Dat zal inderdaad het enige punt zijn waarover getwist gaat worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ow ok![]()
Dacht dat het altijd in 1 grote stad werd georganiseerd.
Vraag me af hoe ze de spelen dan willen gaan noemen. Van Rotterdam of Amsterdam. Ik denk niet bijde steden onder de naam van de ander willen zitten.
het gaat om de OS in NEDERLAND, dat is het plan van de regering...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wil Amsterdam naast Rotterdam nu ook opeens de OS in 2028
De schrijver moet alleen wel beseffen dat Ajax niet meer de club is, waar veel buitenlanders staan te springen om er bij te voetballen. We moeten uit een andere vijver gaan vissen. Wat dat betreft vind ik Perez een goede keuze. En om hem nou continue dat 'racist' na te dragen komt ook een beetje geforceerd zielig over.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:54 schreef Noshiba het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=886
zo kan je de komst ook opvatten
quote:Ajax: "Verhaal over nieuw stadion is fabeltje"
Ajax heeft met verbazing kennis genomen van de uitspraken van de gemeente Amsterdam over een nieuw multi-functioneel stadion. Sportwethouder Carolien Gehrels liet weten een complex met een capaciteit van 80.000 of meer te willen realiseren. "Want de Amsterdam Arena is nu al te klein geworden om internationale evenementen binnen te halen."
"Dit verhaal over een nieuw stadion lijkt mij echt een fabeltje", zegt Ajax-directeur Maarten Fontein tegen het AD. "Het is ook de eerste keer dat ik over deze plannen hoor. Ik zou zeggen, er staat nu toch al een mooi stadion in Amsterdam, onze eigen Arena?"
Volgens wethouder Gehrels wil zij volgende week om de tafel met de clubleiding van Ajax. Het nieuwe stadion zou moeten verrijzen tussen Amsterdam en Almere, op een drooggelegd eiland in het IJ. De plannen zijn mede ontstaan in het kader van het binnenhalen van de organisatie van het WK 2018.
Het is inderdaad wel zielig dat hij tegenover de zaakwaarnemers een bedrag had genoemd. Maar nu het Ajax was, moest het ineens weer omhoogquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:27 schreef Jnk18 het volgende:
Waarom doet die Nijland zo zielig, wat nou als Bruno graag wilt komen? vind het wel jmmr dat ie zo zielig doet, maarja wat kun je er aan doen
Meestal wel in de hoofdstad. Vooral vanwege het aanzien in het buitenland. Er hoeft alleen maar een atletiekstadion te staan en de marathon moet er gelopen worden. Volgens mij mag de rest van de evenementen gewoon buiten de stad gehouden worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad het enige punt zijn waarover getwist gaat worden.
De leukste dingen zijn natuurlijk in de organiserende stad.
quote:Van Geel: ‘Moeilijk om geschikte speler voor Ajax te vinden’
De speurtocht van Ajax naar nieuwe spelers heeft voorlopig nog niet veel opgeleverd. Technisch directeur Martin van Geel (foto, links) stelt dat het lastig is om goede voetballers te contracteren. Dat heeft volgens hem twee redenen: het feit dat veel jongens het niet interessant vinden om in de Nederlandse eredivisie te gaan spelen én de constatering dat ‘zakendoen’ in de winterstop alles behalve ideaal is.
Martin van Geel verwacht niet dat er voor de wedstrijd tegen AZ, komende zondag, nog spelers worden aangetrokken. 'Het gaat moeizaam om een geschikte speler te vinden. Hier moeten we het dus mee doen.'
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Nou bedankt dan V Geel.
Topwerk hoor, wel 1 hele speler gehaald die je uberhaupt nooit had mogen laten gaan.
Wat een kneuzen kermis, EHV, 4 keer op rij? V Geel vindt het best....
Maar is toch een logisch gevolg.. Doe het goed in Europa en spelers willen sneller komen.. ben je waardeloos in europa dan ben je gewoon de sjaak op de transfermarkt..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:43 schreef Wooldoor het volgende:
Het begin nu toch weer erg irritant te worden dat van Geel elke transferperiode zegt dat het moeilijk is voor Ajax om geschikte spelers te vinden. Kerel je hebt een half jaar de tijd gehad om spelers te bekijken en zelfs al een mondeling contract mee te sluiten zodat je net als met Perez op 1 januari die nieuwe speler gecontracteerd kan hebben.
Klopt, maar om die spiraal te doorbreken moet je durven investeren, en niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Het is het een of het ander.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar is toch een logisch gevolg.. Doe het goed in Europa en spelers willen sneller komen.. ben je waardeloos in europa dan ben je gewoon de sjaak op de transfermarkt..
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Nou bedankt dan V Geel.
Topwerk hoor, wel 1 hele speler gehaald die je uberhaupt nooit had mogen laten gaan.
Wat een kneuzen kermis, EHV, 4 keer op rij? V Geel vindt het best....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |