is voor versterkingen. Als er al meer geld is, dan is dat nodig om de club financieel te saneren en in gezonde staat te brengen. Dat heb ik liever dan nu een paar spelers kopen waarvan je hoopt dat ze goed i n het elftal passen zodat je wellicht langer mee kunt doen om de titel. Er is geen tijd om ingespeeld te raken en als een speler tien miljoen kost, dan moet ie natuurlijk wel meteen in de basis. Of de club daar nu beter van wordt. Ik heb liever dat ze het geld in de knip houden tot de zomer, of er moet zich een buitenkans voordoen voor een bijzonder goede speler die redelijk goedkoop te kopen is.
Ik had het over Ajax .
pi_55927753
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat bekijk je nogal simpel. 'Incidenteel succes' is in bepaalde gevallen nodig voor 'structueel succes'.
Je zou moeten streven naar CL-voetbal komend seizoen, dan kun je volgend jaar de laatste stap in 1 keer zetten. Er is dan geld, aantrekkingskracht en we zijn voor spelers aantrekkelijker dan de top 3-club die buiten de boot valt (Ajax of PSV dus). Zo raak je in een cirkel waarin je blijft meedoen bovenin.

Zoals ik al eerder aangaf : de leeftijden van onze dragende spelers zijn eigenlijk te hoog om nu nog anderhalf jaar te freewheelen.

De meeste van jullie vinden het wel best zoals het bij ons de meeste seizoenen gaat (3e worden, UEFA Cup spelen) maar ik vind dat er meer uit Feyenoord te halen moet zijn. En dat is niet dat we de CL moeten winnen ofzo, maar dat we structueel meedoen om de titel en niet elk jaar weer op 3/4e van het seizoen afhaken. En 1 keer in de 2 jaar minimaal voorronde CL vind ik geen onrealistische doelstelling.
Alleen als we dus geld gaan uitgeven dat we niet hebben, terwijl we nog steeds schulden hebben dan kan dit elftal dus helemaal niet doorgroeien. Dus je verkoopt dan weer je belangrijkste spelers, komt niemand voor terug en we zitten in hetzelfde schuitje als afgelopen jaren.

In het verleden is al meermale bewezen dat een gedegen, structurele groei op de lange termijn betere resultaten laat zien dan een snelle, ongecontroleerde groei. Wat hard omhoog komt, duikelt ook weer hard naar beneden. Stapje voor stapje leer je ook lopen en wie te grote stappen wil nemen doet er uiteindelijk alleen maar langer over.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:14:36 #293
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55927973
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:08 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee
Ja.
quote:
Je spreekt je verwachtingen niet alleen uit gelet op het verleden, maar op het heden. Dat heet realistisch zijn. Iets wat jij niet bent en die mannetjes in die hoofdstad ook niet. Als er voor de competitie begint 2 belangrijke middenvelders vertrekken, is het onzin om te zeggen dat je alleen voor de titel en de rest niet wordt geaccepteerd. Dat is ongepaste arrogantie.
Zelfs met het vertrek van die spelers zou Ajax mee moeten doen om de titel, zeker omdat je in de winterstop geld genoeg hebt om je tekortkomingen op te lossen. Maar bij Ajax of PSV op dit moment als directie met de doelstelling 'bij de 1e vijf eindigen' aan komen zetten, dan sla je te ver door in je 'realisme' en slaat het om in slap ambitieloos beleid.
quote:
Tuurlijk, je moet de ambitie wel hebben om kampioen te worden, maar dat is was anders dan je verwachting. Je ambitie moet altijd het hoogst haalbare zijn en hoeft ook niet op de korte termijn realistisch te zijn.
Bij Ajax en PSV is de titel realistisch.
quote:
Hoe kom je er in godsnaam toch elke keer bij dat Feyenoord volgend seizoen als kaartenhuis in elkaar dondert? Daar ben ik nou nog steeds benieuwd naar.
Omdat ik er niet gerust op ben en het zie aankomen dat we weer in de spiraal komen waar we het seizoen op seizoen nét steeds zullen afleggen tegen Ajax en PSV.

Maar misschien komt het omdat ik een control-freak ben, ik geloof niet in 'hopen' en 'wel zien waar we komen'. Ik heb liever de dingen in eigen hand, en Feyenoord zou voor een flink eind de dingen in eigen hand kunnen hebben met CL-voetbal.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:19:34 #294
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55928078
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:05 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Alleen als we dus geld gaan uitgeven dat we niet hebben, terwijl we nog steeds schulden hebben dan kan dit elftal dus helemaal niet doorgroeien. Dus je verkoopt dan weer je belangrijkste spelers, komt niemand voor terug en we zitten in hetzelfde schuitje als afgelopen jaren.

In het verleden is al meermale bewezen dat een gedegen, structurele groei op de lange termijn betere resultaten laat zien dan een snelle, ongecontroleerde groei. Wat hard omhoog komt, duikelt ook weer hard naar beneden. Stapje voor stapje leer je ook lopen en wie te grote stappen wil nemen doet er uiteindelijk alleen maar langer over.
Dat was zo geweest als we een elftal vol talenten hadden, dan kon dat mooi groeien. Maar het is kapitaalvernietiging om niet te oogsten in de jaren dat je Makaay, de Cler, Gio etc. onder contract hebt. Daarom vind ik dat er volgend jaar geoogst moet gaan worden (zonder excuses) maar ik ben bang dat de voorsprong die Ajax en PSV hebben volgend seizoen weer groter gaat worden.
pi_55928213
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:01 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat kon ik niet weten.
Mijn oprechte excuses hiervoor.
Tis al goei, maar snap nooit zo goed waarom iemands familie erbij gehaald moet worden!!
pi_55928292
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat was zo geweest als we een elftal vol talenten hadden, dan kon dat mooi groeien. Maar het is kapitaalvernietiging om niet te oogsten in de jaren dat je Makaay, de Cler, Gio etc. onder contract hebt. Daarom vind ik dat er volgend jaar geoogst moet gaat worden (zonder excuses) maar ik ben bang dat de voorsprong die Ajax en PSV hebben volgend seizoen weer groter gaat worden.
Zucht

Een elftal vol talenten werkt niet.
Talenten zoals Bruins, de Guzman, Hofs, Slory, Wijnaldum, Fer, Vlaar hebben mensen om zich aan op te trekken (Makaay, Gio, de Cler, Hofland). Door dagelijks met zulke toppers te trainen worden onze talenten beter van. We hoeven dit seizoen helemaal niets.
pi_55928294
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat was zo geweest als we een elftal vol talenten hadden, dan kon dat mooi groeien. Maar het is kapitaalvernietiging om niet te oogsten in de jaren dat je Makaay, de Cler, Gio etc. onder contract hebt. Daarom vind ik dat er volgend jaar geoogst moet gaat worden (zonder excuses) maar ik ben bang dat de voorsprong die Ajax en PSV hebben volgend seizoen weer groter gaat worden.
Greene, Vlaar (ookal is hij geblesseerd), Bruins, De Guzman, Slory, Hofs, Wijnaldum.

Stuk voor stuk spelers die alleen nog maar kunnen groeien, Feyenoord zit nog lang niet op z'n top met dit elftal. De basis in het succes ligt niet in de ervaren toppers die we nu tijdelijk hebben maar in het uitbouwen van het jeugdige talent aangevuld met ervaren toppers die je van tijd tot tijd probeerd over te halen bij ons hun loopbaan te beëindigen.

Die jonge talentvolle spelers moeten in de nabije toekomst het fundament vormen voor het succes van Feyenoord en zij groeien alleen maar harder dankzij de aanwezigheid en ervaring van klassespelers als Van Bronckhorst en Makaay.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tomatenboer op 10-01-2008 17:34:24 ]
pi_55928414
Laten we Loek aub negeren
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:33:25 #299
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55928474
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laten we Loek aub negeren
Net als jij door vrijwel iedereen genegeerd wordt? .

Waarom zou je iemand met een andere mening negeren?
pi_55928667
Bijna een nieuw topic.

wellicht idee voor de TT: Tegen de lampies, er gloort licht aan de horizon?
pi_55929009
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijna een nieuw topic.

wellicht idee voor de TT: Tegen de lampies, er gloort licht aan de horizon?
Maak 'm zou ik zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')