I'm useless:(quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:15 schreef Etcetera het volgende:
I got sunshine in a bag...
Stagebegeleidster van schoolquote:Hoi Ilona,
Ik wil je nog even zeggen dat je het gisteren heel goed hebt gedaan.
Groeten,
[naam]
hangt er vanaf hoeveel geloof je er aan hecht denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:26 schreef Loontjah het volgende:
Mijn zus gaat tarot doen.
Is dit te vertrouwen?
Beterschap!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:32 schreef Okiedokie86 het volgende:
bah, ik zit nu op stage en kom uit van de buikpijn![]()
En moe zo te zien. Ik heb een redelijk rustig dagje voor de boeg. Wat kleine dingen doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
jackson
Joah, gaat wel![]()
Alleen beetje laat vandaag
Zeer zuur... rustig aan dus vandaagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:32 schreef Okiedokie86 het volgende:
bah, ik zit nu op stage en kom uit van de buikpijn![]()
Wie is onze vader volgens jou dan ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Loontjah: Ik persoonlijk moet niks hebben van bijgeloven, wanneer het nu het aanbidden van Wotan is, het aanbidden van Allah, het vertrouwen putten uit tarot kaarten of het geloven in Piet Paulusma zijn weerbericht. Er is maar één geloof, het geloof, het geloof in Onze Vader.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:26 schreef Deansensitized het volgende:
Goooeeeeieeeemorgen!!![]()
Verslapen in samenwerking met veranderde dienstregeling en route van de bus resulteert dat in veel te laat inklokkenDagcijfers van maandag 7 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
005. 156 Houniet
008. 138 Deansensitized
011. 124 eer-ik
058. 056 KaheemSaid
060. 055 Etcetera
080. 045 PieterBas
111. 039 HostiMeister
150. 033 KiwiTjuHh
171. 029 Loontjah
Arjan.. hij was dood gegaan, en is toen uitgelogd.. ipv terug te lopen..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:45 schreef Okiedokie86 het volgende:
ik geloof der niet in
Kijk, zo zie ik het:"Als er een god of iets was, dan had die het goed verdeelt over heel de wereld, en niet dat wij rijk zijn en voldoende eten en drinken hebben, terwijl ze in afrika gewoon niets hebben."quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:47 schreef Loontjah het volgende:
Is er dan wel een ziel, Arjan?
hm misschien fout profielquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Arjan.. hij was dood gegaan, en is toen uitgelogd.. ipv terug te lopen..
Ging eerst een uur goed ofzo..
*belerende toon aanneemt*quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:56 schreef Etcetera het volgende:
als er al een God zou zijn, doettie toch echt iets verkeerd tegenwoordig
(ik geloof er dus niet in nee)
Ik niet. Kan me ook in de meeste verhalen allemaal maar slecht vinden. Er zal misschien best een "jezus-figuur" geweest zijn hoor, dat kan.quote:
Het poolse meiske?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:03 schreef HansU het volgende:
tarot kaarten![]()
afgelopen weekend vroeg een meisje wat me sterrenbeeld was.. ik zeg Kreeft, oh ik ben Schorpioen, dat is wel een goede combinatie... ofzoiets
Wat zei je? "Als je nu lekker was zou het misschien een goede combinatie zijn"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:03 schreef HansU het volgende:
tarot kaarten![]()
afgelopen weekend vroeg een meisje wat me sterrenbeeld was.. ik zeg Kreeft, oh ik ben Schorpioen, dat is wel een goede combinatie... ofzoiets
Just because you don't believe in God doesn't mean God doesn't believe in youquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
*belerende toon aanneemt*
Zo zit het natuurlijk niet
Juist in de tijd dat God aangeeft dat Hij wel echt bestaat, zeg jij dat God een farce is, een waanidee. Al 5000 + jaar zijn mensen overtuigt van Zijn verstaan en ineens gaat het beter met de mensen en we verliezen het geloof in Hem. Want inderdaad, het gaat goed met de mensen. Vooral in de christelijke streken laat God zijn dank blijken, vooral in de christelijke streken laat Hij het de mensen goed hebben. Maar de mens vertrouwt teveel op die macht en rijkdom, zoveel dat wij het geloof in Hem verliezen. Het gevolg is verlies van normen en waarden, verseksualisering van de maatschappij en ontevredenheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:56 schreef Etcetera het volgende:
als er al een God zou zijn, doettie toch echt iets verkeerd tegenwoordig
(ik geloof er dus niet in nee)
Nu is er vanaf jullie zijde natuurlijk de vraag, waarin laat God zien dat hij bestaat, dit terwijl hij het zo duidelijk laat zien: “devolutie”.quote:Want de oorzaak achter depressieve grillen,
is vaak niet dat mensen niet hebben wat ze willen.
Maar in feite willen ze teveel,
dus komen ze nooit toe aan hun gewenste deel.
Want echt hoe hoger je eisen zijn,
des te moeilijker het wordt om gelukkig te zijn.
Die anderhalf uur dat ik mijn ogen dicht gehad heb welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Hoe gaat het met iedereen? Fijn geslapen?
was bij wijze van spreke hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:12 schreef Loontjah het volgende:
Hoe weet je nou dat het een engel was?
Engel is zo ook misschien ook maar verzonnen.
Misschien was de kracht en wil van die man gewoon erg sterk.
Ook dat is voor een buitenstaander lastig te gelovenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh trouwens, ik denk wel dat er 'iets' is. er zijn te veel dingen gebeurd bij bv m'n vriend (zijn vader is overleden) die bijna niet te verklaren zijn. ik gok dat hij een redelijke stevige engel op z'n schouder heeft zitten bij tijd en wijle
Haiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Hoe gaat het met iedereen? Fijn geslapen?
Anderhalf uur?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die anderhalf uur dat ik mijn ogen dicht gehad heb wel
Ja wel primaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai
Goed, zeker.
Daar ook alles tof?
dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook dat is voor een buitenstaander lastig te geloven.
Omdat ik de laatste tijd erg slecht slaap. Mag blij zijn als ik de drie uur per nacht haalquote:
Vaak denken mensen die geloven recht op de waarheid te hebben. Dat stoort me nogalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellenen het is ook meer voor mijzelf (en mijn vriend
) dan dat ik iemand anders iets zou willen opdringen
dat ik er wel geloof aan hecht betekend niet dat iedereen dat moet doen. (ook meteen de reden dat ik een bloedhekel heb aan fanatieke gelovigen, van welk geloof dan ook, per se hun geloof willen opdringen. want al het andere is slecht
donder op ofzo
)
Behoorlijk korte tijd ja, 3uurquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste tijd erg slecht slaap. Mag blij zijn als ik de drie uur per nacht haal
Heb niet veel slaap nodig, maar dit is wat overdreven
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:25 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Dean, toch maar eens stoppen met je neus vollen met speed!
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef Okiedokie86 het volgende:
hehemja ach, ik geloof nerges in.
btw: Goedemorgen Marloes
Goeiemorgenquote:
Hmm, das wel vervelend zeg. Bahquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste tijd erg slecht slaap. Mag blij zijn als ik de drie uur per nacht haal
Heb niet veel slaap nodig, maar dit is wat overdreven
Speed is de schuld van de duivel !quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:27 schreef Loontjah het volgende:
Of geef de schuld van de duivel.
Door die aanname dat devolutie bestaat erken je ook het bestaan van de evolutie theorie. En als je deze kent weet je dat evolutie bijna geen betrekking meer heeft op de moderne mens omdat deze (zoals je al zegt) kunstmatig de zwakkeren in leven houdt terwijl deze volgens die theorie af zouden moeten sterven en niet in staat zouden moeten zijn om toekomstige generaties te besmetten met inferieur erfelijk materiaal. Jouw devolutie theorie is gewoon de evolutie theorie in de praktijk, niets goddelijks aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Juist in de tijd dat God aangeeft dat Hij wel echt bestaat, zeg jij dat God een farce is, een waanidee. Al 5000 + jaar zijn mensen overtuigt van Zijn verstaan en ineens gaat het beter met de mensen en we verliezen het geloof in Hem. Want inderdaad, het gaat goed met de mensen. Vooral in de christelijke streken laat God zijn dank blijken, vooral in de christelijke streken laat Hij het de mensen goed hebben. Maar de mens vertrouwt teveel op die macht en rijkdom, zoveel dat wij het geloof in Hem verliezen. Het gevolg is verlies van normen en waarden, verseksualisering van de maatschappij en ontevredenheid.
[..]
Nu is er vanaf jullie zijde natuurlijk de vraag, waarin laat God zien dat hij bestaat, dit terwijl hij het zo duidelijk laat zien: “devolutie”.
Eén van de meer bekende heidenen ooit kwam in al zijn zieligheid (vooral veroorzaakt door zee en reisziekte waar Darwin sterk onder leed) ooit tot het idee een evolutie theorie te schrijven, om hiermee het onmiskenbare bestaan van Hem te ontkennen. God geeft antwoord in de vraag van Devolutie.
Het is niet meer alleen de sterke die doorgaat, het is niet alleen meer de zwakke die sterft. Maar door de uitvindingen die hij de mensheid liet doen laat hij nu ook de zwakken doorleven. Betere zorg, betere verzorging, betere medicatie en betere apparatuur voor gehandicapten liggen hier aan ten deel. Waar de zwakken vroeger gewoon stierven, leven we nu door. Gevolg een plaag van God om de mensheid zijn bestaan te tonen en te straffen voor hun ongeloof. Overbevolking !
De christenen weten dit, accepteren God zijn straf en ondergaan hem met geheven hoofd. Dat is ook meteen de reden waarom deze zo tegen euthenasie en abortus zijn!
Als je in god gelooft, dan geloof je ook in de duivelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:27 schreef Loontjah het volgende:
Of geef de schuld van de duivel.
Ik eigelijk ook, maar vannacht is het 6 uur gewordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Bah, ik moet echt 8 uur slaap hebben.
Anders ben ik brak.
Vanacht is het 7 - 3/4 uur geworden.
Ik vind slapen eigenlijk maar zonde van mijn tijd. Het is dat ik het nodig heb, maar anders sloeg ik het overquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Bah, ik moet echt 8 uur slaap hebben.
Anders ben ik brak.
Vanacht is het 7 - 3/4 uur geworden.
Dat schiet ook niet echt op neequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
@jackson, inderdaad, ware het niet dat ik maar wat lig te draaien en woelen.
Heb normaal gesproken met 3-4 uur slaap genoeg, maar al weken lang 1 tot 2 uur is wel kut.
Dan lig je in het weekend tot 12 uur te pitten, want dan hoef je er niet vroeg uit, maar is wel je halve dag weg [voor je gevoel], en dat zint mij ook niet.
Ja, wie denkt daar niet zo over.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vind slapen eigenlijk maar zonde van mijn tijd. Het is dat ik het nodig heb, maar anders sloeg ik het over
Mwahquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vind slapen eigenlijk maar zonde van mijn tijd. Het is dat ik het nodig heb, maar anders sloeg ik het over
Hm.. Daar verkies ik toch wel andere dingen bovenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Ik geniet echt van in slaap komen.
Lekkerste gevoel van de wereld.
Als ze iets ontwikkelen waardoor je het niet nodig hebt is het wel af te leren denk ik jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
Zou je het jezelf dan ook zeg maar af kunnen leren? Gewoon langzaam aan steeds minder slapen, tot er een dag komt dat je gewoon niet meer hoeft/wil?
Tijd voor een nieuwe vriend dus!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Ik geniet echt van in slaap komen.
Lekkerste gevoel van de wereld.
Ben ik al, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Slaap is echt fundementeel voor je ontwikkeling. Zonder slaap krijgen je hersenen geen rust en gaan ze stuk; je wordt langzaam gek.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vriend dus!
Geintje Ilona, niet boos worden![]()
Ben wel level up..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:58 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Kijk, zo zie ik het:"Als er een god of iets was, dan had die het goed verdeelt over heel de wereld, en niet dat wij rijk zijn en voldoende eten en drinken hebben, terwijl ze in afrika gewoon niets hebben."
[..]
hm misschien fout profiel
Daar heb je een punt...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Loontjah het volgende:
Nou misschien ben ik raar ofzo,
maar ik verkies slapen dus echt wel boven een hoogtepunt.
Tenslotte duurt slapen een paar uur meer.
Kwaliteit....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Loontjah het volgende:
Nou misschien ben ik raar ofzo,
maar ik verkies slapen dus echt wel boven een hoogtepunt.
Tenslotte duurt slapen een paar uur meer.
Hier 7..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ik eigelijk ook, maar vannacht is het 6 uur geworden
ik ben zo gaar als wat, en heb buikpijn, dnek dat ikvandaag 3u naar huis ga ofzoquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ken ook betere gevoelen, maarja dan komen we meteen weer terug op dat speed in je neus stoppen
Dus het liefst lig jij iedere nacht te krikken, dan te gaan slapen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik verkies slapen echt niet boven een hoogtepunt.. No way!
Wat een godsgruwelijk dom wicht ben je ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dus het liefst lig jij iedere nacht te krikken, dan te gaan slapen?
Wie heeft het over iedere nacht? En de hele nacht?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dus het liefst lig jij iedere nacht te krikken, dan te gaan slapen?
Oh ja, Filmclub Deurne is een hell.
3e x dvd gehuurd, maar alle keren allemaal krassen op dvd.
Straks eventjes uitschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |