abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56250771
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:19 schreef Atreidez het volgende:
Jill, weet jij wat er in dat pand van de ING gaat komen in de keizerstraat?
Mm ze hadden het er hier wel over vorige week, maar ik zat toen niet echt op te letten. Zal het eens vragen.
pi_56251105
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:20 schreef Addict89 het volgende:

[..]

. Zo klinkt het al helemaal oud .
Nou he?! Maar ik was pas 14.
Don't you love her madly?
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:07:55 #228
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56251201
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:01 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou he?! Maar ik was pas 14.
Tegen mij zei je dat je al 18 was!

Shit, busted
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:23:39 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56251585
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:00 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Kan ik begrijpen, en als je dan nog een keer 2.5 uur van huis af woont, maakt het er niet beter op natuurlijk...

Maar over het algemeen vind ik alleen wonen wel fijner dan bij mijn ouders, maar dat heeft dan weer met mijn irritant broertje te maken, en niet met mijn ouders zelf.
alleen wonen is ook beter. Dronken thuis komen en je longen er uit kotsen zonder dat je moeder zegt van. JHA DAT KRIJG JE ER VAN HE BLA BLA BLA

En nog veel meer andere dingen.

maar maaaar maaaaaaaaaaaaar ik heb je msn nog niet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:29:09 #230
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56251703
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

alleen wonen is ook beter. Dronken thuis komen en je longen er uit kotsen zonder dat je moeder zegt van. JHA DAT KRIJG JE ER VAN HE BLA BLA BLA

En nog veel meer andere dingen.

maar maaaar maaaaaaaaaaaaar ik heb je msn nog niet
De laatste keer dat ik dronken thuiskwam en nog bij mijn ouders woonde werd ik wakker in een slaapzak. Had ik mijn hele bed ondergekotst en omdat ze dat zo zielig vonden hadden ze me maar onder de douche gezet en daarna in de slaapzak gedropt

Maarja, nu woon ik alleen en ik drink niet zo veel meer. Scheelt weer opruimen

En ik wil ook je msn bananenmeisje!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_56251792
Hormonen vliegen weer in de rondte.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:39:54 #232
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56251961
Het wordt gewoon tijd dat ik uit mijn winterslaap kom, na een jaar ofzo
pi_56252559
Ik kan toch mijn adres hier niet zomaar zetten
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
pi_56252595
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef Chiquitina het volgende:
Je moet de vliegende hormonen ze maar even via de PM toesturen (envelopje).
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_56252986
Nou, kan wel hoor gewoon hier... De mensen waarvan je niet wil dat ze je spontaan toevoegen zijn juist degene die je dan zou pm'en
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:30:23 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56254626
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef Chiquitina het volgende:
ook_gek
klik op deze link dan zie je mijn msn kan jij mij toe voegen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:35:14 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56254706
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik dronken thuiskwam en nog bij mijn ouders woonde werd ik wakker in een slaapzak. Had ik mijn hele bed ondergekotst en omdat ze dat zo zielig vonden hadden ze me maar onder de douche gezet en daarna in de slaapzak gedropt

Maarja, nu woon ik alleen en ik drink niet zo veel meer. Scheelt weer opruimen

En ik wil ook je msn bananenmeisje!
oh dan heb ik ook nog wel een leuk verhaal....

Mijn ouders hadden het huis laten opknappen. Op de trap en boven vloerbedekking. Dat was al tegen de zin in van mijn vader want die wilde geen vloerbedekking.

Goed ik ga stappen en ga helemaal door zeg maar. Ik moest op de fiets naar huis en het sleuteltje ging in 1x zo in het slot. Mooi dacht ik nog ik ben niet dronken

toen werd ik opeens wakker ik moest al kotsen maar dacht NO WAY IN MIJN SLAAPKAMER dus voor mijn slaapkamer op de vloer ( tevens voor de deur van mijn zusje haar slaapkamer ) door rennen naar de wc die tegen over de slaapkamer is van mijn ouders. Ik ga daar op m\n knieën zitten en begin te zingen...

DE PIZA HUT DE PIZA HUT KENTUCKY LALALA EN DE PIZA HUT En Bhup alles er weer uit. Mijn moeder word wakker en zegt van. WAT DOE JIJ NOU MET JE ZINGEN.... ze kijkt de gang in en toen was het afgelopen met het zingen

Ben er ruim 1.5 dagen van slag geweest. En de plekken in het net nieuwe vloerkleed zijn nog altijd te zien na al die jaren. En ik zal nooit vergeten dat mijn vader uit z'n bed nog de geweldige informatie wist te brengen. IK ZEI HET TOCH!! GEEN VLOERBEDEKKING. Maar ja jij wilde het zo nodig. Dit krijg je er nooit meer uit. En draaid zich om en slapen whehe

Ja je bent jong en doet soms gekke dinge
pi_56255447
@ ook gek .
Het was niet serieus dat ik weer thuis wilde wonen hoor was meer een grapje aan mijn ouders.
Ik vond het wel financieel zwaar in het begin toen ik 18 was.
Ik moest er erg aan wennen dat de meeste van mijn vriendinnetjes heel hun maandsalaris er door heen konden gooien en dat ook deden en ik niet. Toch heb ik er nooit geen spijt van gehad , ben nooit wat tekort gekomen en nu ook niet.
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:24:06 #239
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56257258
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:13 schreef zeemonster het volgende:
@ ook gek .
Het was niet serieus dat ik weer thuis wilde wonen hoor was meer een grapje aan mijn ouders.
Ik vond het wel financieel zwaar in het begin toen ik 18 was.
Ik moest er erg aan wennen dat de meeste van mijn vriendinnetjes heel hun maandsalaris er door heen konden gooien en dat ook deden en ik niet. Toch heb ik er nooit geen spijt van gehad , ben nooit wat tekort gekomen en nu ook niet.
Ik ben ook vanaf mijn 17de het huis uit om te studeren. Inmiddels 26. Ik ben trots op hoe ik mezelf al die jaren financieel heb kunnen redden en zou die ervaring niet willen missen. Als ik echter zie wat collega's die net zo oud zijn en nog wel thuis wonen nu aan salaris binnenhengelen met ziektekostenverzekering als enige vaste lasten. Dan ben ik toch jaloers en heb ik tegelijkertijd medelijden met ze.

Over het alleen wonen... Het is inderdaad wel eens vervelend, zeker in een situatie als Ook_Gek beschrijft, maar man o man! wat is het ook vaak lekker om alleen in je paleis te zitten. Heerlijk.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56257873
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ook_gek
klik op deze link dan zie je mijn msn kan jij mij toe voegen
Misschien ligt het aan mij maar msn is leeg daar hoor
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:48:02 #241
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56258032
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef Chiquitina het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar msn is leeg daar hoor
Het ligt aan jou... Ben je blond?

Deze moet je hebben:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:56:02 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56258343
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef XL het volgende:

Over het alleen wonen... Het is inderdaad wel eens vervelend, zeker in een situatie als Ook_Gek beschrijft, maar man o man! wat is het ook vaak lekker om alleen in je paleis te zitten. Heerlijk.
oh het is zeker ook heerlijk om alleen te wonen ja. Nu woon ik echt achter de zaak van mijn pa dus regelmatig hoor ik mijn pa van. zo die en die is bij je. doe je goed.

En afgelopen week had mijn pa m'n moeder aan de tel en dan was het van. HEY weet je wie er nu boven is bij je zoon al van af 11 uur en het is nu 14uur.

En dan kom ik samen met haar beneden en dan is het zo van. Zo zo nog geneukt?
doe je goed bla bla bla

dat zijn toch altijd wel leuke momenten vind ik
  woensdag 23 januari 2008 @ 20:01:34 #243
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56258510
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oh het is zeker ook heerlijk om alleen te wonen ja. Nu woon ik echt achter de zaak van mijn pa dus regelmatig hoor ik mijn pa van. zo die en die is bij je. doe je goed.

En afgelopen week had mijn pa m'n moeder aan de tel en dan was het van. HEY weet je wie er nu boven is bij je zoon al van af 11 uur en het is nu 14uur.

En dan kom ik samen met haar beneden en dan is het zo van. Zo zo nog geneukt?
doe je goed bla bla bla

dat zijn toch altijd wel leuke momenten vind ik
Ouders zien dat dan alsof je van 11:00 tot 14:00 ligt te neuken.... maar wat ze vaak vergeten is dat je ze ook nog wel een half uurtje moet overhalen

Mijn ouders hebben daar alleen geen zicht op, die wonen 170 km verderop.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56260770
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tegen mij zei je dat je al 18 was!
Wat zeg jij nou voor rare dingen???
Don't you love her madly?
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:08:00 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56262272
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:01 schreef XL het volgende:

[..]

Ouders zien dat dan alsof je van 11:00 tot 14:00 ligt te neuken.... maar wat ze vaak vergeten is dat je ze ook nog wel een half uurtje moet overhalen

Mijn ouders hebben daar alleen geen zicht op, die wonen 170 km verderop.
nou ja dat is bij mijn ouders niet zo. Zeker mijn pa vind het geweldig als er een lekker wijf bij me thuis is. Dan hoopt hij voor me dat we neuken haha.
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:43:34 #246
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56263190
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:17 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou voor rare dingen???
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:49:02 #247
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56263353
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ben ook vanaf mijn 17de het huis uit om te studeren. Inmiddels 26. Ik ben trots op hoe ik mezelf al die jaren financieel heb kunnen redden en zou die ervaring niet willen missen. Als ik echter zie wat collega's die net zo oud zijn en nog wel thuis wonen nu aan salaris binnenhengelen met ziektekostenverzekering als enige vaste lasten. Dan ben ik toch jaloers en heb ik tegelijkertijd medelijden met ze.

Ik heb tot aan mijn 26ste altijd wel ergens met mensen gewoond. Bij mijn ouders, huisgenoten en ook nog een half jaartje samen met mijn (inmiddels) exvriendin. Er zijn maar hele korte momenten geweest dat ik echt iets voor mezelf had. Zes maanden in Parijs, zes maanden in Amsterdam.
Nadat het uitging met mijn ex ben ik weer een tijdje bij mijn ouders gaan wonen en sinds augustus woon ik (tenminste, heb ik) dit apartement in Den Haag.

Persoonlijk vind ik het geweldig, alleen wonen. Met niemand rekening hoeven houden, inrichten zoals ik dat zelf wil etc. Tja, het is goedkoper om samen te wonen en het heeft nog wat meer fysieke voordelen natuurlijk. Maar de huur met maandelijkse lasten is nog te doen en de fysieke voordelen zijn wat mij betreft ook niet echt een gemis.
Nee, voorlopig blijf ik nog wel lekker alleen wonen. De komende honderd jaar ofzo

Enne, mooi verhaal ook_gek
pi_56264251
Ik ben gewoon blij met mijn koop-paleisje. Nog 2 tot 3 jaar en dan gaan we voor een echt paleis ... heb net een gesprek gehad vandaag met mijn financiele man en hem laten voorrekenen wat ik nu al aan max hypotheek kan krijgen. . Ik werd er blij van .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:30:35 #249
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56264566
Koop, netjes!

Met dat salaris van mij kan ik hooguit een fietsenschuurtje in Kleibietsteradeel krijgen
pi_56264972
Is rondom de kempstraat een beetje een acceptabele buurt? dwz weinig kansarmen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')