Ja, met deze dunne defensie die gewoon niet de nul kan houden, zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:52 schreef Blight het volgende:
Geen aankopen. Okay. Tot zover het laatste sprankje hoop op de titel?
Die vertrekken sowieso, ook als je kampioen wordt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:52 schreef Damzkieee het volgende:
Dat wordt nog leuk in de zomer, als er een massa aan spelers vertrekt.
Dat doen wel allang niet meer. Met uitzondering van zondag om 19:00 uur, met het bord op schoot.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:57 schreef Nashje het volgende:
Zólang de tijd gehad om te scouten
Klopt wat je zegt maar dat wist hij vorig seizoen toch ook al dat hij de lat een stuk lager moet leggen kwa inkopen. Als je weet dat je de toppers en eventuele subtoppers niet meer kan krijgen van europese topclubs dan zal je het ergens anders moeten zoeken zoals de eredivisie of eens gaan luisteren naar wat je scouts hebben gevonden. Nu komt hij halverwege de winterstop aan met een bod van 2,5 miljoen op Bruno Silva.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar is toch een logisch gevolg.. Doe het goed in Europa en spelers willen sneller komen.. ben je waardeloos in europa dan ben je gewoon de sjaak op de transfermarkt..
Ja maar als je spelers uit het buitenland wilt gaan halen dan moet je zorgen dat je als club wel aantrekkelijk bent om er te spelen.. Want in Nederland als je naar rechtsbacks gaat kijken dan kom je inderdaad bij iemand als Bruno Silva uit.. Goede speler die ook kan opkomen over de flank.. (beetje a la Trabelsi)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt maar dat wist hij vorig seizoen toch ook al dat hij de lat een stuk lager moet leggen kwa inkopen. Als je weet dat je de toppers en eventuele subtoppers niet meer kan krijgen van europese topclubs dan zal je het ergens anders moeten zoeken zoals de eredivisie of eens gaan luisteren naar wat je scouts hebben gevonden. Nu komt hij halverwege de winterstop aan met een bod van 2,5 miljoen op Bruno Silva.
Nu ken ik Bruno Silva niet goed maar naar mijn weten doet Ogararu het totaal niet zo slecht vergeleken het centrum of de linkerkant van de verdediging. En dus lijkt het mij belangrijker om een centrum verdediger te halen dan een rechtsback tenzij hij echt goed is. Ben je overtuigd van zijn kwaliteiten en je wilt Ajax kampioen hebben dan ga je niet op je zak met geld zitten maar durf je te investeren in zo'n speler. Nu zal je straks zien dat we geen verdediger meer erbij krijgen en straks weer met blessures zitten. Of je legt 4-5 miljoen neer voor die speler en heb in ieder geval een grotere kans om kampioen te worden en dus geld verdienen.
Als Van Geel Alves voor 18 miljoen zou kopen terwijl Huntelaar nog niet definitief weg dan mag ie eerder van mij weggaan, dan wanneer hij probeert een Bruno Silva voor 3 miljoen te halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Ajax loopt te janken, ze hebben geld zat. Ik zeg niet dat het moet ofzo hoor, maar ze zouden bijv zonder blikken of blozen Alves kunnen kopen. geld is er zat!
Maar dat geven ze gewoon niet uit, en daarmee geven ze wmb aan dat sportief succes gewoon niet de eerste prioriteit heeft. En dan heb je niets te zoeken bij een voetbalclub lijkt me.....
Daarom.. wat heb je nu aan een speler als Alves als je inderdaad Huntelaar nog hebt? Ook al komt er een grote club in de winterstop.. Nee is nee.. zo simpel is het.. Als ie weg wilt mag dat in de winterstop..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als Van Geel Alves voor 18 miljoen zou kopen terwijl Huntelaar nog niet definitief weg dan mag ie eerder van mij weggaan, dan wanneer hij probeert een Bruno Silva voor 3 miljoen te halen.
Nou ja, mits fit heb je Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, Van der Wiel, Maduro en eventueel nog van der Heijden rondlopen. Op rechtsback heb je Ogararu en Colin. Dan heb je eerder een basisversterking op rechtsback nodig dan in het centrum.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:09 schreef Urquhart het volgende:
Van Geel is natuurlijk niet alleen verantwoordelijk voor dit wanbeleid. Die Jeroen Slop wil enkel winst zien, en verliest het sportieve gedeelte uit het oog. Wat echter raar is dat Van Geel zegt dat Ajax nog een verdediger wilt gaan halen, en dan met een rechtsback aan komt (Bruno Silva) terwijl we vele malen meer behoefte hebben aan een centrale verdediger.
Maar op zo'n manier voer je geen beleid. Alves kopen voor 18 miljoen is leuk en aardig, maar Ajax heeft een scorende spits in huis (Huntelaar). Je kan zo'n speler nooit meer met winst doorverkopen, en daar is het beleid wel op afgestemd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Ajax loopt te janken, ze hebben geld zat. Ik zeg niet dat het moet ofzo hoor, maar ze zouden bijv zonder blikken of blozen Alves kunnen kopen. geld is er zat!
Maar dat geven ze gewoon niet uit, en daarmee geven ze wmb aan dat sportief succes gewoon niet de eerste prioriteit heeft. En dan heb je niets te zoeken bij een voetbalclub lijkt me.....
Als talent lijkt mij Ajax een fantastische club om jezelf te ontwikkelen. Urzaiz riep het nog: slaag je bij Ajax dan slaag je overal. Het is natuurlijk niet makkelijk om bij Ajax de belofte in te lossen maar je krijgt er wel een goede kans voor met als voorbeeld alle talenten die naar Ajax zijn gekomen en nu in de europese top spelen. Bij Ajax krijg je als talent snel een kans en buitenlandse clubs komen ook snel kijken bij Ajax. Een voorbeeld is Emanuelson, Babel en Maduro, die gasten hadden nog geen reet gepresteerd en europese subtoppers stonden alweer klaar voor ze.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja maar als je spelers uit het buitenland wilt gaan halen dan moet je zorgen dat je als club wel aantrekkelijk bent om er te spelen.. Want in Nederland als je naar rechtsbacks gaat kijken dan kom je inderdaad bij iemand als Bruno Silva uit.. Goede speler die ook kan opkomen over de flank.. (beetje a la Trabelsi)
Vergeet niet dat Ajax niet lukraak geld uit kan gaan geven.. krijg je gewoon met zo een club.. Misschien moeten we ff bellen met jeroentje slop..
Nou weet ik niet.. voor de centrale positie heb je namelijk Heitinga, Vermaelen, van der Wiel en Vertonghen.. (posities dubbel bezet)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:09 schreef Urquhart het volgende:
Van Geel is natuurlijk niet alleen verantwoordelijk voor dit wanbeleid. Die Jeroen Slop wil enkel winst zien, en verliest het sportieve gedeelte uit het oog. Wat echter raar is dat Van Geel zegt dat Ajax nog een verdediger wilt gaan halen, en dan met een rechtsback aan komt (Bruno Silva) terwijl we vele malen meer behoefte hebben aan een centrale verdediger.
quote:We hebben daar de laatste maanden regelmatig contact met de gemeente over gehad. We moeten naar de toekomst kijken, zeker sinds we van voetbalbond UEFA hoorden dat we een Champions League-finale voortaan wel kunnen vergeten. Je moet mee met de ontwikkelingen die de wereld om je heen doormaakt.’
Dat wil niet zeggen dat de Arena , die jaarlijks een bescheiden winst maakt, nu al ten dode is opgeschreven. De betrokkenen onderzoeken drie opties: de boel laten zoals-ie is, het uitbreiden van de huidige Arena, of het bouwen van een nieuw stadion. Wordt voor dat laatste gekozen, dan gaat het deze keer wél goed, belooft Markerink. Zonder nutteloos transferium, mét goede akoestiek en mét groeiend gras (de Arena is alweer bezig aan grasmat 46). Markerink: ‘We hebben inmiddels een heel rijke ervaring.’ De knoop wordt dit jaar doorgehakt.
En met het mislopen van de CL kan je daar Davids (stopt) en Gabri denk nog aan toevoegen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die vertrekken sowieso, ook als je kampioen wordt.
Ik reken er op dat Maduro, Huntelaar, Stekelenburg, Heitinga en Urby wel weg zijn aankomende zomer..
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:55 schreef Brammie het volgende:
Ik hoop dat ze geld opzij zetten voor een TD als Hiddink, anders zijn die uitspraken van v.Geel bijzonder sneu. Waar heb je anders een scouting voor?
Dan wordt het elftal tegen Stuttgart dus onze basiselfquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
En met het mislopen van de CL kan je daar Davids (stopt) en Gabri denk nog aan toevoegen...
Nijland nu over een overgang van Silva:quote:FC Groningen wil niet meewerken aan een overgang van Luis Suarez naar Ajax. De club weigert elk bod op het twintigjarige talent uit Uruguay.
Die tijd ligt nu achter ons. We zijn een gezonde club met een positief eigen vermogen. We voelen ons tegenover de sponsors en supporters verplicht om Suarez te behouden. We willen dus niet over een vertrek naar Ajax praten.''
quote:FC Groningen heeft een bod van Ajax op Bruno Silva afgewezen. 'Niemand gaat weg', zegt algemeen directeur Hans Nijland resoluut. Bruno blijft bij ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |