abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56153505
Egypte, lekker lui zonweekje
pi_56154259
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Egypte, lekker lui zonweekje
Oe! Ik ben jaloers!!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_56155928
Ja lekker he Half jaartje terug ook nog geweest. Waar zat je Jill, en heb je nog wat cultuur gezien? Deze tijd van t jaar is de temperatuur meestal op t laagst, dus optimaal
Where facts are few, experts are many.
pi_56166936
In Sharm El-Sheikh...niets gezien behalve het resort, ging echt even een weekje relaxen. Plus dat het buiten de resortmuren niet zo gezellig was voor twee dames op stap (of juist wel als je op Egyptenaren valt). Denk dat ik volgend jaar ofzo een keer zo'n Nijlcruise ga maken om echt wat te zien.

En idd deze periode is echt optimaal. Vorig jaar ook rond deze tijd geweest en het was echt heerlijk. Alleen deze keer hadden we de laatste paar dagen wat meer wind overdag, moest je toch wel een shirtje over je bikini aan.

Ik werd wel alleen een beetje lichtelijk panisch dat die gasten van dat resort maar continue als je voorbij liep zoiets hadden van: Hello. How Are You? What's your name? Where you from?
Ik kan er heel slecht tegen als wildvreemde mensen me spontaan gaan ondervragen terwijl je weet dat het ze toch niet interesseert en ze je alleen maar dingen willen verkopen Net zoals ze nog steeds dat "special price for you" proberen wijs te maken...wie trapt daar nog in?
  zondag 20 januari 2008 @ 03:32:19 #155
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56170867
Net terug uit de Danzig, allemachtig, wat waren daar een hoop mooie vrouwen zeg
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_56170885
quote:
Op zondag 20 januari 2008 03:32 schreef Elegy het volgende:
Net terug uit de Danzig, allemachtig, wat waren daar een hoop mooie vrouwen zeg
Mooi he hehe
  zondag 20 januari 2008 @ 03:39:05 #157
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56170941
Echt, ik heb er nog nooit zoveel zien binnenkomen, het bleef maar bezig. Mooie uitzichten gezien

...zo blijkt, ik moet eens vaker de deur uit
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_56170953
Danzig komen steeds meer mooie dames is een tijd geweest dat er onwijs kindertjes kwamen maar dat word steeds minder
  zondag 20 januari 2008 @ 03:51:18 #159
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56171063
De laatste keer dat ik er was is iets van drie jaar geleden. Gemiddelde leeftijd vanavond was schat ik zo rond de 25.
Heel veel mooie vrouwen en verder helemaal geen gezeik of narigheid. Dit had ik eerder moeten weten! Volgende Den Haag meet in de Danzig dan maar?
pi_56171074
quote:
Op zondag 20 januari 2008 03:51 schreef Elegy het volgende:
De laatste keer dat ik er was is iets van drie jaar geleden. Gemiddelde leeftijd vanavond was schat ik zo rond de 25.
Heel veel mooie vrouwen en verder helemaal geen gezeik of narigheid. Dit had ik eerder moeten weten! Volgende Den Haag meet in de Danzig dan maar?
zet me op het lijstje
  zondag 20 januari 2008 @ 03:54:05 #161
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56171090
Eerst even een datum prikken
pi_56171108
quote:
Op zondag 20 januari 2008 03:54 schreef Elegy het volgende:
Eerst even een datum prikken

zondag 20 januari 2008 @ 04:00:47 #163
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56171138
Maar dat ga ik morgen doen, als ik weer nuchter kan nadenken
pi_56171254
quote:
Op zondag 20 januari 2008 03:51 schreef Elegy het volgende:
Gemiddelde leeftijd 25 Das echt een uitzondering hoor. Echt veel kids van rond de 20 daar .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zondag 20 januari 2008 @ 04:21:08 #165
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56171267
Naja, misschien wel, maar voor zover ik het zag was het meerendeel beetje van mijn leeftijd.
En ach, ik doe toch niet zo moeilijk over leeftijd
pi_56173943
quote:
Op zondag 20 januari 2008 03:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Danzig komen steeds meer mooie dames is een tijd geweest dat er onwijs kindertjes kwamen maar dat word steeds minder
Ik dacht al , he de Danzig daar komen toch alleen 16-20jarigen .
Ik ben echt al een poos niet meer op stap geweest... en zeker niet meer in de Haagse binnenstad.
Ik denk dat ik volgende week maar weer eens ga.
Alleen ik eindig altijd in het feest van sinterklaas als ik met het standaard groepje meehobbel. Heel klein en druk maar wel grappig om de mensen te zien.
pi_56174713
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik dacht al , he de Danzig daar komen toch alleen 16-20jarigen .
Ik ben echt al een poos niet meer op stap geweest... en zeker niet meer in de Haagse binnenstad.
Ik denk dat ik volgende week maar weer eens ga.
Alleen ik eindig altijd in het feest van sinterklaas als ik met het standaard groepje meehobbel. Heel klein en druk maar wel grappig om de mensen te zien.
Het feest . Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik daar kom. Zo verschrikkelijk om een stelletje kansloze ouwe mannen te zien die achter te jonge meisjes aanzitten .
pi_56175209
het is meestal ook rond een uur of vier dat ik daar nog even naar binnen wandel , en zoals ik zei het is leuk om grappige mensen te zien
Het zijn ook altijd dezelfde typetjes , overhemd met ruitjes tshirt eronder , straalbezopen tegen die paal aanhangen die er staat omdat ze anders omvallen !
pi_56175277
wat ook zo fout is , wat eten bij El Basha nadat je op stap bent geweest , Ik heb mijn vriend weleens smorgens het bed uitgekickt als hij daar was geweest, oh god wat een lucht!
pi_56175315
Klinkt leuk Jill

Ik moet er ook nodig weer eens uit, laatste keer dat ik op vakantie ben geweest was immers ook alweer 3 maanden terug.

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 21 januari 2008 @ 19:32:26 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56206037
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:09 schreef zeemonster het volgende:
wat ook zo fout is , wat eten bij El Basha nadat je op stap bent geweest , Ik heb mijn vriend weleens smorgens het bed uitgekickt als hij daar was geweest, oh god wat een lucht!
luxor is dan leuker. Die gasten versta je gewoon niet

En elke dinsdag nacht zeg maar woensdacht ochtend om 7 uur word het eten binnen gebracht daar. Helpen we altijd effe met slepen vroeger
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 21 januari 2008 @ 19:34:29 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56206079
Trouwens wat is er mis met 20 jarige vrouwen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_56208627
niks behalve dat ze constant giechelen en een stuk minder rimpels hebben als mij
  maandag 21 januari 2008 @ 21:34:11 #174
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56208929
Ik doe niet meer moeilijk over leeftijd, dat principe heb ik al lang geleden over boord gegooid. Jonger, ouder maakt me niets meer uit

Alles te maken met het jezelf niet moeilijker maken
pi_56209430
Ik doe wel moeilijk over leeftijd. Heb de laatste tijd iets teveel veel jongere vriendinnetje gehad, niet mijn ding .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')