quote:Keepers
Henk Timmer: Tja, wat kan er over hem gezegd worden. Goede lijnkeeper en daar is ook alles mee gezegd. Onzeker bij corners en vrije trappen, lange ballen hoef je niet aan hem over te laten, want dat lijd keer op keer tot balverlies (Heb er afgelopen weekend eens op zitten letten en het bevestigde mijn mening). Schijnt dat de contractbesprekingen niet zo geweldig verlopen. Ik had het wel geweten als ik in het bestuur zat. Tabéé. 5.5
Sherif Ekramy: Aan het begin van het seizoen zag iedereen in hem de nieuwe eerste keeper, ik niet, maar dat terzijde. Hij werd het niet. Reden is me onbekend. Mag zo langzamerhand wel een kans gaan krijgen, want hij wil spelen en de tijd is ook wel aangebroken om te gaan spelen. Hoop dat hij met de winterstop verhuurt wordt, zodat iedereen met eigen ogen kan zien dat deze jongen het in zich heeft, want ondanks dat ik hem niet als eerste keeper zie, is het wel een talentvolle keeper met een mooie toekomst in het verschiet. Geen cijfer
Erwin Mulder: Nog niet gespeeld. Schijnt een talent te zijn. Zien we in de toekomst wel een keer onder lat staan. Geen cijfer
Verdedigers
Tim de Cler: Enige speler in de verdediging die kan opbouwen. Komt veelvuldig op aan de zijkanten en is daardoor een gevaar voor elke tegenstander. Laat verdedigend zijn man wel eens lopen. Kan nog wel beter. 6,5
Kevin Hofland: We zijn de minst gepasseerde verdediging van Nederland, dus hij zal iets goed doen. Op het veld vind ik hem nooit zo opvallen en kan daarom ook niet zo een goed oordeel over hem vellen. Kopsterk en dus gevaarlijk bij corners. Zijn fouten bij Groningen ben ik nog niet vergeten en alleen daarom krijgt hij van mij een 6.
Ron Vlaar: Alweer geblesseerd... Zal hij ooit op zijn oude niveau komen? We zullen het zien. Tot dan kan ik niet echt een oordeel over hem vellen. Geen cijfer
Andre Bahia: Ik ben, in tegenstelling tot veel van mijn medesupporters, gecharmeerd van deze verdediger. Sterk aan de bal en wint veel duels. Toch maakt hij af en toe nog fouten die doelpunten kosten. Duidelijk gegroeid t.o.v. vorig jaar. 6,5
Theo Lucius: Zwakste schakel van de defensie. Verdedigend loopt hij keer op keer te kutten. Voetballend iets oplossen zal bij hem nooit voorkomen. Hij zal altijd voor de makkelijkste oplossing kiezen, het tikkie terug. Hierdoor lijden we balverlies, omdat Timmer die bal weer naar voren kwakt, met als gevolg balverlies. 4.5
Serginho Greene: Ik mag Greene niet, gaat ook nooit gebeuren. Ben nog niet echt onder de indruk van zijn invalbeurten. Heeft nauwelijks gespeelt en ga hem daarom geen cijfer geven. Misschien aan het einde van dit seizoen. Geen cijfer
Dwight Tiendalli: Nog niet gespeeld. Mag van mij ten faveure van Lucius worden opgesteld, wanneer hij weer fit is. Laat hem maar bewijzen, dat hij geen Kuipvrees heeft. Geen cijfer
Jordy Buijs: Schijnt een groot talent te zijn. Heb hem zelf nog nooit zien spelen, dus kan er geen oordeel over vellen. Van Marwijk moet hem een kans geven i.p.v. te zoeken naar een nieuwe verdediger. Geen cijfer
Middenveld:
van Bronckhorst: Stofzuiger op het middenveld. Fel in duels, schuwt harde tackles niet. Deze speler hadden we nodig op het middenveld. Belangrijk voor Feijenoord. Ben blij dat hij is teruggekeerd. Enige minpuntje: In enkele wedstrijden onzichtbaar geweest en laat dat nu net de grote wedstrijden, op ajax na, zijn geweest. 8
Nuri Sahin: Gehuurde speler van Dortmund. Teruggezakt na een sterk begin. Heeft een uitstekende passing. 7
Luigi Bruins: Heeft me positief verrast. Afgelopen week tegen Sparta liet hij eigenhandig zien hoeveel waarde hij kan hebben voor Feijenoord. Elke pass van hem was op maat en het gevaar voorin verdrievoudigde. Genot om naar te kijken, hoop dat we er nog lang van kunnen genieten. 7,5
Nicky Hofs: Onvermoeibare motor op het middenveld. Tijd uit de roulatie geweest en afgelopen week zijn rentree gemaakt. Is gedreven en vormt een goed koppel met Makaay. Denk dat we daar nog van gaan genieten. Een ander pluspunt is zijn felheid, daar moeten er meer van zijn. 6.5
Jonathan de Guzman: Zijn gedrevenheid op het veld moet een voorbeeld zijn voor alle andere spelers. Is overal op het veld te vinden. Heeft er een uitstekende eerste seizoenshelft opzitten. Een hele verademing na vorig jaar. Ben bang dat hij aan het eind van dit seizoen vertrekt. Laat het voor een mooi bedrag zijn. 7,5
Danny Buijs: Danny is me tegengevallen. Had meer van hem verwacht, maar hij heeft dat nog niet laten zien. Vooral de wedstrijd tegen Groningen ergerde ik me dood aan hem. Stond erbij als een kip zonder kop en niks wat hij deed lukte. Sla hem wel hoger aan dan Lucius 5
Georgino Wijnaldum: Van Marwijk wordt verweten niet met jeugd om te kunnen gaan. Hier bewijst hij het tegendeel. Verkiest Wijnaldum nu al boven Buijs. Wijnaldum is jong, gretig en wil graag. Zal nog veel moeten leren, maar heeft goede spelers om zich en kan daar veel van leren. 6
Leroy Fer: Zie Wijnaldum. Geen cijfer, omdat hij nog maar een invalbeurt heeft gehad.Geen cijfer
Aanval:
Roy Makaay: Held!Wat kan er over gezegd worden. Doet wat hij moet doen. Hij krijgt geen 10, omdat hij een paar keer echt onzichtbaar was.9
Michael Mols: Maakt zelden een invalbeurt en als hij er wel een heeft, dan doet hij het redelijk. 6
Andwele Slory: Zoef-zoef de haas. Razendsnel en daarom bruikbaar. Ben nog niet echt overtuigd van de rest van zijn kwaliteiten. FC Groningen-uit en eerste helft NEC was hij echt waardeloos.6
Chun-Soo Lee: Verdient een kans nu hij zijn reis heeft gemaakt (). Zal nog veel moeten spelen, voordat hij iedereen voor zich weet te winnen. Tegen Sparta liet hij af en toe redelijke dingen zien, al zal zijn eindpass nog wat moeten verbeteren. Laten we hopen dat hij beter wordt.5.5
Tim Vincken: Type Slory, al is die laatste beter. Brekebeentje, kan vertrekken. Geen cijfer
Diego Biseswar: Vuilnisman, mag deze zak mee. Geen karakter/mentaliteit. Geen cijfer
Trainer: Van Marwijk had een moeilijke taak om na afgelopen seizoen Feijenoord weer op de rails te krijgen. Daar is hij tot nu deels in geslaagd, getuige de wisselvallige uitslagen in uitduels. Feijenoord kan beter, Feijenoord moet beter. Begin me meer en meer te irriteren aan het afwachtende spel. Het tempo moet omhoog, daar hebben we best de spelers voor. Thuis zijn we onverslaanbaar. Pluspunt is dat hij jeugd een kans geeft. 7
Eindoordeel: Feijenoord kan beter. In de winterstop kijken of er wat gehaald kan worden en daarmee verder bouwen.
1x, deed het goed (al kreeg ie weinig ballen)quote:Erwin Mulder: Nog niet gespeeld. Schijnt een talent te zijn. Zien we in de toekomst wel een keer onder lat staan. Geen cijfer
Snap jou niet helemaal, vind Nicky beter dan Jona gespeeld hebben, had het idee dat Jona pas ging spelen toen Nicky weg viel........maar ieder zn mening.quote:Nicky Hofs: Onvermoeibare motor op het middenveld. Tijd uit de roulatie geweest en afgelopen week zijn rentree gemaakt. Is gedreven en vormt een goed koppel met Makaay. Denk dat we daar nog van gaan genieten. Een ander pluspunt is zijn felheid, daar moeten er meer van zijn. 6.5
Jonathan de Guzman: Zijn gedrevenheid op het veld moet een voorbeeld zijn voor alle andere spelers. Is overal op het veld te vinden. Heeft er een uitstekende eerste seizoenshelft opzitten. Een hele verademing na vorig jaar. Ben bang dat hij aan het eind van dit seizoen vertrekt. Laat het voor een mooi bedrag zijn. 7,5
heb je met ze geknikkerd?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Snap jou niet helemaal, vind Nicky beter dan Jona gespeeld hebben, had het idee dat Jona pas ging spelen toen Nicky weg viel........maar ieder zn mening.
Kan het grotendeels vinden in je cijferlijst. Alleen Timmer verdient mijns inziens meer (6 a 6,5 ofzo). Heeft ook een aantal bovengemiddelde reddingen gehad dit seizoen.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:29 schreef Happel het volgende:
Siemerink, hier heb je gelijk mijn tussentijds rapport van Feijenoord. Al een keer voor een ander topic geschreven.
[..]
Hofs is wel goed, maar vooral door zijn gedrevenheid en felheid valt hij op. De Guzman is echt iemand die het verschil kan maken. Goed schot en een goede pass, en daarnaast fysiek sterk en snel. Vind hem samen met Makaay en Giovanni de beste speler van het huidige Feyenoord.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Snap jou niet helemaal, vind Nicky beter dan Jona gespeeld hebben, had het idee dat Jona pas ging spelen toen Nicky weg viel........maar ieder zn mening.
Klopt. Wordt enorm onderschat. Hij is zo compleet. Als hij wat meer zijn momenten leert kiezen (en die tijd heeft ie) en volwassener wordt in zijn spel kan je Sneijder-achtige bedragen voor hem vragen.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hofs is wel goed, maar vooral door zijn gedrevenheid en felheid valt hij op. De Guzman is echt iemand die het verschil kan maken. Goed schot en een goede pass, en daarnaast fysiek sterk en snel. Vind hem samen met Makaay en Giovanni de beste speler van het huidige Feyenoord.
Ik snap ook niet waarom iedereen altijd zegt dat als er een mooi bedrag geboden wordt hij weg mag met een strik eromheen, hij is echt superbelangrijk in dit elftal.
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt. Wordt enorm overschat onderschat. Hij is zo compleet. Als hij wat meer zijn momenten leert kiezen (en die tijd heeft ie) en volwassener wordt in zijn spel kan je Sneijder-achtige bedragen voor hem vragen.
Ik denk dat ie, ook afhankelijk van waar Feyenoord gaat eindigen dit seizoen, nog een seizoen zal blijven. Aan de andere kant kan ie elk moment zn NL-se paspoort ophalen en is daarom in bepaalde Europese competities ook makkelijker inzetbaar en daarom aantrekkelijker. Ik hoop dat ie blijft maar op den duur zal hij onhoudbaar zijn en mag hij ook alleen voor de hoofdprijs weg.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:42 schreef Happel het volgende:
Hij wordt niet onderschat, iig niet door mij. Feit is gewooon dat hij op den duur zal vertrekken. Feijenoord kan hem niet vasthouden, wanneer er een topploeg aan de deur staat te kloppen. Daarom acht ik de kans wel groot dat hij na dit seizoen niet meer in de Kuip te bewonderen is, tenzij hij zelf wil blijven.
Hier staat dat stukje online. Vanaf minuut 43:30 ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:40 schreef M.Melandri het volgende:
kutzooi gemist
Zei ik ook al,quote:Op maandag 7 januari 2008 21:56 schreef M.Melandri het volgende:
komende 5 wedstrijden meot je eigenlijk gewoon 15 punten kunnen halen.. alleen uit bij excelsior, thuis moet je sowieso winnen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zei ik ook al,
in januari winnen we alles
quote:Roda JC hoopt Tiendalli te kopen van Feyenoord
Dwight Tiendalli staat nadrukkelijk in de belangstelling van Roda JC. De rechtsback mag komende seizoenshelft verhuurd worden aan een andere club, maar de Limburgers willen Tiendalli liever kopen.
'We willen hem graag voor langere tijd binnenhalen,' bevestigt directeur Huub Narinx tegenover het AD. 'Je moet dus denken aan een definitieve aankoop. Van huur voor een half jaar, zoals Feyenoord graag wil, zijn wij geen voorstander. Dus als dat de enige mogelijkheid is om Tiendalli te krijgen, zijn we een stuk minder in hem geïnteresseerd.'
Gesprekken tussen beide clubs zijn nog niet gevoerd. Volgens Peter Bosz, technisch directeur van Feyenoord, zullen de onderhandelingen binnenkort starten. 'We hebben het met Roda nog niet over verhuur dan wel verkoop gehad. Ik hoor binnenkort wel wat zij willen.'
Goede realistische beoordelingquote:Op maandag 7 januari 2008 19:29 schreef Happel het volgende:
Siemerink, hier heb je gelijk mijn tussentijds rapport van Feijenoord. Al een keer voor een ander topic geschreven.
[..]
Of Lamah. Weliswaar geen verdediger, maar leuke speler.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Doe maar ruilen tegen de Fauw.
Waarom Buis lager dan Lucius? Buijs valt af en toe in maar maakt geen grote fouten, in tegenstelling tot Lucius. Wat erger ik me vaak 90 minuten lang aan hem.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 02:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Goede realistische beoordeling. Al vind ik Lucius dan weer net ietsje beter dan Buijs en Timmer had van mij een 6,5 gehad en Makaay, zoals ik hierboven zei, een 7,5. Voor de rest redelijk met je eens.
Tegen Ajax stond ie natuurlijk net na rust al onder de douche na die bodycheck van sjonnie heitinga. Anders had ie er gewoon 4 ingeknald natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 02:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Een 7,5 van mij, gezien het feit dat ie toch best nog wel eens mist en tot nu toe volledig ontbrak in de grote wedstrijden. Tegen bovengenoemde clubs kreeg ie elke keer wel 1 of 2 (halve) kansen, die had ie er in moeten schieten. Dan had ie een 9 gehad, of zelfs een 10 als ie de winnende tegen Ajax erin had geknald.
Ze willen uberhaupt niet onderhandelen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:06 schreef Steven184 het volgende:
Ajax schijnt volgens Voetbalprimeur te hebben geboden op Bruno Silva. Maar Groningen wil niet onderhandelen met Ajax. Nou Feyenoord, grijp je kans
Als Feyenoord hier nou achter heen gaaatquote:Ivan Klasnic staat in de belangstelling van Hannover 96. Werder Bremen heeft nog geen aanstalten gemaakt om het aflopende contract van de Kroatische aanvaller te verlengen. (Kicker)
Idd, zo irritant.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:16 schreef Happel het volgende:
Houd nou eens op met het constant noemen van namen van spelers die toch niet komen .
Sta je weer klaar met je vlaggetje als de bussen aankomen?quote:
Heel storend ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:16 schreef Happel het volgende:
Houd nou eens op met het constant noemen van namen van spelers die toch niet komen .
Ik post hier af en toe wel een gerucht van een site ja, maar ik kom niet constant met namen die niet eens in verband zijn gebracht met Feyenoord aanzetten.quote:
Denk dat het niet de moeite loont voor die 2 bussen die PSV meestal meeneemt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sta je weer klaar met je vlaggetje als de bussen aankomen?
krijg jij nou maar lekker pis op je, gegooid vanaf het feyenoord vak boven het uitvakquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sta je weer klaar met je vlaggetje als de bussen aankomen?
PSV speelt toch echt zaterdag avondquote:
houden zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:38 schreef ursel het volgende:
Over namen gesproken. Die Ugur Yildirim heeft momenteel geen club..
Als ie transfervrij is : halen. Meer dan prima speler voor de breedte met een onzettend goede trap. Maar goed, niet aan de orde dit.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als ie transfervrij is : halen. Meer dan prima speler voor de breedte met een onzettend goede trap.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als ie transfervrij is : halen. Meer dan prima speler voor de breedte met een onzettend goede trap. Maar goed, niet aan de orde dit.
Bouaouzan halen! Ontzettend goede tackel!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als ie transfervrij is : halen. Meer dan prima speler voor de breedte met een onzettend goede trap. Maar goed, niet aan de orde dit.
Nee, van spelers als Kargbo en Klavan wordt je blij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bouaouzan halen! Ontzettend goede tackel!
Quincy Owusu-Abeyie halen! Ontzettend snel en kan mooie truuckjes!
Rot op ofzo
quote:Feyenoord heeft nog geen club voor Ekramy
Sherif Ekramy blijft mogelijk de tweede seizoenshelft bij Feyenoord. De Egyptenaar mag van de Rotterdammers op huurbasis vertrekken naar een Eredivisieclub, maar vooralsnog hebben zich geen clubs gemeld bij de Stadionclub.
In Sportweek vertelt zijn manager Ton Poldner dat er reeds één club belangstelling toonde, maar inmiddels van een overgang af zag. "Ik verwacht niet dat een Nederlandse club zich deze maand nog voor hem meldt. Er is tot nu toe één club voor Sherif geweest, maar die vond het bij nader inzien tóch niet kunnen ten opzichte van de huidige doelman om hem te halen. Momenteel zie ik geen Eredivisieclub die een keeper nodig heeft. Of het zouden clubs als Excelsior of VVV-Venlo moeten zijn, maar die hebben weinig financiële middelen. Al zou Sherif een kans daar met open armen ontvangen", aldus Poldner.
Een overstap naar het buitenland is ook een optie voor Ekramy, maar of Feyenoord daaraan wil meewerken is nog de vraag. Vooralsnog hebben zich nog geen clubs gemeld voor de Egyptenaar.
Ja, ik wel. Kijk wat vaker voetbal, dan kom je misschien tot dezelfde conclusie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, van spelers als Kargbo en Klavan wordt je blij.. Ik zeg toch : alleen als ie transfervrij is.
Vanavond.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer is de nieuwjaarsreceptie?
Met van de Herik aan het roer was de nieuwjaarsreceptie altijd iets om naar uit te kijken. Ben benieuwd hoe het er vanavond uit gaat zien. Komt het toevallig op Studio Sport?quote:
Het is dus een reclamespotje voor Amstel.quote:Oliegeld stinkt bij Feyenoord
Geld stinkt niet, maar wel als het van olie komt. Russische oliemiljardairs krijgen bij Feyenoord geen voet aan de grond, hoe kleurrijk ze ook zijn. Feyenoord-coach Bert van Marwijk en commercieel directeur Chris Woerts van de Rotterdamse club wimpelen in een reclamespot een variant van Chelsea-baas Roman Abramovitsj af.
De campagne van biermerk Amstel is een persiflage op de trend dat steenrijke oliebarons à la Abramovitsj voetbalclubs opkopen. Van Marwijk en Woerts, beiden strak in het pak, wijzen in de commercial de gladde zakenman 'Amstellovich' af als hij voor De Kuip op de motorkap van zijn auto een koffer met bankbiljetten probeert te slijten. Het duo beent vervolgens resoluut richting de Kuip.
Bron: Telegraaf
Ik heb em al gezien wel een leuke reclame opzich, maar de vrienden van Amstel waren leuker natuurlijk. Ik ben benieuwd naar de wedstrijd zaterdagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Even iets luchtigs:
[..]
Het is dus een reclamespotje voor Amstel.![]()
Benieuwd wanneer het wordt uitgezonden.
Ik ook wel,quote:
Samgenvat komt het er dus op neer dat er dus nóg een investeringsfonds komt, en er enige investeringsruimte is wat betreft aankopen. Goed nieuws op zich, al blijft het dus op de kleintjes letten.quote:GUDDE PLEIT VOOR STABILITEIT EN WEG DER GELEIDELIJKHEID
Feyenoord moet organisatorisch, financieel en sportief een stabiele koers blijven varen. De club moet dat bewerkstelligen door de weg der geleidelijkheid te blijven bewandelen. Het was dinsdagmiddag de belangrijkste boodschap van algemeen directeur Eric Gudde tijdens de traditionele nieuwjaarsspeech. Gudde, die een korte en lange termijnvisie verwoordde, had ook nieuws: de club heeft met het Feyenoord investering Fonds 2008 een nieuw investeringsmodel gelanceerd. Daarbij kunnen investeerders participeren in talentvolle spelers die nog moeten worden aangetrokken. ‘Er is enige investeringsruimte en dat is heel lang geleden’, aldus Gudde.
Eric Gudde koos er in zijn eerste speech als directeur voor niet al te lang stil te staan bij wat er verkeerd was gegaan in 2007. De directeur keek liever naar een aantal positieve gebeurtenissen (zoals het aantreden van de Raad van Commissarissen en de lancering van investeringsmodellen) die het fundament legden onder de wederopstanding van de club. Zowel organisatorisch, financieel als sportief, gaf Gudde te kennen.
Sportief gezien wordt er voor het hoogste gegaan, maar ‘overspannen verwachtingen uitspreken zou onterecht zijn’. Gudde: ‘Laten we niet vergeten dat het dit seizoen de doelstelling was om te strijden voor de plekken twee tot en met vijf.’
De teneur was helder: realisme moet de boventoon voeren in De Kuip. Op alle vlakken. ‘Ondanks het verbeterde perspectief, is Feyenoord nog niet af. De koers is helder: Feyenoord werkt hard aan een sterk en duurzaam organisatorisch en financieel fundament. Op de korte termijn is er weliswaar financieel al iets meer stabiliteit, maar er zijn nog steeds schulden en Feyenoord moet nog steeds zeer scherp op de knip letten, en vooral geen onverantwoorde uitgaven doen om niet weer in de gevarenzone te komen’, aldus Gudde.
Met de komst van de nieuwe Kuip stipte Gudde nog een punt voor de lange termijn aan. Hij benadrukte dat in het nieuwe stadion de authentieke sfeer gewaarborgd moet blijven en met de komst ervan financiële armslag verkregen zal moeten worden. ‘Het stadion moet nationaal, maar ook internationaal onderscheidend zijn. Nationaal, omdat clubs als AZ, Heerenveen, Groningen door hun nieuwe stadions zichtbaar dichterbij komen met hun begrotingen. En internationaal, om bij welke ontwikkelingen van Europees voetbal dan ook, te kunnen aanhaken.’
‘We zijn dan ook verheugd dat het college van B&W van de gemeente Rotterdam op 21 november jongstleden én aan de KNVB in het kader van de WK 2018 én aan de gemeenteraad heeft laten weten dat zij samen met Feyenoord de ambitie heeft een nieuw stadion te realiseren, een nieuw stadion dat dé landmark van Rotterdam moet worden, met tenminste 75.000 toeschouwers’, aldus Gudde, die zijn tevredenheid uitsprak over de constructieve samenwerking met de gemeente en tevens zijn hoop om het tijdstip van 2016 nog iets naar voren te halen.
Bron: Feyenoord.nl
ja dat dus...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Met shirtreclame?
Nou Loek, kom er maar in.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord moet organisatorisch, financieel en sportief een stabiele koers blijven varen. De club moet dat bewerkstelligen door de weg der geleidelijkheid te blijven bewandelen. Het was dinsdagmiddag de belangrijkste boodschap van algemeen directeur Eric Gudde tijdens de traditionele nieuwjaarsspeech. Gudde, die een korte en lange termijnvisie verwoordde, had ook nieuws: de club heeft met het Feyenoord investering Fonds 2008 een nieuw investeringsmodel gelanceerd. Daarbij kunnen investeerders participeren in talentvolle spelers die nog moeten worden aangetrokken. Er is enige investeringsruimte en dat is heel lang geleden, aldus Gudde.
Eric Gudde koos er in zijn eerste speech als directeur voor niet al te lang stil te staan bij wat er verkeerd was gegaan in 2007. De directeur keek liever naar een aantal positieve gebeurtenissen (zoals het aantreden van de Raad van Commissarissen en de lancering van investeringsmodellen) die het fundament legden onder de wederopstanding van de club. Zowel organisatorisch, financieel als sportief, gaf Gudde te kennen.
Sportief gezien wordt er voor het hoogste gegaan, maar overspannen verwachtingen uitspreken zou onterecht zijn. Gudde: Laten we niet vergeten dat het dit seizoen de doelstelling was om te strijden voor de plekken twee tot en met vijf.
De teneur was helder: realisme moet de boventoon voeren in De Kuip. Op alle vlakken. Ondanks het verbeterde perspectief, is Feyenoord nog niet af. De koers is helder: Feyenoord werkt hard aan een sterk en duurzaam organisatorisch en financieel fundament. Op de korte termijn is er weliswaar financieel al iets meer stabiliteit, maar er zijn nog steeds schulden en Feyenoord moet nog steeds zeer scherp op de knip letten, en vooral geen onverantwoorde uitgaven doen om niet weer in de gevarenzone te komen, aldus Gudde.
Met de komst van de nieuwe Kuip stipte Gudde nog een punt voor de lange termijn aan. Hij benadrukte dat in het nieuwe stadion de authentieke sfeer gewaarborgd moet blijven en met de komst ervan financiële armslag verkregen zal moeten worden. Het stadion moet nationaal, maar ook internationaal onderscheidend zijn. Nationaal, omdat clubs als AZ, Heerenveen, Groningen door hun nieuwe stadions zichtbaar dichterbij komen met hun begrotingen. En internationaal, om bij welke ontwikkelingen van Europees voetbal dan ook, te kunnen aanhaken.;
We zijn dan ook verheugd dat het college van B&W van de gemeente Rotterdam op 21 november jongstleden én aan de KNVB in het kader van de WK 2018 én aan de gemeenteraad heeft laten weten dat zij samen met Feyenoord de ambitie heeft een nieuw stadion te realiseren, een nieuw stadion dat dé landmark van Rotterdam moet worden, met tenminste 75.000 toeschouwers, aldus Gudde, die zijn tevredenheid uitsprak over de constructieve samenwerking met de gemeente en tevens zijn hoop om het tijdstip van 2016 nog iets naar voren te halen.
Boo-fucking-hoo. Het is verdomme ook echt werkelijk nooit goed he. Jezus, echt, ga jood worden, kan je de hele tijd naar de fucking klaagmuur toe gaanquote:
Feyenoord kan er toch niets aan doen dat de Az shirts qua opzet zoveel lijken op het uitshirt van Feyenoord in de jaren '70?quote:
Jij bent diegene die hier altijd op anderen loopt te zeiken hoor, neem een keer wat pilletjes. Irritant figuur.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Boo-fucking-hoo. Het is verdomme ook echt werkelijk nooit goed he. Jezus, echt, ga jood worden, kan je de hele tijd naar de fucking klaagmuur toe gaan
Volgens mij hadden de uit-shirts in de jaren '70 geen kraag. V-hals had zo mooi geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord kan er toch niets aan doen dat de Az shirts qua opzet zoveel lijken op het uitshirt van Feyenoord in de jaren '70?
Al had Feyenoord wellicht beter voor een V-hals kunnen kiezen ipv. precies dezelfde kraag als de Az shirts.
Jammer van de sponsor idd maar ik kan aan de andere kant wel begrijpen dat de sponsor vermelding op het shirt noodzakelijk is. Fortis brengt toch ook enkele miljoenen in het laatje.
Maar dan had de sponsornaam wel in een kleiner lettertype en wat lager geplaatst mogen zijn.
Desondanks eindelijk toch weer een schitterend uitshirt, en een écht Feyenoord uitshirt, we hebben voorgaande jaren alle fantasierijke ontwerpen in alle kleuren voorbij zien komen, al is de zwarte van dit seizoen ook mooi (die trouwens ook op een Az shirt van afgelopen seizoen lijkt).
AZ / Feyenoordquote:
Kudo's.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
AZ - Feyenoord
Rood-wit - Groen-wit
Quick - Kappa
DSB - FORTIS
Lucht - Van Bronckhorst
10- kampioensschappen - 10+ kampioensschappen
Zit niet zo te huilen, man. Kleuren van het shirt zijn prachtig, reclame boeit me niet (dat hoort er nu eenmaal bij), maar het logo met alles er omheen is wanstaltig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Boo-fucking-hoo. Het is verdomme ook echt werkelijk nooit goed he. Jezus, echt, ga jood worden, kan je de hele tijd naar de fucking klaagmuur toe gaan
Ja, sorry hoor, maar als je als Feyenoord zijnde zoveel mogelijk in het werk stelt om de nostalgie van de shirts van vroeger terug probeert te laten komen in de nieuwe shirts en dat er dan mensen beginnen te huilen dat het lijkt op het AZ-shirt. Het spijt me verschrikkelijk dat ik het bullshit vind dat iemand er over gaat huilen op zo'n manier.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit niet zo te huilen, man. Kleuren van het shirt zijn prachtig, reclame boeit me niet (dat hoort er nu eenmaal bij), maar het logo met alles er omheen is wanstaltig.
Gewoon daarvan afgeleid, niet een beetje hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:43 schreef gitaarsnaar het volgende:
[ afbeelding ]
beetje hier van afgeleid
Dat eromheen is waarschijnlijk een heel verhaal dat Feyenoord 100 jaar bestaat en hoe extreem vet dat wel niet is. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat daar zetten, maar mooi is t niet nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit niet zo te huilen, man. Kleuren van het shirt zijn prachtig, reclame boeit me niet (dat hoort er nu eenmaal bij), maar het logo met alles er omheen is wanstaltig.
Wat is er precies retro aan dan? Leg het mij eens uit? Oh, de mouwtjes zijn wit. Dat is inderdaad echt typisch jaren '70, witte mouwtjes!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar als je als Feyenoord zijnde zoveel mogelijk in het werk stelt om de nostalgie van de shirts van vroeger terug probeert te laten komen in de nieuwe shirts en dat er dan mensen beginnen te huilen dat het lijkt op het AZ-shirt. Het spijt me verschrikkelijk dat ik het bullshit vind dat iemand er over gaat huilen op zo'n manier.
Nieuwe shirts komen pas volgend seizoen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef alvarez het volgende:
[..]
Dat eromheen is waarschijnlijk een heel verhaal dat Feyenoord 100 jaar bestaat en hoe extreem vet dat wel niet is. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat daar zetten, maar mooi is t niet nee.
Verder vind ik de shirts wel prima. Zonde dat het huidige uit-shirt er alweer uit moet want die vind ik echt heel mooi.
Dat begrijp ik wel, maar is echt niet nodig. Laat ze dan speciale shirts met dat erop maken en doe wat moois (uit-shirt van 1970 o.i.d.) met het shirt tijdens het 100-jarig bestaan. Persoonlijk vind ik dit shirt, zoals het nu is, niet mooi en totaal niet nostalgisch.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef alvarez het volgende:
[..]
Dat eromheen is waarschijnlijk een heel verhaal dat Feyenoord 100 jaar bestaat en hoe extreem vet dat wel niet is. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat daar zetten, maar mooi is t niet nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |