Mm ze hadden het er hier wel over vorige week, maar ik zat toen niet echt op te letten. Zal het eens vragen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:19 schreef Atreidez het volgende:
Jill, weet jij wat er in dat pand van de ING gaat komen in de keizerstraat?
Nou he?!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:20 schreef Addict89 het volgende:
[..]
. Zo klinkt het al helemaal oud
.
Tegen mij zei je dat je al 18 was!quote:
alleen wonen is ook beter. Dronken thuis komen en je longen er uit kotsen zonder dat je moeder zegt van. JHA DAT KRIJG JE ER VAN HE BLA BLA BLAquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:00 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, en als je dan nog een keer 2.5 uur van huis af woont, maakt het er niet beter op natuurlijk...
Maar over het algemeen vind ik alleen wonen wel fijner dan bij mijn ouders, maar dat heeft dan weer met mijn irritant broertje te maken, en niet met mijn ouders zelf.
De laatste keer dat ik dronken thuiskwam en nog bij mijn ouders woonde werd ik wakker in een slaapzak. Had ik mijn hele bed ondergekotst en omdat ze dat zo zielig vonden hadden ze me maar onder de douche gezet en daarna in de slaapzak gedroptquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
alleen wonen is ook beter. Dronken thuis komen en je longen er uit kotsen zonder dat je moeder zegt van. JHA DAT KRIJG JE ER VAN HE BLA BLA BLA
En nog veel meer andere dingen.
maar maaaar maaaaaaaaaaaaar ik heb je msn nog niet
Je moet de vliegende hormonen ze maar even via de PM toesturen (envelopje).quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef Chiquitina het volgende:
Ik kan toch mijn adres hier niet zomaar zetten
ook_gekquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef Chiquitina het volgende:
Ik kan toch mijn adres hier niet zomaar zetten
oh dan heb ik ook nog wel een leuk verhaal....quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dronken thuiskwam en nog bij mijn ouders woonde werd ik wakker in een slaapzak. Had ik mijn hele bed ondergekotst en omdat ze dat zo zielig vonden hadden ze me maar onder de douche gezet en daarna in de slaapzak gedropt![]()
![]()
Maarja, nu woon ik alleen en ik drink niet zo veel meer. Scheelt weer opruimen
En ik wil ook je msn bananenmeisje!
Ik ben ook vanaf mijn 17de het huis uit om te studeren. Inmiddels 26. Ik ben trots op hoe ik mezelf al die jaren financieel heb kunnen redden en zou die ervaring niet willen missen. Als ik echter zie wat collega's die net zo oud zijn en nog wel thuis wonen nu aan salaris binnenhengelen met ziektekostenverzekering als enige vaste lasten. Dan ben ik toch jaloers en heb ik tegelijkertijd medelijden met ze.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:13 schreef zeemonster het volgende:
@ ook gek .
Het was niet serieus dat ik weer thuis wilde wonen hoorwas meer een grapje aan mijn ouders.
Ik vond het wel financieel zwaar in het begin toen ik 18 was.
Ik moest er erg aan wennen dat de meeste van mijn vriendinnetjes heel hun maandsalaris er door heen konden gooien en dat ook deden en ik niet. Toch heb ik er nooit geen spijt van gehad , ben nooit wat tekort gekomen en nu ook niet.
Misschien ligt het aan mij maar msn is leeg daar hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook_gek
klik op deze link dan zie je mijn msn kan jij mij toe voegen
Het ligt aan jou... Ben je blond?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef Chiquitina het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar msn is leeg daar hoor
oh het is zeker ook heerlijk om alleen te wonen ja. Nu woon ik echt achter de zaak van mijn pa dus regelmatig hoor ik mijn pa van. zo die en die is bij je. doe je goed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef XL het volgende:
Over het alleen wonen... Het is inderdaad wel eens vervelend, zeker in een situatie als Ook_Gek beschrijft, maar man o man! wat is het ook vaak lekker om alleen in je paleis te zitten. Heerlijk.
Ouders zien dat dan alsof je van 11:00 tot 14:00 ligt te neuken.... maar wat ze vaak vergeten is dat je ze ook nog wel een half uurtje moet overhalenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh het is zeker ook heerlijk om alleen te wonen ja. Nu woon ik echt achter de zaak van mijn pa dus regelmatig hoor ik mijn pa van. zo die en die is bij je. doe je goed.
En afgelopen week had mijn pa m'n moeder aan de tel en dan was het van. HEY weet je wie er nu boven is bij je zoonal van af 11 uur en het is nu 14uur.
En dan kom ik samen met haar beneden en dan is het zo van. Zo zo nog geneukt?
doe je goed bla bla bla
dat zijn toch altijd wel leuke momenten vind ik
nou ja dat is bij mijn ouders niet zo. Zeker mijn pa vind het geweldig als er een lekker wijf bij me thuis is. Dan hoopt hij voor me dat we neuken haha.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ouders zien dat dan alsof je van 11:00 tot 14:00 ligt te neuken.... maar wat ze vaak vergeten is dat je ze ook nog wel een half uurtje moet overhalen![]()
Mijn ouders hebben daar alleen geen zicht op, die wonen 170 km verderop.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou voor rare dingen???
Ik heb tot aan mijn 26ste altijd wel ergens met mensen gewoond. Bij mijn ouders, huisgenoten en ook nog een half jaartje samen met mijn (inmiddels) exvriendin. Er zijn maar hele korte momenten geweest dat ik echt iets voor mezelf had. Zes maanden in Parijs, zes maanden in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben ook vanaf mijn 17de het huis uit om te studeren. Inmiddels 26. Ik ben trots op hoe ik mezelf al die jaren financieel heb kunnen redden en zou die ervaring niet willen missen. Als ik echter zie wat collega's die net zo oud zijn en nog wel thuis wonen nu aan salaris binnenhengelen met ziektekostenverzekering als enige vaste lasten. Dan ben ik toch jaloers en heb ik tegelijkertijd medelijden met ze.
Over het alleen wonen... Het is inderdaad wel eens vervelend, zeker in een situatie als Ook_Gek beschrijft, maar man o man! wat is het ook vaak lekker om alleen in je paleis te zitten. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |