Oe! Ik ben jaloers!!quote:
Mooi hequote:Op zondag 20 januari 2008 03:32 schreef Elegy het volgende:
Net terug uit de Danzig, allemachtig, wat waren daar een hoop mooie vrouwen zeg
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:51 schreef Elegy het volgende:
De laatste keer dat ik er was is iets van drie jaar geleden. Gemiddelde leeftijd vanavond was schat ik zo rond de 25.
Heel veel mooie vrouwen en verder helemaal geen gezeik of narigheid. Dit had ik eerder moeten weten! Volgende Den Haag meet in de Danzig dan maar?
Gemiddelde leeftijd 25quote:Op zondag 20 januari 2008 03:51 schreef Elegy het volgende:
De laatste keer dat ik er was is iets van drie jaar geleden. Gemiddelde leeftijd vanavond was schat ik zo rond de 25.
Heel veel mooie vrouwen en verder helemaal geen gezeik of narigheid. Dit had ik eerder moeten weten! Volgende Den Haag meet in de Danzig dan maar?
Ik dacht al , he de Danzig daar komen toch alleen 16-20jarigenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Danzig komen steeds meer mooie damesis een tijd geweest dat er onwijs kindertjes kwamen maar dat word steeds minder
Het feestquote:Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik dacht al , he de Danzig daar komen toch alleen 16-20jarigen.
Ik ben echt al een poos niet meer op stap geweest... en zeker niet meer in de Haagse binnenstad.
Ik denk dat ik volgende week maar weer eens ga.
Alleen ik eindig altijd in het feest van sinterklaas als ik met het standaard groepje meehobbel. Heel klein en druk maar wel grappig om de mensen te zien.
luxor is dan leuker. Die gasten versta je gewoon nietquote:Op zondag 20 januari 2008 13:09 schreef zeemonster het volgende:
wat ook zo fout is , wat eten bij El Basha nadat je op stap bent geweest , Ik heb mijn vriend weleens smorgens het bed uitgekickt als hij daar was geweest, oh god wat een lucht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |