Ja, ik reed wel asociaal in die tijd, maar zo asociaal...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat zou ik nou ook snel zeggen
Wat een kromme vergelekijking. Als iemand mij aanvalt en ik sla 'm tegen de grond, schiet ik daar wel degelijk iets mee op. Ook breng ik er geen anderen mee in gevaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef eer-ik het volgende:
Als iemand jou aanvalt, en jij geeft diegenen een mep, ben jij toch ook niet de schuldige
Iedereen heeft wel eens zo'n tijd gehad, aso rijden enzoquote:Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik reed wel asociaal in die tijd, maar zo asociaal...
Dat zou wel erg ver gaan...
Zet jezelf er in dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:27 schreef Houniet het volgende:
waarom staan de blauwe niet in de OPbeetje racistisch zo he
Volgens mij reageer je in dit geval op iets compleet anders dan ik bedoeldequote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelekijking. Als iemand mij aanvalt en ik sla 'm tegen de grond, schiet ik daar wel degelijk iets mee op. Ook breng ik er geen anderen mee in gevaar.
Als iemand in jouw ogen te lang links rijdt, schiet je er niks mee op als je hem even terug pakt. Het enige dat je ermee bereikt is wellicht een gevaarlijke situatie voor derden. En gelukkig ben jij in zo'n geval inderdaad de schuldige. Moet je je maar fatsoenlijk en volwassen gedragen, anders heb je m.i. niks in het verkeer te zoeken.
ik kan dat niet!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zet jezelf er in dan.
Diertjuh en jslavenburg mogen er wel uit, komen hier nooit meer. Of heeeel sporadisch in ieder geval.
Vraag je je vriendje eer-ik maar even, ik ga nu naar huisquote:
Goeie TTquote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef Houniet het volgende:
TT "Hier mag je rechts inhalen!"
Denk ik ook wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens zo'n tijd gehad, aso rijden enzo
Meer dan 1 klap is soms niet nodig, dus je brengt je directe tegenstander er zeker mee in gevaar!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelekijking. Als iemand mij aanvalt en ik sla 'm tegen de grond, schiet ik daar wel degelijk iets mee op. Ook breng ik er geen anderen mee in gevaar.
Ik heb aan 1 klap genoeg.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer dan 1 klap is soms niet nodig, dus je brengt je directe tegenstander er zeker mee in gevaar!
Anyway, ik doelde daarnet op mensen die bij mij zitten te douwen en kleven, terwijl je bij wijze van spreken in de file staat.quote:
Goover, ook weer een oudgediendequote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien komt Goover binnenkort terug!
Hoop van wel
En lekker dan Pieter
+ polenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Netjes rijden is voor homo's en voor wijfen!
En mensen die van hun rijbewijs houden en het niet kwijt willenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Netjes rijden is voor homo's en voor wijfen!
Waar in straks weer woon worden vaak genoeg Polen van de weg gehaald wegens rijden onder invloedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |