Even in je boekje gespiekt en ja; toen jij geboren werd had ik "al" 2 maanden verkering.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:50 schreef Lovechild het volgende:
'89 staat voor je geboortejaar, Addict? Toen had ik mijn eerste vriendje :-)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Even in je boekje gespiekt en ja; toen jij geboren werd had ik "al" 2 maanden verkering.
Das hetzelfde ideequote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:39 schreef zeemonster het volgende:
of jij gewoon helemaal jong Addict![]()
18/19 jaar wat deed ik toen... oh ja stappen , stappen en stappen en toen ik 18 was kreeg ik mijn eerste huisje.. nou ja driekamerwoning in Moerwijk haha.
Het is dat ik dit nieuwe huis redelijk kut vind, nouja nog ineens het huis zelf maar meer mn bovenburen anders had ik ook nog lekker een aantal jaar bij mn mamam geblevenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Tsk, ik blijft tot in de verdoemenis thuis wonen, lekker goedkoop.
Beter voor de bankrekening hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Tsk, ik blijft tot in de verdoemenis thuis wonen, lekker goedkoop.
waarom wil je thuis wonen danquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:53 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb pasgeleden gevraagd of ik misschien weer thuis mocht wonen, maar het mocht niet meer![]()
Addict op je 18e in je eentje wonen is leuk maar ook weleens zwaar hoor . Ik heb er geen spijt van maar als ik het mocht overdoen had ik sommige dingen toch anders aangepakt.
waarom is het zwaar? financieel, emotioneel?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom wil je thuis wonen dan
en ik woon alleen en dat is zwaar inderdaad soms
voor mij financieel niet. Maar soms alleen thuis komen en de hele avond alleen zijn kan in sommige situaties echt zwaar kut zijn....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef Koewam het volgende:
[..]
waarom is het zwaar? financieel, emotioneel?
Je mag hier ook best eens een filmpje komen kijken, maar das vast niet waar je naar zat te vissenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:06 schreef ook_gek het volgende:
voor mij financieel niet. Maar soms alleen thuis komen en de hele avond alleen zijn kan in sommige situaties echt zwaar kut zijn....
Broekkiequote:
oh nee hoor het gaat totaal niet over sex.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je mag hier ook best eens een filmpje komen kijken, maar das vast niet waar je naar zat te vissen
Kan ik begrijpen, en als je dan nog een keer 2.5 uur van huis af woont, maakt het er niet beter op natuurlijk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:43 schreef ook_gek het volgende:
oh nee hoor het gaat totaal niet over sex.
Mijn moeder heeft borstkanker. En als ik toen uit het ziekenhuis kwam terwijl moeder daar ligt en je thuis komt alleen is dat soms heel kut.
Gezien de zeer geringe afstand tussen jouw woning en die van jouw ouders, ben ik wel heel benieuwd wat jij gaat noemen dan!quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:50 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan nog wel 100 redenen bedenken waarom het leuker is op jezelf
Ik heb ze al meer als een week niet gezien, dus in principe zegt dat niks natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:54 schreef AirwiN het volgende:
Gezien de zeer geringe afstand tussen jouw woning en die van jouw ouders, ben ik wel heel benieuwd wat jij gaat noemen dan!
En die weken daarvoor minstens twee keer in de week?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ze al meer als een week niet gezien, dus in principe zegt dat niks natuurlijk
Ik zie hun katten vaker als dat ik hun ziequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef AirwiN het volgende:
En die weken daarvoor minstens twee keer in de week?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh nee hoor het gaat totaal niet over sex.
Mijn moeder heeft borstkanker. En als ik toen uit het ziekenhuis kwam terwijl moeder daar ligt en je thuis komt alleen is dat soms heel kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |