Open er een topic over.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mij gaat het om de allochtonen. Er wordt veel te weinig geinvesteerd in alternatieven.
En ondertussen gebeurt het gewoon. Dat hypocriete gezeik over een paar teksten op een muur, man dat gebeurt hier dagelijks in de stad. Niemand van jullie heeft de gore moed om onder ogen te zien wat er met die dieren gebeurt. Zolang hierbij geen mensen worden aangevallen, zal het me mijn reet roesten - dan moeten die engerds maar een echt beroep kiezen.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen er tegen zijn, prima. Maar dat moet zich niet uiten in deze aggressieve tactieken. Jij doet het veel te simpel af, door constant te wijzen op de zielige diertjes. Ondertussen blijf je maar negeren dat je daarmee terroristische activiteiten goedkeurt. Maar goed, je laat hiermee alleen maar weer zijn hoe je werkelijk bent.
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat jij stupide vragen wilt stellen of het woord parlallel hebt opgezocht in de VanDale is good for you.
Mij gaat het om de dierproeven. Er wordt veel te weinig geinvesteerd in alternatieven.
En wederom doe je het. Het gelijk weer gooien op de zogenaamd zielige dieren zelf ipv ingaan op je beweegredenen om terroristische activiteiten goed te keuren. En dit is niet simpelweg wat teksten op een muur kladden, dit is geen graffiti van wat vandaaltjes. Want dit komt gewoon neer op bedreigingen. Dat is éxact wat terroristen doen. Die menen in hun ogen ook een juist doel te hebben, en schuwen daarbij geen enkel middel. Maar wat ze doen is wel degelijk verkeerdquote:Op maandag 7 januari 2008 22:20 schreef SCH het volgende:
En ondertussen gebeurt het gewoon. Dat hypocriete gezeik over een paar teksten op een muur, man dat gebeurt hier dagelijks in de stad. Niemand van jullie heeft de gore moed om onder ogen te zien wat er met die dieren gebeurt. Zolang hierbij geen mensen worden aangevallen, zal het me mijn reet roesten - dan moeten die engerds maar een echt beroep kiezen.
NAW-gegevens van de activist op het internet zetten. Ik kan de ironie er wel van inzien.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:01 schreef SCH het volgende:
Wauw, wat een helden bij GeenStijl. Maar ik stuur geen bloemetje, dank je. Jij wel?
Er worden WEL mensen aangevallen. Mensen die zich thuis veilig moeten voelen, worden op zo een manier bedreigd dat het gevoel voor veiligheid ver te zoeken is. Geweld is niet alleen fysiek. Bovendien hebben we het over een projectontwikkelaar die geen dieren heeft mishandeld, nu geen dieren mishandeld en dat in de toekomst ook nooit zal gaan doen. Kortom, de mensen die dit geflikt hebben zijn gewoon een stel vuile lafaards.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
En ondertussen gebeurt het gewoon. Dat hypocriete gezeik over een paar teksten op een muur, man dat gebeurt hier dagelijks in de stad. Niemand van jullie heeft de gore moed om onder ogen te zien wat er met die dieren gebeurt. Zolang hierbij geen mensen worden aangevallen, zal het me mijn reet roesten - dan moeten die engerds maar een echt beroep kiezen.
Nee hoor. Het zijn zeer efficiente activisten. En die projectontwikkelaar en die gemeente zijn zo fout als een deur, die bieden alle gelegenheid tot walgelijke dierenmishandeling. Dat meoten we gewoon niet hebben in Nederland - dus kappen met die onzin.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:33 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Er worden WEL mensen aangevallen. Mensen die zich thuis veilig moeten voelen, worden op zo een manier bedreigd dat het gevoel voor veiligheid ver te zoeken is. Geweld is niet alleen fysiek. Bovendien hebben we het over een projectontwikkelaar die geen dieren heeft mishandeld, nu geen dieren mishandeld en dat in de toekomst ook nooit zal gaan doen. Kortom, de mensen die dit geflikt hebben zijn gewoon een stel vuile lafaards.
Wat een bullshit. Ik ben enorm voor vrijheid, maar dan ook van dieren. Ik kan het echt niet tolereren dat er dieren gemarteld worden, het spijt mequote:Het is ook typisch links dat er hoog opgegeven wordt over de vrijheid van iedereen, behalve als er iets gebeurd wat niet in het straatje van deze figuren past, zie Pim Fortuyn die neergeknald werd door een dierenrechtenactivist, zie bedrijven die aan dierproeven doen die best hard aangepakt mogen worden. Maar zodra er iemand voorstelt dat jij je lichaam dan maar als vervangend materiaal aan moet bieden voor de proeven, dan zwijg je ineens als het graf. Hypocriete troll.
True, as usueal sch blijft een kansloser.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En wederom doe je het. Het gelijk weer gooien op de zogenaamd zielige dieren zelf ipv ingaan op je beweegredenen om terroristische activiteiten goed te keuren. En dit is niet simpelweg wat teksten op een muur kladden, dit is geen graffiti van wat vandaaltjes. Want dit komt gewoon neer op bedreigingen. Dat is éxact wat terroristen doen. Die menen in hun ogen ook een juist doel te hebben, en schuwen daarbij geen enkel middel. Maar wat ze doen is wel degelijk verkeerd
Om ook maar een vergelijking te gebruiken die iemand anders al neerzette: wat als muren van een allochtoon gezin beklad worden met hakenkruizen? Is dat dan ook onschuldig gekladder of zou je daar ineens wel een verdere slechte bedoeling achter zoeken? Maar daar ging je toennet ook al mooi niet op in, simpelweg omdat daaruit blijkt hoe hypocriet je bent.
Zie je nou zelf niet hoe je bezig bent. Dieren, dieren, dieren. Iedere keer gooi je het daar weer op. Jij bent zo'n eng persoon van 'het doel heiligt de middelen'. Maar dat gaat natuurlijk niet op. Ze kunnen prima actie voeren tegen het in hun ogen onjuiste proefdierenbeleid, maar laat ze die actie dan voeren binnen het kader van de wet.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:37 schreef SCH het volgende:
Nee hoor. Het zijn zeer efficiente activisten. En die projectontwikkelaar en die gemeente zijn zo fout als een deur, die bieden alle gelegenheid tot walgelijke dierenmishandeling. Dat meoten we gewoon niet hebben in Nederland - dus kappen met die onzin.
[..]
Wat een bullshit. Ik ben enorm voor vrijheid, maar dan ook van dieren. Ik kan het echt niet tolereren dat er dieren gemarteld worden, het spijt me
Mensen bedreigen om je doelen te bereiken. Hulde. HItler zou trots op je zijn.quote:Activisten maken steeds vaker zogenoemde 'home visits', waarbij bestuurders van bedrijven die met dierproeven te maken hebben thuis worden bedreigd. Het is echter voor het eerst dat een bedrijf zo openlijk toegeeft aan die bedreigingen.
Wat ben jij een fout figuur zeg. Jij keurt het goed dat belangengroepen met behulp van (dreiging met) geweld een politiek doel proberen af te dwingen in plaats van dit via de parlementaire weg te doen. Omdat je het eens bent met het nagestreefde doel.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:37 schreef SCH het volgende:
Nee hoor. Het zijn zeer efficiente activisten. En die projectontwikkelaar en die gemeente zijn zo fout als een deur, die bieden alle gelegenheid tot walgelijke dierenmishandeling. Dat meoten we gewoon niet hebben in Nederland - dus kappen met die onzin.
niet als hun adresjes op het net geplaatst wordenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:32 schreef kawotski het volgende:
Volkert van de Graaf zijn volgelingen kunnen nog steeds vrijuit gaan in dit land..
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:35 schreef SCH het volgende:
Je hoort het gezwets nu in NOVA. De machteloosheid druipt er vanaf.
Gewoon stoppen met die zinloze dierproeven, dat komt niet in het CDA-hoofdje op natuurlijk.
Graaf z'n (van SCH of van meneer de dierenactivist zelf, je mag kiezen wat mij betreft) overleden ouders op uit hun graf en leg ze bij hem in de tuin. Van dergelijke maatregelen bedienen de heren en dames activisten zich ook dus dat kunnen ze wel waarderen denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:16 schreef Het_hupt het volgende:
heee, die milieuterrorist woont hier redelijk dichtbij![]()
maar ff bij de Ruiterakker langs met wat verlopen olie en neon verf
Dat gaat SCH zijn pet te boven. Die vindt dit soort terreuracties prima.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
die proeven zijn wettelijk verantwoord , als je dat wil aanpakken moet je bij de politiek zijn en geen individuen gaan bedreigen.
Ja, dat heb je zo met SCH.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:28 schreef Kees22 het volgende:
Wat ik er in de gauwigheid van gezien heb, is de discussie hier niet erg hoogstaand.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:31 schreef tho_Omas het volgende:
Dieren zijn inferieur.
nee dierproeven zijn een vereiste van de instanties om jouw gezondheid te kunnen waarborgen, of draag je een warm hart toe aan de mensen die gezorgd hebben voor de softenon babies?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |